Jump to content

קילומטראווירי

  • פרסום הודעות

    9
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

14 נייטרלי

אודות קילומטראווירי

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חברים יקרים , תודה רבה לכולם! התמיכה שלכם לא מובנת מאליה כלל, ולפחות עבורי מעודדת. תודה ענקית למי שייעץ לעזור דרך עמותה - עצה מדהימה שאשקול ואבדוק לגביה גם ללא קשר למצב העכשווי. השרשור תפס כיוון שכמובן לא כיוונתי אליו, אבל תודות לפבל ולתרבות הדיון של הפורום נשאר בטעם טוב. כפי שכבר אמרו כאן מי שאינו "חולה הגה" אך מעורה בכל הנושאים שעוטפים את הנושא העיקרי "הרכב" לדעתי אכן יש לו מקום כאן ובלבד שלא מבטל את מי שכן. @sperial אני מתנצל אם נפגעת. אני בטוח שלאף אחד לא הייתה כוונה שתרגיש כך: "אני יודע שבפורום הזה אני נחשב כופר בעיקר." (ציטוט שלך מהודעה אחרת - שלי אישית לא היה נעי
  2. מה? מה זה אמור להביע? תגובה הזויה רמי אתה אלוף, תענוג לראות שיש אנשים כמוך. לדעתי שיקול דעת מדהים בהתחשב בתוצאה. אני גם חושב שאם תעשה טוב, תקבל טוב. שנה טובה ובריאה!
  3. לא סתרת אותי כי אתה מניח שהאנרגיה המתחדשת היא חלופה נקייה לדלק מאובנים - מה שלא נכון. זה שמוכרים לך את זה כפחות מזהם זה יפה, בפועל - לפעמים זה יותר מזהם מסתם לשרוף פחם. מסכים איתך במאה אחוז. זה ללא ספק יוציא את הזיהום (הישיר) מהערים הגדולות וזה ייתרון. וכן יכול להיות שכל רכב בסופו של יום בחישוב הכולל יזהם את כדור הארץ ב1-2 אחוזים פחות. (צודק שזה הרבה כשאתה מכפיל בכמה מליונים טובים) אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה של ההתחממות הגלובלית.
  4. טוב, כשפתחתי את השרשור ידעתי שהכותרת והתוכן ימשכו מעט עניין. (אם כי ממש לא ציפיתי לתגובה מספר 3 כי חשבתי שהפורום כאן ברמה מעט יותר גבוהה מFXP ובייחוד(!) כי חלקכם הפצרתם שעברתם את גיל 17) תראו - מי שכתב שהוא נהנה מנהיגה רק בחופש הגדול של כיתה י"ב זה בסדר, אפילו לדעתי עדיף. אבל, אתם לא חולי הגה. פשוט נהנתם מפעולה שהייתה לכם חדשה בגיל הזה , זה כמו להנות מצניחה חופשית כמה פעמים - זה לא אומר שאתם מכורים לאדרנלין. חולה הגה יהנה לשבת מאחורי ההגה גם בגיל 70. ספריאל - אני מעריך אותך ואת פועלך בפורום ואולי התגובה שלך באה מהמקום שזה משתמש חדש ולא וותיק. בנוסף אני מודע לזה שא
  5. הם עוד לא הבינו שחשמל מזהם את האוויר בדיוק כמו הרכבים שנוסעים בכבישים, ולטעון אותם אומר לזהם את האוויר. שלא נדבר על ייצור סוללות וכל מה שמסביב. אותה גברת בשינוי אדרת.
  6. ראשית הכי חשוב זה לצאת מנקודת הנחה שקיים שטח מת גם אם תכוון את המראות בצורה הכי מדוייקת שקיימת כפי שהחברים כאן הסבירו לך. העצה הכי טובה שאני יכול לתת הוא - זכרון הכביש! אם "תזכור" את הכביש אתה כמעט ולא תופתע. דובר כאן פעם על בדיקת ראש לפני כמה שנים טובות. עד היום איני יודע אם אני בעד השיטה הזו או לא. בדיקת ראש היא סיבוב הראש מעט לצד כדי לראות האם יש לצידך כלי רכב. הסיכון הוא כמובן שהעניים לא על הכביש, והייתרון הוא שאתה תראה אם יש רכב ממש בשטח המת. ולכן אני ממליץ על האד צ'ק אך ורק כאשר אתה לא בטוח במאת האחוזים שאין לידך רכב, ואתה רוצה לוודא את זה סופית וכמובן תוך ש
  7. שלום לכולם, אני רק שאלה. איך אתם מסוגלים לא לנסוע במשך תקופת הסגר?!?! לצערי יצאתי לחל"ת, ולכן אפילו הנסיעות לעבודה פסקו. אבל, איך אפשר לוותר על הנסיעות של הלילה מידי כמה ימים? אני באמת שואל, לחולי ההגה שבנינו - מה אפשר לעשות כדי להרגיע את הרצון לנהיגת לילה למען השקט הנפשי? קשה לי. אם הייתי מוכן להסתכן בדוח הייתי מזמן כבר בכביש אבל, לאן יש לך לנסוע בשעות הלילה המאוחרות\בוקר מוקדמות? אין סופרים כתירוץ מה נשאר?
×
×
  • Create New...