Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן חפרתי פה את הפורום ומצאתי המלצה לחומר, אבל אז איבדתי את זה ואני לא מוצא שוב... אז אני אשאל בכל מקרה:

אני מחפש חומר לניקוי עור/דמוי עור (אני לא יודע בדיוק מה זה).
יש לי על הדלת כתם (של משהו שומני, אבל אני לא בטוח) שאני לא מצליח להוריד. ניסיתי עם מטלית ומים, ניסיתי עם חומר של וניש קליה שהביאו לי, כלום. פשוט לא יורד.

באיזה חומר ניקוי להשתמש, והאם ניתן להשתמש בו בקביעות כדי לשמור על החלק הזה?

 

בנוסף אני מעוניין לנקות ולשמור על ההגה. ראיתי רק המלצות לחומרים של כימיקל גייז, יש עוד אופציות או שזו האופציה היחידה/האופטימלית בפער?

 

מצ״ב תמונות: (סליחה אם הן ענקיות)

7E194794-2D64-4CCB-904B-DB0DF5E46016.thumb.jpeg.011fa607890217ae9471b85fc648c95b.jpeg

 

1CD1CFCD-6CDA-4029-9F74-46DCE24A9798.thumb.jpeg.150e89c97ecce37c5878f6776f56123a.jpeg

 

45A0C055-0462-4197-A8FA-4A8343FD4A32.thumb.jpeg.83187af8e372e7e699f7000f22ecf7c5.jpeg

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

תודה, המחיר באמת ממש טוב. 

אבל מבט זריז בביקורות מגלה זוועות, וזו לא הפעם הראשונה שאני נתקל בזה... מישהו ניסה את זה ויכול להעיד?

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

היי, לגבי החומרים של כימיקל גאייז - אני אישית הפסקתי להשתמש בחומרים שלהם לפנים הרכב (לחיצוני- מעולים למחיר ולתמורה שלהם).. הם עשו לי כתם ״יפה״ ומאז, עברתי להשתמש בחומרים הבאים (ממש סליחה שאני לא מביא קישורים):

לניקיון פנים הרכב: אני מתחיל בAPC של מגוואיירס, מדולל 1:10, כי הוא יחסית חזק ב1:4 (מומלץ ביחס הדילול הזה בעיקר להסרת שומנים ואפילו עובד טיל על גלגלים). כן, זה נשמע קצת מפחיד לא לקחת משהו מיוחד לעור, אני מבין, ואם אתה מפחד לנסות אפילו, אז אתה יכול ללכת על החומר הבא, במיוחד לניקוי של עור: אם אין לך בעיה עם להזמין מחול וכו, תסתכל באתר AutoGeek, על המוצר של Pinnacle לניקוי עור, זה המוצר ניקוי עור הכי טוב שפגשתי, והמתחרה העיקרי שלו, (בפער קטן מאוד), זה המנקה עור הייעודי של Adams polishes, סוס עבודה רציני.

לסיומת, בשביל הגנה: במקום הראשון, לדעתי, הTLC2 של חברת The Last coat, זה הציפוי הכי טוב, והכי וורסיטלי שקיים - לכל דבר בפנים הרכב כמו גם לחוץ הרכב. במקום השני, לך על הleather conditioner של Adams.

  • אהבתי 1
פורסם

מעולה תודה רבה!

רק כדי להיות בטוח, זה המנקה של Pinnacle? 

https://www.autogeek.net/pileclco.html

והשתמשת בו לאחרונה? כי ראיתי שאנשים כותבים שהפורמולה הקודמת הייתה יותר טובה ובלה בלה בלה.. (ביקורות מ2016, בכל זאת אני שואל)

 

דרך אגב, ידוע לך אולי אם יש כאלה בארץ? הכוונה גם לPinnacle, גם לAdams וגם לTLC.

לא שיש לי בעיה להזמין או לחכות קצת, פשוט לאחרונה עלויות המשלוחים מחו"ל הפכו לסיוט...

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...