Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט RIO5 SQ


kalmangar
שימו לב! השרשור הזה בן 922 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיעו הגבוהות לכיסא

34AF0397-9606-429F-9EF3-799D0BCD22B8.jpeg

33EB98BE-7AC6-4AE5-9145-AD79C5C407B4.jpeg

1B4CBEA7-694A-43DD-8F78-8C85EEFFB436.jpeg

6FA0E429-4EA7-4C50-8CAD-A56CE82A9737.jpeg

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Tom_22 כתב:

האספקט הבטיחותי של התקנת ההגבהות האלו נבחן?!

בתמונה שבה מופיעות כולן, הן נראות שבריריות.

זה קוביה שמרותכת מכל הכיוונים בחו״ל מוכרים ערכת הגבהה עם חור משתי הצדדים, זה יותר חזק.

 

אני סומך על זה מאוד, זה למה רציתי קוביה ולא מוט חלול.

מעבר לזה שאני עכשיו בשביל הכיף לקחתי קוביה וקפצתי עליה כל המשקל שלי עליה ואני שוקל 86 קילו.

זה לא הוזיז לה.

 

 

6645CE3F-8255-4CEE-915E-720497877B8A.png

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 2

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לראות את התהליך. 

בהצלחה. 

  • אהבתי 2

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סאבים מתחת לכיסא בשעה טובה,

הייתי אצל יוסי מלךךךך ישראל היום עשה עבודת קודש כמובן במחיר הוגן :)

 

הבן אדם תותח, שום מקום אחר לא היה מצליח לעשות את זה, סאב אחד הייתי בטוח שלא נכנס כבר תכננתי לבנות תיבה קוסטיום במיוחד.

והוא הצליח לעשות את זה למרות שמתחת לכיסא הנהג היית מורכבות מאוד גדולה בדמות חיישן בעובי של כ-2-3 סמ, אני תכננתי לבנות תיבה מסביבו אבל יוסי הקוסם הכניס הכל למקום.

בנוסף המון עבודה הושקעה כאן זה לא פשוט כמו שזה נראה היה צריך להנדס את הכיסא מחדש.

 

אז כרגע יש לי סאב מתחת לכל מוקדם והתכנון הוא סוג של 4 וואי אפשר להגיד? סאב, וופר, מיד וטוויטר  לצד שמאל ואותו דבר לצד ימין(זאת אומרת שיש סאב ימין סאב שמאל).

 

חשוב לציין שסאבים מתחת לכל כיסא זה חוויה אחרת הבאס מתפזר מהמרכז של האוטו לכל האוטו, אני רעידות בבגאז האוטו ממש שקט, כל הכיסאות רועדים בטירוף אפילו מבאסים חלשים, ממש פינוק לטוסיק(לא בקטע הומואי, בקטע אודיופילי) וזהו זה פשוט אחרת.

מי שנסע על במוו או אודי גג נפתח עם סאב מקורי מתחת למושב אי פעם יכול להבין את הההרגשה, רק ששם זה סאבים ציפסים.

בנוסף הבמה מקדימה, ממש מקדימה, תיקוני זמן וזה זה נחמד אבל אין כמו אלמנט עם מיקום מנצח בשביל ליצור במה טובה.

 

בהמשך שוקל להביא סאב לאחורה 12 אינץ רק לתדרים הממש נמוכים(20-40) אבל לא בטוח.

הסאבים שלי כרגע יורדים בין 35-30 שזה די מספיק.

בנוסף בונה כבר על ריר פייל המון זמן יבוא בקרווב בע״ה.

 

שבת שלום חברים תהנו מהתמונות.

E0FF8ADD-7AEB-48DB-A447-00FA8A27112E.jpeg

E31780C5-82DC-421C-9635-A26116ED71EF.jpeg

22234A19-605E-45C2-AA38-754C920ED877.jpeg

E8DE455E-FFA4-4EB3-9BB2-7C0A609AE0D3.jpeg

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, kalmangar כתב:

חשוב לציין שסאבים מתחת לכל כיסא זה חוויה אחרת הבאס מתפזר מהמרכז של האוטו לכל האוטו, אני רעידות בבגאז האוטו ממש שקט, כל הכיסאות רועדים בטירוף אפילו מבאסים חלשים

נשמע שיצא מעולה,

זה רווח אדיר שאין רעידות וזמזומים מהבגאז'.

 

לפי הצילומים זו עבודה מאוד מורכבת,

כל הכבוד ליוסי שמוכיח שהוא האיש הנכון במקום הנכון.

 

תתחדש!

תשלח תמונה לJL זה מיקום באמת מיוחד לסאבים "8

  • רעיון טוב! 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.11.2020 בשעה 16:17, kalmangar כתב:

יש סאבים מתחת לכיסא בשעה טובה,

הייתי אצל יוסי מלךךךך ישראל היום עשה עבודת קודש כמובן במחיר הוגן :)

 

הבן אדם תותח, שום מקום אחר לא היה מצליח לעשות את זה, סאב אחד הייתי בטוח שלא נכנס כבר תכננתי לבנות תיבה קוסטיום במיוחד.

והוא הצליח לעשות את זה למרות שמתחת לכיסא הנהג היית מורכבות מאוד גדולה בדמות חיישן בעובי של כ-2-3 סמ, אני תכננתי לבנות תיבה מסביבו אבל יוסי הקוסם הכניס הכל למקום.

בנוסף המון עבודה הושקעה כאן זה לא פשוט כמו שזה נראה היה צריך להנדס את הכיסא מחדש.

 

אז כרגע יש לי סאב מתחת לכל מוקדם והתכנון הוא סוג של 4 וואי אפשר להגיד? סאב, וופר, מיד וטוויטר  לצד שמאל ואותו דבר לצד ימין(זאת אומרת שיש סאב ימין סאב שמאל).

 

חשוב לציין שסאבים מתחת לכל כיסא זה חוויה אחרת הבאס מתפזר מהמרכז של האוטו לכל האוטו, אני רעידות בבגאז האוטו ממש שקט, כל הכיסאות רועדים בטירוף אפילו מבאסים חלשים, ממש פינוק לטוסיק(לא בקטע הומואי, בקטע אודיופילי) וזהו זה פשוט אחרת.

מי שנסע על במוו או אודי גג נפתח עם סאב מקורי מתחת למושב אי פעם יכול להבין את הההרגשה, רק ששם זה סאבים ציפסים.

בנוסף הבמה מקדימה, ממש מקדימה, תיקוני זמן וזה זה נחמד אבל אין כמו אלמנט עם מיקום מנצח בשביל ליצור במה טובה.

 

בהמשך שוקל להביא סאב לאחורה 12 אינץ רק לתדרים הממש נמוכים(20-40) אבל לא בטוח.

הסאבים שלי כרגע יורדים בין 35-30 שזה די מספיק.

בנוסף בונה כבר על ריר פייל המון זמן יבוא בקרווב בע״ה.

 

שבת שלום חברים תהנו מהתמונות.

E0FF8ADD-7AEB-48DB-A447-00FA8A27112E.jpeg

E31780C5-82DC-421C-9635-A26116ED71EF.jpeg

22234A19-605E-45C2-AA38-754C920ED877.jpeg

E8DE455E-FFA4-4EB3-9BB2-7C0A609AE0D3.jpeg

תתחדש ותהנה חבר יקר KALMANGAR. נראה מעולה. בטח גם ישמע מעולה הפרויקט שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקח בחשבון שברגע שאתה מכניס ריר פיל לתמונה אתה מעלה קצת את נדבך הסיבוכיות של כוונים במערכת - אני מאמין שיש לך ציוד שיכול לוודא פאזות וקטביות, מאמין שתסתדר אבל אם תצטרך קצת עזרה ממישהו שיש לו ניסיון עם סטאפים כאלה + סנטר. תרגיש חופשי להתייעץ. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שאפו על ההתקנה ועל המערכת , הלוואי והיה לי חצי מהחנישות והידע והייתי מגיע לחצי מהתוצאה שאתה שואף אלייה . 
אני טיפה אדחוף את האף , אני אציק כאן כי אני לא יכול לשאול בהודעה פרטית , אני אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר בפרטי, אני מעוניין בחלק מהציוד שאתה מוכר ביד 2 , אבל אין לי 40 הודעות אז אני לא יכול לשלוח לך הודעה פרטית . וכן לשמוע ממך כמה פניני חוכמה לגבי התוכנית שלי לביצוע ברכב שלי(בתקווה עם הציוד שלך ועוד קצת). 
תודה מראש :)
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

התחדשנו בסקאןספיק סילבר וופר חדש דנדש(הוופר האהוב עלי).

הוא פיצי שוקל אולי רבע מהRS ובאותו גודל של המורל הייבריד, במשקל של רמקול כקורי כמעט, אבל אל תטעו המגנט הוא נודילודיום ז״א כפול 3 בעוצמה ממגנט רגיל,

בנוסף זה בהמת הנדסה רצינית, אפשר לקרוא לו מורל הייבריד על סטרואידים(קרדיט לאדי).

 

FBD74244-5978-4AB6-83DA-BB81AFAF07D3.jpeg

02B2D3EB-F9B0-4EE3-B55A-47FF01E94DEE.jpeg

023D77BA-1307-42DE-81B9-70E1B64DC1A9.jpeg

3DBEADB3-2032-4D74-9B39-2865B51832D4.jpeg

FBF9B477-26B6-4C06-85F5-313080DACC99.jpeg

B13140DF-2C61-4E4C-8744-4C8197B7C909.jpeg

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

קודם כל תתחדש,
ותרשה לי לתקן אותך,
ניאודימיום - Neodymium.

אכן ה Neo הרבה יותר ״חזק״ מ Ferrite,
ביחס לגודל כמובן,
אבל, לפי דעתי (חוץ מהגימיק השווקי כמובן)
זו פשרה להשתמש במגנט neo במידבאס,
ויש סיבות לכך.

אחת הסיבות, אגב היא גם אחת הסיבות הטכניות הבודדות שמגדירות לרמקול את סוג המוזיקה המומלצת עבורו, ולא כל הבול-שיט כמו חום/קור/צבע ואופי הסאונד,
והיא היכולת של המגנט להתמודד עם החום של הסליל,
ה Ferrite כמעט ולא מושפע מחום,
להבדיל מ Neo שמאוד רגיש לחום, ויכול לאבד עד 20/30% מהכוח שלו באת חימום בטמפרטורות המקובלות ברמקולים.

לכן למוזיקה אגרסיבית הם לא מתאימים, חד משמעית,
ג׳אז ובלוז סבבה, או כל דבר אחר בעוצמות נמוכות.

מה שחשוב הוא האוורור, זאת המשימה הבלתי אפשרית של כל היצרנים,
יש כבר הרבה פטנטים, אבל ב100% אף אחד עדיין לא פתר את המשימה.

לגבי טויטרים ומידים זה לא כזה משנה, כי שם אין טמפרטורות גבוהות, וההבדלים מינימליים ביותר, וחוץ מזה מי צריך טויטר בגודל 4״ על הקורה...
אבל יש כאלה שיתקינו את ה Supremo או כל דבר דומה רק בגלל ה Ferrite ויכולות שלו.

  • אהבתי 1

משווק רשמי בישראל של המותגים:

Brax, Helix, Match, Eton,

STP - Standartplast, MBQ,

Monster Cable, Tchernov Cable.

נציג רשמי של קהילת EMMA בישראל.

חנות און-ליין: www.CarAudio.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אין לי טוויטר 4 אינץ,

אולי כוונתך למיד l4 של הייבריד אודיו?

 

לגבי הנושא של החום, לא ידעתי את זה,

יש לך מאמר שמסביר על הנושא?

אני דווקא שמעתי אותו מורכב ברכב שלי,

בנוסף ברכב של חבר ואף פעם לא הורגש שחסר לו עוצמה כנגד האלמנטים הכי חזקים בשוק היום, לא חשוב שמות.

 

בעייני זה יצירת אומנות(הוופר הזה), כל מי שקונה סקאן עשה בחירה טובה בעייני, כל כך הרבה חברות עם מחירים מנופחים והסקאנים תמיד עושים את העבודה(דעתי האישית כן? מנגד מכיר אנשים ששמעו סקאן ואומרים שזה חרא).

 

 

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, esimpex כתב:

קודם כל תתחדש,
ותרשה לי לתקן אותך,
ניאודימיום - Neodymium.

אכן ה Neo הרבה יותר ״חזק״ מ Ferrite,
ביחס לגודל כמובן,
אבל, לפי דעתי (חוץ מהגימיק השווקי כמובן)
זו פשרה להשתמש במגנט neo במידבאס,
ויש סיבות לכך.

אחת הסיבות, אגב היא גם אחת הסיבות הטכניות הבודדות שמגדירות לרמקול את סוג המוזיקה המומלצת עבורו, ולא כל הבול-שיט כמו חום/קור/צבע ואופי הסאונד,
והיא היכולת של המגנט להתמודד עם החום של הסליל,
ה Ferrite כמעט ולא מושפע מחום,
להבדיל מ Neo שמאוד רגיש לחום, ויכול לאבד עד 20/30% מהכוח שלו באת חימום בטמפרטורות המקובלות ברמקולים.

לכן למוזיקה אגרסיבית הם לא מתאימים, חד משמעית,
ג׳אז ובלוז סבבה, או כל דבר אחר בעוצמות נמוכות.

מה שחשוב הוא האוורור, זאת המשימה הבלתי אפשרית של כל היצרנים,
יש כבר הרבה פטנטים, אבל ב100% אף אחד עדיין לא פתר את המשימה.

לגבי טויטרים ומידים זה לא כזה משנה, כי שם אין טמפרטורות גבוהות, וההבדלים מינימליים ביותר, וחוץ מזה מי צריך טויטר בגודל 4״ על הקורה...
אבל יש כאלה שיתקינו את ה Supremo או כל דבר דומה רק בגלל ה Ferrite 

 

מסכים עמך שלמגנט נאודימיום יש מגבלת חום, אבל אין לה קשר למידבאסים הנ"ל.

 

מניסיוני המועט, הרמקולים של סקאן ספיק מתאימים לכל סוגי המוסיקה

דבר נוסף, המגבלה היא סביב 459 פרנהייט, שזה סדר גודל של מעל 240 מעלות צלסיוס.

 

זאת אומרת, שכל עוד ידידנו @kalmangar לא מתכוון לאפות פיצות על המגנט ב250 מעלות,

הרמקול יעבוד כמו שצריך.

 

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 וואלה לא טס עם לתחרות סאונד בשמש בשנים הקרובות. 😂

  • מצחיק 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 922 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...