Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן אלמירה 2016 - התרשמות קצרצרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי שמחפש להשוות את האלמרה הישנה למשפחתיות של היום - אז הסנטרה הנוכחית היא המחליפה של האלמרה של שנות התשעים.
שגם הסנטרה לא להיט גדול. הבעיה הכי גדולה ברכבי ניסאן ( סנטרה, מקסימה, אלטימה) שהן מגיעות מארה"ב בתקן אמריקאי ולהרבה נהגים המראות מאוד מציקות להם. כמעט כל נהג בחברה שמסרתי לו רכב כזה התלונן על המראות. בכל שאר הדברים רכב ממוצע בכל פרמטר. למרות שבעוד כמה שנים זה הולכת להיות עיסקה לא רעה - רכב ממוצע, אמין, ללא שוק במחיר רצפה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

חייב לציין,

בתור אחד שנהג לא מעט בניסאן סנטרה, גם הסנטרה המחליפה שלה, לא עושה שינוי,

כן יש כניסה ללא מפתח, גאנטים ומסך בהתקנה מקומית, גם בין 2018 ל-2019 הוסיפו מזגן דיגיטלי במקום מכני,

הרכב ממש נוקשה, הכיסא לא נוח (טוב לפחות יש חימום שדואג להרגיע את החוסר נוחות - אגב אותו חימום קיים גם במיקרה הישנה) המנוע (1800) צורח, אומנם חזק יחסית, אבל צורח, הגיר שולח את הרכב ל-6000 סל״ד, 

 

אומרים שהסנטרה החדשה הולכת להפתיע, לטעמי יש סיכוי, בהתחשב בזה שרנו עשו שינוי אדיר לדוגמא בקליאו,

השאלה מה קרסו יביאו לכאן, סנטרה מדוגמת מהמפעל, או, כיאה לקרסו, סנטרה ביניים, עם התקנות מקומיות.

פורסם

הקליאו הקודמת לא הייתה מכונית גרועה ביחס לשנה שבה הושקה (2013) והיא הציעה ביצועים טובים (בתכלס, הביצועים שלה טובים גם היום ביחס לקטגוריה), גם האבזור היה טוב נכון לזמן ההשקה.

מבחינתי, עקב האכילס של הקליאו בשנים האחרונות היה נושא הבטיחות (גם נושא בידוד הרעשים, אבל עם זה אפשר לחיות), בעוד שהמתחרות כבר התחילו להציע בלימה אוטונומית, זיהוי ו\או תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי רכב בשטח מת וכו' - לקליאו לא היה כלום. את רוב הדברים סידרו בדור הנוכחי.

 

אני לא חושב שיש מה להשוות אותה לסנטרה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא ביצעתי השוואה בין הסנטרה לקליאו, 

התכוונתי, שרנו, השנה, הפתיעו עם האבזור ברכבים החדשים שלהם,

כמו כן, מדובר על כך שגם ניסאן הולכת על הקו הנ״ל, של המון אבזור, המון ״עושר״ והמון בטיחות.

 

הקליאו אכן הייתה מכונית מצליחה מאוד בדגם הקודם שלה, ללא ספק,

אך, השאלה אם קרסו יביאו את הסנטרה החדשה עם אבזור מכובד, או, כרכב ליסינג פשוט וזול.

 

הופתעתי לקרוא לאחרונה, שהמיקרה החדשה, עוברת התקנה של חלונות חשמל אח׳ (!!!) בארץ.

פורסם (נערך)

מסכים עם הסיקור, זה הרגיש שבמקום 15 שנה קדימה מהאלמרה הישנה, הלכו 15 שנה אחרוה במקרה הרע ובמקרה הטוב דרכו במקום.

לגבי פתיחת תא דלק (ומטען)- אצלי זה נמצא בדלת, מתחת לכפתורי החלונות, מה תגיד על זה? :)

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
בתאריך 9.4.2020 בשעה 20:22, Buki כתב:

באתי לתדלק, לא מוצא את ידית הפתיחה של פתח התדלוק. בסוף מצאתי, היא ליד ידית פתיחה של מכסה המנוע. לא ראיתי את זה בשום רכב אחר.

 

בתאריך 9.4.2020 בשעה 20:55, yohai71 כתב:

אה, עוד לא פגשת בהונדה סיוויק דור תשיעי, זה שכבר דיברנו עליו:

...

אותו דבר - שתי ידיות זהות אחת מעל לשניה ליד רגל שמאל של הנהג. לוקח כמה זמן לזכור מי זו מי...

 

צילמתי היום:

 

20200411_173806.jpg.52ac2c25f30bd0fd63bf96af92fb95ec.jpg

פורסם

לי נראה שהשרשור דן במשהו שלגבי האלמרה הזאת כבר מזמן לא רלוונטי.

 

קצת "הסטוריה":

 

הדגם הזה הושק אי שם בסוף 2014 במטרה להימכר (כמעט) רק לציי רכב ו-0 קילומטר. מההתחלה העסק די צלע כשהמשלוח הראשון של כמה מאות כלי רכב הגיע ערום אפילו ללא חלונות חשמל ונעילה מרכזית,

דבר שהכריח את היבואנית להעמיק את ההנחות על מנת לפצות על העובדה שהרכב הצריך לא מעט התקנות מקומיות.

 

אחר כך כבר הגיעו משלוחים מאובזרים יותר, אבל המחיר עלה והאטרקטיביות החלה לרדת.

 

כשסוף סוף החלה ההתעניינות בערוצי ה-0 ק"מ, הופסק הייבוא, והמכוניות האחרונות עלו על הכביש ב-30/7/2016.

 

כמה שבועות אחר-כך הגיעה הסנטרה מאותו מפעל במקסיקו, במחיר לא הרבה יותר יקר, ותמורה עדיפה בהרבה.

 

אחרי כל המגילה הזאת, לדעתי הדיון באלמרה צריך להתרכז בשאלה "האם היית קונה מכונית כזאת בת 5 שנים ב-25-30 אלף ש"ח?" לפי דעתי - יש לא מעט שהיו רוכשים.

 

(בהתחשב בעובדה שבתקציב הזה האלטרנטיבות לא הרבה יותר מלהיבות)

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמה עולה פג'ו 308 בת 5-6?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

וזה בדיוק מה שרשמתי. לא כל משפחה צריכה את הג׳יפון בחניה וצריכים רכב בגודל נורמאלי

( כמעט משפחתי) זול ואמין והוא נכנס בדיוק למשבצת הזאת כמו 301, i25, ריו ועוד.

היתרון שלו במחיר ואמינות.

פורסם
לפני 22 שעות, dorsht כתב:

כמה עולה פג'ו 308 בת 5-6?

 

מי שמחפש אוטו לאישה שלא אכפת לה על מה לנסוע, העיקר שלא יעשה בעיות, ושיהיה בגאז׳ גדול, או לילד בן 17, שעכשיו הוציא רישיון, למה שאעדיף 308 על האלמרה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בטיחות למשל?

אני מוציא מהמשוואה את נושא הביצועים, האבזור המקורי, כנראה גם נוחות והנאה מהנהיגה עדיפים בפג'ו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא בדגם הזה, ולא בשנים הללו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בתאריך 9.4.2020 בשעה 20:22, Buki כתב:

באתי לתדלק, לא מוצא את ידית הפתיחה של פתח התדלוק. בסוף מצאתי, היא ליד ידית פתיחה של מכסה המנוע. לא ראיתי את זה בשום רכב אחר. 

 

זה לא היה ככה במאזדה 3 דור 3?

עבר חודש מאז שנהגתי על משהו, וחודש וחצי מאז שהחזרתי אותה, אבל זכור לי משהו מאוד דומה, שתי הידיות ליד החלק השמאלי תחתון של ההגה שם

 

בתאריך 9.4.2020 בשעה 21:26, קורן בן אשר כתב:

גם ללנסר קלאסיק יש מנוף פתיחת דלת תדלוק באזור הזה. מה כל כך מוזר בזה? מיקום על הרצפה כמו בטויוטה ודיהטסו יותר הגיוני?

 

כן קצת יותר הגיוני, זה מתלבש לך על התנועה בדרך החוצה לתדלק, וזה גם לא צמוד למנוף של המכסה מנוע, עד שהתרגלתי פתחתי כמה פעמים יותר מדי את המכסה מנוע ולא התדלוק 🙄

 

בתאריך 10.4.2020 בשעה 10:33, ALÞћÃ כתב:

קיים בכל מאזדה 3 דור 3.

 

בדיוק כתבתי את זה כשעברתי על הדף הקודם ואז ראיתי את התגובה שלך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...