Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, Muzic4Ever כתב:

תודה על הסקירה. נסעתי על רכב דומה מספר פעמים (רכב פול אצלנו בחברה).
המושב מאוד נוח, כוח לא חסר.
לא התחברתי לאיכות החומרים וגם הסלון, לא יודע... מרגיש שזה רכב שיוצר לעבודה. כמו ברלינגו או קנגו.
רכב שבא להעביר את היום בנוחות ויעילות ולככת.
אגב, מה עם סשה באמת?
לפני מספר חודשים עברתי ליד העסק שלו. חוץ מהקטנוע הנטוש שלו שם בחוץ אין זכר לחשמליה.
הוא עבר למקום אחר?
 


הרכבים ברמות הגימור הנמוכות שהגיעו בשנתונים הראשונים לפני מתיחת הפנים היו מאוד דלים וספרטניים וכל הסלון שונה שם משמעותית, לא רק ברמת האבזור - למשל הריפוד שונה, המושבים שונים, דיפון הגג שונה ונראה כמו איזה חומר מוקצף חשוף, ואני חושב שאולי אפילו חלק מבידוד הרעשים.


אם אתה בכל זאת מדבר על הפריווילג', נכון שזה לא בדיוק גולף, אבל להגיד שזה ברלינגו זה קצת הגזמה לדעתי.
 

לגבי סשה, לא יודע, שאלתי פה לפני כשנה ורפי לין כתב שהוא פרש מהמקצוע. אין לי מושג מעבר לזה.

 

לפני שעה, hans כתב:

 

יש לרכב הזה מוניטין טוב בקרב נהגי מוניות, ולא סתם - האמינות טובה למדי,

לא מעט ״מוסכי מוניות״ (נקרא להם ככה...) יודעים לטפל בו, צריכת הדלק נהדרת, והוא לא מעייף לנהיגה.

 


יש בסביבה שלי כמה מוניות כאלה משנתון 2014 או לכל היותר 2015, לפחות לפי צורת החישוקים וכל מיני סממנים חיצוניים. גיל די מופלג למוניות, ובפרט לכאלה עם הסמל "הלא נכון".

חזיר דיזל

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי המגאן אסטייט אחרי הפלואנס 2 ליטר מאובזר 2011 קיבלתי כרכב גישור את המגאן אסטייט (הפלואנס שלי היתה בת 7 ועם 180K והאסטייט היתה בת שנה עם 25K). הפלואנס היתה נוחה משמעותית.

לגבי ספרטניות כפי שכתבו היא הרבה יותר נוחה ועם חומרים שונים לחלוטין.

 

מבחינת הנדסת אנוש לוקח זמן להבין את ההיגיון הצרפתי של המערכת אבל השליטה מאחורי ההגה מעולה ואינטואיטיבי לחלוטין. גם אחרי שנתיים עם הקארוק על הנדסת האנוש הטובה שלה אני מעדיף בענק את השיטה הצרפתית שלא זזה עם ההגה.

 

הדברים שכן הפריעו לי בהנדסת האנוש זה קודם כל הזרועות של מכסה תא המטען שנכנסות פנימה לתא המטען ומיקום כפתור בקרת השיוט.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם בנזין שווה לעשות מאמץ בשביל ה 2 ליטר.

 

ה 1.6 זה גיר al4 ומנוע עצל. ב 2 ליטר יש שרשרת טיימינג וטיימינג אחז יעלה יותר מההפרש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

1.6 הגיע גם עם גיר רציף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני כשעה, dorsht כתב:

1.6 הגיע גם עם גיר רציף.

נכון אבל לא מההתחלה. לא זוכר מאיזו שנה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אחרי מתיחת הפנים (2013+). גם המנוע הוא לא אותו מנוע (למרות הנפח הזהה). יתא לי לנסוע על כאלה מהשכרה, דווקא נוסע בסדר גמור, אם כי יש זמירות לגבי אמינות הגיר הרציף בדגמי 1.6. בכל אופן אני מסכים לשורה התחתונה שלך, שווה להתאמץ בשביל ה-2 ליטר.

חזיר דיזל

פורסם
לפני 24 דקות, Night Driver כתב:

נכון אבל לא מההתחלה. לא זוכר מאיזו שנה.

2013 או 2014.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אם בנזין שווה לעשות מאמץ בשביל ה 2 ליטר.
 
ה 1.6 זה גיר al4 ומנוע עצל. ב 2 ליטר יש שרשרת טיימינג וטיימינג אחז יעלה יותר מההפרש.
וה2 ליטר עם איזה גיר?
פורסם (נערך)

רציף של Jatco, רק למיטב ידיעתי לא בדיוק אותו דגם כמו הרציף ב-1.6 שלאחר מתיחת הפנים, וככל הידוע לי לא באותה רמת בעייתיות.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
לפני שעתיים, Pecan כתב:
לפני 15 שעות, Night Driver כתב:
אם בנזין שווה לעשות מאמץ בשביל ה 2 ליטר.
 
ה 1.6 זה גיר al4 ומנוע עצל. ב 2 ליטר יש שרשרת טיימינג וטיימינג אחז יעלה יותר מההפרש.

וה2 ליטר עם איזה גיר?

המנוע והגיר של הקשקאי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הרכב כרגע על 170K וחוגג עשר שנים ממש עוד כחודש. עדיין ממשיך להיות משעמם מאוד בגזרת ההפתעות מהסוג הצרפתי. מאז פתיחת הפוסט היה לנו:

  • הוחלפו זוג פנסי חזית לחדשים מקוריים מקרסו. מחיר דווקא די סביר לפנסים מקוריים - סביב 2000 ש"ח לזוג. ההחלפה עקב צהבת חמורה ומיצוי עניין ליטוש הפנסים.
  • החלפת שמן/פילטר ופילטר סולר - מתועד כאן. החל מטיפול זה עברתי לשמן Shell Helix - השמן הזה להתרשמותי נשאר "שקט" הכי הרבה זמן מכל השמנים שהשתמשתי בהם עד היום, לדעתי הלא-מלומדת הדבר עשוי להעיד על כך שתכונותיו המקוריות של השמן נשמרות טוב יותר. בכל אופן מאז אני עם Shell.
  • החלפת פילטר מזגן. כעקרון יש שתי שיטות. חלופה א - פירוק בורג אחד אבל אחרי זה פיזיותרפיה בבילינסון. חלופה ב - שבעה ברגים ועוד קצת עבודה (לא משהו קולוסאלי, אולי רבע שעה) אבל יותר ידידותית לגב. ניסיון ראשון לצלול מתחת לתא כפפות במיטב המסורת של חלופה א נגמר ברביצה של חצי שעה מחוץ לאוטו עד התאוששות. אי לכך עברתי ל-plan B. הגב אמר לי תודה. עדיין צריך לקלל בשלוש שפות כדי שהפילטר יואיל בטובו להכנס.
  • טיפול שמן/פילטר - הפעם באמצעות משאבה ידנית שרכשתי. לאחר התייעצויות רבות עם יודעי דבר החלטתי להשתמש במשאבה לסירוגין בכל טיפול שני (אני מטפל כל 10K). זה אומר עוד קצת מנוחה לגב למשך קרוב לשנה.
  • לפני כחודש, טיימינג כולל החלפת משאבה מקורית, רצועת אביזרים ונוזל קירור, במוסך עמית שירותי רכב בב"ש, אצל ידידנו חבר הפורום @ba323f, שבסופו של דבר למרבה הצער לא יצא לי לפגוש באותו יום. קיבלתי מחיר סופר-דופר ואני בהחלט מרוצה מהעבודה (שכללה גם החלפת נוזל בלמים מלאה כולל שאיבה מהקליפר - ראיתי בעיניים).

זהו לבינתיים, מקווה שלא עשיתי לעצמי מנחוס עכשיו.

בתוכניות לזמן הקרוב: חידוש ריפוד בדיפון דלתות, הספוג העדין מאחורי הריפוד המתחיל להתפורר. אעדכן כשיבוצע.

 

image.thumb.png.609563ee6161096e263869e24135b439.png

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם
לפני 8 שעות, קורן בן אשר כתב:

טיפול שמן/פילטר - הפעם באמצעות משאבה ידנית שרכשתי. לאחר התייעצויות רבות עם יודעי דבר החלטתי להשתמש במשאבה לסירוגין בכל טיפול שני (אני מטפל כל 10K). זה אומר עוד קצת מנוחה לגב למשך קרוב לשנה

 

 

קניתי משאבה חשמלית כזאת, בנתיים השתמשתי בה פעם אחת ברכב שאני בכל מקרה לא נוסע בו כמעט. זה מאוד מאוד מקצר את הטיפול ולא דורש שום מאמץ. 

 

תכלס אני גם לא לגמרי שקט לגבי שימוש בשיטה זו. 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, קורן בן אשר כתב:

החלפת פילטר מזגן. כעקרון יש שתי שיטות. חלופה א - פירוק בורג אחד אבל אחרי זה פיזיותרפיה בבילינסון. חלופה ב - שבעה ברגים ועוד קצת עבודה (לא משהו קולוסאלי, אולי רבע שעה) אבל יותר ידידותית לגב. ניסיון ראשון לצלול מתחת לתא כפפות במיטב המסורת של חלופה א נגמר ברביצה של חצי שעה מחוץ לאוטו עד התאוששות. אי לכך עברתי ל-plan B. הגב אמר לי תודה. עדיין צריך לקלל בשלוש שפות כדי שהפילטר יואיל בטובו להכנס.

הכי נוח להוריד תא כפפות. 2 דקות עבודה וגישה מאוד נוחה. בטח ברנו לא חשבו על זה שאנשים יורידו את תא הכפפות ועד היום מקללים את המהנדס שבגללו אנשים לא שוברים את הידיים והגב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...