Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי צריך להקשיב לעצת החברים ולעשות ביום שישי ככה שהייתי פשוט רואה סדרות בסופ"ש :-).

לא חכם לקחת בתחילת השבוע 🤣.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 שעות, EliC25 כתב:

https://www.facebook.com/shalev.shalev.75/posts/1486644761715544

תגידו, יש מה לעשות עם זה שהיא מתחזה לאחות? כששואלים אותה איפה היא עובדת ואיפה למדה אומרת 'זה לא ענייניכם..............'

בדקתי במשרד הבריאות, כמובן שאיננה אחות מוסמכת.

תראה את התגובות שם, בניגוד לדעה הרווחת אנשים לא כאלה מפגרים. לא צריך להתרגש ממטומטמים כאלה שמחפשים תשומת לב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 14 דקות, hwgeek כתב:

חבל שלא עשיתי לפני שבוע חח, יש לי פרוייקט ג'אווה להגיש בשבוע הבא ואין לי כוח לגעת בזה היום.

בריאות טובה לכולם :-).

מעניין אם זה באג או פיצ׳ר אצלם - הייתה תקופה שהייתי לוקח עוד תרופה של פייזר, אז גם שם יש את התופעת לוואי של חוסר כח לכלום.

לפני 10 שעות, EliC25 כתב:

https://www.facebook.com/shalev.shalev.75/posts/1486644761715544

תגידו, יש מה לעשות עם זה שהיא מתחזה לאחות? כששואלים אותה איפה היא עובדת ואיפה למדה אומרת 'זה לא ענייניכם..............'

בדקתי במשרד הבריאות, כמובן שאיננה אחות מוסמכת.

נראה לי שאני יותר קרוב להיות CTO של גוגל מאשר שהיא קרובה להיות אחות בבית חולים.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 50 דקות, hwgeek כתב:

יש לי פרוייקט ג'אווה להגיש בשבוע הבא ואין לי כוח לגעת בזה היום.

תגיד למרצה שלך שאתה לא מוכן לכתוב בשפת הביבים הזו, או סי שפת הקודש או כלום.

 

סתם, סתם.

 

תרגיש טוב :)

  • מצחיק 2
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

תתכוננו לחיסון הרביעי. התפרסם היום בוואלה.

 

 

ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, אמרה היום (שני) בדיון בוועדת החוקה כי אין לשלול את האפשרות שישראל תחסן בפעם הרביעית חצי שנה לאחר החיסון השלישי. "אנחנו נעשה בדיוק את מה שעשינו כעת, וזה יקרה רק אם נגיע למצב של תחלואה קשה ותמותה בדיוק כמו שראינו בתחילת הגל הרביעי", אמרה.

  • מבאס 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 4 דקות, yor2 כתב:

תתכוננו לחיסון הרביעי.

הגיוני בסך הכל, כמו שיש חיסוני שפעת כל שנה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

החיסון הרביעי יהיה משודרג לזנים חדשים?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא חושב... בשביל זה יש את החיסון החמישי והשישי 🙃

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 37 דקות, David32 כתב:

התחסנת עד כה בחיסון שפעת?

הוגבלו אנשים שלא התחסנו בחיסון שפעת?

 

שפעת לא מדבקת ולא קטלנית כמו הקורונה.

 

האם נזקק לחיסונים נוספים ? ימים יגידו. וזה גם הציטוט שהובט: חיסון נוסף אם התחלואה והתמותה יהיו גבוהים.

 

ואני מוסיף - ככל שהמידע על יעילות ובטיחות המנה השלישית יצטברו כך יהיה יותר קל למקבלי ההחלטות להמליץ על מנה נוספת ולקהל לקבל אותה. וכך גם בסיסובים הבאים, אם וכאשר יידרשו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

התחסנת עד כה בחיסון שפעת?

כן, כל שנה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

החיסון הרביעי יהיה משודרג לזנים חדשים?

 

 

תלוי מתי יהיה בו צורך. אם במהלך החורף אז לא. אבל אם באמצע 2022 והלאה, אז כנראה שהחיסון כבר יהיה מעודכן. כך לפחות הבהירו המנכלים של פייזר ומודרנה. בנוסף, עובדים על 2 חיסונים מעניינים נוספים - אחד חיסון משולב לקורונה ושפעת. השני זה חיסון יחיד אבל שמקיף את כל זני הקורונה הידועים (4 ההצטננויות, סארס, מארס וקורנה) ושאמור לעבוד בדומה לאנטיביוטיקה עם מחלות מזן קורונה (broad range).

פורסם

יאללה אז גם האיחוד האירופאי אישר בוסטר לפייזר:

https://www.ema.europa.eu/en/news/comirnaty-spikevax-ema-recommendations-extra-doses-boosters

 

ציטוט

the CHMP has evaluated data for Comirnaty showing a rise in antibody levels when a booster dose is given approximately 6 months after the second dose in people from 18 to 55 years old. On the basis of this data, the Committee concluded that booster doses may be considered at least 6 months after the second dose for people aged 18 years and older.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

החלטתי להכנס למוד חיסכון.

חוסך תופעות לוואי של חיסון שלישי.

לא הולך למסעדות וחוסך.

לא הולך לחתונות וחוסך+מתענג+מחייך בכל בוקר.

לא טס.

לא הולך לעומר אדם למרות שזה די מבאס.

 

בעוד חצי שנה יוצא ממוד חסכון עשיר ומאושר, ויאללה חיסון רביעי לכם, שלישי לי כי חסכתי ומשם לקוסטה ריקה לבזבז את כל מה שחסכתי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...