Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

^

ההתקנה היא פשוטה, פשוט מחובר למצת ברכב.

אני שוקל לעשות הקתנה "מקצועית" דרך פיוז שפעול רק כשהרכב מונע, אבל צריך קודם להזמין הכל.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה בטוח שיש פיוז שפועל רק שהרכב מונע? הרדיו למשל פועל שהסוויטצ' פתוח. ניתן לבדוק עם מולטימטר בלי לפרק את הפיוז.

פורסם

שאלה לגבי הפיוז בחיבור המצלמה A118C - קראתי פה באחת התגובות או יותר לשים פיוז 3A.

האם זה חובה? האם פיוז 5A גם בסדר?

תודה!

פורסם

תמיד רצוי לשים פיוז מתאים, נקבע לפי ערך זרם שמזיק לרכיב, ז"א שבמקרה הזה עד 3A לא אמורה להיות בעייה מעבר לזה כן (בתאוריה) מעריך שיש מקדם בטחון, ברגע שאתה שם 5A אתה מסתכן שיגיע לרכיב ערך גבוהה ממה שתוכנן, במצב רגיל כשמגיע זרם תקין אין משמעות לערך של הפיוז.

פורסם

אז אם אני אשים פיוז 1A זה גם בסדר או שזה פחות מדי? אני אישית לא מבין כל כך בפיוזים.

לפי מה שאתה אומר אם אשים פיוז גדול מדי אז הוא ישרוף את המצלמה במידה ויש קצר וכו' ולא יגן עליה.

אז האם 1A יהיה בסדר? לצערי אין לי 3A.

פורסם (נערך)

1A גם לא טוב כי לא יגיע מספיק זרם במידה ותצטרך......

בהקבלה למכניקת זורמים מתח זה קוטר הצינור וזרם זה עוצמת זרימת המים, נגיד שנדרש לשתוף את הרכב בעוצמת זרם מסויימת (הצנור מתאים), הפיוז בודק את עוצמת הזרם אם היא חזקה מדי הוא נשרף.

בפיוז גדול- כל עוד הזרימה תקינה אתה בסדר, ברגע שהיא גדולה אתה הורס את הצבע (עם הגרניק) אבל בגלל שהפיוז גדול הוא ניתק אחרי שהצבע נהרס.

בפיוז קטן-אתה לא מצליח להגיע לזרימה מתאימה ויש ניתוק, הצלחת לנקות 4 גרגירי חול.

 

בפועל אתה יכול לנסות עם 1A, בדר"כ לא מגיעים ישר לזרם מקסימלי, הכי הרבה ישרף הפיוז.

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם

לא מסתכלים רק על הצריכה של אותו צרכן חשמל, צריך לראות את עובי החוטים גם כן על מנת לראות אם בכלל מותר מבחינה בטיחותית להעלות את הזרם המקסימלי בפיוז.

אם החוטים עצמם ישרפו לפני שהפיוז ישרף, אתה בבעיה.

אם המצלמה "דורשת" אמפר אחד, שים את הפיוז הכי נמוך שיש לך אבל כל עוד הוא לפחות 1.

 

גם אם אתה מתעלק על מקור מתח שהוא כביכול קבוע, ברגע שאתה מניע, כל הזרם מופנה לסטרטר ורק אז לשאר המערכות ברכב.

אז מפסק זה הפתרון הכי טוב למצלמות עם קבלים שהן מתוכננות להיכבות מיד לאחר הפסקת הזרם.

פורסם

לחברי הפורום בלבד , מחיר מיוחד למצלמת VICO MARCUS 3 רק 600 ש"ח ב-5 תשלומים שווים.

חבילת מורחבת כולל תפס מהיר עם אפשרות חיבור עדשת CPL

צילום מהיר במיוחד 60FPS ב-FULL-HD .

כמו כן מצלמת ב-2K.

2304 x 1296 @ 30 fps (Extreme HD 1296p)

1920 x 1080 @ 60 fps (High Speed 1080p @ 60fps)

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=22&lang=eng

https://www.youtube.com/watch?v=ruqfy2dC6RQ

https://www.youtube.com/watch?v=X02L0PmOrFI

 

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

נפלתי לגמרי עם ה-

G1W-C.



לא רק שהתאריך מתאפס לי כל יום (שום עדכון קושחה ושום דבר מהנאמר פה לא עזר), מסתבר שהמצלמה מפסיקה לצלם מידי כמה ימים ורק כשאני מפרמט את הכרטיס, היא חוזרת לצלם.

לא מצאתי הגדרה שקשורה לזה.

אזמין הפעם את ה- A118C (עם המדבקה המעצבנת) כי אני חושש ליפול שוב עם המצלמה הזו.

פורסם

מבאס לשמוע, בזמן האחרון יש יותר מידי תלונות על המצלמה.

מה הכוונה מפסיקה לצלם מידי כמה ימים?

יש לי הרגשה שחיישן הg שלך עובד על כל מהמורה בכביש. ולכן אתה נדרש לפרמט את הכרטיס בכדי שיתפנה מקום לצלם.

 

תכבה את החיישן ותעדכן.

פורסם
נפלתי לגמרי עם ה-

G1W-C.



לא רק שהתאריך מתאפס לי כל יום (שום עדכון קושחה ושום דבר מהנאמר פה לא עזר), מסתבר שהמצלמה מפסיקה לצלם מידי כמה ימים ורק כשאני מפרמט את הכרטיס, היא חוזרת לצלם.

לא מצאתי הגדרה שקשורה לזה.

אזמין הפעם את ה- A118C (עם המדבקה המעצבנת) כי אני חושש ליפול שוב עם המצלמה הזו.

תנסה כרטיס זיכרון אחר. החומרה של שתי המצלמות כמעט זהה למיטב ידיעתי, כך שלא הייתי

ממהר עם הרכישה במקומך לפני שהייתי שולל אפשרויות אחרות.

תנסה גם לפנות לגירבסט (אם רכשת משם), זה יצריך ממך הרבה סבלנות ועצבים, אך יש סיכוי

טוב שבסוף הם יסכימו להחליף לך אותה.

פורסם
מבאס לשמוע, בזמן האחרון יש יותר מידי תלונות על המצלמה.

מה הכוונה מפסיקה לצלם מידי כמה ימים?

יש לי הרגשה שחיישן הg שלך עובד על כל מהמורה בכביש. ולכן אתה נדרש לפרמט את הכרטיס בכדי שיתפנה מקום לצלם.

 

תכבה את החיישן ותעדכן.

 

נראה לי שכאשר כרטיס הזיכרון מתמלא, הוא לא דורס את הקבצים הישנים.

לאחר פירמוט דרך המצלמה זה חוזר להקליט וידאו.

לא הבנתי לגבי חיישן ה- G.

נדמה לי שזה על MIDDLE.

בכל מקרה, גם אם זה סותם את המקום, הקבצים הישנים אמורים להידרס ע"י החדשים.

אבל אני לא יכול לקבוע כרגע בוודאות אם זה מפסיק לצלם בגלל שהמקום נגמר או בגלל בעיה אחרת.

כאשר יפסיק לי שוב, אעלה את הכרטיס הביתה ואבדוק.

פורסם
תנסה כרטיס זיכרון אחר. החומרה של שתי המצלמות כמעט זהה למיטב ידיעתי, כך שלא הייתי

ממהר עם הרכישה במקומך לפני שהייתי שולל אפשרויות אחרות.

תנסה גם לפנות לגירבסט (אם רכשת משם), זה יצריך ממך הרבה סבלנות ועצבים, אך יש סיכוי

טוב שבסוף הם יסכימו להחליף לך אותה.

 

ניסיתי 2 כרטיסי זיכרון.

קניתי באיביי והעדפתי לקבל החזר על חצי מהסכום מאשר לשלוח בחזרה (כאשר פניתי אליו ידעתי רק על בעיית התאריך המתאפס).

פורסם

תעשה את החיישן g על off.

 

תפקידו של חיישן g זה להגן על הקובץ מפני מחיקה.

 

תחבר את הכרטיס זיכרון/מצלמה למחשב.

מקש ימני על אחד הקבצים-> מאפיינים.

אם יש ''וי'' על ההגדרה -קריאה בלבד, סימן שהבעיה נובעת מחיישן ה g ויש צורך לכבות אותו/ להגדיר אותו על רגישות נמוכה יותר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...