Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

אני מחפש רכב שני למשפחה, משהו קטן יחסית בדגש על אמין וחסכוני. יעבור נסיעות של 70 קמ 5 פעמים בשבוע, ונסיעות בתוך העיר.

הרכב ישמש רק אותי כרכב שני נסיעות לעבודה וסידורים בעיר. אין חשיבות לסוג הגיר, זורם על ידני, חשוב לי חסכון בדלק.

היום אני עם פנדה 2006 , עושה את העבודה אבל מראה כבר סימני עייפות.

**תקציב 10-15 אלף.

חשבתי על מספר דגמים רציתי שתמקדו אותי יותר ספציפית. לשנים אין חשיבות רשמתי בכללי רק לקבל רושם על הדגם

שברולט ספארק 2011

דייהטסו סיריון 2010

סוזוקי ספלש 2010

ניסאן מיקרה 2011

סוזוקי אלטו 2010

קיה פיקנטו 2011 גיר רגיל

יונדאיi10 שנת 2011 גיר רגיל

פיגו 208/301 2013

 

תודה מראש לכל מי שעוזר !

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

הייתי בוחר באלטו. בדיוק נפרדתי מאחת אחרי 10 שנים

שנת 2010 ידנית (כמו שהיתה לי) אתה יכול למצוא גם ב 9,000₪.

 

רכב אמין, 0 תקלות. זול לאחזקה.

צריכת דלק (אמיתית, לא בלבולי מח) 1/18.5

 

נוחה לתמרונים וחניה בעיר.

 

חיסרון- לא בטיחותית.

בהצלחה!

כפיר הג'ינג'י

פורסם

אלטו ידנית היא אופציה מצויינת.

כפי שנאמר היא קלה לתחזוקה, חסכונית ואמינה, בדיוק מה שאתה מחפש.

תיבת ההילוכים האוטומטית של האלטו מאוד מסרסת הן מבחינת ביצועים והן מבחינת צריכת הדלק ולכן אם אתה רוצה אוטומט הייתי ממליץ להסתכל על הסיריון.

 

ממה שאני מכיר, למיקרה בשנתונים הללו יש בעיה בגיר הרציף ולכן הייתי ממליץ לפסול.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

למה לא להתקדם לדור האחרון של הפנדה?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
למה לא להתקדם לדור האחרון של הפנדה?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

לא קונה יותר איטלקיות. הספיק לי

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

סך הכול הרכבים שהצעת טובים אם כי לדעתי אין טעם ברכב גדול כמו 301.

המיקרה עדיפה בגירסתה הידנית.

הספארק תהיה זריזה בין רכבי המיני, שים לב שבשנתונים הראשונים הייתה בעיה של דוושת מצמד שיכלה להישבר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מצטרף להמלצות אודות סוזוקי אלטו ידנית. לאחרונה נפרדנו מוקדם מהצפוי ממנה לאחר שאשתי עשתה עימה טוטאל לוס שלא באשמתה. מכונית חמודה, מאד חסכונית, אמינה מאד מאדויש לה מזגן נהדר. שום כאב ראש מעבר לטיפולים. אגב, לאחר שהאלטו החזירה נשמתה למגרש הגרוטואות, אני שדרגתי אותה לסוזוקי ספלאש אוטומטית. הנ''ל אמנם על הגבול שבין מיני לסופר מיני, וחזקה בהרבה, אבל אני חייב לומר שבאופן מפתיע, האלטו יותר עמידה לכבישי הארץ, פחות מתרסקת על בורות, ואפילו המושבים באלטו היו לי נוחים יותר, אולי פשוט התרגלתי אליהם יותר...

 

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

ואיך הרכב הזה עומד בדרישות של פותח השירשור?

הן מבחינת צריכת דלק והשנתון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי לוקח אותו שנתון אבל טויוטה RUNX

רכב מדהים

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

בנוסף למה שיוליאן אמר,

ומה מדהים בו בדיוק?

רכב קומפקטי ממוצע מהתקופה שלו, שלא בלט בשום פרמטר.

 

בכל אופן, לעניין הדיון - למי שנוסע 70 ק"מ ביום לא הייתי ממליץ על אלטו אלא על רכב שיהיה יותר נעים לנסוע ולנהוג בו.

ספארק 1.2 תסחוב יותר טוב וגם מרגישה בפנים יותר כמו רכב.

גם i10 לדעתי מרגישה יותר רכב מהאלטו, אבל גם היא חלשה יחסית.

 

יש אפשרות לבדוק את הקליאו 3 הידנית בתקציב הזה, יותר נוחה מספארק, אלטו או i10, בהנחה שאתה נוסע בעיקר בכבישים ישרים ובלי עליות היא בסדר גמור. המנוע חלש למי שנוסע בעליות או בכבישים באיזור הררי.

לדעתי גם 208 תהיה אופציה טובה אם תמצא כזו בתקציב במצב נורמלי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בנוסף למה שיוליאן אמר,

ומה מדהים בו בדיוק?

רכב קומפקטי ממוצע מהתקופה שלו, שלא בלט בשום פרמטר.

 

בכל אופן, לעניין הדיון - למי שנוסע 70 ק"מ ביום לא הייתי ממליץ על אלטו אלא על רכב שיהיה יותר נעים לנסוע ולנהוג בו.

ספארק 1.2 תסחוב יותר טוב וגם מרגישה בפנים יותר כמו רכב.

גם i10 לדעתי מרגישה יותר רכב מהאלטו, אבל גם היא חלשה יחסית.

 

יש אפשרות לבדוק את הקליאו 3 הידנית בתקציב הזה, יותר נוחה מספארק, אלטו או i10, בהנחה שאתה נוסע בעיקר בכבישים ישרים ובלי עליות היא בסדר גמור. המנוע חלש למי שנוסע בעליות או בכבישים באיזור הררי.

לדעתי גם 208 תהיה אופציה טובה אם תמצא כזו בתקציב במצב נורמלי.

בתור חובב פיג'ו מושבע היא אופציה רצינית. 1.2 גיר רגיל 2012-2013 . לפי הסקירות גם חסכונית בדלק. השאלה מה רמת האמינות לטווח הארוך היא תסע כמה שנים בכיף טיפולים וסע.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

גם אני ממליץ אלטו

 

יש לי אחת ידנית 2012 חוץ מבולמים אחורים רק דלק וסע דרך אגב הבולמים נשחקו בגללי

 

לאבי יש 2014 אוטומטית יד שניה גם רק דלק וסע באוטומתית מורגש חולשה אבל אפשר להסתדר

 

דרך אגב בשלי זה מנוע רגיל ב2012נמכרו מנועים עם vvt וחלק רגילים

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

אפשר גם לחשוב על סי 1 פז'ו 108 או 107 ידני

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
אפשר גם לחשוב על סי 1 פז'ו 108 או 107 ידני
השאלה מה רמת האמינות אני מחפש משהו לכמה שנים טובות, שלא יראה מוסך.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

×
×
  • תוכן חדש...