Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי פוסט שלה בפייסבוק כבר לפני שבוע.

התלוננה שבית המלון מתעקש לפנות את אמא שלה לבית חולים ולא מוכן שהיא תישאר במלון. וזה כשהאמא במצב שהיא חייבת חמצן...

אם רפי רשף לא סיים את הראיון ב"הנה למה מתנגדי חיסונים הם סתומים מסוכנים", הוא חוטא לתפקיד שלו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, Blaz00r כתב:

אלוהים אין לי טיפת סימפטיה ליצורים האלה.

 

גם לי אין. אבל גם אם היתה מחוסנת, גם אז לא היה לי. באסה, דברים רעים קורים לאנשים טובים.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם (נערך)

אם היא היתה מחוסנת הקונטקסט היה אחר, כנראה שלא הייתי צועק "מטומטמת!!!" על הטלוויזיה במשך כל הראיון. ברצינות כמה חסרי שכל צריך להיות בשביל גם לא להתחסן וגם לטוס לטייל במדינה עולם שלישי עם מערכת בריאות ברצפה?

 

לפני 18 דקות, פינדר כתב:

אם רפי רשף לא סיים את הראיון ב"הנה למה מתנגדי חיסונים הם סתומים מסוכנים", הוא חוטא לתפקיד שלו.

אז צפויה לך אכזבה, הוא אפילו לא התייחס לתשובה שלה ונראה שלא סתם הוא חיכה עם השאלה המתבקשת הזאת רק לסוף הראיון (מן הסתם ידע את התשובה כבר מראש).

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם

מי שלא למד הוא בנט. משרד הבריאות רוצה לנטר תחלואה שבועיים נוספים, ורק אם מגמת השיפור תמשך להתחיל הקלות ראשונות, כמו אזורים פתוחים במסעדות. בנט הוא זה שלוחץ לזרז את הפתיחה. הרי הוא ידוע איך לנצח מגיפה ☹️.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה לא מספיק קל עכשו שמצריך עוד הקלות?

בתור מחוסן אני לא מרגיש שום שינוי בחיים חוץ ממסיכה בסופר/קניון.

 

 

  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לא ברור לי כל המתווים והניסויים שעושים עכשיו במערכת החינוך.

סיכוי לא רע שהfda יאשר חיסון ילדים מגיל חמש, לקראת סוף החודש.

מה הלחץ להדביק אותם עכשיו?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

יפעת שאשא ביטון לוחצת.

 

חוץ מזה, אתה חושב שאישור ה-FDA יביא לנהירה של ההורים למרכזי החיסון?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אני לא מצליח להבין דבר אחד

לפני שבוע שדיברו על כאוס אף אחד ממשרד השחיתות לא הקשיב לערן סגל שהסביר במדויק שתכף תגיע השבירה

דאגו להפחיד ולהלחיץ אותנו

עכשיו כשהם יצאו טמבלים פתאום כולם הולכים עם המודל שלו

כל הגאונים שיושבים שם לא יכלו להתייעץ איתו לפני שבועיים ולראות על מה הוא מתבסס ולחשוב אולי יש בזה משהו ?

סתם תפסו עמדה ואמרו "ננסה הגבלות מה אכפת לנו"

 

יש לי חבר שעשה הון מאופציות

כל פעם הוא מנסה להסביר לי את השיטה

הוא בעצם קונה גם פוטים וגם קולים וככה מגן על עצמו גם אם השוק יורד וגם אם עולה

 

זה בדיוק כמו משרד הבריאות

מזהירים מכאוס, אומרים שנגמרה הקורונה,מזהירים מאווירת סוף קורס  ואז נותנים הקלות

ככה לא משנה מה יקרה תמיד אפשר להגיד "זה בדיוק מה שאמרנו"

 

211212.png.dd977d9dd90f6cb8bcc34efc645e0276.png

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני שעה, Transporter כתב:

יש לי חבר שעשה הון מאופציות

כל פעם הוא מנסה להסביר לי את השיטה

הוא בעצם קונה גם פוטים וגם קולים וככה מגן על עצמו גם אם השוק יורד וגם אם עולה.

 

????

אני צריך להסביר למה זה שטויות?

  • מצחיק 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

https://www.facebook.com/shalev.shalev.75/posts/1486644761715544

תגידו, יש מה לעשות עם זה שהיא מתחזה לאחות? כששואלים אותה איפה היא עובדת ואיפה למדה אומרת 'זה לא ענייניכם..............'

בדקתי במשרד הבריאות, כמובן שאיננה אחות מוסמכת.

פורסם
לפני 8 שעות, Blaz00r כתב:

אם היא היתה מחוסנת הקונטקסט היה אחר, כנראה שלא הייתי צועק "מטומטמת!!!" על הטלוויזיה במשך כל הראיון. ברצינות כמה חסרי שכל צריך להיות בשביל גם לא להתחסן וגם לטוס לטייל במדינה עולם שלישי עם מערכת בריאות ברצפה?

 

אז צפויה לך אכזבה, הוא אפילו לא התייחס לתשובה שלה ונראה שלא סתם הוא חיכה עם השאלה המתבקשת הזאת רק לסוף הראיון (מן הסתם ידע את התשובה כבר מראש).

 

היא כן אמרה שהיא מצטערת שלא התחסנה

היא כבר כמה ימים כל יום מתראיינת ואמרה כמה פעמים

 

כן היא נראית בדיוק מאלה שלפני חודש אמרו די לדיקטטורה ועכשיו מתחרטים

חבל שבחדשות לא מדגישים את הקשר בין המצב של אמא שלה לחשיבות החיסון

 

 

לפני שעתיים, EliC25 כתב:

https://www.facebook.com/shalev.shalev.75/posts/1486644761715544

תגידו, יש מה לעשות עם זה שהיא מתחזה לאחות? כששואלים אותה איפה היא עובדת ואיפה למדה אומרת 'זה לא ענייניכם..............'

בדקתי במשרד הבריאות, כמובן שאיננה אחות מוסמכת.

 

משטרה אולי

לפני שעתיים, - XM - כתב:

 

????

אני צריך להסביר למה זה שטויות?

 

לא

כי זה לא הנושא ואף פעם לא הבנתי את השיטות שלו

אבל מה המסר שכתבתי היה ברור

פורסם (נערך)

אתמול עברתי בהצלחה השתלת שבב דור 5 יחד עם האחיין שלי, יכול יכול להגיד שהפעם השלישית מורגש הרבה יותר מהפעמים הקודמות(גם אצלו), מרגיש לא משהו ביכלל שכל הגוף כואב והזרוע עוד יותר, רעידות בלילה וחום היום.

נקווה שעד הערב כבר הכל יעבור, בפעם הקודמת זה היה ממש קליל עם חום ורעידות רק בלילה ובבוקר כאילו כלום.

 

חבל שלא עשיתי לפני שבוע חח, יש לי פרוייקט ג'אווה להגיש בשבוע הבא ואין לי כוח לגעת בזה היום.

בריאות טובה לכולם :-).

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 9 דקות, hwgeek כתב:

יש לי פרוייקט ג'אווה להגיש בשבוע הבא ואין לי כוח לגעת בזה היום.

אוקיי, אבל מה הקשר לחיסון?

גם לי אין כוח לגעת בעבודה היום - ולא התחסנתי אתמול 😅

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...