Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ערב טוב.

כמו רובנו גם אני לפני רכישת DVR לרכב.

לאחר שעברתי על כל השרשור (ועוד נוספים) , שמתי עיין על מצלמה בסגנון ה gs 9000

אני רוצה מצלמה עם מסך (על כן MOBIUS נשללה למרות הביקורות הטובות), התקציב הוא 200 ש"ח +-.

 

חשבתי על המוצר הבא:

http://www.ebay.com/itm/GS9000L-HD-27Inch-140-Degree-Angle-Car-DVR-Recorder-with-GSensor-Night-Vision-/231018191710

 

מצלמה נוספת שנתקלתי בה היא :

 

-DVR207-HD-720P-IR-Car-Vehicle-Dash-Camera-DVR-Rotable-270-Degree-Monitor-Newest-

 

ושאלת מיליון הדולר: איך אני יכול לזהות מצלמה מזוייפת או מקורית בעת הרכישה (אני משתדל לרכוש מ best seller) ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

אהלן!

 

בעקבות כמה מקרים שהיו לי עם הרכב החדש לאחרונה כמו פגע וברח למיניהם שקרו לי (בכוונה או לא, אני לא יודע).

 

החלטתי לרכוש מצלמת DVR מאיביי.

 

הדגש - וזה דגש ענק , מינימליזם!

לא מסוגל לראות סטאנד שנדבק לשמשה עם גוש פלסטיק מרובע.

 

ישנם 2 אפשרויות:

1. מצלמה שיושבת על המראה המרכזית ובעצם מחליפה אותה, עלות של כ100$, יקר מידי בשבילי וגם שאני לא מעוניין להחליף את המראה המקורית של הרכב ולשים משהו סיני מסנוור/לא פרופורציונלי/לא איכותי.

2. את המצלמה הזו שמצאתי ממש עכשיו באיביי, עלות של 13$, קטנה, מתיישבת ממש אחרי המראה ולא רואים אותה, השאלה איך היא:

http://www.ebay.com/itm/2pcMini-Car-Dashboard-Mount-Holder-for-HD-DVR-Full-1080p-18-DR32-Camera-Dashcam-/390584415012?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item5af0a53324

 

אשמח לפתרונות נוספים.

 

חשוב לציין, המצלמה צריכה לצלם בזמן נהיגה וגם! (יותר חשוב אפילו) בזמן שהרכב בחניה, הבנתי שהמצלמה (כלשהי) בעצם דורסת את הצילום האחרון כל X זמן, מהו הזמן הזה?

 

תודה,

 

אוהד.

 

עריכה: עכשיו ראיתי שהלינק שצירפתי מתכוון רק לHOLDER של המצלמה והמצלמה עצמה לא כלולה במחיר הזה, עדיין אשמח לעזרה בנושא.

פורסם
למי יש מידע לגבי המצלמה הבאה הנמכרת במבצע באוטו דיפו:

 

sale-14.8s.png

 

נראה בערך כמו המצלמה שלי (מה שהיה במבצע ב-99 שקל במחסני חשמל לפני כמה שבועות).

עדיין לא יצא לי לקנות כרטיס SD נורמלי ולכן כנראה האיכות אצלי היא לא משהו בעליל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ובכל זאת: מבקש המלצה למצלמת DVR HD באיכות מצוין בתקציב 100$ + - שאפשר לחבר אליה גם מצלמה אחורית.

מישהו ?

 

לא ברורה לי הבקשה שלך

לחבר אליה מצלמה אחורית?

פורסם

מקפיץ. מישהו יכול בבקשה לרשום את ההגדרות שהוא עשה במצלמה DVR-207 אם אפשר את כל ההגדרות כי כל פעם שאני משנה איזה שהיא הגדרה משהו אחר משתנה.

תודה מראש.

פורסם
האיכות לא קשורה לכרטיס SD

 

אתה בטוח בזה?

 

עם כרטיס Class 4 הכי פשוט שיש הרי בלתי אפשרי להקליט בזמן אמיתי 720p

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...