Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

אם לא היה סיכון לילדים לא היה בארה"ב משבר של מקומות ביחידות לטיפול נמרץ בילדים - היחידות שנסתמות עם ילדים במצב קשה בגלל הקורונה.

ספריאל, ארצה לשאול שאלה לגבי הילדים.

משרד הבריאות חזר וטען שארה"ב בפיגור אחרינו ומה שרואים אצלנו נראה בעוד חודשיים אצלהם.

איך אתה מסביר את זה שבמקרה של הילדים זה לא קרה? 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 8 דקות, farkash7 כתב:

אם יש מקצוע שצריך להחליף אותו דחוף עם AI, זה DJ.

האלגוריתם של יוטיוב, ספוטיפיי וכל הדברים האלה עכשיו:

 

IMG_20210930_144217.jpg

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

משרד הבריאות מדבר על חיסונים - שבארה"ב התאחרו בכ-3 חודשיםמאחרינו , ולכן הצפי הוא להתפגגות החיסוניות 3נחודשים אחרינו.

 

אצל הילדים הסיפור שונה: הם אינם מחוסנים - לא כאן ולא שם. המשבר בארה"ב הוא בעיקר במדינות הדרום שבהן אחוז המתחסנים נמוך, ואז יש הדבקה במספרים עצומים - הן אצל מבוגרים והן אצל ילדים. אצלנו חסינות המבוגרים מפחיתה במידה מסויימת את ההפצה לילדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 45 דקות, farkash7 כתב:


חבר אם כבר לבנאדם עם ברבוס לא מזיז אם תחרים לו את הרכב.

הוא יכול להזמין מונית E-Class רק בשביל לא ללכת ברגל כדי לחרבן בשירותים.
לבנאדם עם סוזוקי אלטו לעומת זאת כנראה יכאב הרבה יותר אם יחרימו לו את הרכב. אבל למי אכפת משבורים שחיים מביטוח לאומי ונוסעים באלטו.
 

 

זה מזיז גם לזה וגם לזה. ואם אתה חושב שאישתו תשרוט לו את הברבוס  בחניה והוא לא  יצא לה על החיים אתה חי בסרט.

אף אחד לא רוצה שיקחו לו את הרכב  אבל אם הוא שותה ונוהג זה יכול לקרות.

אותו דבר לגבי מי שלא מתחסן ומסכן אנשים.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

אצל הילדים הסיפור שונה: הם אינם מחוסנים - לא כאן ולא שם. המשבר בארה"ב הוא בעיקר במדינות הדרום שבהן אחוז המתחסנים נמוך, ואז יש הדבקה במספרים עצומים - הן אצל מבוגרים והן אצל ילדים. אצלנו חסינות המבוגרים מפחיתה במידה מסויימת את ההפצה לילדים.

לפי מה שאתה מתאר, וחס וחלילה לא רוצה שיוצג שאני גזען אבל זה מה שהוצג בתקשורת, במגזר הערבי אחוז ההתחסנות נמוך גם בחיסון הראשון והשני וגם בשלישי ולא ראינו אצל הילדים שם את מה שאנו רואים בארה"ב בנושא של הילדים. לפי מה שאתה מסביר היינו צריכים לראות את מה שקורה בדרום ארה"ב גם במגזר הערבי ששיעור ההתחסנות הוא נמוך.

פורסם
לפני 34 דקות, asix כתב:

איך אתה מסביר את זה שבמקרה של הילדים זה לא קרה? 

אנחנו לא בדיוק כמו ארצות הברית.

אוכלוסיה שונה, התנהגות שונה.

 

הנה אבא שהגיע עם הבן שלו לבי"ח עם פוסט קורונה ומדווח שהוא לא היחיד שם.

בניגוד למתנגדי חיסונים, אני מסייג ומדגיש שמדובר בעדות אנקדוטלית של אדם אחד, ולא בדיווח רשמי:

 

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 25 דקות, David32 כתב:

אחחחחח גם אלימות במשפחה זה סבבה, כול עוד הרכב יקר מספיק.

 

הוא גם עדיין שבוי בתדמית "הגבר" הוא המפרס, זה שקובע ונותן את הטון ובלה בלה בלה.......

סה"כ נשמע *** של בן אדם :)

פורסם
לפני 26 דקות, פינדר כתב:

ולא בדיווח רשמי:

אוף טופיק לגמרי - יש לך חשבון בטוויטר?

כי אומנם יש לי אבל הוא רדום, ואני לא נכנס אליו ותמיד קראתי שיט בלי להיכנס, ועכשיו אם אתה לא עושה לוג אין אז אתה לא יכול לגלוש באתר (רק בדף ספיציפי - אפשר לפתוח דף חדש בטאב חדש, ואז אתה מוגבל בטאב הזה). מאוד מציק, אני יודע שיש (ומשתמש) בשירות שמציג את טוויטר אחרת, ואז אפשר לא להיכנס לאתר עצמו ולהמנע מזה, אבל למה ככה. למה ככה מגעיל טוויטר.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 4 שעות, Transporter כתב:

אני נמצא בין 6 מליון שהתחסנו

 

"עִמדי ניצבים כאן בשעה זו שישה מיליון קטגורים...

  • מצחיק 3
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, פינדר כתב:

הם רק עורכים אותם בצורה מגמתית, ומפיקים סרט שכל מטרתו למנוע מאנשים להתחסן ולחסן ילדים

המטרה לא למנוע מאנשים להתחסן אלא לייצר תוכן שיקבל הרבה צפיות ושיתופים. תופעות הלוואי של זה מעניינות להם את התחת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 12 דקות, David32 כתב:

יש לך חשבון בטוויטר?

כן.

שואב לי המון זמן... :)

 

לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

תופעות הלוואי של זה מעניינות להם את התחת.

כמו שכתבתי: חארות.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

אם יש מקצוע שצריך להחליף אותו דחוף עם AI, זה DJ.

אני באמת ובתמים לא מבין איך המקצוע הזה עדיין קיים אחרי שהוסיפו כפתור shuffle בווינאמפ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

@asixאין לי תשובה, כי אין לי מושג מה מתרחש במחלקות הילדים בארץ.

 

חוץ מזה, "המגזר הערבי" גם הוא מגוון מאד. כנראה שהבעיה בעיקר במגזר הבדווי הדרום. כאשר אתה מסתכל על טבלת החיסונים היומית אתה רואה שרמת ההתחסנות שלהם נמוכה מאד, אחוזים בודדים. לעומת זאת בערים הערביות במרכז אחוזי המנה הראשונה סביב 50-60% - לא גבוה, אבל יחד עם מחלימים זה גם לא נמוך. ביישובים בערביים בצפון אחוזי התחסנות במנה אחת לפחות מעל 60%, ויחד עם המחלימים כנראה שהאוכלוסיה מוגנת לא רע.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...