Jump to content

קילומטראווירי

  • פרסום הודעות

    15
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

15 נייטרלי

אודות קילומטראווירי

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היי, חבר התלונן על סלד סרק לא יציב. הצעתי לו את עזרתי בניקוי בית מצערת. בית המצערת שלו אלקטרונית. נגמר לי ספריי הקרבורטור או יותר נכון לא קניתי אחד מאז האחרון שניקיתי לפני דיי הרבה זמן, אבל יש לי ספריי חדש לניקוי מגעים, של WD40, רציתי לדעת האם זה יכול לעבוד באותה צורה? או שאפילו המחשבה על כך שזה יעבוד אסורה? תודה! זה הספריי:
  2. לא חושב שיש תשובה מדויקת לשאלה. תלוי במקום המגורים , במצוקת החנייה הקיימת אם בכלל, במיקום החנייה ונוחות כניסה\יציאה. לרוב, לשכנים כאלה לא משתלם להשכיר חנייה במיוחד במקומות עם מצוקת חנייה , כי מי שבא לבקר אותו ישתמש בחנייה הזו. אבל תציע לו מחיר שנראה לך הוגן ומשם תתקדמו, אולי הוא יגיד לך שהוא לא משכיר בכלל, ואולי יסכים עבור סכום שיראה לנכון. לדעתי סכום שהוא בין 200 ל500 שקלים בחודש הוא הוגן כמובן כתלות במצוקת החנייה הקיימת ובתנאי החניה.
  3. יש עוד דרך ארוכה עד שזה יצא לפועל. לדעתי למרות היתרון של המוצר הסופי כשיהיה על מכוני הבדיקה בסופו של דבר מה שחשוב נטו זה השלדה\קצה שלדה , ואת זה מכון מספק לרוב. מי שירצה לרמות את הקונה ירמה גם במכון וגם בכל בדיקת תוכנה כזו או אחרת. ההשקעה של החברות בכתבה היא בגלל שהם מבינים שהעתיד הוא בטכנולוגיה הזו, אין להם לאן לברוח. לעניות דעתי בלבד, צמצום ברמאות לא יהיה ברמה מורגשת, אבל ללא ספק אלה פני העתיד, וביסוס המוצר הזה יביא יכולת לפיתוח מוצר מדהים לאחר מכן שיוכל לספר אפילו יותר על תקינות מכלולי הרכב.
  4. המדינה הזאת קיימת בזכות המיסים האלה... אז לצערי לא, זה לא אפשרי להפחית את המס, וגם אם שרת התחבורה תצא בהצהרה שכן לקראת הבחירות , וחלילה גם תיישם , אנחנו נשלם את זה במקום אחר. עדיף שמשהו שיש לו יכולת ישלם את זה ברכב, מאשר שמעמד הביניים וזה שתחתיו ישלם את ההפרשים.
  5. לאחרונה אשתי החליפה עבודה והחזירה טויוטה קורולה. אחרי שיחה קצרה סוכם על ידה "אם כבר קונים רכב ישן יחסית שלפחות לא יהיה אנמי". מלא נחת, גאווה ומעט מופתע שמתי פעמיי לכוון המחשב. לדרישה שלה אני מוסיף שיהיה כמה שיותר אמין, אחרת אני זה שאבלה בו כרכב ראשי שלי כמובן. כעת הדרישות על פניו פשוטות : כמה שיותר אמינות וכמה שיותר "ניהוג" לשקל. צריכת דלק, ירידת ערך, יופי ושאר אספקטים אינם רלוונטים. לאחר כמה ימים אל מול "יד 2" או למעדיפים "יד 7 אבל 3 במשפחה ואת הרכב בכלל הוציא מהסוכנות השכן" הבנתי שהדרך ליעד לא תהיה פשוטה. לכן , בעודי משוטט לי ביד 2 אשמח לשמוע אולי יהיה לכם
  6. כותרת שיווקית נטו לטובת השרה הנכנסת. ובברוטו זה רק פוגע בנו לדעתי. אם גם ככה משלמים את האגרה, איפה היתרון בזה שלא יבדקו את הרכבים האם הם תקינים לכביש? בלמים,צמיגים, אלה דברים שאנשים נוסעים בלי בכלל להסתכל עליהם ואחוז לא מבוטל מהאזרחים מחליף צמיגים במיוחד לטסט! עכשיו יסחטו כל זוג צמיגים גמורים עוד שנה שלמה! ורכבים בני 8 יזכו לנסוע עם תקלות שנתיים מהטסט האחרון שלהם? מי מרווח מזה חוץ מהשרה מירי רגב שתזכה להגיד "עשיתי שינוי".
  7. חברים יקרים , תודה רבה לכולם! התמיכה שלכם לא מובנת מאליה כלל, ולפחות עבורי מעודדת. תודה ענקית למי שייעץ לעזור דרך עמותה - עצה מדהימה שאשקול ואבדוק לגביה גם ללא קשר למצב העכשווי. השרשור תפס כיוון שכמובן לא כיוונתי אליו, אבל תודות לפבל ולתרבות הדיון של הפורום נשאר בטעם טוב. כפי שכבר אמרו כאן מי שאינו "חולה הגה" אך מעורה בכל הנושאים שעוטפים את הנושא העיקרי "הרכב" לדעתי אכן יש לו מקום כאן ובלבד שלא מבטל את מי שכן. @sperial אני מתנצל אם נפגעת. אני בטוח שלאף אחד לא הייתה כוונה שתרגיש כך: "אני יודע שבפורום הזה אני נחשב כופר בעיקר." (ציטוט שלך מהודעה אחרת - שלי אישית לא היה נעי
  8. מה? מה זה אמור להביע? תגובה הזויה רמי אתה אלוף, תענוג לראות שיש אנשים כמוך. לדעתי שיקול דעת מדהים בהתחשב בתוצאה. אני גם חושב שאם תעשה טוב, תקבל טוב. שנה טובה ובריאה!
  9. לא סתרת אותי כי אתה מניח שהאנרגיה המתחדשת היא חלופה נקייה לדלק מאובנים - מה שלא נכון. זה שמוכרים לך את זה כפחות מזהם זה יפה, בפועל - לפעמים זה יותר מזהם מסתם לשרוף פחם. מסכים איתך במאה אחוז. זה ללא ספק יוציא את הזיהום (הישיר) מהערים הגדולות וזה ייתרון. וכן יכול להיות שכל רכב בסופו של יום בחישוב הכולל יזהם את כדור הארץ ב1-2 אחוזים פחות. (צודק שזה הרבה כשאתה מכפיל בכמה מליונים טובים) אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה של ההתחממות הגלובלית.
  10. טוב, כשפתחתי את השרשור ידעתי שהכותרת והתוכן ימשכו מעט עניין. (אם כי ממש לא ציפיתי לתגובה מספר 3 כי חשבתי שהפורום כאן ברמה מעט יותר גבוהה מFXP ובייחוד(!) כי חלקכם הפצרתם שעברתם את גיל 17) תראו - מי שכתב שהוא נהנה מנהיגה רק בחופש הגדול של כיתה י"ב זה בסדר, אפילו לדעתי עדיף. אבל, אתם לא חולי הגה. פשוט נהנתם מפעולה שהייתה לכם חדשה בגיל הזה , זה כמו להנות מצניחה חופשית כמה פעמים - זה לא אומר שאתם מכורים לאדרנלין. חולה הגה יהנה לשבת מאחורי ההגה גם בגיל 70. ספריאל - אני מעריך אותך ואת פועלך בפורום ואולי התגובה שלך באה מהמקום שזה משתמש חדש ולא וותיק. בנוסף אני מודע לזה שא
  11. הם עוד לא הבינו שחשמל מזהם את האוויר בדיוק כמו הרכבים שנוסעים בכבישים, ולטעון אותם אומר לזהם את האוויר. שלא נדבר על ייצור סוללות וכל מה שמסביב. אותה גברת בשינוי אדרת.
  12. ראשית הכי חשוב זה לצאת מנקודת הנחה שקיים שטח מת גם אם תכוון את המראות בצורה הכי מדוייקת שקיימת כפי שהחברים כאן הסבירו לך. העצה הכי טובה שאני יכול לתת הוא - זכרון הכביש! אם "תזכור" את הכביש אתה כמעט ולא תופתע. דובר כאן פעם על בדיקת ראש לפני כמה שנים טובות. עד היום איני יודע אם אני בעד השיטה הזו או לא. בדיקת ראש היא סיבוב הראש מעט לצד כדי לראות האם יש לצידך כלי רכב. הסיכון הוא כמובן שהעניים לא על הכביש, והייתרון הוא שאתה תראה אם יש רכב ממש בשטח המת. ולכן אני ממליץ על האד צ'ק אך ורק כאשר אתה לא בטוח במאת האחוזים שאין לידך רכב, ואתה רוצה לוודא את זה סופית וכמובן תוך ש
  13. שלום לכולם, אני רק שאלה. איך אתם מסוגלים לא לנסוע במשך תקופת הסגר?!?! לצערי יצאתי לחל"ת, ולכן אפילו הנסיעות לעבודה פסקו. אבל, איך אפשר לוותר על הנסיעות של הלילה מידי כמה ימים? אני באמת שואל, לחולי ההגה שבנינו - מה אפשר לעשות כדי להרגיע את הרצון לנהיגת לילה למען השקט הנפשי? קשה לי. אם הייתי מוכן להסתכן בדוח הייתי מזמן כבר בכביש אבל, לאן יש לך לנסוע בשעות הלילה המאוחרות\בוקר מוקדמות? אין סופרים כתירוץ מה נשאר?
×
×
  • תוכן חדש...