Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מצלמת רכב מדגם black box gs8000l ולא קיבלתי איתה מטען ייעודי לרכב. הבעיה שכנראה היא לא מקבלת מתח יציב מהמטען (אותו מטען שמטעין לי את הg2) והתצטגה מרצדת והיא נכבית כל כמה שניות. מישהו נתקל בתופעה ויכול לתת לי כיוון למה זה קורה או להמליץ על מטען איכותי שבוודאות לא יעשה בעיות למרות שאני לא חושב שזה קשור למטען?

יש לציין שבחנות המצלמה עבדה כמו שצריך ולא ריצדה או נכבתה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בהנחה שזו הגרסה הרגילה עם הסוללה אז תצטרך לקחת בחשבון שהמצלמה מתחממת מהר. אפשר לפתור זאת עי החלפה לקבל על. סקירה מפורטת יש ב dashcamtalk .

 

http://www.ebay.com/itm/NEW-Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-/231493270752?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35e612fce0

 

זה החלק המדובר?

פורסם

מנסיון של מעל לשנה עם המוביוס, המצלמה אכן פועלת בטמפרטורה יחסית גבוהה, אך אין שום השפעה על מהלך הצילום.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

כן, החלפה יחסית פשוטה עם מדריכים באינטרנט.

שים לב שיצאה גרסא מס 3 של המצלמה עם כמה שיפורים שונים, ניתן להבחין ביניהן בעיקר בחלונית במקום העיגול של הנורה.

אני זוכר שהיה פה מישהו שאמר ששלו התפגרה.

שלי עובדת פיקס כבר מעל לשנה.

פורסם

יש לי את 0803 שהיא מצויינת.

אשמח לדעת את ההתרשמות שלך מ0806

 

האם קנית אותה עם עדשה שמתחברת ללמצלמה?

במה היא משפיע?

 

תודה

פורסם

שלום לכולם

יש לי כמה שאלות הגיעה לי המצלמה מאיביי G1W-C

 

ויש לי כמה שאלות בנוגע לכמה הגדרות

הכנסתי כרטיס זיכרון של סאן דיסק 16 ג'יגה , נראה לי שכעדיף מאיזה כרטיס שאין עליו חברה מוטבע עליו "קלאס 10" .

עכשיו השאלות הם

 

בלופים מה להגדיר? שמתי 5 ד"ק נראה לי סביר זה בסדר?

בנוגע לרזולוציה זאת השאלה הכי חשבה , מה לשים ?. 720 60 , 720 30 , או FHD 1080 ??.. יש לי בסה"כ 16 ג'יגה

 

איך הולך כל העניין של הלופים ? שמתי לב שיש לי קבצי וידאו של חמש ד"ק

שהכרטיס מתמלא מה נמחק ?.. הכל?

יש משמעות להדלקת הנורת LED באפשרות IR LED ? בלילה?

תודה :)

פורסם

גם אצלי הלופים זה 5 דק', הרזולוציה FHD 1080 ועם IR LED דלוק קבוע.

 

כשהכרטיס מתמלא הראשון נמחק כל פעם.

 

אם יש קובץ שאתה רוצה שלא יימחק אז תלחץ על כפתור ה-MODE ויהיה לך סימן של מנעול, והקובץ לא יימחק.

בשביל לפתוח את הנעילה יש לך בתפריט Unlock file ו-Unlock all files

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אהבתי את השיטה הזו, אפשר להתלבש על כל פיוז אחר?

 

עקרונית כן.

 

אני בחרתי פיוז שידלק גם בחצי-סוויטצ' (מצת).

אפשר לבחור בכל פיוז, אני בחרתי בפיוז שמקבל מתח אחרי סוויץ', וגם בזמן התנעה הפיוז לא מאבד מתח, בשונה מהפיוז של המצת.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
גם אצלי הלופים זה 5 דק', הרזולוציה FHD 1080 ועם IR LED דלוק קבוע.

 

כשהכרטיס מתמלא הראשון נמחק כל פעם.

 

אם יש קובץ שאתה רוצה שלא יימחק אז תלחץ על כפתור ה-MODE ויהיה לך סימן של מנעול, והקובץ לא יימחק.

בשביל לפתוח את הנעילה יש לך בתפריט Unlock file ו-Unlock all files

 

 

ה IR LED הזה משמעותי?. נראה כאילו זה סתם לרושם

שמתי לב שקובץ שצולם ברזולוציית FHD שוקל 468

ו 720 30 FPS שוקל בסה"כ 277 מחצית מהם

השאלה היא האם יש הבדל ?. משמעותי מבחינת האיכות מבינהם

שמתי לב שה 720 60 ממש גרוע ולא כמו ה 720 30

 

ועוד שאלה car plate מה זה ? ללוחית רישוי ? רשום AAAAAAAAAA

פורסם

לא יודע להגיד לך, קינפגתי את זה בהתחלה כשקיבלתי את המצלמה ומאז לא נגעתי, שיהיה.

 

1080 או 720 זה הרזולוציה של הקבצים, ב-1080 יש יותר פרטים, תצלם על 1080 זה מה שאני עושה.

 

Car Plate זה הלוחית רישוי אכן, אצלי פשוט כתבתי את השם שלי שם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לא יודע להגיד לך, קינפגתי את זה בהתחלה כשקיבלתי את המצלמה ומאז לא נגעתי, שיהיה.

 

1080 או 720 זה הרזולוציה של הקבצים, ב-1080 יש יותר פרטים, תצלם על 1080 זה מה שאני עושה.

 

Car Plate זה הלוחית רישוי אכן, אצלי פשוט כתבתי את השם שלי שם.

 

הבנתי תודה לך :) חג שמח ידידי

פורסם
אפשר לבחור בכל פיוז, אני בחרתי בפיוז שמקבל מתח אחרי סוויץ', וגם בזמן התנעה הפיוז לא מאבד מתח, בשונה מהפיוז של המצת.

צודק לגמרי. על איזה פיוז התלבשת?

 

יש לי את 0803 שהיא מצויינת.



אשמח לדעת את ההתרשמות שלך מ0806

 

האם קנית אותה עם עדשה שמתחברת ללמצלמה?

במה היא משפיע?

 

תודה

אני רכשתי בלי העדשה הנוספת... מקסימום אוסיף. הבנתי שהיא מונעת סינוור של המצלמה (אם הבנתי נכון...).

מחר אני מעריך אעלה סרטונים לדוגמא...

פורסם

לבעלי המוביוס, אצלי המצלמה עובדת שנה + . יש לי כרטיס 32GB ושמצלם בLOOP.

הסירטונים שלי הם באורך של 5 דק'. לאחרונה שמתי לב שהמצלמה לא שומרת סירטונים מתחת ל5 דק'.

הכוונה סירטונים מלאים באורך 5 דק' נשמרים. אבל אני לקראת כיבוי הרכב המצלמה לא שומרת את הסרטון הקצר יותר.

יש לציין שהחלפתי את הסוללה לקבל.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...