Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

המידות הן 225/45/17  91y

על מה אתם ממליצים, לא יותר מידי יקר?

תודה

עריכה אחרונה על ידי AngryTire
פורסם

במידה הזאת?

אולי Riken מתקרבים לזה ( ועדיין מעל הסכום שנקבת ).

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=6866&cs=1&diameter=8&aspectRatio=11&width=20&type=1
חוץ מזה, רק סיניים .

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם יקר לך רבעייה, תחליף בזוגות - צמיגים זה לא מחזיק לטלפון, זה החיים שלך - אל תחסוך שם.
קיבלת המלצה לצמיגים מצויינים.
יותר זול מזה יהיו קלבר דיינקסר ופאלקן 310.
בדאלופ FM800 אל תגע ובטח שלא בזבל סיני.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למיטב זכרוני הרכב מגיע עם מישלין פריימסי 3, תחליף לפריימסי 4 ותהנה מהחיים.

לגבי ההמלצה לא לדעת בדנלופ fm800, אני מצטרף אליה בחום. היו לי כאלו על יונדאי i30, קיץ ראשון היו נחמדים מאוד, קיץ שאחרי הם כבר התנהגו גרוע מאוד, התייבשו, נמרחו על כבישים חמים ואיבדו אחיזה בכיכרות בשכונה שהייתי עובר עם ריקשה במורה בטוחה יותר.

  • אהבתי 1
פורסם

😲😲 אני שם את הדאנלופ האלה קבוע במאזדה 3 (1600), ולא שמתי לב למשהו מיוחד... אבל כשקניתי את הרכב הוא גם היה עם הדאנלופ, אז אולי אני לא מכיר משהו אחר ובגלל זה אני חושב שהכל בסדר? כי בינתיים האחיזה סבבה, אבל אולי זה בגלל שהמאזדה 3 אוטו יציב יחסית גם ככה?

פורסם

למזדה התנהגות כביש נהדרת, יכול להיות ששם הם מתנהגים אחרת אבל לדעתי הסיכוי הגבוה יותר הוא שאין לך נקודת השוואה, שים צמיג פרימיום ולא תכיר את האוטו שלך.

שלא תבין לא נכון לא  דובר לרגע על צמיגים גרועים, שכן שלי סוכן של דנלופ וארגן לי מחיר בדיחה ושמתי כאלו ביונדאי שהיתה לי, ביונדאי שהיתה בזמנו לאשתי, בספארק של אמא שלי, בB3 שהיתה לאחותי, בקיצור המשפחה שלי צימצמה לדנלופ את המלאי בארץ. לי אישית עם הנהיגה הקצת אגרסיבית שלי הם פחות התאימו...

  • אהבתי 1
פורסם

פאלקן זאת לא חברת פרמיום.
הינה החלוקה ( שלא אומרת יותר מדי כי היא כוללנית , עד שנכנסים לדגם ספציפי ).
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...