Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם .

 

אני נוסע על סוברארו אימפריזה 2002 ולפני איזה חודש נהיה לי מלא נתקלות ברכב ביחד - נזילה במים , נזילה שמן גיר , החלפתי ראדיאטור , מדחס , נזילה במצמדים , הרכב הוציא עשן אדים (לאחר מכן הרכב התחמם באמצע הנסיעה ) בקיצור הרכב עבר שיפוץ לא קטן ( העדפתי מלקנות חדש ) .

לאחר כמה נסיעות אני שם לב שטמפרטורת הרכב משתנה מפעם לפעם ולא קבועה . זאת אומרת שכאשר אני בכביש מהיר הטמפרטורה של הרכב נמצאת בתמונה מספר 1 וכשאני מגיע לעיר , רמזורים משהו כזה הרכב חוזר לטמפרטורה הרגילה כמו שהיה תמיד וכשאני שוב בכביש מהיר יורד שוב למטה.

אחרי כמה נסיעות ברכב המצב הפך להיות במצב אחר ( תמונה מספר 2 ) ויש נסיעות שהטמפרטורה כמו שהיה תמיד .(טיפה מעל הקו)

( לא צילמתי בזמן נסיעה זה מישהו שצילם מאחורה, תודה לעוזרים )

0__05e9c137b0502c.jpg

 

0__05e9c129472839.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי liran587
פורסם

בדרך כלל מד הטמפרטורה בנסיעה בין עירונית (שלא ביום חמסין),
מראה טמפרטורה נמוכה יותר מאשר בנסיעה בתחום העירוני.

זאת מאחר משב הרוח שבנסיעה מהירה עוזר לקירור הרדיאטור.


בנסיעה בתחום עירוני תהליך הקירור מתבצע לרוב ע"י המאוורר
המקבל את ההנחיה לפעולה ע"י התרמוסטט. 

בדרך כלל מד הטמפרטורה בנסיעה בין עירונית (שלא ביום חמסין),
מראה טמפרטורה נמוכה יותר מאשר בנסיעה בתחום העירוני.

זאת מאחר משב הרוח שבנסיעה מהירה עוזר לקירור הרדיאטור.


בנסיעה בתחום עירוני תהליך הקירור מתבצע לרוב ע"י המאוורר
המקבל את ההנחיה לפעולה ע"י התרמוסטט. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

רוב הסיכויים שאחד המאווררים הצמודים לראדיאטור, לא תקין. תקוע או עובד לסירוגין.  סובארו 2003 הייתה לי תופעה כזאת. יש זוג מאוורים ואחד לא תקין.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הבעיה בטרמוסטט שהוא תפוס במצב פתוח או ייתכן ואפילו הסירו את הטרמסוטט בין היתר ביישור קו האחרון שנעשה. כדי לוודא זאת תניע את הרכב במנוע קר, גע בצינור העבה התחתון שהולך מהמנוע לרדיאטור, אם הוא נהיה חם כבר בדקות הראשונות הבעיה בטרמוסטט. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, eyalkar כתב:

בדרך כלל מד הטמפרטורה בנסיעה בין עירונית (שלא ביום חמסין),
מראה טמפרטורה נמוכה יותר מאשר בנסיעה בתחום העירוני.

זאת מאחר משב הרוח שבנסיעה מהירה עוזר לקירור הרדיאטור.


בנסיעה בתחום עירוני תהליך הקירור מתבצע לרוב ע"י המאוורר
המקבל את ההנחיה לפעולה ע"י התרמוסטט. 

בדרך כלל מד הטמפרטורה בנסיעה בין עירונית (שלא ביום חמסין),
מראה טמפרטורה נמוכה יותר מאשר בנסיעה בתחום העירוני.

זאת מאחר משב הרוח שבנסיעה מהירה עוזר לקירור הרדיאטור.


בנסיעה בתחום עירוני תהליך הקירור מתבצע לרוב ע"י המאוורר
המקבל את ההנחיה לפעולה ע"י התרמוסטט. 

ממש לא כך עובדת מערכת הקירור. מערכת קירור תקינה תשמור תמיד על טמפרטורה אחידה של 90-100 מעלות גם ויזואלית בשעון החום לא משנה אם זה ירידה של שעה או עלייה של שעה או פקק של שעה. הטרמוסטט לא נותן פקודה למאוורר לעבוד יש יוניט לכך. הטרמוסטט סהכ תפקידו כאשר טמפרטורת הנוזל עולה לטמפרטורה שבו הוא צריך להיפתח הוא ניפתח ומאפשר מעבר נוזל מבלוק המנוע לרדיאטור לצינון הנוזל שצבר טמפרטורה גבוהה מאוד ולאחר צינון חוזר הנוזל לבלוק ומקרר אותו. הטרמוסטט הוא המחסום בין המעגל הקטן של מערכת הקירור למעגל הגדול של מערכת הקירור.

Just now, liran587 כתב:

מעצבן אותי כי גם את  טרמוסטאס הוא החליף

 

זה חתיכה קטנה כזאת נכון?

כך ניראה טרמוסטט:

https://www.google.com/search?q=טרמוסטט+סובארו&client=ms-android-xiaomi&prmd=inv&sxsrf=ALeKk002kSyscWEsMqRQMc-32GNe_7NCWA:1587324323780&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiO_9jzm_XoAhVKRRUIHcgqDJYQ_AUoAXoECA4QAQ&biw=360&bih=560#imgrc=0g-ETHWBjxat1M

פורסם

בסובארו וכל שאר היפניות המד החום תמיד נשאר באותו המקום, לא כמו פג'ו 206.

 

ממולץ להחליף לתרמוסטט מקורי, להתקין אותו כראוי(עם החור כלפי מטה) ולנקז אוויר.

משום מה לא מעט מוסכים מתקשים עם זה בסובארו והקומבינות צצות.

פורסם
לפני 59 דקות, מאור30 כתב:

ממש לא כך עובדת מערכת הקירור. מערכת קירור תקינה תשמור תמיד על טמפרטורה אחידה של 90-100 מעלות גם ויזואלית בשעון החום לא משנה אם זה ירידה של שעה או עלייה של שעה או פקק של שעה. הטרמוסטט לא נותן פקודה למאוורר לעבוד יש יוניט לכך. הטרמוסטט סהכ תפקידו כאשר טמפרטורת הנוזל עולה לטמפרטורה שבו הוא צריך להיפתח הוא ניפתח ומאפשר מעבר נוזל מבלוק המנוע לרדיאטור לצינון הנוזל שצבר טמפרטורה גבוהה מאוד ולאחר צינון חוזר הנוזל לבלוק ומקרר אותו. הטרמוסטט הוא המחסום בין המעגל הקטן של מערכת הקירור למעגל הגדול של מערכת הקירור.

כך ניראה טרמוסטט:

https://www.google.com/search?q=טרמוסטט+סובארו&client=ms-android-xiaomi&prmd=inv&sxsrf=ALeKk002kSyscWEsMqRQMc-32GNe_7NCWA:1587324323780&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiO_9jzm_XoAhVKRRUIHcgqDJYQ_AUoAXoECA4QAQ&biw=360&bih=560#imgrc=0g-ETHWBjxat1M

בדיוק כזה הוא החליף לי איזה עצבים !!

 

תודה רבה לכולם באמת עזרתם לי 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...