Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צריך את הלינק השני,VIOFO A129 Plus Duo היא עם 2 ערוצים.

 

שים לב שיש גרסה eMMc 16GB, זה סתם זיכרון פנימי לא רלוונטי.

 

תבחר בגרסת Standard.

ה-HK3 זה בעצם Hardwire kit לחיבור המצלמה לפיוז.

 

וCPL זה פילטר פולארויד שמלבישים על המצלמה וזה מונע השתקפות של הדשבורד בצילום.

 

ניתן לרכוש בנפרד את הפילטר והקיט אם תרצה אחר כך.

 

ממליץ על נפח זיכרון 64GB, יספיק בערך ל10 שעות צילום בכל מצלמה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 2 דקות, FiS כתב:

אתה צריך את הלינק השני,VIOFO A129 Plus Duo היא עם 2 ערוצים.

 

שים לב שיש גרסה eMMc 16GB, זה סתם זיכרון פנימי לא רלוונטי.

 

תבחר בגרסת Standard.

ה-HK3 זה בעצם Hardwire kit לחיבור המצלמה לפיוז.

 

וCPL זה פילטר פולארויד שמלבישים על המצלמה וזה מונע השתקפות של הדשבורד בצילום.

 

ניתן לרכוש בנפרד את הפילטר והקיט אם תרצה אחר כך.

 

ממליץ על נפח זיכרון 64GB, יספיק בערך ל10 שעות צילום בכל מצלמה.

 

תודה, האם אני צריך את החיבור לפיוז?

מה זה נותן? חיבור קבוע למצבר במקום למצת, כדי שיסריט בזמן חנייה?

אם כן, זה מומלץ? זה לא יכול לגמור את המצבר?

ולא צריך כרטיס זכרון יותר גדול כדי להסריט כל הלילה? (או שזה מסריט רק אם יש פגיעה?)

 

 

ואת הפילטר, צריך?

 

תודה רבה!

פורסם

לשיקולך, בחיבור הזה כפי שכתבת המצלמה תוכל לצלם בחנייה במצב Parking mode.
קיים בקיט בורר מתחים שאתה יכול להגדיר בין 12/12.2/12.4V עד שהמצלמה תתנתק על מנת לא לרוקן את המצבר.
Viofo A129 Car Camera 3 Wire ACC HK3 Hardwire Kit for Parking Mode | מצלמות  לרכב וציוד

אתה יכול לראות איך מתבצעת ההתקנה:

אם אתה מתכוון לחזור תכף לארץ אז לא הייתי ממליץ לחכות עם ההתקנה לפיוז, תתקין אותו ברכב בארץ.

 

64GB מספיקים, במידה וקורה משהו בלילה המצלמה שומרת את הסרטונים בתיקייה נפרדת ומונעת מהם להימחק.
לדעתי הפילטר מיותר. 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 2 דקות, FiS כתב:

לשיקולך, בחיבור הזה כפי שכתבת המצלמה תוכל לצלם בחנייה במצב Parking mode.
קיים בקיט בורר מתחים שאתה יכול להגדיר בין 12/12.2/12.4V עד שהמצלמה תתנתק על מנת לא לרוקן את המצבר.
Viofo A129 Car Camera 3 Wire ACC HK3 Hardwire Kit for Parking Mode | מצלמות  לרכב וציוד

אתה יכול לראות איך מתבצעת ההתקנה:

אם אתה מתכוון לחזור תכף לארץ אז לא הייתי ממליץ לחכות עם ההתקנה לפיוז, תתקין אותו ברכב בארץ.

 

64GB מספיקים, במידה וקורה משהו בלילה המצלמה שומרת את הסרטונים בתיקייה נפרדת ומונעת מהם להימחק.
לדעתי הפילטר מיותר. 


תודה, אוותר על הפילטר וכנראה גם על החיבור לפיוז. 

אבל זה אומר שהמצלמה צריך להיות מחוברת באופן קבוע למצת, נכון?

לא הבנתי מה התכוונת בנוגע לכך שאם אחזור בקרוב לארץ, אז לחכות עם ההתקנה לפיוז. 

פורסם
ציטוט

אבל זה אומר שהמצלמה צריך להיות מחוברת באופן קבוע למצת, נכון?

נכון.

 

התכוונתי לכך שאם תחזור לארץ בקרוב אז אין טעם לחבר את המצלמה עם הקיט לפיוז כי זאת קצת עבודה להרכיב ולפרק.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 1 דקה, FiS כתב:

נכון.

 

התכוונתי לכך שאם תחזור לארץ בקרוב אז אין טעם לחבר את המצלמה עם הקיט לפיוז כי זאת קצת עבודה להרכיב ולפרק.

 

הבנתי, תודה, הכוונה היא לקנות ולהביא איתי סגור לישראל, כדי להרכיב ברכב חדש שארכוש. 

מה שגורם לי לחשוב:

ברכישת רכב חדש יש אולי אפשרות לרכוש מצלמה איכותית ישירות מהיבואן, או שאין דבר כזה?

 

אגב, אתה ממליץ על חיבור למצת לטובת צילום חנייה, או שלדעתך מיותר?

פורסם

אולי קיימת האופציה, אבל תהיה בטוח שההיצע הוא מצלמות מדבקה באיכות ירודה ובמחיר גבוה.
הכי טוב ומשתלם מחו"ל.

אם המצלמה מחוברת לשקע המצת, אז בשביל צילום חנייה אתה צריך ששקע המצת ברכב יספק מתח גם כשהרכב כבוי.
במידה ולא אז תידרש לחבר לפיוז בעזרת הקיט.
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 2 דקות, FiS כתב:

אולי קיימת האופציה, אבל תהיה בטוח שההיצע הוא מצלמות מדבקה באיכות ירודה ובמחיר גבוה.
הכי טוב ומשתלם מחו"ל.

אם המצלמה מחוברת לשקע המצת, אז בשביל צילום חנייה אתה צריך ששקע המצת ברכב יספק מתח גם כשהרכב כבוי.
במידה ולא אז תידרש לחבר לפיוז בעזרת הקיט.
 

תודה. 

טעיתי מקודם בניסוח, התכוונתי לשאול האם באופן כללי אתה ממליץ על צילום חנייה, או שזה מיותר לדעתך?

פורסם

לדעתי זה יכול מאוד להועיל, אתה יכול לקרוא על הפונקציה הזאת.

 

בגדול אתה יכול להגדיר צילום רציף (30 Fps) או תמונה בודדת כל 1/2/3/5 שניות.

יש גם אפשרות שהמצלמה תתחיל לצלם כשהיא מזהה תזוזה ברחוב.

 

הייתרון על פני צילום וידיאו רציף הוא חיסכון באנרגיה. צילום תמונה בודדת כל שניה צורך פחות מאשר 30 תמונות בשנייה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 2 דקות, FiS כתב:

לדעתי זה יכול מאוד להועיל, אתה יכול לקרוא על הפונקציה הזאת.

 

בגדול אתה יכול להגדיר צילום רציף (30 Fps) או תמונה בודדת כל 1/2/3/5 שניות.

יש גם אפשרות שהמצלמה תתחיל לצלם כשהיא מזהה תזוזה ברחוב.

 

הייתרון על פני צילום וידיאו רציף הוא חיסכון באנרגיה. צילום תמונה בודדת כל שניה צורך פחות מאשר 30 תמונות בשנייה.

 

מבחינת העלות, התוספת של הקיט לחיבור הפיוז הוא קטן,

אני מניח שההתקנה תוסיף עוד (כמה בערך, אגב?),

והמצלמה בכל מקרה תומכת בצילום חנייה, אז אולי חבל לא לנצל את היכולת.

(מה גם שבמצב כזה המצלמה לא תהיה מחוברת למצת, שזה יותר נוח ופחות מסורבל).

 

אני פשוט חושש מכך שתומרת הפיצ'ר הנחמד אבל הלא מאוד שימושי הזה (מעולם לא פגעו לי ברכב בלילה),

אקום בוקר אחד ולא יהיה לי מצבר (אלא אם המנגנון עם בורר המתח הוא אמין ומספיק).

פורסם

התקנה צריכה לעלות 150 ש"ח פלוס מינוס.

 

הקיט אמין, אין לך ממה לחשוש. פשוט מגדירים רף של 12.2v ואין סיבה שלא תצליח להניע בבוקר.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

תודה רבה!

לפני ההזמנה, אשמח לוודא שלא טעיתי במוצר, 

אני מעוניין ב VIOFO A129 Plus Duo (כלומר את ה  A129 פלוס, עם 2 ערוצים - צילום קידמי ואחורי),

עם כרטיס של 64 ג'יגה וקיט לחיבור המצלמה לפיוז (ושיהיה גם הפילטר, הוא בטח זניח מבחינת עלות).

 

אני אזמין מהלינק הבא:

https://www.aliexpress.com/item/1005001335236223.html

 

ואבחר את מה שסימנתי בצילום המסך הזה.

האם טעיתי במשהו או שיש אישור להזמין? :-)

אגב, חוץ מהקופון של 2$, יש אולי קופונים יותר משמעותיים באלי אקספרס שרלוונטים למוצר הזה?

 

image.thumb.png.bf4c74a94c1aab9228a50ce6aaf9750d.png

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon
פורסם

כן, מה שסימנת טוב
שים לב שיש קופון חנות של 6$ סמן אותו וסה"כ יצא 218.89$

כרגע אין קופונים שנותנים אקסטרא הנחה בנוסף

VIF.png

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, FiS כתב:

כן, מה שסימנת טוב
שים לב שיש קופון חנות של 6$ סמן אותו וסה"כ יצא 218.89$

כרגע אין קופונים שנותנים אקסטרא הנחה בנוסף

VIF.png

 

תודה רבה, והאם הלינקים הללו באמאזון הם הנכונים?

 

https://www.amazon.com/VIOFO-Emergency-A129-Plus-Duo/dp/B08DV51H2X

 

image.thumb.png.9f1c00f9a381f1b524c2992611563dcd.png

 

וגם:

 

https://www.amazon.com/Viofo-3-Wire-Hardwire-A129-Camera/dp/B07KZGM9LS

 

image.thumb.png.55d8268e7ee55f607fc7746ddc055a4a.png

 

וגם זה:

image.thumb.png.c1196cad3986ac69a9c51a25faec3a1f.png

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon
פורסם (נערך)
לפני שעה, FiS כתב:

התקנה צריכה לעלות 150 ש"ח פלוס מינוס.

 

הקיט אמין, אין לך ממה לחשוש. פשוט מגדירים רף של 12.2v ואין סיבה שלא תצליח להניע בבוקר.

 

1. האם הקיט תלוי בדגם?

ראה צילום מסך ראשון, שם הקיט כולל את שמות הדגמים: A129, A129 Plus, A129 Pro וכו',

אבל הוא לא מזכיר A129 Plus Duo, האם זה יתאים?
(בשאלות והתשובות של הרוכשים, מישהו שאל האם זה יתאים ומישהו אחר כתב לו שכן)

 

2. יש מספר פידבקים לקיט הזה (צילומי מסך מטה), שטוענים שהוא לא עובד עם A129 Plus Duo,

תמיד יתכן כאמור שמדובר בתקלה אצל הלקוח, אבל בשילוב הסעיף הקודם, זה נשמע בעייתי, מה דעתך?

 

image.thumb.png.3ac168b2ff5774ad3be0763b74489f8e.png

 

 

image.thumb.png.44e009c9020850350838aa5990c85d1e.png

 

 

 

 

image.png

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...