Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

גם אני "זכיתי" שאדם\נער "טוב לב", דאג לשרוט את הרכב לאורך שתי הדלתות ועוד.

הוא כ"כ התכוון לכך ולכן דאג מכל הלב שהשריטות יהיו מאוד עמוקות.

רכב חדש בן חודש,

אני מאזור רעננה כפ"ס.

אשמח לדעת אם יש לכם ממליצים, לפחח מהאזור שידע לעשות עבודה טובה....

ובכלל- מה כדאי לעשות.

מעלה תמונות...

תודה רבה!

 

WhatsApp Image 2020-02-25 at 21.42.02 (1).jpegWhatsApp Image 2020-02-25 at 21.42.02.jpeg

פורסם

אין לך מצלמה באיזור שמצלמת את האיזור? בן אדם כזה צריך להגיע לדין.

 

קשה לי לזהות אם זה עד הפח או רק שטחי, אבל לדעתי להתייעץ עם דיטיילר מקצועי קודם כל או ב PDR שמתמחה בדיטיילינג.

Opel Adam S 2017

פורסם

תודה,

אנחנו בחיפושים אחרי מצלמות בשכונה.

מקווה למצוא מישהו עם מצלמה.

 

בודאות זה עד הפח, אין שאלה. זה לאורך כל שתי הדלתות.

 

יש לך ממליצים מאזור רעננה כפס?

פורסם

מישהו מכיר את מוסך אוטו רן רעננה לגבי פחחות ורכב, אני מנסה לבדוק את האופציה,

אני מבין שזה מוסך מורשה ויותר יקר, השאלה בכמה.

 

מאוד חשוב לי שהעבודה תהיה הכי טובה שיכולה להיות.

אשמח לחוות דעת אם יש למישהו

פורסם

מכיוון שמדובר ברכב חדש הייתי ניגש למורשה היבואן שיתאים במדוייק את הצבע. כבר הוצאת עשרות אלפי שקלים על הרכישה , לא הייתי חוסך על מנת לקבל עבודה טובה. מבחינת עלות , לא בטוח שמורשה יבואן יהייה יקר יותר מדיטיילר מקצועי .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

תודה

הייתי היום במוסך מורשה הוא אמר לי שצריך לצבוע את כל הדלתות. אבל מראש לא הבטיח שאני לא אראה שינוי גוונים. (אכזב אותי קצת)

 

הלכתי למוסך פחחות שהמליצו מאוד במדרג בכפר סבא - הוא זול ב500 ש"ח והתחייב שאני לא אראה הבדלים.

 

לא יודע מה לעשות,

בסוף גם לשלם וגם כל יום לראות הבדלי צבע.. לא עושה לי את החשק לכלום...

כבר חשבתי לקחת טוש לבד ולסגור וזהו..

האמת מבאס המחשבה....

פורסם

אני גם בדיוק באותו סרט כמו שלך, פחחים רוצים לצבוע דלתות - אין סיכוי רכב חדש

חלקם הציעו לעשות מקומי אבל זה לא זול

בסוף הלכתי על מכחול עם הצבע לפי קוד הרכב, אם אתה צריך אשלח אותו למישהו תותח וזול

פורסם

אני מציע לך מאד להתייעץ {אתה יכול לשלוח תמונה} עם PDR פלוס,הם אמנם בעלי מקצוע של PDR אבל ראיתי אותם עושים עבודות יפות על מקרים כמו שלך.

פורסם

מכיר את הבדיחה (העצובה) שלבחור עם רכב שטח היתה מדבקה 4X4

נשמה טובה חרטה לו אחרי המדבקה =16

בכל פעם שתיקן את החריטה חזרה הנשמה לחרוט מחדש.

לבסוף החליט בעל הרכב לבקש מהצבע להוסיף בצבע = 16

יום אחר כך חרטה הנשמה הטובה √

 

מה שאני אומר זה למרות שזה הכי מצעבן בעולם, לא לתקן

כי מחר בבוקר החר@ יחזור וישרוט שוב, או איזה נשמה טובה אחרת תשפש אותך בלי להשאיר פרטים

עזוב, זה המחיר של רכב חדש ולצערי זה כמעט בלתי נמנע בארץ

אנשים זבל!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

במקרה שלו מדובר בבן אדם שיש לו משהו נגדו או קנאי שכואב לו, אישית יש מצלמה באיזור השכונה שלי על הרכב אז בקטע הזה אני רגוע, אבל כדי לסיים סאגה כזו צריך לתפוס את האדם ולא לוותר לו, קנית מוצר בעשרות אלפי שקלים שאתה רוצה להנות ממנו, מי הוא בכלל אותו נבלה שיבוא ויהרוס לי בשביל הבדיחה הפרטית שלו? לדעתי לשים מצלמה לכיוון הרכב זה חובה דבר ראשון.

 

דבר שני ממליץ להתייעץ עם PDR מקצועי כי הם יכולים להציל את המצב עד כמה שניתן ללא צביעה מחדש של הרכב, מה שלא הייתי עושה בכלל כי רמת הצביעה פה גרועה.

Opel Adam S 2017

פורסם

יש לנו פה מדינה מאד רעה מלאה בברברים, בעיקר נערים וילדים שההורים שלהם הם בבונים כמותם. גם לי השאירו מזכרות מהסוג הזה, לא שווה לתקן. יעשו לך שוב מתישהו.

 

מצלמה לכיוון הרכב שתהיה מחוברת למה בדיוק? זה קשה מדי לביצוע. זה בהנחה גם שיש לך חניה קבועה/מקורה.

פורסם

ביקשתי מהפחח לצבוע רק את החלק השרוט באופן מקצועי ולא את כל הדלתות.

הוא אמר לי שבכל אופן יצטרך לעשות לכה לכל הדלת, לא הבנתי למה, האם לדעתכם הוא צודק?

נ.ב.

עלות 800 ש"ח

פורסם (נערך)

התמונות לא הכי ברורות,

אבל לעניות דעתי אולי אפשר להסתפק בפוליש לטשטוש השריטות,

אולי כדי לך בכלל לפנות למישהו שמתמחה בדיטיילינג.

אתה מרגיש מדרגה כאשר אתה מעביר את הציפורן עם האצבע?

 

אני אישית לא הייתי צובע את השריטה, עד שלא אדע בוודאות שלמחרת לא יקבל כזאת שריטה שוב.

עריכה אחרונה על ידי shimta
פורסם

אני לא בעד צביעה של כל הדלת, הצביעות בארץ לא ברמה גבוהה ובטח לא משתווה ברוב המקרים לצביעה מקורית, מכל הצביעות שראיתי שבוצעו זה התקלף אחרי שנה שנתיים.

 

אם זה אני הייתי מבצע תיקון מקומי או פוליש עדין לטשטש כמה שניתן, יש סיכוי גדול שגם על צביעה יורידו מערך הרכב.

Opel Adam S 2017

פורסם

יש גם בעלי מקצוע טובים. אצלי ברכב צביעה לפני 5 שנים, אין זכר שהמקום עבר תיקון

בטח לא קילופי לכה/צבע.( ויש רכבים נוספים שעברו צביעה, וגילו שרידות של שנים)

 

לפי איך שזה נראה, לא הייתי מבצע צביעה מלאה, אלא רק מקומית. (מילוי המקום + פוליש)

×
×
  • תוכן חדש...