Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, David32 כתב:

אני חושב שכולם פה הבינו מה זה "קהל ביטוח לאומי" לפני המון עמודים.

 

 

 

הנה מצאתי לך דוגמא פה

מעניין אם הוא מקבל את ה 750 בסיבוב הראשון של אלה שמקבלים עדיפות

עם הסכום הזה הוא סוגר מעטפה ל 4 חתונות אחר כך

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לבנאדם אין מושג מה פירוש המושגים האלו בפועל ולמה זה אמור להיות משמעותי יותר מהסביבה המקיפה המיידית שלו, ממליץ לוותר ברגע זה לפני שנבלה עוד 200 עמודים בטחינת אותו נושא.
סליחה, יש פה אנשים שכבר הכינו פופקורן והכל
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
Just now, pl7410 כתב:
לפני 28 דקות, Pika007 כתב:
לבנאדם אין מושג מה פירוש המושגים האלו בפועל ולמה זה אמור להיות משמעותי יותר מהסביבה המקיפה המיידית שלו, ממליץ לוותר ברגע זה לפני שנבלה עוד 200 עמודים בטחינת אותו נושא.

סליחה, יש פה אנשים שכבר הכינו פופקורן והכל

 

אל תפחיד אותו הוא עוד יחשוב שהוא צריך להשתתף איתך בפופקורן 

אין מצב שמימנת את זה לבד כמו פראייר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, pl7410 כתב:
לפני 28 דקות, Pika007 כתב:
לבנאדם אין מושג מה פירוש המושגים האלו בפועל ולמה זה אמור להיות משמעותי יותר מהסביבה המקיפה המיידית שלו, ממליץ לוותר ברגע זה לפני שנבלה עוד 200 עמודים בטחינת אותו נושא.

סליחה, יש פה אנשים שכבר הכינו פופקורן והכל

 

איפה היית לפני 4 עמודים ואיפה אתה עכשיו. איזה שואו, אה? 😁

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם

אני נהנה לראות את ה Physical embodiment של "כוח, כסף, כבוד"

זה די מרתק, ונחמד ממרחק בטוח ולא אם עקפתי אותו בכביש או הסתכלתי על חברה שלו עקום

פורסם
לפני 1 דקה, pl7410 כתב:

אני נהנה לראות את ה Physical embodiment של "כוח, כסף, כבוד"

 האחד שיש זה כבר יותר מדי. לא צריך יותר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

 האחד שיש זה כבר יותר מדי. לא צריך יותר.

 

דווקא עשה דבר אחד טוב

הייתה אחת שקרנית בזויה שהתראיינה ואמרה שהיא תעשה הכל כדי לפתוח את העסקים

ואחרי 48 שעות הלכה לועדה ואמרה שאירועים זה מסוכן כי כולם עומדים מעל האוכל וכולם יכולים לגעת באוכל

מעניין שהיא פספסה שזה בדיוק ככה במלונות

או שהיא סומכת על השמן שאמר לה שהכל טוב שם ?

 

אה בעצם פיטרו אותה..נקווה שזה יכנס לתוקף מהר

שתקח איתה את האינטרסים האישיים שלה הבייתה

פורסם

אמרת שאתה מכיר אנשים שמכירים אותי לא ?
תשאל אותם מה היכולות שלי בתחום שלי וכמה מתחרים יש לי בכל מה שקשור לתוספות פירמיום
לא שזה בעיה לענות על זה אחרי שרואים כמה סרטונים שהעלתי לכאן אבל יאללה נזרום איתך
או חבר שלנו המקושר שמבין בסאונד, באירועים, בהפקה, בקורקינט
שיתן לנו קצת מידע

זה לא היה בתגובה ליכולות המקצועיות שלך (מקצועית אתה כנראה תותח, מה ששלך שלך. וגם לדעת לסחוט את הלקוחות עד הטיפה האחרונה זה כשרון [emoji3]), אלא על זה שאמרת שאתה לא מנסה לעשות רושם, שזה בערך מה שאתה עושה שרשור שלם פלוס פלוס (-:

*ז"ל לבדיחה אחרי שהייתי צריך להסביר אותה
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Blaz00r כתב:


זה לא היה בתגובה ליכולות המקצועיות שלך (מקצועית אתה כנראה תותח, מה ששלך שלך. וגם לדעת לסחוט את הלקוחות עד הטיפה האחרונה זה כשרון emoji3.png), אלא על זה שאמרת שאתה לא מנסה לעשות רושם, שזה בערך מה שאתה עושה שרשור שלם פלוס פלוס (-:

*ז"ל לבדיחה אחרי שהייתי צריך להסביר אותה

 

אני לא צריך שמישהו פה יסכים איתי שאני עושה עבודה טובה

וגם לא צריך לעשות רושם על אף אחד.. לא באתי למכור כאן שום דבר

הוא פשוט פוסל כל מה ששונה ממה שהוא כותב גם אם זה בנושאים שאין לו שום מושג בהם

ובאמת שבנושא הזה, וגם בכמה שטויות שהוא דיבר כאן על סאונד, אין לו שום מושג. מקסימום קרא כמה דברים ועיוות אותם 

אני יודע כמה נהוג לשים כי אנשים יושבים לי במשרד בגמר חשבון ומשתפים

לא כולם אבל חלק מהם. ובלי קשר יצא שאני מכיר כמה אנשים ומוזמן לא מעט לאירועים ויודע כמה נהוג לשים

 

כמו שאמרתי דיברו פה פעם על טיפים למלצרים והיו אנשים שחשבו שבכלל לא צריך לתת טיפ

אלה בדיוק האנשים שיכולים ללכת לחתונה ולשים 200 שקל כדי לא לצאת פראיירים

זה לא בגלל שאין להם אלא בגלל שהם מנותקים, אגואיסטים וכו'

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

כמו שאמרתי דיברו פה פעם על טיפים למלצרים והיו אנשים שחשבו שבכלל לא צריך לתת טיפ

אלה בדיוק האנשים שיכולים ללכת לחתונה ולשים 200 שקל כדי לא לצאת פראיירים

זה לא בגלל שאין להם אלא בגלל שהם מנותקים, אגואיסטים וכו'

 

האירוע הוא בשביל החתן והכלה עלויות הפקה לא אמורות לעניין את האורחים. אם אתה מזמין אותי לאירוע במטרה להשתתף בשמחת בני הזוג לא אמור לעניין אותך בכלל אם אני מביא 0 שקל או 100 שקל או 800 שקל, אבל אם אתה מזמין אותי לאירוע בשביל לסבסד אותו זה כבר סיפור אחר ועדיף שהדבר יהיה על השולחן כי יש לי דברים הרבה יותר טובים לעשות עם ה-200-300 שקל האלה מאשר לתדלק את התעשייה הדוחה והמנופחת הזאת. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

 

מזל שאין לנו אותם חברים

לא מפתיע שכמה מהאנשים שמגיבים כאן חושבים שהאירועים שתארתי פה הם רק לאנשים שגרים בסביון

עושה רושם שיש כאן אנשים שנמצאים בסביבה שעושה הכל כדי לתת את האירוע הכי דל שיש

אם היה אפשר להגיש אוכל בחד"פ כדי להוזיל אתה מחיר של המנה אולי היו עושים גם את זה

באמת מזל שהחברים שלי הם לא חבורה של פוצים מגעילים שפותחים לי את המעטפה בתחילת האירוע ולא בועטים אותי החוצה אם לא מימנתי להם מספיק מההוצאות.

עם כאלה חברים הייתי מעדיף להתחתן בגינה של ההורים עם רמקול נייד של JBL.

 

אתה כותב דברים שנשמעים לך נורמליים,אין לך מושג כמה זה רחוק מנורמאלי וכמה התיאורים שלך עושים לאנשים להקיא.

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

 

פעם היה פה דיון על טיפים למלצרים

היו כאלה שחשבו שלמלצר בכלל לא מגיע טיפ רק אם הוא הפגין יכולות על טבעיות

ופספסו את הנקודה שמגיע למלצר טיפ כי זה המשכורת שלו והוא עובד 10 שעות ביום בשביל השקלים הבודדים האלה

אז אני מסכים איתך באמת אין לי יכולת להבין

אנחנו בטוח אנשים שונים שמכירים אנשים שונים

אם אתה כל כך בטוח שטיפים הם מדד למשהו,

באירוע הבא שתנגן בו שים תיבה "טיפ לדיג׳יי" ותראה כמה אתה שווה בעיני הקהל.

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

אני לא צריך לעשות עלייך רושם אתה לא מעניין אותי

אם הייתי רוצה לעשות רושם הייתי מעלה כאן עמודים שלמים של עבודות שלי שתבין עם מי אתה מדבר

אני לא חושב שיש פה מישהו שתצליח להשאיר עליו רושם עם העבודות שלך.

 

זה רחוק פה מהרוב,ובתכלס לא מעניין אף אחד.

 

עשיתי אתמול פלסטלינה ופוליש לאוטו,רוצים לראות?

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

כמו שאמרתי דיברו פה פעם על טיפים למלצרים והיו אנשים שחשבו שבכלל לא צריך לתת טיפ

אלה בדיוק האנשים שיכולים ללכת לחתונה ולשים 200 שקל כדי לא לצאת פראיירים

זה לא בגלל שאין להם אלא בגלל שהם מנותקים, אגואיסטים וכו'

לא אותם אנשים.

אני הולך לחתונה ושם 500-600 שקל,לחברים יותר קרובים 800-1000.

 

למלצרים בבית קפה או מסעדה אני שם בול 10% וגם זה אם החשבון לא מוגזם.

לצורך העניין,אם ישבתי במסעדה וייצא חשבון של 2500 שקל,כנראה שאני אשים 100 שקל טיפ.

אין שום סיבה שבן אדם שכל מה שהוא עשה זה להזיז צלחות ממקום למקום יעשה שעתית של מהנדס,זה יוצא אפילו יותר כי הכסף שחור.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...