Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעגל תנועה שטוח (עם מעבר באמצע)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המעגל הזה נבנה בהתחלה כמו שאתה אומר (מבנה מעל גובה מסויים)  ולאחר מספר תאונות שונה למה שרואים בתמונה. 

 

999.jpg.0546c4533ac990045b47bd24f1bb95eb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 26.4.2020 בשעה 14:18, Ooga כתב:

 

אני זוכר שיש עוד מקום עם כיכר צבועה בצפון, לא זוכר איפה.

צומת מירון, וצומת מושב מירון הם ככרות שטוחות לחלוטין בגובה הכביש.

פורסם

משום שבלג בעומר מבטלים את הכיכר ונוסעים מעליו 

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
בתאריך 24.4.2020 בשעה 22:22, קורן בן אשר כתב:


ההשערה  של בוקי ("אחרי שבנו, גילו שמוביל של משהו מאוד רחב וגבוה לא יכל לעבור מתחת לגשר מבחינת גובה. וזה הפתרון שנמצא") נשמעת כסבירה ביותר.

התאוריה הזו נכשלה.

 

נסיעה מצומת נמל אשדוד לכיוון מזרח:

 

בצומת אשדוד גשר ראשון בנתיב הכי גבוה הגובה 5.85, בנמוך 5.70.

בגשר השני כל הנתיבים 5.3.

אחרי זה מעבר חלקאי, גובה 7.1

אחרי זה בית רבן, גובה 6.1.

 

 

כך שתאוריית הגובה לא מחזיקה, מי שעבר בצומת אשדוד יעבר בבית רבן.

 

 

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שימו לב לעמודים של השלט וצורת החיבור שלהם. הברגים לפירוק מהיר. בל"ג בעומר בעליה להר מירון מורידים את השלטים ונוסעים דרך הכיכיר השטוחה כמו שנכתב פה בכמה הודעות. 

 

20200822_123509.thumb.jpg.280156da4efd260cb4282200f7ca5c7a.jpg

 

20200822_123521.thumb.jpg.82695fb053a8a20c9048bd990d2686ef.jpg

 

20200822_123625(1).thumb.jpg.c61c5b2c850d5224d5672c1f050a2926.jpg

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

בגדול - בעמודי תאורה משתמשים בשיטת חיבור עם ברגים 'קורסים' במקומות בהם יש אפשרות שרכב יתנגש בהם (אין מעקה או אין מרווח מספיק מעבר למעקה, מה שנקרא 'רוחב פעיל'). יכול להיות שכאן לקחו את הקונספט אבל משתמשים בברגים רגילים (למיטב זכרוני הקורסים חד פעמיים).

בתאריך 30.4.2020 בשעה 13:31, Buki כתב:

בגשר השני כל הנתיבים 5.3.

5.3 היום זה מתחת לתקן בדרכים בינעירוניות מתכננים 5.70 או (ויכול להיות שאני לא זוכר נכון, אפשר לבדוק בהנחיות אם זה קריטי) 5.50 מינ' במידה ואין אפשרות ליותר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתאריך 24.4.2020 בשעה 15:11, sperial כתב:

הוזכר מעבר המטרונית ביציאה מקריית אתא - מעבר במרכז מעגל תנועה המיועד ל-BRT (וזו הסיבה שבגללה שאלתי קודם על אפשרות זו בהודעה #3).

 

בספרד נתקלתי בלא מעט מקומות בהן התנועה ישר עוברת במרכז הצומת\מעגל, בעוד שמי שיוצא מהדרך פונה ימינה ומקיף עד היציאה הדרושה לו (אין פניה שמאלה למי שממשיך ישר למרכז המעגל). זה אחד הפתרונות של הספרדים למניעת פניות שמאלה. יש להם עוד שיטה - יציאה ימינה ואז עיקול שמאלה וחצית הדרך בניצב לה. פעם היתה פניה כזו בנשר (752) אבל היא בוטלה עם בניית נתיב המטרונית.

 

באיזור בו אני גר בארה"ב נפוץ שילוב של מעגל תנועה גדול ומחלף כמו למשל:

 

https://www.google.com/maps/@42.4192405,-71.104171,18z

 

אבל שיא השיאים בתכנון מבלבל זה מחלף שבו כיווני התנועה מתהפכים בכביש המשני, כמו למשל זה שנתקלנו בו במהלך טיול באיזור סנט לואיס:

 

https://www.google.com/maps/@38.768731,-90.4946582,18z

 

פורסם (נערך)

השילוב של מעגל תנועה וכביש במפלסים נפרדים אינו נדיר, וקיים בשתי הצורות - עם המעגל במפלס התחתון (כמו בדוגמא שהבאת) או בעליון.

 

לעומת זאת הפתרון של הצלבת התנועה אכן נראה חריג, כנראה שבמקום הזה יש הרבה פניות פרסה וכך חוסכים חצית כבישים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה חריג כי זה 'חדש' - תכלס, זה העתיד. מדובר בצורת המחלוף היעילה ביותר אחרי תלתן מלא, עם יתרון על פני התלתן של חסכון גדול מאד במקום.
שימו לב שבמקום 2 רמזורים עם 3 פאזות בכל אחד מהם, יש שני רמזורים עם 2 פאזות בכל אחד בלבד, היתרון בא לידי ביטוי ב2 נושאים: זמן המתנה קטן יותר (כי יש רק 2 פאזות בכל רמזור במקום 3) ופחות נקודות קונפליקט אפשריות בין רכבים.
הנה סרטון שנון וקליל בנושא:

 

  • מעניין 2

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מתי אצלנו?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...