Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
יש גם בעלי מקצוע טובים. אצלי ברכב צביעה לפני 5 שנים, אין זכר שהמקום עבר תיקון

בטח לא קילופי לכה/צבע.( ויש רכבים נוספים שעברו צביעה, וגילו שרידות של שנים)

 

לפי איך שזה נראה, לא הייתי מבצע צביעה מלאה, אלא רק מקומית. (מילוי המקום + פוליש)

 

 

אכן אני מתכוון לעשות מילוי מקום וצבע +פוליש מקומי.

 

הפחח אמר לי שצריך לעשות לכה לכל הדלת, עדיף להימנע מביצוע לכה, או בגלל שלכה זה שקוף אין לזה משמעות אם יעשה על כל הדלת?

 

תודה על העזרה- חברים

 

הוספתי תמונה יותר ברורה, האצבע ועוד איך נכנסת לשריטה (זה לא שריטה זה חריטה )-:)

WhatsApp Image 2020-03-05 at 11.42.34.jpeg

עריכה אחרונה על ידי yanivnu
פורסם

תשמע, זה לא כזה רציני, מציע לך לקחת (כמו שהציעו לך פה) את הרכב לסדנת PDR ודיטיילינג. יש המון כאלה בכל הארץ. יש המון כלים לתקן את זה, ואתה לא צריך לצבוע את כל הרכב בגלל שריטה מסכנה. אנחנו בשנת 2020.

פורסם

מהתמונה לא הצלחתי לזהות אם זה לבן או פנינה. אם זה פנינה תכין את עצמך נפשית שבצביעה מלאה הסיכויים מאוד גבוהים להבדלי צבע. פחח במורשה הסביר לי שצבע פנינה הוא תלת שלבי ולא דו שלבי כמו כל השאר ולכן קשה מאוד להגיע לאותו הגוון המדוייק. כיהוא מושפע משתי שכבות בסיס והיחס בין השכבות גם משחק תפקיד. כמה זה נכון? לשיפוטכם מקצועני הפורום :)

פורסם

אין בעיה לעשות לכה,נהפכו, זה שומר על הצבע מנזקים עתידיים.

אין שום ירידת ערך על מעבר עם לכה. יש ציפויים איכותיים שעושים עבודה זהה. מעבר לזה - גם בבדיקה

לא יגידו כלום, כי עובי הצבע הבסיסי לא נשחק. (אחרי צביעה יש ירידה בעובי הצבע)

פורסם

שומר על הצבע לא בטוח אם היא מאיכות נמוכה היא תתקלף. לגבי עובי צבע נדמה לי אבל לא ממש בטוח שבצביעה ידנית הצבע עבה יותר. בכל מקרה זה לא יהיה אותו העובי של שאר הרכב והמכון יציין שהדלתות נצבעו. (אלא אם כן אתה מתכוון שהלכה לא נספרת בעובי הצבע מה שלא הגיוני בעיניי אם זה אכן כך אשמח להחכים)

×
×
  • תוכן חדש...