Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לירון

 

אם תארגן "שולחנות/ פינות " בכלל נהיה אסירי תודה

ואם לשולחנות יוגשו קפה ובוטנים, זה בכלל יוכל להחליף את מקום המפגשישי של אנשי המרכז . . .:smile:

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יוזמה מבורכת ממש.

 

אני מקווה שתעדכן באופן שוטף אם נפתרות בעיות כאלו ואחרות..בכלל, אפשר לקבל תמונה או שנים של המבנים?

פורסם
שלום לכולם

בעוד זמן קצר אני מסיים לסגור לול ישן (באזור נתניה) לטובת מגרש חנייה למכוניות (עתיקות בעיקר).

המגרש אטום מכל הכיונים (ונעול) בעל ריצפת בטון.

לכשאסיים את הסגירה הזאת אני סוגר לול אחר לטובת "מוסך" שבוא בעל הרכב מתקן לעצמו את הרכב כלומר משכיר מקום, ליפט, כלים ובמקום יהיו מכונאים שישמחו לתת יד ולעזור בהתייעצות.

אז לפרטים נוספים

ירון גל

050-7256062

לפני שאני מתחיל לז%$# לך את השכל בטלפון, אני אשמח אם תוכל רק לענות לי על שאלה אחת. האם קבלת אישור להקים את העסק הזה והאם הוא רשום על שמך?

מכיוון שכאשר אני בדקתי את הנושא לעומק אני גליתי שאסור בכל פנים ואופן לשנות יעוד של אדמה ללא אישור מאיזשהו משרד (ניהול קרקעין או משהו כזה). לפי מה שאני זוכר אדמה שמוקצאת לחקלאות אסור לשנות את הייעוד שלה למחסן. אז איך בדיוק הצלחת לשנות את היעוד של הקרקע ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

חבר'ה , למה כל השאלות הקשות?

 

יש כל מיני צורות לארגן דברים, שמתאימות לאנשים שונים. יש כאלו שזקוקים למוסך מוסדר עם דיפלומות על הקיר ואישורי מכון תקנים, משרד התחבורה, רשות מקומית, מכבי אש, ראש הממשלה, והקב"ה. ויש כאלה שלא.

ההבדל בין שני סוגי האנשים הוא בכמות הכסף שמוכנים להשקיע בשקט הנפשי של עבודה מול מקום מסודר. כל הדברים שצוינו פה נועדו לצמצם נזקי צרות אפשריות. מי שהולך למקום לא מוסדר לוקח על עצמו את הסיכון הכרוך בעינין בתמורה לצימצום עלויות.

 

פעם ישראל היתה מקום של פרטאץ', ואחזקת רכב יחסית לגובה ההכנסה היתה הרבה יותר יקרה מהיום, ולכן הסידורים האלו היו נפוצים. במהלך שנות השבעים-שמונים תיקנתי את אופנועי בחצר של יוני כהן בקרית-יובל שהיה מכונאי אבל תמורת סכום סמלי נתן לתיכוניסטים לתקן לבד בפיקוחו. עבדתי גם אצל אדם אחר שהיה לו מוסך מאולתר בחצר האחורית של מפעל קטן ובהמשך הקים מוסך רשמי שלו. הקומבינות היו רבות. היום כבר אין לי רצון לזה. אני הולך לבעל מקצוע לא כדי לחסוך בעלויות אלא כדי לקבל עבודה טובה ואחראית על כל היבטיה. מי שמוכן לפתוח עסק ללא אישורים וביטוחים מתאימים, כנראה מוכן לקמבן אותי בדברים אחרים ולכן לא אלך אליו.

 

בלי קשר לזה, הרעיון עצמו נהדר. אשמח לראות אותו פועל כעסק מסודר ואני מבטיח לבוא לשם לעבוד על המכוניות שלי בתנאים טובים ממה שיש לי בחצר. אבל אז אני גם בטוח שהעלות תהיה גבוהה מעלות התיקון במוסך רגיל...

 

נמרוד

פורסם

גל שים זין על כולם. מה זה משנה אם אני מתקן ומפרק את האוטו שלי בחניה ליד הבית שלי, או אצלך? האם גם בחניית הבית שלי צריך ביטוחים אשרות וחיבלול?

 

הבאת פה יציאה מדהימה עם פוטנציאל אדיר. עלה והצלח.

אכא זילוך?

פורסם

לידיעת כולם:עבודה,גם עצמית על כלי רכב,היא עברה על חוקי מדינת ישראל,לא כל שכן במיסגרת מאורגנת כמו מוסך.במידה ותתבצע במקום ביקורת של המפקח האיזורי של מישר התחבורה(עקב הלשנה או תלונות למשל)מר ירון גל יחטוף קנס של 50,000 שקל(!),וזה כלל לא משנה אם זה נעשה כדי לעזור לחברים או מתוך רצון להרוויח כסף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
גל שים זין על כולם. מה זה משנה אם אני מתקן ומפרק את האוטו שלי בחניה ליד הבית שלי, או אצלך? האם גם בחניית הבית שלי צריך ביטוחים אשרות וחיבלול?

 

הבאת פה יציאה מדהימה עם פוטנציאל אדיר. עלה והצלח.

תגיד לי "נותן עצות" שכמוך (באידיש זה נשמע יותר טוב...)

תעמוד לצידו של גל ותמכור את הבית שלך כשמישהו ייפגע במתחם שלו?

גם בחניה שלך, לא כל כך בטוח שמותר לך לפרק אבל אתה לוקח את הסיכון על עצמך.

כאן לגל לא יהיה פתח מילוט מאחריות. מעניין איפה אתה תהיה אז...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

רעיון גדול!!

 

אני אשמח לדעת איפה ממוקם המתקן ומה העלויות

לדעתי זה חלום של כל משפץ בפוטנציה שאין לו איפה לעבוד ויותר חמור מזה איפה לאחסן את הרכב

 

כל הכבוד על היוזמה

חן

פורסם

היי הרעיון ממש מעולה מאחל לך הצלחה אך ...

למטבע יש 2 צדדים כשאנשים יתחילו לטפל באופן

עצמאי את רכבם במקום שהוקם במיוחד לתיקונים

באופן אישי ,בעל המקום צריך לקחת בחשבון כל

תאונת עבודה שהיא שיכולה להתפרש לתביעה

משפטית ,כמו שאומרים הכל בסדר עד שקורה משהוא..

כשאדם עובד על רכבו ברחוב זו ממש סכנת נפשות

לעצמו ולסובבים אותו.

וכשאדם עובד על רכבו בחנייה הפרטית שלו אז כל

האחריות חלה עליו באופן אישי.

שכחתי להזכיר אין לגעת בברקסים בכל מצב אלה

מוסך מורשה בלבד עם תעודה מטעם משרד התחבורה

כמו שנמרוד ציין בהודעתו.

להתראות מדרור.

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

פורסם

שלום לכולםאין איזה מישהו במועדון שעוסק במשפטים? עורך דין לדוגמא?

ממה שאני יודע בעל המקום יכול לפרש חוזה אשר פותר אותו מאחריות מכל תאונת עבודה

וכמובן להחתים כל לקוח שבא לעשות שיפוץ עצמי

 

מתן

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם
תגיד לי "נותן עצות" שכמוך (באידיש זה נשמע יותר טוב...)

תעמוד לצידו של גל ותמכור את הבית שלך כשמישהו ייפגע במתחם שלו?

גם בחניה שלך, לא כל כך בטוח שמותר לך לפרק אבל אתה לוקח את הסיכון על עצמך.

כאן לגל לא יהיה פתח מילוט מאחריות. מעניין איפה אתה תהיה אז...

בני לאחר שהובהר לי שגם עבודה על רכב בחניה ברחוב היא עבירה, אני לוקח את דברי הקודמים בחזרה.

אני מתנצל על דבריי.

אכא זילוך?

פורסם
בני לאחר שהובהר לי שגם עבודה על רכב בחניה ברחוב היא עבירה, אני לוקח את דברי הקודמים בחזרה.

אני מתנצל על דבריי.

ועל נאמר מודה( שטעה) ועוזב ירוחם!

אכא זילוך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בכל מיקרה.. אני בטוח שכל הסוכני הביטוח פה בתרד הזה ועורכי דין וכל מני הנותני עצות אחטיפל ימשכו לזמר עד קלות הנשמה..

אני חושב שאם הבן אדם מתחיל עסק שכזה הוא מספיק רציני.. ובמקום לנסות לעקוץ ובאותו זמן לפרגן.. אולי פשוט תנו לזמן לעשות את שלו.. ואולי הוא ישיג את האישורים התאמים ואולי לא..

בכל מיקרה .. אם האנשים פה היו מאורגנים בצורה נוראמלית כמו האנשים אצלנו במועדון היה לכם כבר מקום מסודר לעבוד בו ולקבל יעוץ מקצועי.. אז תנו לבן אדם צאנס אולי הוא יתן פיתרון יצרתי

לכוווווווווווווווווווווווווווולם

 

ירון שיהיה לך הרבה בהצלחה

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

למי שזוכר, היה כזה מוסך כבר בגני התערוכה בצפון ת"א.

לקח בדיוק שבוע עד שמשרד התחבורה סגר אותו.

מה שהאדון הנכבד מתכנן לעשות נשמע מגניב לכולנו רק שיש 2 בעיות:

1. זה לא חוקי.

2. הוא חושף את בעל המקום(הוא עצמו) לתביעות אסטרונומיות ולאחריות פלילית ששום חברת ביטוח לא תסכים לבטח אותו.

משום מה כולם עסוקים בתביעה ופיצוי על תאונת עבודה אבל תחשבו על האחריות הפלילית על רכב שעבר אצלו ובדרך הבייתה איבד את הבלמים וחיסל משפחה שלמה....

פה כבר לא מדובר על כסף, פה מדובר על אירוח בפנסיון השב"ס לכמה שנים טובות.

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בכל מיקרה.. אני בטוח שכל הסוכני הביטוח פה בתרד הזה ועורכי דין וכל מני הנותני עצות אחטיפל ימשכו לזמר עד קלות הנשמה..

אני חושב שאם הבן אדם מתחיל עסק שכזה הוא מספיק רציני.. ובמקום לנסות לעקוץ ובאותו זמן לפרגן.. אולי פשוט תנו לזמן לעשות את שלו.. ואולי הוא ישיג את האישורים התאמים ואולי לא..

בכל מיקרה .. אם האנשים פה היו מאורגנים בצורה נוראמלית כמו האנשים אצלנו במועדון היה לכם כבר מקום מסודר לעבוד בו ולקבל יעוץ מקצועי.. אז תנו לבן אדם צאנס אולי הוא יתן פיתרון יצרתי

לכוווווווווווווווווווווווווווולם

 

ירון שיהיה לך הרבה בהצלחה

קובי..מה אומר ומה אדבר..אתה ממש נחמד על חשבון אחרים. כאילו שלא קראת את האיחולים והעידוד לצד האזהרות הכל כך הגיוניות להימנע מחפיפניקיות בנושאי בטיחות. ממש עצות אחיתופל...(ככה כותבים את זה). ועוד משהו. אני התחלתי באזהרות האלה ומשום מה אני לא סוכן ביטוח או עו"ד. אז להבא תתיחס לגופו של דבר ולא לגופו של אדם..או קיי? (וזאת לא עצת אחיתופל).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...