Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למי שזוכר, היה כזה מוסך כבר בגני התערוכה בצפון ת"א.

לקח בדיוק שבוע עד שמשרד התחבורה סגר אותו.

מה שהאדון הנכבד מתכנן לעשות נשמע מגניב לכולנו רק שיש 2 בעיות:

1. זה לא חוקי.

2. הוא חושף את בעל המקום(הוא עצמו) לתביעות אסטרונומיות ולאחריות פלילית ששום חברת ביטוח לא תסכים לבטח אותו.

משום מה כולם עסוקים בתביעה ופיצוי על תאונת עבודה אבל תחשבו על האחריות הפלילית על רכב שעבר אצלו ובדרך הבייתה איבד את הבלמים וחיסל משפחה שלמה....

פה כבר לא מדובר על כסף, פה מדובר על אירוח בפנסיון השב"ס לכמה שנים טובות.

בברכה,יניב

צודק בהחלט!

ועל זה נאמר: כל מילה מיותרת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם לידעתכם אני לא מתכוון להיכנס בשביל אף אחד לכלא או לעבד את המכנסיים

כל מה שאני עושה הוא לאחר בדיקות חוקיות ומשפטיות.

במקרה את התחום של התיקונים לבד אני מכיר מקרוב ולפני חודשיים בג"צ קבעה פסק דין בדבר.

החוק אומר אסור לאדם שהוא לא מוסך מורשה לגבות כסף עבור תיקון רכב (דרך אגב לא רק רכב כל דבר)

אבל אין מניע שאדם יתקן לעצמו את הרכב כמו שאם נשרפת לך מנורה בבית אתה לא צריך להזמין חשמאלי מורשה (זה הטיעון של ההגנה היה).

אני ב"מוסך" לא גובה כסף עבור תיקון אלה עבור השכרת ציוד. עם אדם רוצה להשכיר מקום ל5 שעות והיכנס לתוך הרכב ולישון הוא ישלם אותו הדבר כמו מי שעשה אוברול למנוע בזמן הזה.

ולידעתכם אחרי מהלך משפטי ארוך (שהביא את הפסיקה שאחריות לא פגע עם מטפלים במוסך שהוא לא מורשה של החברה) גם עם תבצע לרכב חדש טיפול תקופתי לבד ותביא הוכחות שהטיפול בוצע לפי הדרישות האחריות לא פגע. (בדוק מידע וניסיון אישי)

ירון

פורסם
קובי..מה אומר ומה אדבר..אתה ממש נחמד על חשבון אחרים. כאילו שלא קראת את האיחולים והעידוד לצד האזהרות הכל כך הגיוניות להימנע מחפיפניקיות בנושאי בטיחות. ממש עצות אחיתופל...(ככה כותבים את זה). ועוד משהו. אני התחלתי באזהרות האלה ומשום מה אני לא סוכן ביטוח או עו"ד. אז להבא תתיחס לגופו של דבר ולא לגופו של אדם..או קיי? (וזאת לא עצת אחיתופל).

זה נירה פשוט היפוקרטי לחלוטין להתחיל לקבוע עובדות לגבי החוק והביטוח וכו ובאותה נימה

לאחל לו בהצלחה.

אם את כלכך רוצה שהוא יצליח תמצא לאותו בן אדם את הקו הנכון לעבור בו.

ולא לזרוק מה אסור ...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ירון, אני בכל זאת מציע שתתיעץ עם סוכן ביטוח ועם כיבוי אש וכו'...

 

בכל מקרה, בהצלחה!!!

קובי..זה מה שיעצתי, אבל אתה כמובן לא אוהב סוכני ביטוח.... וכנראה גם לא אוהב לקרוא עד הסוף...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

מוזר .. החבר הכי טוב שלי הוא סוכן ביטוח..

 

בלי שום קשר מרוב הים של השטיות באמת לא נעים לקרוא עד הסוף...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

קטנונני משו...

 

יש דרך ויש שיטה לעזור ולתת עצות בנושא זה..

כאן פשוט לי היה נראה כאילו היה פה מיני מסע מכשפות לא כלפי הרעיון אלה לגבי המימוש שלו

אני חושב שאף אדם נורמאלי לא היה מפרסם את עצמו אם לא היה לו ביטחונות כלפי מה שהוא מציג.

ההוכחה העובדה הזאת ובכלל לאור העובדות שירון העלה, פסיקות של בית משפט וכו בנושא .

פשוט נראה כאילו כל העצות הטענות שעלו בתרד נתנו גוון לא חוקי וחאפרי בפרויקט של ירון שלפי מה שמשתמע עשה עבודה מקיפה של חקר לפני שהחליט להתחיל בבניית הפרויקט שלו.

אני חושב שאולי לא היה פה טאקט כלפי האדם (מגמה של הורדת רוח מהמפרשים).

וזהו...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
קטנונני משו...

 

יש דרך ויש שיטה לעזור ולתת עצות בנושא זה..

כאן פשוט לי היה נראה כאילו היה פה מיני מסע מכשפות לא כלפי הרעיון אלה לגבי המימוש שלו

אני חושב שאף אדם נורמאלי לא היה מפרסם את עצמו אם לא היה לו ביטחונות כלפי מה שהוא מציג.

ההוכחה העובדה הזאת ובכלל לאור העובדות שירון העלה, פסיקות של בית משפט וכו בנושא .

פשוט נראה כאילו כל העצות הטענות שעלו בתרד נתנו גוון לא חוקי וחאפרי בפרויקט של ירון שלפי מה שמשתמע עשה עבודה מקיפה של חקר לפני שהחליט להתחיל בבניית הפרויקט שלו.

אני חושב שאולי לא היה פה טאקט כלפי האדם (מגמה של הורדת רוח מהמפרשים).

וזהו...

נתתי לך את המילה האחרונה..לא הבנת את כוונת הכותבים (שלוותה עם פירגון?) אז לא הבנת...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ירון גל ידידי

 

 

עם כל הכבוד, האמיתי והכן, למה שאתה רוצה לעשות, ואני כבר עושה בחצר משותפת עם עוד כמה חברים שאני מכיר וסומך, עדיין הקמת מקום כזה אינה חוקית, ולא תעבור שום מבחן משפטי, ואת זה אני אומר כמשפטן!!

יש הבדל גדול בין לקחת אחריות למעשי עצמך, ועל זה דיבר הבג"צ, לבין לקחת אחריות למעשי אחרים. כאשר מישהו, ואתה הרי לא מכיר את כולם, ולא יודע מה רמת ידיעותיו הטכניות, ואיזה ידיים יש לו, יפעיל בחצר ליפט, והרכב יפול ממנו על מישהו אחר - מי יהיה אחראי? אתה ורק אתה.

תספק לו פטיש אויר, ובוקסה תעוף ותכנס למישהו לעיין, מי יהיה אחראי - מי שסיפק את הפטיש למי שלא הוסמך להפעלתו, תוך העלמת עין מהעדר ההסמכה.

 

מישהו אחר ירים אוטו על ג'ק, וכן הלאה וכן הלאה. האחריות, דווקא לאור פסיקת הבג"צ עליה אתה מדבר - תהיה עליך, אף יותר מאשר על אותו אחד שעבד ותוך כדי עבודתו גרם לנזק.

 

ואם יש עו"ד שאומר לך שפתיחת מקום כזה היא בסדר, ואתה תהיה מכוסה, אני מציע לך לשאול אחד נוסף, שמבין בנזיקין, כמו גם באחריות פלילית.

 

שוב - אני עובד לבד, על כל סוג תיקון, ובכלל זה בלמים ואוברולים מלאים. אני עושה לפעמים גם תיקונים לחברים, וחברים לי. אבל, והדגש הוא - לחברים. לכאלו שאני יודע שישמרו לי על התחת אם יקרה משהו, ויקחו עליהם את כל האחריות, וכך גם להיפך. בפרט, שאני מודע ליכולותיהם ולידיעותיהם הטכניות, ולרמת האחריות שהם מגלים, וגם מקימים.

 

צר לי להיות משבית שמחות, אכן - הלוואי שהיה יכול להיות מקום כזה במדינת ישראל, אך תחת מערכת החוקים הנוכחית, אין כל סיכוי.

ואינני מאחל לך להיות זה שמגיע לעליון כדי לנסות ולהיות מזוכה אחרי שהורשעת בערכאות קודמות. לצערי, אתה תאלץ למכור את התחתונים לפני שתגיע לשם. ודאי, כשהמדיניות בעליון היא לקבל כמה שפחות פניות.

 

בידידות ובהצלחה, גם אם דברי לא נעמו לשומע.

ויליס 53

ויליס 58

פורסם

שלום.

 

הרעיון מצוין רק עליה וקוץ בה.

מישרד התחבורה יטרוף אותך בלי מלח ואפילו לא ינגב את הפה!!!

תאמין לי לא אתה המצאתה את הגלגל אנחנו רק מגלגלים אותו הלאה.

הרבה בעלי מיקצוע חשבו על הרעיון כולל אני עבדך הנאמן .

ניסיתי לעשות את אותו הדבר ואיין סיכוי כי אל פי החוק זו עברה.

כמו כן כפי שניכתב כבר יש לך בעיה חמורה של אחריות מיקצועית ובטיחות בעבודה.

לתשומת ליבך ברגע שקיבלתה אגורה אחת בלבד תמורת שימוש במקום או בכלים

והתחיבתה ליעוץ מיקצועי אתה אחראי!!!!

ותאמין לי איין חברים בניזקי גוף ואיין חברים בכסף!!! ודברים לצערי קורים.

אני על כול פנים מאחל לך בהצלחה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אולי ...

 

אפשר לתלות שלט גדול בכניסה בית ספר לתיקוני מכוניות.

לשכור מוסכניק מורשה כמפקח

לאפשר טיפולים לא קריטיים (החלפת פלגים) ושימוש בכלים (מפתח בוקסות) לאחר הדרכה והסמכה מתאימה.

ירון - אני מאמין שאפשר להקים מקום שיהווה עליה לרגל, אך חייבים לעשות זאת "מסודר" כך שכל החוקים של מדינת ישראל עוד מימי המנדט הבריטי יקבלו מענה.

אה כן אפשר גם לדעתי לקבל ביטוח ואישור משטרה לעסק (לא בשמיים למי שהוא יזם בטבע)

 

אולי...

מחפש כרמן גיאה - דגם 14

פורסם
אולי ...

אפשר לתלות שלט גדול בכניסה בית ספר לתיקוני מכוניות.

אולי...

וכשאתה הולך לבית הספר/ צבא/ אוניברסיטה/בית קולנוע/מוזיאון הם לא אחראים לך ולכל מה שקורה לך?

אתה וזוגתך מטיילים להנאתכם בלובר כאשר לפתע יורדת לך מונה ליזה בכבודה ובעצמה על הראש, פותחת לך אותו ,מחסלת לך טיול בפאריז ומשגרת אותך הבייתה עם 20 תפרים בראש.

את מי תתבע? את אל על שהטיסו אןתך לפריז? אתה אחותך שיעצה לך לנסוע לפריז?

את דה וינצי שצייר את המכוערת הזאת? את יצרן המסגרת שעשה אותה כ"כ כבדה ?

או את הלובר, שכנראה תלייה רשלנית של התמונה גרמה לה ליפול עליך?

בקיצור, כל בית עסק חייב ביטוח בין אם מדובר במוסך (מקום יחסית מסוכן לעובד וללקוח) או במשרד תיווך. תמים או טיפש מי שיש לו בית עסק ללא ביטוח.

האדון הנכבד עם הרעיון המצוין לא ימצא סוכן ביטוח שיבטח אנשים שעוסקים במה שהם לא מבינים בו.

בלא פוליסת ביטוח, הוא חושף את עצמו בפני תביעות נזיקין מפלצתיות, שלא לדבר על אחריות פלילית.

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אוווו- כמה כולם פה מדברים.

 

טוב דבר ראשון- ירון כל הכבוד באמת על היוזמה!

אני מקוה שאכן תפתח את המקום וכל מי שיחפוץ יוכל לבוא לעבוד ולאחסן את רכבו.

 

ואכן כל קודמי צודקים בטיעוניהם- תהיה בעיה חוקית- אז מה??????

 

בעך 70% מהעסקים במדינת ישראל כלל לא מחזיקים ברשיון עסק.

וכפי שכולכם יודעים- להשתמש בקרקע חקלאית למסחר\ תעשיה זו אכן עבירה על החוק-

אבל זה לא מפריע לרוב המושבניקים\והקיבוצים בארץ.

 

בקיצור- במדינה שלנו- ואל תהיו יפי נפש- כל אחז יעשה מה ב-ז שלו...

אבל תתכנון לחטוף כנסות ומשפטים ו....בסוף אולי יסגרו לך את המקום.

פעל בתבונה ותתיעץ בעו"ד- אם אתה רוצה אחד בעניינים בדיוק כאלו צור קשר בפרטי.

 

אני בכל אופן- מחזק את ידיך! יישר כוח!

פורסם

אתה אולי מחזק את ידיו,אבל אולי תשלם גם את הקנסות שהוא יחטוף?

זה שכולם גונבים(כהגדרתך)לא אומר שלך מותר...

לידיעתך,ביקור של המפקח על המוסכים,במקרה הזול יעלה לו 20,000 שקל!

אולי באותה נשימה,אני יפתח בית-חולים?בין כו וכו כולם גונבים ומרמים...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...