Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט RIO5 SQ


kalmangar
שימו לב! השרשור הזה בן 951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 16 דקות, kalmangar כתב:

מעבר לזה שזה ידרוש בנייה חדשה בדלתות - עכשיו שלמתי כמעט פעמיים על בנייה פעם אחת אצל וובה פעם שנייה לסדר את השיט שוובה עשה אצל יוסי, ז"א יש לי בניות שכבר כוונו בזווית הזאת, הם לא מתאימים לזווית אחרת.

 

לא נעים.

 

 

 

לפני 16 דקות, kalmangar כתב:

 

בנוסף בלי קשר מעריך את כישורי הארכיון שלך, חחחח מאיפה מצאת עכשיו אשכול מ-2003?!(באמת מעריך בלי ציניות)

 

קודם כל תודה,

השירשור הזה קפץ בין התוצאות הראשונות בחיפוש של

 "לכוון את הרמקולים כלפי מעלה" 

 

 

יש כל מיני שיטות,

יש כאלה שמכוונים ישר למעלה (שני הוופרים פונים לסוככי שמש),

יש כאלה שמכוונים לקורות b pillar, ויש כאלה שמודדים מרחקים ובסוף מחליטים להתקין בקיקפאנלים.

 

 

יש סרטון נחמד של CarAudioFabrication

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב כיוונים, הבטחתי אז אני גם אקיים ;)

 

חיתוכים:

סאב: 55/24 HPF

וופרים: 55-300/24 FULL

מידים: 300-3,800/24 FULL

טוויטרים: 3,800-20,000/24 FULL (כן כן גם מלמעלה 24)

בהכל השמתשתי בפילטר BU למי שמתעניין.

 

כרגע זה הסאונד הכי טוב שהצלחתי להגיע עליו היה לפני כן כ-10 סאשנים של כיוונים כל אחד כחצי שעה שעה, עכשיו ישבתי מרוכז ועשיתי כיוונים עדינים.

 

צד שמאל ללא EQ:

כרגע יש בעיה עם הוופר השמאלי דיפ באזור ה-70 הרץ שהוא לא מתקבל על הדעת, נפתח את הדלת בהזדמנות ונסדר את זה, הדיפ ב170 זה טבעי כי זה דלת אין הרבה מה לעשות עם זה אבל ב-70 לא אמור להיות,

בנוסף ניתן לראות דיפ במיד באזור 2.2K טיפלתי בו אחכ בEQ.

591982853_LCLEAN.jpg.796586141ee99c9ff4fd88c89e3ae622.jpg

 

צד ימין ללא EQ:

הצד הימני זה הצד האהוב עלי,  הכל שם סוכר, רק קצת לכוון והכל בול.

1246519070_RCLEAN.jpg.f881fafc5ea23a59efb48697733a8587.jpg

 

 

צד שמאל לאחר EQ:

סה"כ הכיוון יצא טוב למעט ה-20K שירד יותר ממה שרציתי, אח"כ סידרתי את זה, ועלייה באזור ה-2K שימו לב ש"העלמתי" את החור שהיה, כזה אני קוסם.

805427676_LEQ.jpg.9698016aff78e083d005e35faffda78a.jpg

 

צד ימין לאחר EQ:

בובונירה, אתה הצד האהוב על אבא ושצד שמאל ישמע לא אכפת לי, אותך אני אוהב יותר

917537614_REQ.jpg.fcee4a6875ed222168ae2e4f92016b26.jpg

 

צד שמאל מדידה של כל האמלנטים ביחד כולל סאב שמאל:

הגרף הכחול זה לפני תיקונים, הכתום אחרי.

כאן נדרשתי לפתור בעיה - העלייה היית בדיוק בחיבור של האלמנטים באזור ה-3.8K, אז אחרי שהורדנו קצת משתיהם הנה אנחנו כאן עם הגרף הכתום היפה הזה.

783873527_COMPRFULLFINE.jpg.0f6976371d9411c2fd07dc66de233068.jpg

 

צד ימין מדידה של כל האמלנטים ביחד כולל סאב ימין:

פה הדברים הסתדרו יותר טוב ביחד

177038163_COMPLFULLFINE.jpg.74e6fb9c86470ef34d89730a48766a97.jpg

 

גרף סופי ימין,שמאל ושניהם ביחד:

חוץ מה-12K שצריך לרדת קצת, והחור ב-2.5K הכל פרפקט(נתעלם מהדיפ הענק ב-170 הרץ, זה הדלתות לא אני נשבע)

ALL.jpg.a3ebddbcd9f8ca94cbb62d5884c2f77a.jpg

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה"כ תוצאה שנראית יפה מאוד! 

 

הסאב וופרים אצלך משלימים את הדיפ באזור המידבאסים - זה תקין לחלוטין. 

 

איך בסוף באמת העלמת את הדיפ באזור המידריינג'? איקולציה בלבד, סלופים שונים בין צד ימין לשמאל, טיימינג? היפוך קטביות לאחד מהמדיריינג'ים או שנתת להליקס לעשות הליך אוטומטי? 

 

לגבי המידבאסים - עד אזור תדר 700-800 סביר להניח שלא משנה איפה תמקם את המיקרופון ברכב אתה תקבל היענות כוח דומה (רק בהספקים שונים בהתאם למרחק מהם) - אחרי התדר שבו מידבאסים מתחילים להקרין צר - שם באמת תהיה לך בעיה שמיעה הודות להתקנה שלהם לא בזווית כלפי הראש. כן אכן יהיו הבדלים זניחים גם בתחום התדרים שנמצא בפיזור רחב אבל זה באמת זניח. 

 

בזמנו בקורולה 96 היו לי CDM בקורות שירו לכוונים הרצפה - לא היתה שום בעיה של אימג'ינג ולקח לי שנים עד שהבנתי למה בעצם לא היתה בעיה - וזה קשור לפיזור. (עלומה). 

 

בכל מקרה - כל הכבוד! כיף לראות השקעה כזו. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון אוטומתי של הליקס?!? רחמנן נצלן, אומנם הוא משטח את העקומה ומביא לך את הCurve הרצוי אך הוא גם יוצר סאונד גרוע עם המון עיוות תוך כדי(מגביר יותר מדי גיין בEQ)

 

לגבי הדיפ במיד סדרתי עם אקולציה בלבד, בגלל שזה דיפ של 6 דיבי ולא איזה 15 אז נתתי לו +4 שבייחסיות לשאר ההפחתות זה +2 אז זה תקין.

יצא אחלה.

 

הכייון הכי טוב שלי עד היום בי פאר,

בנוסף עשיתי EQ לסאב ופתאום לא מרגישים סאב! הוא כאילו חלק מהסאונד כמו כל הרמקולים אבל לא מרגישים מה מגיע מאיפה הכל משתלב ללא דופי, פשוט סאונד שמתחבר מהרמקולים כאשר לא מרגישים שהרמקולים מנגנים, קשה להסביר, זה ההרגשה שמערכת מתחברת כמו שצריך בקיצור.

תמיד היה לי בעיה עם הגיטרות ועכשיו הם נשמעות מדהים.

הבאס בא מקדימה!

הטוויטרים נהדרים שחתכתי אותם ב-20k הם יותר מדוייקים, מפורטים, מהלך מבורך,

בקיצור אני מרוצה, מאוד מרוצה.

 

כרגע הפאק היחיד שיש לי זה תדרים בבאס שמעצבנים אותי כנראה אזור ה-160/170 שאין לי מה לעשות מעבר לזה הכל פרפקט.

  • מעניין 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, kalmangar כתב:

לגבי הדיפ במיד סדרתי עם אקולציה בלבד, בגלל שזה דיפ של 6 דיבי ולא איזה 15 אז נתתי לו +4 שבייחסיות לשאר ההפחתות זה +2 אז זה תקין.

יצא אחלה.

 

תסביר לי משהו - במדידות שראיתי ממך - בשמאל לא היה ביטול וגם לא בימין אבל כששני הצדדים עובדים כן היה ביטול - כלומר... הביטול אצלך באזור הזה מתבצע הודות לכך שימין ושמאל מתנגשים (גלי הקול שלהם) בצורה הפוכה זה לזה ויש ביטול. 

 

לפי ההיגיון איקולציה לא מסוגלת לפתור בעיה כזו כי כמה שתוסיף בהספק כך גם הביטול יגדל. 

 

האם ביצעת איקולציה שונה לצד ימין ושמאל או אחודה? - זה לא מתיישב עם הההיגיון מצד אחד - מצד שני אם זה באמת ביטול חלקי (הרי הדיפ הוא 6 דיבי ולא משהו בפער של 12 ומטה) אז אני מבין שסה"כ הוספת הרבה הספק באזור הזה וזה "פתר" את הבעיה. 

 

חיתוך של הטוויטרים בנד-פאס זה אכן טריק מבורך שמנקה מהם תחומי תדר שהם לא מנגנים טוב, לא מפזרים טוב אבל עדיין מנגנים וזה משפיע על כל התנועה של הרמקול - ברגע שאתה מנקה את זה - אתה מקבל טוויטר נקי. זה טריק שלמדתי מלאון - משתמש בזה כבר שנים ארוכות. 

 

ולגבי הדיפ ב170 - תנסה לחתוך את המידריינג'ים שלך בסלופ 18 או ב12 (תלוי מה הFS שלהם תוודא שהם מנגנים בהנחתה של לפחות 12 דיבי בתדר הFS) - ואז הם אולי יתקנו לך קצת את אזור ה170. מעבר לזה תנסה לתת נגיעות קטנות בTC למידבאס שמאל - תראה איך זה משפיע על הדיפ גם בתדר 170 וגם בסמוך אליו (תראה אם הדיפ הזה זז פתאום לתדר אחר ולא רק בקטע של הספק). 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, lanosforce כתב:

 

תסביר לי משהו - במדידות שראיתי ממך - בשמאל לא היה ביטול וגם לא בימין אבל כששני הצדדים עובדים כן היה ביטול - כלומר... הביטול אצלך באזור הזה מתבצע הודות לכך שימין ושמאל מתנגשים (גלי הקול שלהם) בצורה הפוכה זה לזה ויש ביטול. 

 

לפי ההיגיון איקולציה לא מסוגלת לפתור בעיה כזו כי כמה שתוסיף בהספק כך גם הביטול יגדל. 

 

האם ביצעת איקולציה שונה לצד ימין ושמאל או אחודה? - זה לא מתיישב עם הההיגיון מצד אחד - מצד שני אם זה באמת ביטול חלקי (הרי הדיפ הוא 6 דיבי ולא משהו בפער של 12 ומטה) אז אני מבין שסה"כ הוספת הרבה הספק באזור הזה וזה "פתר" את הבעיה. 

 

חיתוך של הטוויטרים בנד-פאס זה אכן טריק מבורך שמנקה מהם תחומי תדר שהם לא מנגנים טוב, לא מפזרים טוב אבל עדיין מנגנים וזה משפיע על כל התנועה של הרמקול - ברגע שאתה מנקה את זה - אתה מקבל טוויטר נקי. זה טריק שלמדתי מלאון - משתמש בזה כבר שנים ארוכות. 

 

נטו אקולציה וכיווני זמנים,

כל הרמקולים באותו פולאריטי, בנוסף כן יש התנגשות באזור ה2.5K בערך יש דיפ אבל הוא נסלח וניתן לתקן אותו עם אקולציה, בהמשך אם יהיה לי כוח נתקן את זה.

אבל למרות זה בבסה"כ ההתנגשות הזאת נסלחת, כי כל שאר העקומה מעולה.

 

הכל אקולציה אין פה היפוכי פאזות, לא אוהב לשחק בזה, השארתי את זה רק כאופציה אחרונה וכנראה שכבר לא אצטרך את זה.

 

בנוסף מה שחשוב מאוד במערכת שלי שאנשים לא מבינים זה שאני עושה אותו SLOPE לכל האלמנטים - 24, וזה מקל מאוד על הפאזה האקוסטית, עדיין לא יודע להסביר את זה כמו שצריך,

אתה ניסית להסביר לי את זה בזמנו ולא נקלט,

אבל בקצרה שכולם אותו SLOPE זה חוסך בעיות(בנקודת החיבור של כל רמקול בעיקר).

 

לגבי הדיפ ב-170, לא רוצה לשנות סלופ כמו שהבנת מכאן, גם אם זה אומר דיפ לא יודע איך זה ישתלב, בנוסף המיד יושב על הקשקש חתכתי ב-300 למרות שנראהלי יותר בריא לו ב-350 כי הוא גם עולה גבוהה יחסית ל3,800...

בקיצור נראה שזהו זה.

 

גרילים אצל יוסי, צביעה של הקורות כי התקלף הפלוק, ניישר את הוופרים אחד מול השני למרות שהזווית מינורית.

קצת שיפוצים אקוסטים ובשעה טובה אפשר לקרוא לרכב גמור.

בהמשך - איטום בגאז(אטום 70%), איטום תקרה ורצפה.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז נראה שבאמת אתה פחות או יותר מיקסמת את החלק הזה במערכת. 

 

מידבאסים לא ישירות אחד מול השני - לא בזווית 0 - תן להם טיפה זווית באמת כל מידבאס מול המושב הנגדי. 

 

לגבי בידוד - בידוד של הגג הוא נחמד אבל לא הכרחי - בטח שלא בארץ שאין בה כמעט גשמים או ברד - זה נייס טו הב. אבל זה האצ'בק אז הרבה יותר פשוט לביצוע - למה לא. 

 

בידוד רצפה זה דבר נפלא ובטח שיוסיף המון לריו הזו. 

 

 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, lanosforce כתב:

תסביר לי משהו - במדידות שראיתי ממך - בשמאל לא היה ביטול וגם לא בימין אבל כששני הצדדים עובדים כן היה ביטול - כלומר... הביטול אצלך באזור הזה מתבצע הודות לכך שימין ושמאל מתנגשים (גלי הקול שלהם) בצורה הפוכה זה לזה ויש ביטול

 

 

הביטול הזה היה קיים לפני ההתקנה החדשה של הטבעות? או שזו תופעה חדשה?

 

אם הביטול התחיל אחרי ההתקנה האחרונה, אז התשובה די ברורה.

אוף אקסיס מסוגל לגרום לדיפים/ביטול /החזרים.

 

בכל מקרה, בתור התחלה כדאי לבדוק את הקוטביות של הוופרים ולאפס את ה-TA.

 

בהצלחה

 

 

 

 

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, BEEKER כתב:

 

 

הביטול הזה היה קיים לפני ההתקנה החדשה של הטבעות? או שזו תופעה חדשה?

 

אם הביטול התחיל אחרי ההתקנה האחרונה, אז התשובה די ברורה.

אוף אקסיס מסוגל לגרום לדיפים/ביטול /החזרים.

 

בכל מקרה, בתור התחלה כדאי לבדוק את הקוטביות של הוופרים ולאפס את ה-TA.

 

בהצלחה

 

 

 

 

מדובר פה על המידים, היה לי ביטול גדול יותר התייעצתי עם אדי, שתיהם אום אקסיס,

ככל הנראה הביטול נגרם מהמיקום של המידים למרות ששתיהם און אקסיס, אז חיפשתי איתו דרכים לתקן אל שה, בסוף הסתדרתי כמו שאתה רואה.

 

מצרף גרף עם הביטול המדובר... כל זה היה באמצע ההתקנה אז הגרפים לא רלוונטיים כי הוופרים לא היו מותקנים על הגבוהות, רק המידים שהתנגשו זה היה האישו.

בגרפים החדשים ניתן לראות שתוקן.

91EB6112-46F3-4DC2-92B0-109D0F1AE463.jpeg

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, kalmangar כתב:

בגרפים החדשים ניתן לראות שתוקן.

קודם כל הגעת לתוצאה טובה,

והעלמת יפה את הבור שהיה מעל 2.2 קילוהרץ.

 

בכל מקרה, אני התייחסתי ל"בור" של 170 הרץ, 

ולפי הגרפים לא נראה לי שתוקן,

נכון?

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, BEEKER כתב:

אני התייחסתי ל"בור" של 170 הרץ,

ולפי הגרפים לא נראה לי שתוקן,

נכון?

אה אוקיי,

 

הבור ב-170 הרץ זה משהו סטנדרטי בדלתות שיש כל כך הרבה חורים, זה או לעשות תיבה או לבנות בנייה לקיק פאנל. רשמתי את זה כבר, זה לא משהו שיש מה לעשות איתו, זה בכל דלת באזור ה150-200 כל אחד ומזלו.

 

זה גם היה עם המורל הייבריד...

בהמשך אאטום עוד שכבה אחת יפה את כל הדלת גם ליתר בטחון אבל לא נראהלי שזה זה.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, kalmangar כתב:

הבור ב-170 הרץ זה משהו סטנדרטי בדלתות

 

בור בתדר של 170 הרץ בגלל התקנה בדלת, נשמע לי כמו אגדה אורבנית,

אבל אולי אני טועה.

 

תוכל לשלוח לינק לתופעה הזו של וופרים בדלתות ובור ב170 הרץ? או בור בין 200-150?

 

 

אולי הכוונה לתופעה אחרת (שקשורה לסאב אבל לא לדלת של הרכב). 

 

 

.

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, BEEKER כתב:

 

בור בתדר של 170 הרץ בגלל התקנה בדלת, נשמע לי כמו אגדה אורבנית,

אבל אולי אני טועה.

 

תוכל לשלוח לינק לתופעה הזו של וופרים בדלתות ובור ב170 הרץ? או בור בין 200-150?

 

 

אולי הכוונה לתופעה אחרת (שקשורה לסאב אבל לא לדלת של הרכב). 

 

 

.

 

 

זה אדי אמר לי על התופעה הזאת, בנוסף אין קשר לסאב הוא עובד עד 55 הרץ.

מצאתי בזמנו כמה אשכולות בDIYMOBILEAUDIO אחפש לינקים לנושא.

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, kalmangar כתב:

בנוסף אין קשר לסאב הוא עובד עד 55 הרץ.

יש תופעה אחרת שקשורה לסאב ותא הנוסעים, וזה ממש לא משנה אם הסאב עובד עד 55 הרץ.

כדי שלא יהיה בלאגן, אז אולי עדיף לשמור את זה לשרשור אחר.

 

אם אתה או אדי תוכלו לתת לינק לdiyma זה יהיה נהדר (לגבי "הבור" בדלת)

 

 

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, BEEKER כתב:

יש תופעה אחרת שקשורה לסאב ותא הנוסעים, וזה ממש לא משנה אם הסאב עובד עד 55 הרץ.

כדי שלא יהיה בלאגן, אז אולי עדיף לשמור את זה לשרשור אחר.

 

אם אתה או אדי תוכלו לתת לינק לdiyma זה יהיה נהדר (לגבי "הבור" בדלת)

 

 

אני לא מוצא כרגע אחפש בלילה,

הדיפ קיים גם שהסאב לא פועל, ניתן לראות למעלה במדידה של כל אלמנט בנפרד ככה שאין קשר.

שהסאב פועל אין השפעה על הדיפים רק עלייה באיזור התדרים שהוא עובד בו.

 

ד"א אני אשמח לגלות שאני טועה ושזה תקין הדיפ ב-170 הרץ, אם יש דרך לתקן אעשה את זה. כרגע החשיבה שלי היא עוד איטום אם זה אפשרי בכלל.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...