Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצנ שלי: אם הפנדה בסדר תישאר איתה. בתקציב של 10 אלף אתה תקנה בעיקר צרות של אחרים.

אם התקציב היה 20-25 אז אם קצת סבלנות אפשר למצוא 208 ידנית שמורה או 108 ידנית שמורה...או פיאסטה ידנית ויותר חשוב להתמקד ברכב שמור ומטופל כמו שצריך עם תיעוד טיפולים.

פורסם
אפשר גם לחשוב על סי 1 פז'ו 108 או 107 ידני

108 עדיפה אם יש לו תקציב לזה, בזכות מנוע 1.2 חזק יותר מזה שיש ב-C1 או ב-107.

השאלה מה רמת האמינות אני מחפש משהו לכמה שנים טובות, שלא יראה מוסך.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

טויוטה אייגו עם סמל של סיטרואן או פג'ו, עונה על השאלה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא קונה גרמניות. חלקים יקרים.

בפנדה אלף שקל החלפתי חצי אוטו.

ולא אשים 20-25 אלף. יש לי רכב משפחתי יחסית חדש שאני משקיע. רכב שני קונה משהו זול שיסע כמה שנים והולך לברזל. בגלל זה נשטר על תקציב 10-15. בינתיים אני כנראה ילך על אלטו, פיקנטו. אם אמתח קצת תתקציב אולי 208.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם (נערך)

לגביי חלקים. כאחד שהיו לו במשפחה וגם לו:

1. איביזה 1994 מנוע 1300 ידנית

2. פולו 2002 מנוע 1400 ידנית

4. פולקסוואגן גולף 1999 מנוע 1600 ידנית

5. סיאט לאון 2002 מנוע 1600 ידנית

6. סיאט קורדובה 2005 מנוע 1400 ידנית (שתיים כאלו)

7. פולקסוואגן פולו 2003 מנוע 1400 ידנית

8. ועכשיו אצל ההורים, כמעט 10 שנים, פולו 2007 מנוע 1400 ידנית

 

ולא מקונצרן VAG:

הונדה סיוויק 2006 מנוע 1800 אוט'

הונדה סיוויק 2004 מנוע 1600 אוט'

מיצובישי לנסר 1992 1500 אוט'

יונדאי I20 מנוע 1400 אוטומטית שנת 2009

וכרגע הונדה ג'אז 2015 צורה חדשה, אוט'

 

הרכב שהיה הכי יקר לתחזוקה, היה ה I20. וגם הכי פחות אמין.

כן. יותר מהגרמניות.

והרוב המוחלט הגרמניות עם מנוע 1400 גיר רגיל, לא יקרות לתחזוקה, חסכוניות בדלק, ומאוד, אבל מאוד אמינות.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
לגביי חלקים. כאחד שהיו לו במשפחה וגם לו:

1. איביזה 1994 מנוע 1300 ידנית

2. פולו 2002 מנוע 1400 ידנית

4. פולקסוואגן גולף 1999 מנוע 1600 ידנית

5. סיאט לאון 2002 מנוע 1600 ידנית

6. סיאט קורדובה 2005 מנוע 1400 ידנית (שתיים כאלו)

7. פולקסוואגן פולו 2003 מנוע 1400 ידנית

8. ועכשיו אצל ההורים, כמעט 10 שנים, פולו 2007 מנוע 1400 ידנית

 

ולא מקונצרן VAG:

הונדה סיוויק 2006 מנוע 1800 אוט'

הונדה סיוויק 2004 מנוע 1600 אוט'

מיצובישי לנסר 1992 1500 אוט'

יונדאי I20 מנוע 1400 אוטומטית שנת 2009

וכרגע הונדה ג'אז 2015 צורה חדשה, אוט'

 

הרכב שהיה הכי יקר לתחזוקה, היה ה I20. וגם הכי פחות אמין.

כן. יותר מהגרמניות.

והרוב המוחלט הגרמניות עם מנוע 1400 גיר רגיל, לא יקרות לתחזוקה, חסכוניות בדלק, ומאוד, אבל מאוד אמינות.

אוקיי טוב לדעת.לקחתי בחשבון [emoji846]

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

לא יודע אם בחרת או לא כבר רכב.

אבל אם אתה הולך על ספארק ידני 2011, חפש פה אשכול על הבעיה כם הדוושה הקלאץ' שלו, שהיא יכולה להישבר לך ככה פתאום, יש לי רכב כזה בבית אצל אבא שלי, סיפור ארוך, אבל קרה לו פעמיים, בפעם ראשונה "שיחקו" אותה טובים במוסך אבל בעצם עבדו עלינו (לא אכנס לפרטים הקטנים פה, אם אתה רוצה, אספר לך בפרטי), בפעם השינה בגדול היה נזק של 4000/5000₪ כלל החלפה של הקלאץ' עצמו (עכשיו באמת מרגישים הבדל לטובה), חוץ מזה, אפס תקלות.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
לא יודע אם בחרת או לא כבר רכב.

אבל אם אתה הולך על ספארק ידני 2011, חפש פה אשכול על הבעיה כם הדוושה הקלאץ' שלו, שהיא יכולה להישבר לך ככה פתאום, יש לי רכב כזה בבית אצל אבא שלי, סיפור ארוך, אבל קרה לו פעמיים, בפעם ראשונה "שיחקו" אותה טובים במוסך אבל בעצם עבדו עלינו (לא אכנס לפרטים הקטנים פה, אם אתה רוצה, אספר לך בפרטי), בפעם השינה בגדול היה נזק של 4000/5000₪ כלל החלפה של הקלאץ' עצמו (עכשיו באמת מרגישים הבדל לטובה), חוץ מזה, אפס תקלות.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

הולך על אלטו גיר רגיל.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

×
×
  • תוכן חדש...