Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על הסיכום, אבל רק תמונה אחת שגם אותה אי אפשר לראות? וכן, אני יודע שיש בגוגל, אבל הרבה יותר מעניין לראות תמונות "בלי איפור".

 

 

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

אמממ.. מה הכוונה אי אפשר לראות? (חוץ מזה אתה גם יכול להזמין מונית...)

בכל אופן אוסיף עוד תמונות בהמשך.
 

לפני 45 דקות, Buki כתב:

אחלה סיכום, תודה רבה.

 

 

למה היה צריך להחליף מצתי להט? 

 


רעידות קלות (מאוד) בסל"ד לאחר הנעה קרה במז"א "קר". לאחר ההחלפה אמנם הרעידות נעלמו, אבל זה היה כל כך סובטילי שיכול להיות שההחלפה לא הייתה מחוייבת המציאות.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

אני רואה סימן של אין כניסה (ואפילו לא אדום! סתם אפור לבן כזה) איפה שלכאורה היתה צריכה להיות תמונה. @פבל?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

הנה היא במגרש המשחקים הטבעי שלה. זה היה ממש לאחר שקניתי אותה, החלונות עוד לא מושחרים. מלבד הפרונט המכוער רצח שלה לפני מתיחת הפנים, אני חושב שבזוויות מסויימות היא אוטו כמעט... יפה.

1TPr6svuzNjFBBUWAWdrh8_Wj-MTvt8bFeLa65kGmlPG32aYpdCYE6ksAoFEQRhfcdnN6qzHHUzeWDL0T4aM1H-0Quy0uh3tI8S7x3SJyArbi_SdfntmhVLBNO_65WJF2-Tt2KplCijJicz0LX0ABSvk3Ctra4vUDAGA4_OElj8mUl1Fv8g8nXX8_Jwocngs5K4jCw_FNkwzw5jLHNyAOJYSDSv0k5Q2JWhjbX8m_F5D72kCydVxe-JvjkcYBtf93v4Hrebnw2VzRbf5aP-pOuQq4gXvlPiGiG8ot1bh7rWY9b-t9eIRCYc07LzZ21EEqboFAiouIWBFRPn84LWD11Iws6Fni6I9tZ0bqYwghyrF_w2Tc3cE-svxCN0SUgu3MvYm7bi_A8eDDfSDIrbJT64XyjkhTJ0YP8guEojiAfM9NIy7ilN3iYZM15OG1LpVtNFDJdBEPNLvni4qhuxN4-xP-3mEE4Y-S-D4Cf71LxIDlUy4k4PtQEOPtQ6BRWVkFTeT2bmfFSDoU6QHa8KMiMH_UT6Ar7nJjPvX7ScAxbU1NzijEcMImX-8y8cu0EVCzG1rrXGldPRh5kRbp0ZaX3dCXk69Yf70ArYCjAlR4zXRqUavp7u2HotOPaA2agycezltDId_VdApJ7i5UzaldpdZkmqgPYavlof3duosK1yk2Q7t4mLkeoAIN2sOhQ=w1720-h968-no?authuser=0

aZXndbbeaCn-KEzPCRhPiZBiNe6FPDep0YNWxQGpLzWaG5c-vy3DcKgFGb8wF8K8Oxe_JnpJsKKMwZhl0bpLKKURzQLxTXLy1nHGgnDxVADCdLAwrskAhUXoDKnT4m0taOA4Apt-mgSn66VJdVbSmuNUs2W6z4kJW80X3Q-XSIPRzHrmOd4JH45H93OiNiwWmMWFuSzX1xkdPdRpXCBC8anRbYJRrEocIPqYTr2AD78K1WFikYXWjDLYdjRocwqtRjFvwyEgdiM-tguOgWa7Xo9m0-b9bub0puCqH4rQLcL7SOQnDeJOTXg31o3nm8KmdDzpmtu5-SIIiFZzIrge8RIywSGlzPVAgCLXbM0bA92gG5RLEsM-NffbMCMYm6IuFiX5p4g_qYQ1TQUH0x7oEhWQK4dd7rqJMoWVwFGOaBQLp0SPKTzctVdOnqkpgTI_I9ATaMSdvOEBemWWAor9AfU0cYt7EdzLnpWiIVDM7HrysOuh8gFhPzV6h-OjW7iY09JjApO41iFuAQCpxqbz1Gcr5WVDp8Ah4zCja4AISthDN2tzuC4tWdK6Vu39dx3mo5Kp1mFfoLS9Dow5b5vtDduQSEJQGe8bougNmEt7gEl1BqhPcIDYsDdIsPhjNPvxpkryKLJQO8oOdig-AcZgweBUNyir801Wk5SLe6RK41IODTvZaEAbblnvPF5BfA=w1720-h968-no?authuser=0

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם

נהניתי לקרוא את הסקירה. 

יכול מאוד לתרום לפוסט אם תצרף את עלויות האחזקה על פני הזמן והקמ כך אפשר כמה נוראי יכול להיות אם נניח נפלת עם מחשב גיר וכו'.

 

כאחד שלא היה חבר טוב של הצרפתיות,

בתקופה שנסעתי על מגאן אסטייט כרכב גישור הופתעתי מאוד מהרכב: מהביצועים, מהחיסכון בדלק, מהנוחות, מהמרווח...

אפילו הנדסת האנוש שבהתחלה הייתה לי ממש גרועה ולקח לי זמן להסתגל לשגעונות של הצרפתים, לאחר שהתרגלתי הכל מרגיש לי כאילו זה המיקום הכי נכון שיכולתי לחשוב עליו, בעיקר שלט הפיקוד של מע' השמע שיושב מאחורי ההגה.

 

בהתייחס לאיכות ההרכבה, שמתי לב שהמגאן אסטייט שמיוצרת אגב בספרד בנויה הרבה יותר טוב מהפלואנס, גם תקלות חשמל קטנות שנפוצות בפלואנס לא קיימות במגאן אסטייט לפחות מהניסיון שלי ושל עוד רכב דומה בחברה.

 

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
לפני 7 שעות, pooh-bear כתב:

אני רואה סימן של אין כניסה (ואפילו לא אדום! סתם אפור לבן כזה) איפה שלכאורה היתה צריכה להיות תמונה. @פבל?

פות"ש העלה את התמונות לא טוב, צריך להעלות אותן מחדש. @קורן בן אשרתשלח לי את התמונות מחדש בה"פ או שתשלח לי לינק לאיפה שהן מאוחסנות, ואני אעלה אותן עבורך מחדש. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, daniel204 כתב:

אפילו הנדסת האנוש שבהתחלה הייתה לי ממש גרועה ולקח לי זמן להסתגל לשגעונות של הצרפתים, לאחר שהתרגלתי הכל מרגיש לי כאילו זה המיקום הכי נכון שיכולתי לחשוב עליו, בעיקר שלט הפיקוד של מע' השמע שיושב מאחורי ההגה.

 

בהתייחס לאיכות ההרכבה, שמתי לב שהמגאן אסטייט שמיוצרת אגב בספרד בנויה הרבה יותר טוב מהפלואנס, גם תקלות חשמל קטנות שנפוצות בפלואנס לא קיימות במגאן אסטייט לפחות מהניסיון שלי ושל עוד רכב דומה בחברה.

ברגע שמתרגלים למיקום של השליטה מההגה על מערכת השמע, מדובר על מיקום מאוד נוח לדעתי. אני באופן אישי דווקא אהבתי.

 

לגביי המגאן אסטייט זה אכן נכון. לדבריי חבר שעובד במוסך המרכזי של קרסו, המגאן אסטייט מגיעה עם מערכת חשמל גרמנית (כמדומני בוש) וזה לא מה שמגיע בפלואנס (לא זוכר מה ולא רוצה לכתוב שטויות) ובאופן כללי המגאן אסטייט מציגה אמינות טובה יותר.

 

הקטע עם אורגן האורות מאחור בפלואנס מרגיז, הרי מדובר בבעיה שהפתרון שלה הוא 5 דקות. אני לא מבין למה היבואן לא טורח לעשות ריקול מסודר ולטפל לאנשים בבעיה.

 

 

@קורן בן אשר תודה רבה על הסקירה, מעניין לקרוא איך המכוניות האלו מזדקנות.

עריכה אחרונה על ידי dorsht
  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היו לי שלושה פלואנסים דיזל בליסינג. האחרונה הייתה בשנה האחרונה שהוא הוצע ובגימור היקר ( פריווילג׳ נדמה לי שמה).
סהכ קצת מעל 300 אקמ במצטבר.

חווית נסיעה די בינונית ועיצוב סביבת נהג די פשוטה למרות פיצ׳רים כמו התנעה ללא מפתח, הנד ברקס חשמלי ובקרת אקלים.

אוטו מאוד מרווח כולל תא מטען ענק.

אבל נקודת החוזרה היא ללא ספק רכבת ההנע בדיזל.
מנוע וגיר וצריכת דלק יוצאים מהכלל.
באחד מהמכוניות ב 90 אקמ נדלקה מנורת צ׳ק אנגין ונשמע רעש של פריקת לחץ והאוטו נכנס למוד חירום.
נטען מהמוסך שהלך טורבו. אם זה היה שלי לא הייתי מקבל את האבחנה אבל זו בעיה של בעל הרכב - הליסינג.

פורסם
לפני 6 שעות, daniel204 כתב:

נהניתי לקרוא את הסקירה. 

יכול מאוד לתרום לפוסט אם תצרף את עלויות האחזקה על פני הזמן והקמ כך אפשר כמה נוראי יכול להיות אם נניח נפלת עם מחשב גיר וכו'.

 

כאחד שלא היה חבר טוב של הצרפתיות,

בתקופה שנסעתי על מגאן אסטייט כרכב גישור הופתעתי מאוד מהרכב: מהביצועים, מהחיסכון בדלק, מהנוחות, מהמרווח...

אפילו הנדסת האנוש שבהתחלה הייתה לי ממש גרועה ולקח לי זמן להסתגל לשגעונות של הצרפתים, לאחר שהתרגלתי הכל מרגיש לי כאילו זה המיקום הכי נכון שיכולתי לחשוב עליו, בעיקר שלט הפיקוד של מע' השמע שיושב מאחורי ההגה.

 

בהתייחס לאיכות ההרכבה, שמתי לב שהמגאן אסטייט שמיוצרת אגב בספרד בנויה הרבה יותר טוב מהפלואנס, גם תקלות חשמל קטנות שנפוצות בפלואנס לא קיימות במגאן אסטייט לפחות מהניסיון שלי ושל עוד רכב דומה בחברה.

 


לגבי עלויות אחזקה, יוצא שבממוצע הוצאתי כל שנה כחמשת אלפים ש"ח. זה כולל את כל הוצאות התחזוקה אבל לא כולל רישוי וביטוח. כל שנה היה משהו גדול, שנה אחת טיימינג במורשה יבואן, אח"כ מחשב גיר כנ"ל, אח"כ בולמים ומשולשים וכו', השנה צמיגים ותושבות וצלחות+רפידות אחוריים. כבר הזכרתי שהרכב מתוחזק ביתר - מישהו אחר אולי היה ממשיך על הבולמים המקוריים, לא מחליף תושבות, שם צמיגים סיניים וכו'.  ראוי להזכיר שזה גם רכב עבודה שלי, חלק מההוצאות מוכרות במס, אז זה פחות כואב בכיס.


התקלה המשמעותית היחידה עד כה היא כאמור מחשב הגיר, החלפתו עלתה סביב 3K כולל עבודה ויום לימודים ארוך למחשב. בינתיים שקט בגזרה ואני מקווה שישאר כך. המצמדים לפי שעה כאמור בסדר, אם כי יש סבירות שתוך כ-30K אגיע להחלפתם, ואז בתכנון לנסוע לב"ש לבקר את ידידנו  @ba323f.

הוצאות הדלק לאורך כל התקופה עומדות על כ-28 אלף שקלים. מאחר ועברתי 90K ובהערכה גסה שמחיר הדלק הממוצע עמד על 6 שקלים לליטר לאורך התקופה, מקבלים אכן סביבות 19 קמ"ל.

 

בנושא הנדסת אנוש, להערכתי 90% זה עניין של הרגל, זה טבעו של עולם, ברגע שמזיזים לאנשים את הגבינה שלהם זו בעיה. יש הרבה דברים שהצרפתים ובפרט רנו עושים נכון ואפילו יותר נכון מאחרים.

אני מסכים שהמגאן אסטייט מורכבת יותר טוב ובאופן כללי מעודנת יותר. בדיעבד האסטייט היה הרכב הנכון עבורי, בפרט שאחת הסיבות שרכשתי את הפלואנס מלכתחילה הייתה הולדת ילדיי והצורך להכניס שני כיסאות בטיחות + לסחוב עגלת תאומים בתא המטען. אבל עכשיו זה כבר מים מתחת לגשר.

 

חזיר דיזל

פורסם

תודה על הסקירה. נסעתי על רכב דומה מספר פעמים (רכב פול אצלנו בחברה).
המושב מאוד נוח, כוח לא חסר.
לא התחברתי לאיכות החומרים וגם הסלון, לא יודע... מרגיש שזה רכב שיוצר לעבודה. כמו ברלינגו או קנגו.
רכב שבא להעביר את היום בנוחות ויעילות ולככת.
אגב, מה עם סשה באמת?
לפני מספר חודשים עברתי ליד העסק שלו. חוץ מהקטנוע הנטוש שלו שם בחוץ אין זכר לחשמליה.
הוא עבר למקום אחר?

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם (נערך)

סקירה יפה וקולעת.

יש לרכב הזה מוניטין טוב בקרב נהגי מוניות, ולא סתם - האמינות טובה למדי,

לא מעט ״מוסכי מוניות״ (נקרא להם ככה...) יודעים לטפל בו, צריכת הדלק נהדרת, והוא לא מעייף לנהיגה.

 

אני יודע שלא אמורים להשוות בין תפוזים למלפפונים, אבל בהשוואה אליה, הקליאו מרגישה גסה ולא נעימה לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...