Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר ראיתי מספיק מקרים שבהם "תופעת לוואי" מסויימת נהיית "פופלרית" ואז פתאום הרבה אנשים מדווחים שהם חווים את התופעה הזו.

בד"כ זה נגמר בלא כלום.

 

טוב מאוד שבודקים את כל התלונות, אבל עד שלא יימצא קשר מוכח, הייתי לוקח את זה בערבון מוגבל.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אנקדוטלי ולא אומר כלום, אבל דודה שלי חטפה שלבקת חוגרת אחרי החיסון השלישי.

וגם חמו של זה שאיתי בקיוביק.

מצד שני יכול להיות שיש את זה לכל מי שאני מכיר אבל רק עכשיו אני מתחיל לשמוע על זה כי זה עלה לתודעה :P

 

אגב כבר באפריל זיהו קשר בין החיסון (השני, אפילו לא השלישי) לשלבקת חוגרת, אז כנראה יש דברים בגו.

 

עריכה אחרונה על ידי flytomars
פורסם
לפני 43 דקות, פינדר כתב:

כבר ראיתי מספיק מקרים שבהם "תופעת לוואי" מסויימת נהיית "פופלרית" ואז פתאום הרבה אנשים מדווחים שהם חווים את התופעה הזו.

בד"כ זה נגמר בלא כלום.

אני קורא לזה אפקט GTA - ברגע שאתה תופס מכונית מסוג מסויים במשחק, פתאום רוב המכוניות מסביבך הן כאלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 48 דקות, פינדר כתב:

טוב מאוד שבודקים את כל התלונות, אבל עד שלא יימצא קשר מוכח, הייתי לוקח את זה בערבון מוגבל.

הנקודה היא שאת השאלות לגיטימי ואף נדרש לשאול ולא רק להתגאות איך אנחנו הראשונים בהכל - גם אחוז הנדבקים וגם בתור לעוד חיסון ועוד חיסון כדי שיהיה לפייזר מידע.

ובין ההבנה של זה לבין הפגנות על השתלה של צ'יפים יש ספקטרום כלשהו.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 12 דקות, יבגניפ כתב:

בתור לעוד חיסון ועוד חיסון כדי שיהיה לפייזר מידע.

מה הבעיה שיהיה לפייזר מידע?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, יבגניפ כתב:

הנקודה היא שאת השאלות לגיטימי ואף נדרש לשאול ולא רק להתגאות איך אנחנו הראשונים בהכל - גם אחוז הנדבקים וגם בתור לעוד חיסון ועוד חיסון כדי שיהיה לפייזר מידע.

 

 

 

זה פשוט מאוד. האוכלוסיה פה קטנה וצפופה, אז קל להגיע לאחוז מחוסנים גבוה.

.....האוכלוסיה פה קטנה וצפופה, אז קל להידבק, ולגרעיני לא מחוסנים קל להדביק אחד את השני גם כאשר אחוז המחוסנים גבוה, אם הוא לא גבוה מספיק (או אם היעילות החיסונית דעכה מספיק). חוץ מזה שאתה רואה מי כרגע עיקר הנדבקים והחולים, "גל הלא מחוסנים" זה לא באזז של התקשורת, זו הסטטיסטיקה.

אני מבין שכרגע אנשים לא ממש רוצים להאמין למשרד הבריאות, האם בצדק או לא? לא נכנס לזה, לכל אחד הזכות לשפוט אם הוא מסכים או לא מסכים עם הצורה שבה מגישים ומנגישים את המידע.

אז חלקנו מכירים אנשים שעובדים בבתי חולים ויכולים לספק מידע מה הם רואים מול העיניים, זו דרך אחת. עוד דרך היא פשוט לחכות עוד קצת, עוד נתונים יהפכו לנחלת הציבור גם ממקורות שהם לא משרד הבריאות, כדרכו של עולם.

 

בואו נעזוב לרגע את החיסון השלישי, היו מספיק אנשים שלא התחסנו בראשון והשני, שאם היו מתחסנים- היינו במצב טוב משמעותית.

היום, שנה ומשהו אחרי המתחסנים הראשונים בקבוצות הניסוי הקליניות, נראה לי שכבר די ברור שלהתחסן ב 2 מנות זה בטוח מספיק.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

@flytomarsבמחקר הגדול של "כללית" שלברת חוגרת היתה קצת יותר נפוצה אחרי חיסון (בערך פי 1.4) בהשוואה לחולים שלא לאחר חיסון. מדובר בתופעה שכיחה באופן כללי, גם באנשים בריאים.

 

@Pika007 "הגל של הלא מחוסנים" אינו תופעה ייחודית לישראל. בארה"ב הוא התבלט בכך לפני שהתבלט אצלנו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בנתיים בבית החולים. הלל יפה. בנו שתי קומות.

מחלקת קורונה. 

המחלקה מקבלת הזנת חמצן בצנורות עבים. בצבע לבן.

לקומה ראשונה ושניה. יש ברזים לניתוק במקרה הצורך.

ושלטים קטנים שמסבירים לאיזו קומה מזינים תחמצן.

בפנים זה מוכן. לקראת פתיחה.

 

מי שמקיר את הבית חולים. זה איפו שהיו פעם הצריפים

של בריאות הנפש. לקח להם שנה לבנות תמבנה.

 

זה אומר שהקורונה תלווה אותנו עוד כמה שנים.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אני לא מטיף לא להתחסן.

אני אומר ששאלות הן לגיטימיות. זה הכל.

 

שאלות הן לגיטימיות, עד גבול מסוים.

מותר לשאול, להטיל ספק, לחקור, מתוך מטרה אמיתית וכנה לשפר את המצב.

אבל יש כאלו כמו גיא ואורלי או ערד ניר, שכל המטרה בשאלות שלהם, היא להרגיש חכמים ומיוחדים.

אז הם עצמם מתחסנים, אבל נוטעים ספקות בלב של אנשים פחות אוריינים ויותר קלים להפחדה, וגורמים להם לא להתחסן, לחלות ואף למות.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה עד גבול מסויים?

אנשים רוצים ללמוד ולחקור, זה דבר טוב. אם מגבילים את זהמאז פותחים פתח לכל מיני קונספירציות מפגרות בסגנון "זה מה שלא רוצים שתדעו". עיתונאים זולים שמנצלים את הכמיהה למידע של אנשים בצורה צינית זו בעיה אחרת, אבל זה לא אומר שצריך להגביל אנשים בלשאול.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אין לי בעיה עם אורלי וגיא. שישאלו שאלות. הבעיה שהם כל פעם משווים אותנו למודל השוודי  הפתוח. שוודיה אכן דומה במדדים   מסויימים אבל  (וזה אבל גדול) עם מספר מתים כפול מישראל. בישראל יש רגישות יתרה לגופות . פוליטיקאים ורופאים רועדים מזה . לך תבין את הראש היהודי. 

רק עכשיו אולי יש ממשלה שמוכנה לשלם בגופות. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 8 שעות, yor2 כתב:

זה אומר שהקורונה תלווה אותנו עוד כמה שנים.

קורונה איתנו מאז 2003 בערך, והיא כאן כדי להישאר. צריך לחיות לצד זה כמו שחיים לצד שפעת, סרטן, איידס או דיכאון קליני (מחלות לא פחות מסוכנות).

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ואדים, נגיפי הקורונה אתנו הרבה לפני 2003. אבל התנהגות נגיף ה-SARS-CoV-2 שונה מהותית מזו של נגיף ה-SARS מ-2003 ושל נגיף ה-MERS, מבחינת היכולת של אסימפטומטיים להיות מדביקים מאוד ומבחינת האלימות של הנגיף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...