Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליפורניה תאסור מנועי בעירה פנימית החל מ-2035


shugiflex
 שיתוף
עוקבים 11

פוסטים מומלצים

קליפורניה תמיד הייתה בחזית תקנות מחמירות על פליטת מזהמים, אבל לא פעם התקנות הקדימו את זמנן וגרמו להרבה יותר נזק מתועלת. לדעתי יעד 2035 לרכב חשמלי הוא די ריאלי. בארה"ב הרבה מאוד אנשים גרים בבתים פרטיים התקנה של עמדת טעינה זה לא בעיה להבדיל, נניח, ישראל. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

חדשות לאנשים שלא מעניין אותם מה קורה מחוץ למדינת ההיי-טק (ישראל), הבטחות כאלה או דומות ניתנו גם באיחוד הארופאי. 1.כמות של של חברות חדשות שנכנסות לעולם ייצור הרכב החשמלי הוא די גדול. 2.כמות ה

1. הסבסוד לרכבים "ירוקים" בעולם הוא במאות מיליארדים. גם בישראל הסבסוד נחשב לנדיב מאוד. אני דווקא חושב שיש להסיר את ההטבה על רכבים היברידיים או פלאג-אין, הם אולי חסכוניים אבל עולים המון למשלם המיסים הי

זה פשוט לא נכון. גם כשהחשמל מיוצר ע"י שריפת פחם או גז טבעי רכב חשמלי פחות מזהם בסה"כ. צריך לזכור שהזיהום שרכב עם מנוע שריפה פנימית יוצר הוא לא רק מה שנפלט ממנו ישירות. צריך להוציא אנרגיה על שאיבת נפט,

הם עוד לא הבינו שחשמל מזהם את האוויר בדיוק כמו הרכבים שנוסעים בכבישים, ולטעון אותם אומר לזהם את האוויר.

שלא נדבר על ייצור סוללות וכל מה שמסביב.

אותה גברת בשינוי אדרת.

 

 

עריכה אחרונה על ידי קילומטראווירי
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, קילומטראווירי כתב:

הם עוד לא הבינו שחשמל מזהם את האוויר בדיוק כמו הרכבים שנוסעים בכבישים, ולטעון אותם אומר לזהם את האוויר.

שלא נדבר על ייצור סוללות וכל מה שמסביב.

אותה גברת בשינוי אדרת.

 

זה פשוט לא נכון. גם כשהחשמל מיוצר ע"י שריפת פחם או גז טבעי רכב חשמלי פחות מזהם בסה"כ. צריך לזכור שהזיהום שרכב עם מנוע שריפה פנימית יוצר הוא לא רק מה שנפלט ממנו ישירות. צריך להוציא אנרגיה על שאיבת נפט, זיקוקו והובלתו. ככל שיצור החשמל עובר למקורות לא מזהמים רכב חשמלי יזהם עוד פחות.

 

 

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, קילומטראווירי כתב:

הם עוד לא הבינו שחשמל מזהם את האוויר בדיוק כמו הרכבים שנוסעים בכבישים, ולטעון אותם אומר לזהם את האוויר.

שלא נדבר על ייצור סוללות וכל מה שמסביב.

אותה גברת בשינוי אדרת.

 

 

 

נכון, אבל:

 

1. רכב חשמלי מוציא את זיהום האוויר מהערים הגדולות. מדובר בעלייה אדירה באיכות חיים כתוצאה מפחות מחלות נשימה ומסרטנים אחרים. 

 

2. רכב חשמלי מזהם פחות מרכב בנזין לאורך חייו 

 

תראה, the elephant in the room הוא סגנון החיים המערבי. כל עוד אנחנו סוגדים לתרבות צריכה המונית, אכילה של כמויות אדירות של בשר (אני לא צמחוני), מרדף אחרי חוויות (טיולים בחו"ל פעמיים בשנה ועוד) מצב הסביבה ימשיך להחמיר. רכב חשמלי במקרה הטוב נועד לגרום לאנשים לישון יותר טוב בלילה כי הם "שומרים על אמא טבע" ובמקרה הרע מאפשר להם להמשיך בסגנון החיים שלהם ועל הדרך לחסוך עוד כמה אלפי שקלים/דולרים.  

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, SchnitzelLova כתב:

ועל הדרך לחסוך עוד כמה אלפי שקלים/דולרים.  

אני לא בטוח שזה נכון. כל מוצר חדש בשנים האחרונות יקר יותר מהמחליף שלו(אם זה בקנייה או בטיפול שותף, דמיי תשלום חודשיים וכו' שנכנס חזק בכל העולם הדיגטלי וכנראה יכנס גם לחשמלי בעיקר שחברות כמו טסלה תמיד מחוברות לרכב שלך), החברות חייבות להראות עלייה ברווחים כל שנה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק בכלל. חישבת את האינפלציה?
אם תכניס אותה לחישוב תראה שהמון מוצרים מחירם לא השתנה כלל ולעיתים אף ירד.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לכל מי שחושב שמעבר למכוניות חשמליות עד 2035 הוא לא ריאלי, תראו מה המצב בנורווגיה כבר היום.
 

 

לפני 8 שעות, FoxLight כתב:

אני לא בטוח שזה נכון. כל מוצר חדש בשנים האחרונות יקר יותר מהמחליף שלו(אם זה בקנייה או בטיפול שותף, דמיי תשלום חודשיים וכו' שנכנס חזק בכל העולם הדיגטלי וכנראה יכנס גם לחשמלי בעיקר שחברות כמו טסלה תמיד מחוברות לרכב שלך), החברות חייבות להראות עלייה ברווחים כל שנה.

 

רכב חשמלי צריך הרבה פחות טיפולים שוטפים. אין החלפת שמן, החלפת מצתים וכו'. כל מה שיש זה טיפולים בבלמים, במערכת המיזוג וכו'.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, eladts כתב:

זה פשוט לא נכון. גם כשהחשמל מיוצר ע"י שריפת פחם או גז טבעי רכב חשמלי פחות מזהם בסה"כ. צריך לזכור שהזיהום שרכב עם מנוע שריפה פנימית יוצר הוא לא רק מה שנפלט ממנו ישירות. צריך להוציא אנרגיה על שאיבת נפט, זיקוקו והובלתו. ככל שיצור החשמל עובר למקורות לא מזהמים רכב חשמלי יזהם עוד פחות.

בדיוק כך אני גם חושב.

החשמל מיוצר בכל מקרה, תוספת נמוכה של בטריית מכונית איננה מסה קריטית.

לעומת זאת מליוני מכוניות מזהמות זה סיפור אחר.

,בנוסף גם טורבינות החשמל עוברות רפורמה ועוברות לגז טבעי (כבר היום חלקית, למיטב זכרוני).

אגב אציין שקראתי שטויוטה פיתחה פריוס שתיסע על מימן, ימים יגידו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 45 דקות, eladts כתב:

לכל מי שחושב שמעבר למכוניות חשמליות עד 2035 הוא לא ריאלי, תראו מה המצב בנורווגיה כבר היום.

טוב אז ככה:

א. חרא סרטון, לפחות היה מתחיל ומסיים את הספירה לפי הוידאו שהוא הקליט, כמו שהסרטון מוצג כעת הוא לא שווה כלום.

ב. אני בטוח שישנם דרכים יותר יעילות, למשל להראות את אחוז הרכבים החשמליים שעלו על הכביש ב 2019, או 2020 עד עכשיו שהם חשמליים.

ג. טסלה אהובתך לא מייצרת כמות רצינית של רכבים, היצרניות האחרות מתחילות להשיק עוד ועוד דגמים, אבל הפלא ופלא - זה תהליך ארוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווך.

ד. נורווגיה היא לא קליפורניה, ובכלל המצב בארהב שונה כמו שאתה יודע בעצמך.

ה. הבטחה ריאלית יותר הייתה שכול הרכבים יהיו מחושמלים, אבל זה אומר שמערכות 48V נחשבות, ואז יש לנו את ה loop hole בשביל ההגדרה הזאת.

ו. נראה לך שיצרניות רכבי העל יפסיקו למכור רכבים בקליפורניה??? או שהן כולן יעברו לחשמלי??

 

בוא נדבר עוד עשור, עמוס יהיה עייף אבל יחזיק עוד כמה פוסטים. נראה מה ההיצע החשמלי וכמה ריאלי לעבור ל 100% חשמל.

 

עריכה אחרונה על ידי David32
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, eladts כתב:

 

 

 

רכב חשמלי צריך הרבה פחות טיפולים שוטפים. אין החלפת שמן, החלפת מצתים וכו'. כל מה שיש זה טיפולים בבלמים, במערכת המיזוג וכו'.

לך יש טסלה לא?
הם לא דורשים בדיקה שנתית?
נגיד וקניתי את הרכב בתשלום אחד, האם יש דמיי מנוי חודשיים? יש להם את התחנות טעינה, לא משלמים לזה כל חודש, אם כן כמה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 13 שעות, eladts כתב:

 

זה פשוט לא נכון. גם כשהחשמל מיוצר ע"י שריפת פחם או גז טבעי רכב חשמלי פחות מזהם בסה"כ. צריך לזכור שהזיהום שרכב עם מנוע שריפה פנימית יוצר הוא לא רק מה שנפלט ממנו ישירות. צריך להוציא אנרגיה על שאיבת נפט, זיקוקו והובלתו. ככל שיצור החשמל עובר למקורות לא מזהמים רכב חשמלי יזהם עוד פחות.

 

 

לא סתרת אותי כי אתה מניח שהאנרגיה המתחדשת היא חלופה נקייה לדלק מאובנים - מה שלא נכון.

זה שמוכרים לך את זה כפחות מזהם זה יפה, בפועל - לפעמים זה יותר מזהם מסתם לשרוף פחם.

לפני 13 שעות, SchnitzelLova כתב:

 

נכון, אבל:

 

1. רכב חשמלי מוציא את זיהום האוויר מהערים הגדולות. מדובר בעלייה אדירה באיכות חיים כתוצאה מפחות מחלות נשימה ומסרטנים אחרים. 

 

2. רכב חשמלי מזהם פחות מרכב בנזין לאורך חייו 

 

תראה, the elephant in the room הוא סגנון החיים המערבי. כל עוד אנחנו סוגדים לתרבות צריכה המונית, אכילה של כמויות אדירות של בשר (אני לא צמחוני), מרדף אחרי חוויות (טיולים בחו"ל פעמיים בשנה ועוד) מצב הסביבה ימשיך להחמיר. רכב חשמלי במקרה הטוב נועד לגרום לאנשים לישון יותר טוב בלילה כי הם "שומרים על אמא טבע" ובמקרה הרע מאפשר להם להמשיך בסגנון החיים שלהם ועל הדרך לחסוך עוד כמה אלפי שקלים/דולרים.  

מסכים איתך במאה אחוז. זה ללא ספק יוציא את הזיהום (הישיר) מהערים הגדולות וזה ייתרון.

וכן יכול להיות שכל רכב בסופו של יום בחישוב הכולל יזהם את כדור הארץ ב1-2 אחוזים פחות. (צודק שזה הרבה כשאתה מכפיל בכמה מליונים טובים)

אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה של ההתחממות הגלובלית.

עריכה אחרונה על ידי קילומטראווירי
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, FoxLight כתב:

לך יש טסלה לא?
הם לא דורשים בדיקה שנתית?
נגיד וקניתי את הרכב בתשלום אחד, האם יש דמיי מנוי חודשיים? יש להם את התחנות טעינה, לא משלמים לזה כל חודש, אם כן כמה?

 

כן, יש לי טסלה מודל 3. טסלה ממליצים, לא דורשים, בדיקה כל שנתיים ובאיזורים קרים כל שנה. בטיפול מצליבים את הצמיגים, בודקים את הבלמים ומחליפים את הפילטר של המזגן. זה הכל. קניתי את הרכב במזומן, אין שום דמי מנוי לטסלה. מי שקונה היום צריך לשלם על חיבור סלולארי משודרג שמאפשר להשתמש בסטרימינג של מוזיקה וסרטים ברכב, אבל זו לא חובה. החיבור סלולארי בסיסי לניווט וקשר לאפליקציה הוא חינם. אין גם דמי מנוי לשימוש בעמדות הטעינה המהירה של טסלה, התשלום הוא לפי שימוש. יש גם מבצעים שמעניקים טעינה חינם למי שמפנה לקוחות.

 

לפני כשעה, קילומטראווירי כתב:

 

לא סתרת אותי כי אתה מניח שהאנרגיה המתחדשת היא חלופה נקייה לדלק מאובנים - מה שלא נכון.

זה שמוכרים לך את זה כפחות מזהם זה יפה, בפועל - לפעמים זה יותר מזהם מסתם לשרוף פחם.


זו טענה שטרם שמעתי. אתה מוכן לפרט או לספק סימוכין לטענה הזו?

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 26.9.2020 בשעה 13:11, eladts כתב:

רכב חשמלי צריך הרבה פחות טיפולים שוטפים. אין החלפת שמן, החלפת מצתים וכו'. כל מה שיש זה טיפולים בבלמים, במערכת המיזוג וכו'.

 

מחקר של Comsumer Report מצא שבעלי רכב חשמלי מוציאים בממוצע על תחזוקת הרכב מחצית ממה שמוצאים בעלי רכב עם מנוע שריפה פנימית.

https://advocacy.consumerreports.org/wp-content/uploads/2020/09/Maintenance-Cost-White-Paper-9.24.20-1.pdf

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...