Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן אלמירה 2016 - התרשמות קצרצרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, Buki כתב:

באתי לתדלק, לא מוצא את ידית הפתיחה של פתח התדלוק. בסוף מצאתי, היא ליד ידית פתיחה של מכסה המנוע. לא ראיתי את זה בשום רכב אחר.

 

קיים בכל מאזדה 3 דור 3.

  • אהבתי 1
פורסם

@Shaike.Zam לא.

נהגתי בדור הקודם של המיקרה, היא לא הייתה להיט גם כן, אבל רוב הדשבורד היה נראה יותר טוב.

היה אפילו דגם אוטומטי מאובזר עם בקרת אקלים ועוד אבזור (שאני לא כל כך זוכר) שאין באלמרה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טוב אז כדי להגן מעט על השם "אלמרה" אומר שהייתה לי כזו מודל 1999, נרכשה כחדשה והייתה ברשותי במשך 10 שנים.

לטעמי, סביבת הנהג בה כמו גם הנסיעה היו טובות מהמתחרות הישירות של אמצע סוף שנות ה-90 (הכוונה ליפנומשפחתיות), המנוע והגיר היו יעילים אך רחוק מהרמה המקובלת כיום, הרכב סחב לא רע אבל הצריך לחיצה על דוושת הגז, תיבה אוטומטית בסיסית, רמת רעש במקובל בכל היפניות של אז אבל היהלום שבכתר במכונית הזו הייתה האמינות. יהיו אולי כאלו כאן שלא יאמינו לי, זו כמובן זכותם אבל במשך 10 שנים וכ-105,000 ק"מ, רובם בעיר, לא הייתה ברכב שום תקלה! אפס מוחלט. הוחלפו צמיגים, מצבר ופעם אחת נורת אור אחורי/בלם...

לא משאבת מים, לא גומית צירייה, לא צינור מים, לא גז במזגן, לא תותב מתלה,כלום, נאדה!

הרכב חנה אמנם בחניה מקורה אבל גם הפנים נראה כחדש לאחר 10 שנים, לא צרצור ולא קרקור, כל המתגים החשמליים עבדו כמו ביום הראשון!

הרכב נמכר לאח של חבר שקרע אותו וגם אצלו האמינות הייתה פנומנלית.

 

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אין קשר בין הדגם של 99 לדגם שהוא נושא השרשור. רק השם אותו שם.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

רכב זוועה לטעמי אבל כנראה שיש אנשים שהוא מתאים להם.

 

עובד שלי שירד מראפיד במקום הקודם שלו קיבל כזו כרכב גישור לחצי שנה עד שנראה שהכל מסתדר וניקח לו רכב קבוע מאוד התלהב ממנה. לטענתו היא היתה מרווחת ונוחה (לא הצלחתי למצוא אף אחד משני הדברים בה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

היה לנו במשפחה אלמרה 2006 עם מנוע 1.8, סוס עבודה ברמה שלא היתה במשפחה, ללא תקלה אחת לאורך שנים על גבי שנים.

 

בסוף קיבלה טוטאל לוס על תאונה קלה בגלל ערך נמוך במיוחד, התבאסנו במיוחד.

 

גם הביצועים הרגישו יפים מאוד, אכלה יחסית דלק והבידוד התדרדר עם הזמן ונוספו רעשים חדשים אבל באמת שזה בקטנה. עדיין נחשבת כאגדה במשפחה הישראלית ממוצעת שלנו שמודדת רכבים (טוב חוץ מממני) בעיקר בעד כמה הם עמידים :)

פורסם
לפני 10 דקות, Doron_Z כתב:

היה לנו במשפחה אלמרה 2006 עם מנוע 1.8, סוס עבודה ברמה שלא היתה במשפחה, ללא תקלה אחת לאורך שנים על גבי שנים.

 

הקשר בין האלמרה 2006 לאלמרה 2016 מיקרי בהחלט (רק השם)

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כנראה בגלל זה השם, כדי לרכב על הפופולריות של האלמרה המקורית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 9 שעות, vadim6385 כתב:

 

זה ברור, גם אין לרכב הזה הצדקה במחיר שדרשו עליו.

 

אבל - אם זה היה באיזור של בין 70 אש"ח לידני בסיסי ל80 אש"ח לאוטומטי מאובזר, זה היה הרבה יותר הגיוני.

 

הרכב הזה צריך להיות בקטגוריה שבה הוא נמצא בשאר העולם - זול וחדש עם אחריות ואפשרויות מימון.

 

לא כול דבר בעל מחיר, הוא בהכרח בעל ערך. זה פאק פסיכולוגי שלנו שאנחנו מסתכלים על הכול בצורה יחסית ולא אבסלוטית( מוצר x יקר או זול? זה תלוי בכמה מוכרים מוצר y)

 

בדומה לפלאפונים של יצרנים סיניים עלומי שם כמו homtom ו doogee, שאין שום טעם בקניה שלהם, ככה יש גם רכבים, ואלמרה היא אחת מהם שלא שווים שום מחיר כחדש עבור צרכן פרטי.

 

בתור רכב ליסינג/השכרה שמיועד להיות כמה שיותר זול ושמישהו אחר ינהג עליו, אז כן. 

פורסם

מה שה משנה אם אני קונה בזול או לוקח בליסינג בזול?

 

יש רכב שנותן תמורה x בעלות חודשית y. אם זה כדאי זה כדאי בכל מצב ואם לא אז זה לא כדאי בכל מצב.

 

גם כרכב שאני מצמיד לעובד זה חלק מתנאי העבודה שלו. אני יכול לתת לו 200שקל פחות כל חודש ורכב נורמלי או עוד 200 שקל ורכב זבל (אלה ההבדלים). אישית לא חוסך סכום כזה על עובד שלי שאמור להיות קצת יותר מזוטר בשכר נמוך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 1 שעה, Night Driver כתב:

גם כרכב שאני מצמיד לעובד זה חלק מתנאי העבודה שלו. אני יכול לתת לו 200שקל פחות כל חודש ורכב נורמלי או עוד 200 שקל ורכב זבל (אלה ההבדלים). אישית לא חוסך סכום כזה על עובד שלי שאמור להיות קצת יותר מזוטר בשכר נמוך.

 אז כול הכבוד לך(באמת, לא ציניות) 

כי יש לי חבר, מהנדס בניין, שבזמנו קיבל סוזוקי אלטו ידנית משומשת בתור רכב חברה.

 

ככה שיש מעסיקים, ויש מעסיקים... 

פורסם

מי שמצמיד רכב כזה לאדם שצריך לנסוע הוא אידיוט.

 

אפילו מנקודת המבט הכי אנוכית אם הוא מגיע מפורק לאתר ויעשה טעות אחת בשנה בגלל זה אז זה כבר עלה לי פי 3 מאוטו נורמלי.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מי שמחפש להשוות את האלמרה הישנה למשפחתיות של היום - אז הסנטרה הנוכחית היא המחליפה של האלמרה של שנות התשעים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זה צריך להיות רכב מהסוג שקונים עם רגש, לא עם שכל.

 

אם התינוק צורח, וכל הבית ריח של קקי, ואתה ישן שלוש שעות בלילה בלחץ, והברז נוזל, והדלק שוב עלה, ואתה רק רוצה שתהיה לך צרה אחת פחות להתעסק איתה. אז העיקר שיהיה חדש עם אחריות.

 

הוא מסביר את זה הכי טוב:

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...