Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שעה חיפשתי נזילה כלשהיא אבל הרחתי וזה מריח קצת כמו שתן קצת כמו שמן

קראתי קצת בגוגל וראיתי שחתולים עלולים לרסס שתם צמיגי וקצת דביק שכנראה מזכיר קצת שמן... מישהו מכיר את התופעה?

 

פורסם

אם הייתה נזילה, היית רואה אותה, או מתחת לאוטו, באזור המנוע, או בחלק הפנימי של הצמיג{נוזל בלמים}.

נקה טוב טוב את האיזור של שתן, ורסס בלילה ספריי מיוחד שמרחיק אותם. אל תרסס על הצבע, אלא ליד.  על הרצפה.

לאחר פעמיים, שלוש,  הם לא יתקרבו לרכב הזה יותר, ויעלו על רכבים אחרים. 

פורסם
לפני 2 שעות, yossiaviel כתב:

ורסס בלילה ספריי מיוחד שמרחיק אותם.

אוף טופיק

על איזה ספריי מדובר? נמאס לי שהם מחרבנים לי בגינה.

פורסם
בתאריך 21.5.2020 בשעה 09:34, m3x7r3m3 כתב:

http://www.topdog.co.il/items/549746

 

גם כלבים לא אוהבים אותו, לא מכיר את החנות, מכיר את המוצר.

 

בתאריך 20.5.2020 בשעה 17:27, pasat04 כתב:

אוף טופיק

על איזה ספריי מדובר? נמאס לי שהם מחרבנים לי בגינה.

אכן זה המוצר.

קונים אותו בכל חנות לחיות.

מחירו נע בין 32 שקל ל-45. 

ובחנויות "יוקרה" ניתן למצוא את זה גם במחירים חזיריים של 60 שקל ומעלה.

51102cc7ac28ba06a0d472ef766b080e.jpg

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...