Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט RIO5 SQ


 שיתוף
עוקבים 11

פוסטים מומלצים

סורי על הדאבל פוסט אבל לא ניתן לערוך כבר.

 

ד״ר אגב הכל עבר ציפוי והבגאז הושלם. מעלה תמונות...

רק לסיים את הדלת אצל ישראל.

 

להגנתו של וובה ניתן להגיד שהוא הציע לתקן את הכל בלי תוספת כסף לסדר מה שצריך.

אני אישית לא מוכן להתקרב אליו ואשלם כמה שצריך בשביל לסדר את זה.

18435596-E6EB-4038-A8F0-5F043728D484.jpeg

8B11D294-9A2D-4180-84DD-9255965F2791.jpeg

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

עדכון קטן מצאתי טריק נחמד לבטל המרה. סאונד ישירות לDSP ועדיין להיות עם קארפלי ושליטה על השירים דרך הדאבל דין.   מה שאני עושה הוא פשוט, הקארפלי אצלי בדאבל דין 9250 של פיונייר הוא דרך ווי

כן כן, קראתם נכון, קיה ריו SQ 😂 אנשים ששומעים שאני משקיע ברכב הזה מתים מצחוק בדר"כ.   טוב אז ככה אני מחליף מערכות מדופלם, אין ספור קומפוננטים מגברים סאבים דאבל דינים ומה לא, השקעתי

כמה חברה מישראל גילו שאם עושים את זה, אז יהיה ממש חם באוטו

תמונות שפורסמו בשרשור

יאללה - לסיים עם הריקוד טנגו הזה של צעד קדימה שניים אחורה - תגיע כבר לסקובידו. (כוונים). 

  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 2.9.2020 בשעה 06:56, kalmangar כתב:

גם הקורות טוויטר אחד מכוון לתקרה בכלל, והבד כבר מראה סימני עייפות.

 

בנוסף איבד לי בורג בדלת.

 

קיצר ממליץ לכם מאוד לא להתקרב לסטודיו דציבל באשדוד.

 

בנוסף פתחתי את האשכול בשביל לפרגן לאנשים ועובדה לכולם פה הרמתי כי לכולם מגיע אחלה אנשים יובל דניאל ואריק.

אבל אני לא יכול יותר.

שאר האנשים שהייתי אצלהם כל כך עבדו טוב אנשים נחמדים אוהבי סאונד, אמפטיים , הבן אדם הזה מההתחלה היה לי קשה איתו, התהגות מזלזלת כלפי הלקוח גם בדיבור מדבר לא יפה גם בהתנהלות, דחיות שקרים וכו'.

C12DAD82-F180-41A5-8117-8EC7867D3C4E.jpeg

 

 

התעלה הזו שהוא יצר מחומר איטום, היא מאוד בעייתית לרמקול.

זה קורה גם כשיוצרים "שרוול" מטבעות הגבהה באותו קוטר

 שיושבות אחת על השניה.

 

מתקין ברמה גבוהה, לא היה מוציא עבודה שכזו מתחת לידיו.

פשוט חבל,

גם על זמן העבודה של המתקין שקיצר פינות,

ובמקום לקבל תשואות וסיפוק,

עכשיו צריך להתמודד עם לקוח לא מרוצה (ודי בצדק).

הדלק שנעלם (שזה באמת לא ברור איך זה קורה),

בזבוז של חומרי איטום וכמובן כסף ששילם הלקוח.

בעסה. 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

טוב לאחר שמצאתי איש אמיץ שמוכן למשימה יצאנו לדרך - אני ויוסי אלפיין התותח שהוא חצי מהנדס בעייני.

הראתי לו את הדלת הוא חשב שזה שטויות בהתחלה אני מודה גם אני, באתי אליו בסביבות 5 בערב, עד 11 בלילה לא סיימנו אפילו דלת אחת וחזרתי לבית.

אתמול לפני הסגר יוסי מצא לי זמן שוב והכניס אותי לסדנא(שאני כולי בקריז על מערכת שלוקחת יותר מדי זמן לסיים אותה).

 

הגעתי ב-1 בצהריים הוא סיים בסביבות 12 בלילה,

החור שוובה עשה לא היה מול החור המקורי של הדלת, כל כך הרבה זוויות, לא האמנתי שהוא יצליח, הפלסטיק המקורי הדיפון שהיה בו מרחב עבודה כמעט בלתי אפשרי ועוד ועוד.

אבל אחרי 16 טבעות הגבהה(לפחות),  יומיים עבודה הוא הצליח להנדס את זה!

כרגע הרמקול יושב על הגבהה שמגיעה עד קצה הדלת, היא לא על הדיפון אבל זה אפילו יותר טוב מבחינתי, ככה ניתן לפרק את הדיפון והרמקול נח לו.

 

וקצת תמונת:

יוסי נגד הדלת סיבוב שני:

592805086_WhatsAppImage2020-09-26at04_41.07(1).thumb.jpeg.580c38eb68029748c1e5b7c9482cd379.jpeg

הגבהה ראשונה:

956089335_WhatsAppImage2020-09-26at04_41_07.thumb.jpeg.41d4a97d6f5667a64e1f9539943885e0.jpeg

 

המחשה לזוויות המשונות:

1783830269_WhatsAppImage2020-09-26at04_41_06.thumb.jpeg.641a71c76db70b5ac78d5b563e6ccdf1.jpeg

1911392320_WhatsAppImage2020-09-26at04_41_05.thumb.jpeg.e6c4acccf11da4f89df1e41a53ede5ef.jpeg

ופיניטו(אני צריך לחתוך קצת את החלק שישב עליו הרמקול בדיפון כדי שלא יפגע בסראונד שהרמקול זז ולהוסיף גריל, בהמשך)

419318990_WhatsAppImage2020-09-26at04_41.06(1).thumb.jpeg.b8e9ed0675b2c4d950f8317fb5c1822b.jpeg1434202895_WhatsAppImage2020-09-26at04_41_08.thumb.jpeg.9e79bf79552fa87732e0b4ad81b95305.jpeg

 

ו"קצת" לכה,7 שכבות כי אני מפחד על ההגבוהות האלה כמו על החיים שלי:

1253142889_WhatsAppImage2020-09-26at04_41_04.thumb.jpeg.2737b21519a3de62e5c72a5d3a549e90.jpeg

 

 

בנוסף קצת כיוונים של לפני הדלת וההגבוהות בהמשך אני אכוון שמחדש וזה יראה אחרת לגמרי.

 

הדלת כאן ניתן לראות חצי עבודה של יוסי, הוופר מתפקד יחסית טוב אבל יש חור ב-170 הרץ, אני אומר חצי כי הוופר ישב על הדיפון זמנית כאשר ההגבהה היית בתוך הדלת, ז"א היה רווח בינהם.(צד ימין)

2.jpg.eeb42cc781661367928b88b6ae87c28c.jpg

 

ואיך הוופר מנגן בקומבינה של וובה, ניתן לראות שכל התחום הוופר בעייתי,

בנוסף במיד יש לי דיפ באזור ה1.6K שאני מתקשה להתגבר עליו זה הכי טוב שהצלחתי...(צד שמאל), אחכ תקנתי את העלייה באזור ה-2khz שלחתי לשמור...

כל השאר לפי הcurve שלי.

149867836_COMPL.jpg.52419ccec6eb306cb23639e620b95e7c.jpg

 

 

ניתן לראות כאן את כל האלמנטים בנפש ואת המדידה של כולם ביחד, כולם אחרי EQ.

בחרתי לחתוך את כל הרמקולים בSLOPE 24 BU

סאב: 30HZ-60HZ

וופר: 60HZ-300HZ

מיד: 300HZ-3,800HZ

טוויטר: 3,800HZ-20,000HZ

 

ושוב אני רוצה להגיד תודה ליוסי אלפיין בן אדם מלך מלך,

לקח לי גרושים ותיקן טעות שאף אחד אחר לא היה יכול לתקן,

לא מובן מאליו בכלל ואני מעריך אותו מאוד על כך.

השקיע שעות בעבודה פדנטית, אין אנשים כמוהו, רכב הבא שלי בע"ה הכל אצלו מאפס.

 

חשוב לי להגיד שאנשים לפעמים מפחדים בגלל השם שלו "יוסי אלפיין המתקין הכי טוב בארץ",

פעמיים הלכתי אליו, פעמים נתן לי מחירים מעולים, הוא סיפר לי כמה הוא לוקח על התקנה של רכב בסיסית וואלה יותר זול מחלק מהמתקינים שאני מכיר ועבודה הכי טובה שיש בארץ זה בטוח.

ממליץ לכם ללכת לשאול לקבל מחיר לפני שקופצים למסקנות, אני לא הלכתי אליו כי פחדתי לשאול מחיר עד לפני כמה חודשים, ניסיתי והתבדתי.

 

בנוסף אני במסע הזה למדתי לא ללכת להכי זול, אמנם וובה לא הכי זול, אבל הוא יותר זול בכמה מאות שקלים בודדים, מיוסי או מישראל גוניור.

אז לכו רק לדה בסט, יוסי אלפיין, ישראל גוניור או דניאל מערכות(עשה לי את הבנייה בבגאז) שהוא אומנם חדש אבל תותח.

בעייני או הם או כלום.

לא סתם אנשים ממליצים עליהם ולא תשמעו המלצה עליו(וובה מסטודיו דציבל).

(אומר בתור אחד שהתקין עשרות רכבים ולימד מתקין באחת הסדנאות סאונד הגדולות בארץ להתקין)

 

 

 

יש כבר ניסאן 370Z על הכוונת אבל נסחוב עם הריו עוד קצת, בחיאת השקענו בה מספיק בשביל להנות ממנה קצת ;)

יש עוד עבודה על הדלת, כיוונים ועדכונים נוספים בהמשך, שבוע טוב :)

 

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לראות בתמונות, אבל אולי כדי להחליק את הדפנות הפנימיות של ההגבהות גם ולייצר את אותו "משפך זורם" מאחורי הרמקול?

 

הסגירה בין ההגבהות לדיפון יהיה עם פאסט רינגס?

בוצע כבר?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, Tom_22 כתב:

קצת קשה לראות בתמונות, אבל אולי כדי להחליק את הדפנות הפנימיות של ההגבהות גם ולייצר את אותו "משפך זורם" מאחורי הרמקול?

 

הסגירה בין ההגבהות לדיפון יהיה עם פאסט רינגס?

בוצע כבר?

אין צורך בפאסט רינג, הרמקול מחוץ לדלת הוא ממש בגובה של הדיפון, לא לא בוצע עדיין...

 

לגבי הדפנות של ההגבוהות הם ככה(לדעתי לא חלק אבל מעולה עדיין)

בנוסף סימנתי את החוטים בדלת כמו בן אדם סוף סוף ;)

 

EADD990F-A055-4D2C-94FE-1F53F4E8057B.jpeg

9205FD4C-C3CD-4984-BD94-97B253998CA2.jpeg

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 26.9.2020 בשעה 05:07, kalmangar כתב:

אני ויוסי אלפיין התותח שהוא חצי מהנדס בעייני.

 

כאן אני רק רוצה להדגיש משהו - יוסי זה לא חצי מהנדס - יוסי מהנדס לכל דבר ודבר! גם אם אין לו הכשרת טכניון או אוניברסיטה - הידע שיש לבן אדם הזה והיכולות שלו - אומר זאת בעדינות - להמון מהנדסים יש המון מה לקנא בו והמון מה ללמוד ממנו. 

 

ואת אותו הדבר אני יכול לאמר על עצמי - מעולם לא סיימתי (גם לא התחלתי) שום תואר הנדסאי או מהנדס אבל יש לי שלוש הסמכות "מהנדס" מהעבודה שלי ואני מוכר בעצם בעולם ההייטק כמהנדס - ואני מבטיח לך, שיש הרבה מאוד מהנדסים שיכולים רק לקנא גם בי. 

 

אבא שלי דרך אגב - אותו סיפור - הנדסאי אבל כזה שאוכל מהנדסים לארוחת בוקר - הגיע לרמת ייעוץ מאוד גבוהה במערכת תעשיות הביטחון של ארצנו הקטנטונת. 

 

---- לגבי המדידות 

 

אל תתרגש מהביטול ב170 הרץ - זו תופעה מאוד מוכרת בדלתות - אתה כנראה תשקיע שם המון מאמצים לחינם. 

גם אל תתרגש מהביטול באזור המידריינג'. 

 

-- לגבי ה370Z - אוקיי - זאת סיבה טובה מאוד להחליף רכב או אפילו להחזיק לתקופה בשני רכבים - האחד לסאונד, השני לסופי שבוע! אפילו לתקופה קצרה ריבונו של עולם אחרי כל מה שהשקעת בריו הזו כבר חבל למכור אותה. 

 

אתה חייב לי השמעה אחרי הסגר - רק אומר. :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 26.9.2020 בשעה 05:07, kalmangar כתב:

המחשה לזוויות המשונות

 

אתה מודע לזה שאחרי כל העבודה הקשה שנעשתה, הרמקולים לא מכוונים אליך?

 

 

לפי התמונות זה נראה שהם מכוונים למטה לכיוון השטיחים, מאשר לאוזניים של הנוסע והנהג.

 

דבר שני, טבעות זה טוב ונחמד, אבל צריך לדאוג גם לgasketing:

 

The second most important upgrade is proper speaker spacers and gasketing.

 

אתה יכול לקרוא עוד באתר של dd כאן:

https://ddaudio.com/mid-bass-madness-getting-the-most-out-of-your-door-speakers/

 

 

עוד הסבר קליל באתר נוסף עם תמונות:

https://jlaudio.zendesk.com/hc/en-us/articles/204374070-Improving-Mid-Bass-Response-?mobile_site=true

 

 

 

בהצלחה

 

 

 

 

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 38 דקות, BEEKER כתב:

 

אתה מודע לזה שאחרי כל העבודה הקשה שנעשתה, הרמקולים לא מכוונים אליך?

 

 

לפי התמונות זה נראה שהם מכוונים למטה לכיוון השטיחים, מאשר לאוזניים של הנוסע והנהג.

 

דבר שני, טבעות זה טוב ונחמד, אבל צריך לדאוג גם לgasketing:

 

The second most important upgrade is proper speaker spacers and gasketing.

 

אתה יכול לקרוא עוד באתר של dd כאן:

https://ddaudio.com/mid-bass-madness-getting-the-most-out-of-your-door-speakers/

 

 

עוד הסבר קליל באתר נוסף עם תמונות:

https://jlaudio.zendesk.com/hc/en-us/articles/204374070-Improving-Mid-Bass-Response-?mobile_site=true

 

 

 

בהצלחה

 

 

 

 

יש כבר בקר,

כן הם לא מכוונים אלי אבל הם עובדים מ55-300 ז״א לא צריכים להיות מכוונים אלי תדרים שמתפזרים לכל הכיווני, בנוסף לאיטום רמקולים בין ההגבהות השתמשתי ביריעות איטום כי נגמר לי 😅

 

 

בנוסף ביצעתי עבודת חיתוך בדלת כדי שהסאונד של הרמקול לא יפגע בדלת( מה שחתכתי מוקף באדום באחת מהתמונות) וצביעת בלכה של מה שנשאר ופירוק של הכיסויים ע״מ שאשלח אותם לאלפיין שיעשה לי גרילים מותאמים(מידה מוזרה 6.3 אינץ בערך).

 

ניתן לראות את הדלתות בלי הציפויים בסוף למטה.

37335778-4FB3-42BC-9ADB-208FA14187B4.jpeg

343E06F8-8574-4CA3-8C78-271FE761244E.jpeg

5561C90F-B9FD-4706-8F2A-D1B494F833A8.jpeg

FF9F7411-89C1-4BAA-93C5-4DD2AAD063D6.jpeg

7BD967B2-7710-4433-BCBD-C1A0941C3FB1.jpeg

C5999EE4-6E9F-42EF-89F9-0C10604A9AC0.jpeg

EFDD2C19-82A5-40EA-8019-5C1D39FD25A6.jpeg

90ABC8B2-D057-4175-9C05-71C2A6B1646F.jpeg

DF6822CF-92A0-47EC-AE36-C1592F8B907C.jpeg

BEFE220D-6E1A-478A-ADBC-434D6C87A2A5.jpeg

3B1C361A-5201-47B3-A564-1F40B57BD422.jpeg

6E1114AF-9C0B-42FF-A625-33CB1AF79A62.jpeg

38E12000-A8EA-42DA-9AB9-3AF00EADBCE3.jpeg

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 35 דקות, kalmangar כתב:

כן הם לא מכוונים אלי אבל הם עובדים מ55-300 ז״א לא צריכים להיות מכוונים אלי תדרים שמתפזרים לכל הכיווני,

 

 זה שהם עובדים מ55 עד 300, לא אומר שהתופעה לא קיימת.

היא כן.

 

 

 

יש אתר עם הסבר טוב לתופעה 

This polar response graph shows the shape of the sound created by a speaker relative to the angle of the listener. This is the radiation pattern based on frequencies with wavelengths more than twice the diameter of the cone

 

 

 

אתה יכול לקרוא עוד כאן:

https://www.bestcaraudio.com/what-are-the-advantages-of-a-three-way-front-stage/

 

 

זו הסיבה שאתה לא רואה אנשים שמתקינים רמקולים בדלת, ומכוונים אותם לדשבורד.

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, BEEKER כתב:

 

 זה שהם עובדים מ55 עד 300, לא אומר שהתופעה לא קיימת.

 

 

יש אתר עם הסבר טוב לתופעה 

This polar response graph shows the shape of the sound created by a speaker relative to the angle of the listener. This is the radiation pattern based on frequencies with wavelengths more than twice the diameter of the cone

 

 

 

אתה יכול לקרוא עוד כאן:

https://www.bestcaraudio.com/what-are-the-advantages-of-a-three-way-front-stage/

 

 

זו הסיבה שאתה לא רואה אנשים שמתקינים רמקולים בדלת, ומכוונים אותם לדשבורד.

 

 

 

 

הבנתי את השתי משפטים הראשונים בציטוט ואני מסכים איתם, הגרף הוא יחסי לאיפה שיושב המאזין, אני גם מודד משם אז אין שום בעיה.

 

זה מידבאס לא וופר זה סט 3 חלקים...

ואני לא תחרותי, אם הייתי תחרותי הייתי אולי עושה תיבה בדלתות או קיק פאנל אבל זה מספיק לי, הזווית שלהם לפני כן היית כ-30 מעלות לתוך הרכב עכשיו היא בסביבות 5 מעלות , ז״א הרמקולים כמעט מכוונים אחד לשני.

 

לי היה חשוב להוציא את הוופר מהדלת כמה שאפשר שלא יהיה רעידות מהדלת שאפשר יהיה לרדת נמוך עם הוופר ועדיין להנות מסאונד נטול רעידות,

לדעתי הצלחתי במשימה.

 

בכל מקרה דלת זה לא מקום אידיאלי לוופר, לרוב תמצא נפילות באזור ה170 הרץ כי זה דלת, עם חורים, דברנו על זה באשכול אחר כבר 😉

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 38 דקות, kalmangar כתב:

הבנתי את השתי משפטים הראשונים בציטוט ואני מסכים איתם, הגרף הוא יחסי לאיפה שיושב המאזין, אני גם מודד משם אז אין שום בעיה

 

אם אתה מסכים עם המשפטים הראשונים בציטוט שהבאתי,

זה אומר שקיימת בעיה בהתקנה של הרמקולים הקדמיים ברכב שלך.

 

 

 

 

 

יש לך רכיבים ברמה גבוהה מאוד וחבל שאחרי כל המאמץ, הרמקולים מותקנים ב-

off axis בצורה מוגזמת.

 

בקשר לפיזור של הרמקולים?

יש כלל אצבע של 4,000 הרץ,

אבל גם אז, המדידות של הפיזור באוף אקסיס נעשות בהנחה שיש זוית 45 מעלות

(ואז מניחים שעד 4,000 הרץ הגרף הוא פלוס מינוס אותו דבר).

 

 

אתה ראית עוד התקנות של 3way קדמי כשהמידבאסים מכוונים לנעליים כמו אצלך?

 

זה מעניין.

לדעתי חבל שתחפש.

 

 

יש כלל אצבע של כיוון הרמקולים הקדמיים:

לנסות לכוון כל רמקול כך שיפנה לאוזן הקרובה של המושב הרחוק ממנו.

 

.

 

 

 

 

זה כבר משהו שהיה לפני שנים רבות:

 

תסתכל על התגובה של EyalR,

זה מסביר בפשטות לאן צריך להיות מכוון הרמקול בדלת (זה כלל אצבע גם למערכת 3way או הורנים).

 

 

בהצלחה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוכמת הבדיעבד לא תעזור לי כאן כרגע לצערי,

להבא סביר להניח שכן.

האוטו הזה כבר עבר את שווי המחירון שלו בהשקעה כספית על המערכת בהרבה וכאן אני עוצר. רכב הבא אלוהים גדול.

אם כסף לא היה מגבלה הייתי עושה תיבות בדלת כבר וזהו, אבל גם לי יש גבול.

חוץ מזה מעדיף להשקיע בציוד חדש מאשר זוויות וכדומה, כדוגמאות סקאןספיק R2904 שעדיין מגרד לי להביא אותו 😗😝

 

הלכתי לאוטו לצלם לך, הרמקולים מכוונים אחד מול השני כמעט לא לרגל, וכן  בוצע כאן ניסיון לשפר את הזווית כי אתה יכול לראות שהרמקול בולט מחוץ לפלסטיקה המקורית של הדלת.

לצערי קשה להמחיש ככה אבל מקווה שמובן.

BC593B41-16DD-4085-943A-0D66BCDF2DF2.jpeg

7B6E4A05-6503-4BA4-854E-46CD5E823629.jpeg

BAF52DDC-4274-4808-8DB6-E03D8978B56F.jpeg

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, kalmangar כתב:

הרמקולים מכוונים אחד מול השני כמעט לא לרגל, וכן  בוצע כאן ניסיון לשפר את הזווית כי אתה יכול לראות שהרמקול בולט מחוץ לפלסטיקה המקורית של הדלת.

לצערי קשה להמחיש ככה אבל מקווה שמובן.

 

הפלסטיקה היא לא הבעיה.

הבעיה היא בזווית התקנה.

 

 

תסתכל בתמונה שאתה צילמת:

 

WhatsApp Image 2020-09-26 at 04.41.06.jpeg

 

 

ברור שהחלק הקדמי יותר צר מהאחורי,

והטבעות יוצרות זווית לא הגיונית.

תנסה לתקן את זה.

 

צריך לכוון את הרמקול הימני אל אוזנו של הנהג,

ואת הרמקול השמאלי אל אוזנו של הנוסע.

 

סורי,

אבל גם DSP לא אמור ולא יכול לתקן התקנה לא טובה.

 

 

 

 

 

 

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חחחחח בקר אני מבין שאתה מתעקש על זה אבל אני מרוצה מהתוצאה והמסאונד, רכב שלי,

מעבר לזה שזה ידרוש בנייה חדשה בדלתות - עכשיו שלמתי כמעט פעמיים על בנייה פעם אחת אצל וובה פעם שנייה לסדר את השיט שוובה עשה אצל יוסי, ז"א יש לי בניות שכבר כוונו בזווית הזאת, הם לא מתאימים לזווית אחרת.

בגלל זה אמרתי חוכמת הבדיעבד, השינוי מצריך יותר מדי עבודה.

 

ז"א לשנות זווית = לבנות את הדלת מחדש, יש יותר סיכוי שאני אמכור את האוטו מאשר אעשה את זה.

בנוסף בלי קשר מעריך את כישורי הארכיון שלך, חחחח מאיפה מצאת עכשיו אשכול מ-2003?!(באמת מעריך בלי ציניות)

 

בנוסף הדלת עצמה בזווית עזוב את ההגבהה בתוכה יש כל מיני זווית, הם באמת אחד מול השני כמעט למרות שזה לא נראה בתמונה ששלחת, הם כן, לברזל יש זווית.

3B1C361A-5201-47B3-A564-1F40B57BD422.thumb.jpeg.08891d2dc1c0eb656bb23f12727d7c9c.jpeg

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...