Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 12 דקות, דב קרדו כתב:

תודה, למרות שדיבורית סולארית שירתה אותנו כמה שנים יפה מאוד...

 התקן שצורך מעט חשמל ומופעל מסוללה, יכול להפיק תועלת מפנל סולרי (לדג' מחשבון) אבל בהתקנים שצורכים זרמים גדולים יחסית ועם שטח קטן יחסית כמו מצלמות רכב זה לא פרקטי כרגע ובעוד שיש לך מיני גנרטור ברכב (אלטרנטור) הופך את הרעיון ללא כדאי.

הוספת פנל תחייב הוספת בקר + סוללה שתעגור את האנרגיה מה שמייקר את מחיר המצלמה בעוד כמה עשרות דולרים לא עדיף לשים קבל ב 1$ ולשכוח מזה?

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

נכנסתי לאמאזון ועלי אקספרס... איבדתי את הצפון וחזרתי הנה.

יש כאן אנשים יותר חכמים ממני - בבקשה תמקדו אותי, למצלמה לא זבל, לא חייב מסך, רק לפנים, רצוי קבל... ובמחיר נוח לעיכול (50$ אמורים להספיק?).

אקנה 2, אם זה יעזור להוזיל עלויות...

תודה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

בדיוק כמה הודעות למעלה המלצתי,
DDPai כרגע לא במלאי, אבל יש את האופציה האחרונה
 

בתאריך 31.5.2021 בשעה 11:10, FiS כתב:

יש לך מצלמות של DDPai שמבוססות על קבל חשמלי וללא מסך, עם wifi ואפליקציה.

עד כמה דחופה לך המצלמה? פשוט כרגע המלאי של DDpai למשלוח לארץ אזל אבל צפוי להתחדש.

יש את DDpai mini3 מבוססת קבל חשמלי, רזולציית צילום 2688x1944p, זווית צילום 140°, זיכרון מובנה של 32GB, יש GPS ו-WIFI עם אפליקציה. מאוד משתלמת VFM.
https://s.click.aliexpress.com/e/_d7HJN4Z


אם אתה מחפש "פרימיום" DDPai mini5, מצלמה מאוד איכותית מבוססת על קבל חשמלי, רזולוציית צילום 3840x2160p, זווית צילום 140°, זיכרון מובנה 64GB, יש גם GPS מובנה ו-WIFI עם אפליקציה להעברת סרטונים ישר לסמארטפון שלך.
https://s.click.aliexpress.com/e/_d8otqED

 

יש לך גם מצלמה של SAMEUO, בסגנון של Blueskysea (שנחשבת לחברה טובה) עם הרבה ביקורות חיוביות.
מבוססת קבל, רזולוציית צילום 2560x1440, זווית צילום 170°, יש wifi עם אפליקציה והמחיר שלה זול.

https://s.click.aliexpress.com/e/_9vEiQ9

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 31.5.2021 בשעה 11:10, FiS כתב:

יש לך מצלמות של DDPai שמבוססות על קבל חשמלי וללא מסך, עם wifi ואפליקציה.

עד כמה דחופה לך המצלמה? פשוט כרגע המלאי של DDpai למשלוח לארץ אזל אבל צפוי להתחדש.

יש את DDpai mini3 מבוססת קבל חשמלי, רזולציית צילום 2688x1944p, זווית צילום 140°, זיכרון מובנה של 32GB, יש GPS ו-WIFI עם אפליקציה. מאוד משתלמת VFM.
https://s.click.aliexpress.com/e/_d7HJN4Z


אם אתה מחפש "פרימיום" DDPai mini5, מצלמה מאוד איכותית מבוססת על קבל חשמלי, רזולוציית צילום 3840x2160p, זווית צילום 140°, זיכרון מובנה 64GB, יש גם GPS מובנה ו-WIFI עם אפליקציה להעברת סרטונים ישר לסמארטפון שלך.
https://s.click.aliexpress.com/e/_d8otqED

 

יש לך גם מצלמה של SAMEUO, בסגנון של Blueskysea (שנחשבת לחברה טובה) עם הרבה ביקורות חיוביות.
מבוססת קבל, רזולוציית צילום 2560x1440, זווית צילום 170°, יש wifi עם אפליקציה והמחיר שלה זול.

https://s.click.aliexpress.com/e/_9vEiQ9

איזו מהם הכי איכותית לצילום בלילה?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

אוי כמה שזה מתסכל!

חוץ מאמאזון ועלי אקספרס... אל אילו עוד מקורות קנייה תמליצו?

עד שהתאפסתי על משהו - לא מספקים לישראל...

 

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
לפני 2 דקות, דב קרדו כתב:

אוי כמה שזה מתסכל!

חוץ מאמאזון ועלי אקספרס... אל אילו עוד מקורות קנייה תמליצו?

עד שהתאפסתי על משהו - לא מספקים לישראל...

 

התכוונת ל-DDPai mini3?
שאלתי את החנות הרשמית באליאקספרס וענו לי שאין כרגע צפי לחידוש המלאי למשלוח לישראל.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

לפני כחצי שנה קראתי המון חומר בשרשור הזה והגעתי למסקנה שזה מה שמומלץ ומתאים לי, אבל טרם קניתי:
VIOFO A129 Duo או VIOFO A129 Duo Plus, אבל לא גירסת ה Pro (מתחממת מידי)
כעת אני רואה שיצא דגם A139.

 

1. האם דגם A139 הוא מומלץ וללא בעיות?

 

2. אני נמצא בארה"ב, מתכוון לרכוש כאן ולהביא לישראל,

    האם יש בעיה כלשהי מבחינת תאימות לרכב בישראל?

 

3. אני מתכנן לרכוש בישראל רכב חדש, מאזדה 3 החדשה או טויוטה קורולה היברידית חדשה,
    האם זה משנה את הבחירה במצלמה?

 

4. איזה דגם הכי מומלץ ומדוע?

  • דגם VIOFO A129 Duo עולה באמאזון בארה"ב 180$ כולל מס מקומי.
  • דגם VIOFO A129 Duo Plus עולה באמאזון בארה"ב 186$ כולל מס מקומי.
  • דגם VIOFO A139 שני ערוצים עולה באמאזון בארה"ב 233$ כולל מס מקומי.
  • דגם VIOFO A139 שלושה ערוצים עולה באמאזון בארה"ב 286$ כולל מס מקומי.

5. מצאתי את המכשירים במחירים זולים יותר באתרים אחרים אבל לא ממש מוכרים,
    היכן כדאי לבדוק/לרכוש למעט אמאזון?

 

תודה רבה.

פורסם (נערך)

חברים,

אני רוצה לציין שרכשתי לאחרונה מצלמת דגם N4 של חברת Vantrue. מדובר במצלמה מתקדמת של חברה מובילה בתחום

 

ממה ששמתי לב, המצלמה אכן מזהה תנועה + ריעדות ברכב ב Parking Mode, אבל משום מה, למרות הזיהוי, המצלמה לא שומרת את אותם תיעודים בתיקיית Events ב Files של ההקלטות ב Parking Mode. כך שלמרות האיכות שלה, והיכולת שלה לצלם בשלושה ערוצים, המצלמה לא שווה את המחיר שמשלמים עליה. בעיקר כי בארצנו החמה, המצלמה לא עובדת פשוט בחניה... מעבר ל-70 מעלות, המצלמה מכבה את עצמה... 

 

כלומר, בסופו של דבר, שילמתי 750+ ש״ח על מצלמה סטנדרטית לחלוטין. 

 

מבאס לגמרי. לא ממליץ על על Vantrue בשום אופן.

 

 

2B16D253-DB92-4C36-BB42-821A98459BEB.thumb.jpeg.875ad72740e046982f3577280a6521f9.jpeg

עריכה אחרונה על ידי doesnotmatter

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, Ben Gordon כתב:

לפני כחצי שנה קראתי המון חומר בשרשור הזה והגעתי למסקנה שזה מה שמומלץ ומתאים לי, אבל טרם קניתי:
VIOFO A129 Duo או VIOFO A129 Duo Plus, אבל לא גירסת ה Pro (מתחממת מידי)
כעת אני רואה שיצא דגם A139.

 

1. האם דגם A139 הוא מומלץ וללא בעיות?

 

2. אני נמצא בארה"ב, מתכוון לרכוש כאן ולהביא לישראל,

    האם יש בעיה כלשהי מבחינת תאימות לרכב בישראל?

 

3. אני מתכנן לרכוש בישראל רכב חדש, מאזדה 3 החדשה או טויוטה קורולה היברידית חדשה,
    האם זה משנה את הבחירה במצלמה?

 

4. איזה דגם הכי מומלץ ומדוע?

  • דגם VIOFO A129 Duo עולה באמאזון בארה"ב 180$ כולל מס מקומי.
  • דגם VIOFO A129 Duo Plus עולה באמאזון בארה"ב 186$ כולל מס מקומי.
  • דגם VIOFO A139 שני ערוצים עולה באמאזון בארה"ב 233$ כולל מס מקומי.
  • דגם VIOFO A139 שלושה ערוצים עולה באמאזון בארה"ב 286$ כולל מס מקומי.

5. מצאתי את המכשירים במחירים זולים יותר באתרים אחרים אבל לא ממש מוכרים,
    היכן כדאי לבדוק/לרכוש למעט אמאזון?

 

תודה רבה.


אענה על 1 ו-4 במקביל:
בגדול ה-A139 החדשה מציעה מפרט כמעט זהה ל-A129 Plus, 
ה-A139 משתמשת בצ'יפ Novatek NT96687 ובחיישן תמונה מדגם Sony STARVIS IMX335 בקדמית ו-IMX291 באחורית\פנימית.
רזולוציית צילום 2560x1440p במצלמה הקדמית ו-1920x1080p באחורית ובפנימית. זווית צילום של 170° ו-140° באחורית והפנימית.
ניתן לרכוש באליאקספרס ב214$ 
https://s.click.aliexpress.com/e/_ANFHcv

ה-A129 Plus משתמשת בצ'יפ Novatek NT96670 ובחיישן תמונה מדגם Sony STARVIS IMX335 בקדמית ו-IMX307 באחורית.

רזולוציית צילום 2560x1440p במצלמה הקדמית ו-1920x1080p באחורית ובפנימית. זווית צילום של 140° באחורית והפנימית.
באליאקספרס היא עולה 173$
https://s.click.aliexpress.com/e/_dWAn8Vx


גרסת הA129 Duo משתמשת בצ'יפ Novatek NT96663 ובחיישן תמונה Sony STARVIS IMX291 בשתי המצלמות, רזולוציית צילום 1920x1080p בשתי המצלמות וזווית צילום של 140° בשתיהן. 

באליאקספרס עולה 134$
https://s.click.aliexpress.com/e/_dYMLdFT

שורה תחתונה 
A139 מציעה את איכות התמונה הטובה ביותר (לשיקולך 2/3 ערוצים).
לאחר מכן A129 Plus שטובה אף היא, והפער באיכות התמונה לא גדול במיוחד.
ואז הגרסה הבסיסית Duo.

אתה יכול לצפות גם ביוטיוב בסרטונים שמשווים את איכות התמונה בין המצלמות, כמו למשל



2) לא תהיה בעיה של תאימות. 
3) לא משנה.
5) הכי זול שקיים זה מאליאקספרס, אבל המחירים לא נמוכים בפער מאמאזון ארה"ב. הייתי ממליץ כבר להזמין מאמזון ולקבל את זה תוך מספר ימים.

לפני 10 שעות, doesnotmatter כתב:

חברים,

אני רוצה לציין שרכשתי לאחרונה מצלמת דגם N4 של חברת Vantrue. מדובר במצלמה מתקדמת של חברה מובילה בתחום

 

ממה ששמתי לב, המצלמה אכן מזהה תנועה + ריעדות ברכב ב Parking Mode, אבל משום מה, למרות הזיהוי, המצלמה לא שומרת את אותם תיעודים בתיקיית Events ב Files של ההקלטות ב Parking Mode. כך שלמרות האיכות שלה, והיכולת שלה לצלם בשלושה ערוצים, המצלמה לא שווה את המחיר שמשלמים עליה. בעיקר כי בארצנו החמה, המצלמה לא עובדת פשוט בחניה... מעבר ל-70 מעלות, המצלמה מכבה את עצמה... 

 

כלומר, בסופו של דבר, שילמתי 750+ ש״ח על מצלמה סטנדרטית לחלוטין. 

 

מבאס לגמרי. לא ממליץ על על Vantrue בשום אופן.

 

 

2B16D253-DB92-4C36-BB42-821A98459BEB.thumb.jpeg.875ad72740e046982f3577280a6521f9.jpeg

האם היא מחוברת עם הHardwire kit המקורי של Vantrue?
איך הגדרת את ההגדרות של המצב חנייה?
האם המצלמה שלך מעודכנת? 
https://www.vantrue.net/Support/detail/id/137.html

עריכה אחרונה על ידי FiS

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 4 שעות, FiS כתב:


אענה על 1 ו-4 במקביל:
בגדול ה-A139 החדשה מציעה מפרט כמעט זהה ל-A129 Plus, 
ה-A139 משתמשת בצ'יפ Novatek NT96687 ובחיישן תמונה מדגם Sony STARVIS IMX335 בקדמית ו-IMX291 באחורית\פנימית.
רזולוציית צילום 2560x1440p במצלמה הקדמית ו-1920x1080p באחורית ובפנימית. זווית צילום של 170° ו-140° באחורית והפנימית.
ניתן לרכוש באליאקספרס ב214$ 
https://s.click.aliexpress.com/e/_ANFHcv

ה-A129 Plus משתמשת בצ'יפ Novatek NT96670 ובחיישן תמונה מדגם Sony STARVIS IMX335 בקדמית ו-IMX307 באחורית.

רזולוציית צילום 2560x1440p במצלמה הקדמית ו-1920x1080p באחורית ובפנימית. זווית צילום של 140° באחורית והפנימית.
באליאקספרס היא עולה 173$
https://s.click.aliexpress.com/e/_dWAn8Vx


גרסת הA129 Duo משתמשת בצ'יפ Novatek NT96663 ובחיישן תמונה Sony STARVIS IMX291 בשתי המצלמות, רזולוציית צילום 1920x1080p בשתי המצלמות וזווית צילום של 140° בשתיהן. 

באליאקספרס עולה 134$
https://s.click.aliexpress.com/e/_dYMLdFT

שורה תחתונה 
A139 מציעה את איכות התמונה הטובה ביותר (לשיקולך 2/3 ערוצים).
לאחר מכן A129 Plus שטובה אף היא, והפער באיכות התמונה לא גדול במיוחד.
ואז הגרסה הבסיסית Duo.

אתה יכול לצפות גם ביוטיוב בסרטונים שמשווים את איכות התמונה בין המצלמות, כמו למשל



2) לא תהיה בעיה של תאימות. 
3) לא משנה.
5) הכי זול שקיים זה מאליאקספרס, אבל המחירים לא נמוכים בפער מאמאזון ארה"ב. הייתי ממליץ כבר להזמין מאמזון ולקבל את זה תוך מספר ימים.

האם היא מחוברת עם הHardwire kit המקורי של Vantrue?
איך הגדרת את ההגדרות של המצב חנייה?
האם המצלמה שלך מעודכנת? 
https://www.vantrue.net/Support/detail/id/137.html

 

תודה רבה על הסקירה המקיפה!

אני מתלבט בנוגע למספר הערוצים, אבל אני לא בטוח שאני מבין נכון:
ערוץ 1 - זה תמיד צילום של הנסיעה עצמה? (כלומר, צילום קדימה)
ערוץ 2 - זה תמיד צילום של מי שנוסע מאחורי? (כלומר, צילום אחורה)
ערוץ 3 - זה תמיד צילום של פנים הרכב?

פורסם

מדויק,
אישית הייתי הולך על 2 ערוצים, צילום קדמי ואחורי מספיק. 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני שעתיים, FiS כתב:

מדויק,
אישית הייתי הולך על 2 ערוצים, צילום קדמי ואחורי מספיק. 

 

תודה רבה, לאור ההסברים שלך, בחרתי ב A129 Plus.

אבל איזה מוצר בדיוק אני צריך לקנות? כי אני רואה שיש:

VIOFO A129 Plus
https://www.aliexpress.com/item/1005001382173702.html

אבל יש גם משהו שנקרא:

VIOFO A129 Plus Duo
https://www.aliexpress.com/item/1005001335236223.html

 

1. אז אני צריך בעצם את VIOFO A129 Plus Duo שהוא שני ערוצים, ולא את VIOFO A129 Plus כי הוא ערוץ 1?
2. איזה נפח של כרטיס זכרון צריך להוסיף? (לכמה זמן הסרטה זה מספיק?)

3. מה אלו התוספות הללו? צריך אותן? מה זה HK3 + CPL? והכבלים מצד ימין למעלה ומה שמתחת לכבלים?

image.png.d64f4a7569eabcd78781be1fe9cdd1e7.png

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...