Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן, אתה אכן צודק.

 

ולרגע לא אמרתי שלא.

גם ביקור של צח המפקח של מנהל מקרקעי ישראל במחוז או של המפקח של הועדה המקומית לתכנון ובניה- יגרום לו לנזק- גם גדול יותר.

 

אינני טוען שזה חוקי, אבל איך שלא נסובב את זה- במדינה שלנו ככה הדברים פועלים.

אם זה בסדר- כל אחד יחליט בעצמו איך לנהוג.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תירגעו כבר שניכם עם הקנסות, זה משחק ילדים.

 

יש לכם מושג מה קורה עם יורד שם על מישהוא אוטו מהליפט?

או שרכב יעשה תאונה קטלנית אחרי ביקור במוסך?

הבן-אדם הולך לכלא על רשלנות פושעת וסיכון חיי אדם+הריגה.

עומרי, אולי אתה תלך לכלא במקומו?

לבן אדם יש רעיון מבריק ופתיחת כזה מקום (כמו כל מקום לא חוקי) היא בסה"כ חטא קטן עם קנס בצידו. עצם העובדה שאין לו רשיון עסק כדת וכדין פלוס הסכנות בגוף ובנפש הפוטנציאליות, הן כבר חושפות אותו לאחריות פלילית שעליה אפשר לשבת הרבה זמן, אז,עומרי, תחשוב פעמיים לפני שאתה מייעץ.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באמת תסליחו לי אבל עוד פעם קודם לכל הנשמות הטבות שדואגות מבחינת הקרקע אין איסור על שינוי חלקות א' במושבים למסחר (לאלה שלא יודעים מהי חלקה א היא זאת שצמודה לבית) ונהפוך הוא אתה יכול לקבל המון מענקים ואין הבדל עם אני סוגר בלול צימר או מחסן שניהם חוקים. זה לא בחלקות ב כמו בשפיים וגעש ועוד הרבה מקומות אחרים.

 

ונראה לי שטעיתי שכתבתי את המילה מוסך אני פשוט רציתי להשתמש במונח שמבינים אני עדיין לא יודע איך לקרוא למקום שהוא לא לאסנה. אבל שוב אף אחד ואני מדגיש לא משלם לי על ביצוע תיקון לרכבו. ואין לי שום אחריות על תיקון שמשהו ביצע ברכב שלו. אדם כן משכיר מימני כלי עבודה כמו שאתה יכול ללכת לחנויות כלי עבודה מסויימות ולשכור מסור, מקדחה וקדומה. על כל כלי שהאדם משכיר שהוא לא בסיסי בארגז כלים האדם מקבל הסבר על אופן פעולתו וחותם שהוא מכיר את אופן השימוש בוא ועבר הכשרה, ובעצם התשלום והחתימה מהוים אישור להכרתו את הכלי (כמו שאתה משכיר רכב). נכון אני אחראי על כל מה שקורה בשטח ובשביל זה יהיו במקום (בהתאם לכמות הרכבים) אנשי מקצוע שיפקחו שאדם הרים רכב על ליפט הוא מבצע בצורה נכונה על מנת שלא יגרם נזק לו ולסביבה אבל שוב אני לא מוסך אין לי לא אחריות ישירה ולא עקיפה על תיקון שבוצע ברכב כן יש לי אחריות עם הליפט נשבר ומחץ את האדם שעבד מתחת אבל עם מישהו ניתק לעצמו את הבלמים באמת זאת עשמתו היחידה.

ירון

פורסם

תראה ירון,

כל האזהרות כאן (לפחות אלה שלי) הן לא בכדי לרפות את ידיך, ההפך, אני אשמח מאוד אם תפתח כזה מקום.

האזהרות באו כדי להאיר את ענייך על כל הבעיות הפוטנציאליות.

תבדוק את הנושא טוב טוב עם עו"ד (אולי אפילו כמה)ותוודא את האחריות הפלילית והבטיחותית שלך.

אם תעבור את כל המכשולים ותפתח את המקום, אני מבטיח להיות אחד הלקוחות הקבועים.

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

צר לי על הגלישה מהנושא-

ירון - הפיכת חלקה א' למסחר?????

 

פיספסתי איזה משהו שבערך משנה את פני מדיניות המנהל והחטיבה להתיישבות כפרית???

ניראה לי שזה חלום רטוב שלא מעוגן בשום מקום במציאות!

ניראה לי שאתה טועה.

יש המון הבדל בין צימר לבין מסחר. וגם לצימר צריך תב"ע שונה ממה שהולך ברוב המושבים

והתב"ע שם כוללת תיירות וממש לא מסחר.

 

בכל אופן אם תוכל להאיר את עניי- אהיה אדם שמח מאוד- ואני מזמין את כל משרשרי הת'רד הזה

לבירה אצלי בפאב שאני אקים מאחורי הבית.....!!!!!....!!!!!......!!!!!

 

חג פסח כשר ושמח!!!


×
×
  • תוכן חדש...