Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סקודה קאמיק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מקפיץ

אשמח שתבדקו עבורי

תודה

התוספת היחידה שאמרו שתהיה זמינה מלבד הרשום במפרט היא גג פנורמי בעלות 5000 ש"ח.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המבחן המלא עם כל הפרטים עכשיו במגזין.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל אני מקווה שהצלחת לחזור מהעבר לעתיד כלומר לעכשיו :-D

 

לגבי תא המטען מהתמונה שצירפת הוא נראה קצר מאד, בית הגלגל "גומר" את כל תא המטען. נראה קצר יותר מתא המטען של הסקאלה שלה 427 וגם קצר יותר משל הארונה שלה 460 ליטר.

 

לכן נראה לי שהנתון של 367 ליטר נכון.

 

סקודה נתנו עדיפות גדולה למרווח הרגליים האחורי שנראה ענק על חשבון תא המטען.

 

נפח תא המטען הוא לדעתי העקב אכילס של הקאמיק ומבטל את האפשרות שלו לשמש כרכב משפחתי בצורה מיטבית. אלא אם כן המושב האחורי נע על מסילה.

 

במקרה הזה הסקאלה נראית רכב עדיף למשפחה מבלי לקחת בחשבון הבדלי אבזור בין הרכבים והיא גם זולה יותר.

 

לגבי גירסה ספיציפית של הקאמיק, הסטייל בגירסת ה- 1.5 גם התמחור מציב אותה ראש בראש מול הסיאט אטקה סטייל, שיותר מתאימה למשפחה בגלל תא מטען גדול משמעותית (וגם נראית טוב ומרשימה יותר). גם חומרי הפנים של הסיאט עדיפים. יש לסיאט אמנם חסרונות אבזור מסויימים (בעיקר מערכת מולטימדיה בלי full link) אבל מצד שני יש לה בלם יד חשמלי עם פונקציית אוטו הולד, שהוא לדעתי פיצ'ר אבזור חשוב בהרבה, גם נותן מנוחה לרגל ימין בעצירות וגם מאפשר פונקצית זחילה בפקקים למערכת בקרת השיוט.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי היום בסקודה וכמעט הזמנתי סטייל 1.0 ליטר 136 על הכביש

הרכב פשוט יפה (באולם היה דגם סטייל לבן עם גנטים שחורים) מרווח ומאובזר

התמונות לא עושות איתו חסד

במציאות הוא הרבה יותר יפה

אין מה להשוות אותו לארונה ולטי קרוס

לדעתי הם לא באותה קטגוריה

הקאמיק הרבה יותר מרווח

התא מטען שלו מכובד מאוד

אבל כשאתה עובר לקארוק ישר אתה מרגיש את ההבדל - הוא יותר מרגיש רכב - מרווח ובכלל

ומימלא כשאפשר לקנות אטקה סטייל ב 142 או ב0 קמ ב 129

ההתלהבות מהקאמיק יורדת

מה גם שבקאמיק הבלם יד הוא ידני

ליודע מה נסגר איתם אנחנו ב2020...

נכנסתי גם לראות את הטי קרוס

פשוט ביזיון המחיר שדורשים עליו

הוא עולה כמו הקאמיק סטייל -והוא לא מתחרה שלו בשום צורה

נשאר רק לחכות לפיגו 2008...

אגב מישהו יודע מתי היא אמורה להגיע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

avi, אם מרווח חשוב לך, אז ה2008 לפי מסקנות מוקדמות של בוחנים, הוא כנראה לא יהיה מרווח כל כך בעיקר מקדימה.

 

אני גם מחפש לקנות רכב, ומרוב ההיצע אני מבולבל לגמרי, מעולם לא הייתי מבולבל עד כדי כך בפעמים קודמות, יש לי שרשור לגבי זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי היום בסקודה וכמעט הזמנתי סטייל 1.0 ליטר 136 על הכביש

הרכב פשוט יפה (באולם היה דגם סטייל לבן עם גנטים שחורים) מרווח ומאובזר

התמונות לא עושות איתו חסד

במציאות הוא הרבה יותר יפה

אין מה להשוות אותו לארונה ולטי קרוס

לדעתי הם לא באותה קטגוריה

הקאמיק הרבה יותר מרווח

התא מטען שלו מכובד מאוד

אבל כשאתה עובר לקארוק ישר אתה מרגיש את ההבדל - הוא יותר מרגיש רכב - מרווח ובכלל

ומימלא כשאפשר לקנות אטקה סטייל ב 142 או ב0 קמ ב 129

ההתלהבות מהקאמיק יורדת

מה גם שבקאמיק הבלם יד הוא ידני

ליודע מה נסגר איתם אנחנו ב2020...

נכנסתי גם לראות את הטי קרוס

פשוט ביזיון המחיר שדורשים עליו

הוא עולה כמו הקאמיק סטייל -והוא לא מתחרה שלו בשום צורה

נשאר רק לחכות לפיגו 2008...

אגב מישהו יודע מתי היא אמורה להגיע?

 

כמעט רכשתי הרבה רכבים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשפבל הגיע אליי לבצע את המבחן, אמא שלי ובן הזוג שלה ביקרו אצלי. בן הזוג של אמא שלי חובב רכב ולקוח ותיק של סקודה הצטרף למבחן וכך כתב:

 

סקודה קאמיק 1000 סמ"ק, אחות לסיאט ארונה, סקאלה מוגבהת...

 

גילוי נאות, בשתיים עשרה השנים האחרונות אני נוהג רק בסקודה, החל מרומסטר טורבו דיזל מ-2008 ואז עברתי לראפיד 1400 אלגנס טורבו בנזין וכיום באוקטביה 1400 סטייל. בחינה חיצונית מעניינת של הקאמיק, מרווח נאות לנוסעים מאחור, מרחב איכסון אחורי סביר לגודל הרכב, מגוון אמצעי ריסון וריתום, שפת הטענה נוחה. בגזרת המנוע יישום מעניין של פקק מיכל נוזל שטיפת החלונות המשולב במשפך בעת פתיחתו.

יצאנו לדרך, מושב הנהג קשוח כדרכן של סקודות אך מספק אחיזה טובה לגוף, ואני בעל גוף. ההגה המוכר של סקודה בעל ארבע הזרועות ומעט קטום בחלקו התחתון, נוח לאחיזה ומותאם לכף יד עד בינונית, אני מעריך כי בעלי כפות ידיים גדולות ימצאו אותו דק מדי.

הרעידה הצפויה ממנוע 1000 סמ"ק לא הורגשה כמעט כלל והיציאה לנסיעה היתה חלקה ונעימה, כמובן השהייה קלה טרם השילוב להילוך.

אין מה לצפות ליכולות נהיגה ספורטיביות, אף כי רצועת המומנע מתחילה בכ-2000 סל"ד, יש לנו רק כ-20 קג"מ להזיז רכב בינוני + שלושה נוסעים. אך למי שציפיותיו הן לנסיעה רכה, חלקה ובגבולות החוק הרי שהקאמיק מספק את הסחורה. ואכן, בנסיעה מישורית בכביש הפתוח הנסיעה בקאמיק נעימה, בידוד הרעשים יעיל, מנגנון שמירת הנתיב פועל ומייטיב, אף כי לדעתי לא טוב שילובו עם הנהג הישראלי אשר עלול לנצל תכונה זו להתעסקויות אחרות מלבד נהיגה.

לסיכום,

קאמיק מהווה תשובה נאותה למי אשר מחפש רכב מוגבה, לנהיגה רגועה ונעימה, עם יכולת נוחה לחיבורי כסאות בטיחות (עוגני איזופיקס נוחים לתפעול) ובאיכות הרכבה ונהיגה הוותיקות של סקודה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתחיל מהסיכום. למה? ככה. אם פבל מדלג בזמנים, אני מדלג בפסקאות.

סקודה קאמיק היא פשוט אחלה משפחתית. רכב אפשר לומר אידיאלי עבור משפחה שרוצה להתנייד. אני לא מדבר על משפחה שמחפשת אקסטרים, פוזה או ערך נוסף. סקודה קאמיק היא משפחתית למשפחה הממוצעת.

 

ועכשיו, לעיצוב.

לא אהבתי את עיצוב הקאמיק מהתמונות. הדגם המיניאטורי שקיבלתי גם לא תרם למראה אך דווקא במבחן המציאות היא נראית טוב. טוב ברמה סקודאית כן? מאוד מאופק וסולידי אבל סה"כ נעים בעין.

 

סלון הרכב מפתיע לטובה. את המבחן התחלתי דווקא בנסיעה במושב האחורי. מרווח הרגליים הפתיע אותי לטובה אבל דווקא תעלת ההינע הלא ברורה גבוהה מאוד ומפריע לרגלי הנוסע באמצע.

המעבר למושב הנהג מציג שינוי עיצובי קל או במונחים של קונצרן וואג מהפכה. תכנון סביבת הנהיגה מוצלח. הכל נוח ונמצא היכן שאמור להיות ובני מחומרים איכותיים. מערכת המולטימדיה אכן כמו שפבל כבר כתב מעולה! הרספונסיביות ("תגובתיות" נשמע מבאס) מוצלחת מאוד כאשר גם הלוקאליזציה (התאמה מקומית, תרגום והתאמת העימוד והפונטים) בוצעה על הצד הטוב ביותר.

 

בתנועה אין מה לחדש. זה אותו שילוב מנוע-גיר מוכן של וואג עם מתלים קשיחים יחסית שיוצרים רכב שמגיב זריז עבור הנהג הממוצע. החתך הגבוה יחסית תורם לנוחות הנסיעה. שילוב המרכיבים האלה יוצר (שוב) רכב נעים ומוצלח למדי.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה יפה מאוד

 

אבל להזכיר את האיזופיקס פעמיים בסקירה כה קצרה בשנת 2020, קצת מצחיק

ההסבר פשוט מאוד.

הוא ואמא שלי הסתכו ממש לחבר את המושב של הילדה שלי ברכב של אמא שלי (פיג'ו 208). חוסר הנוחות שם פשוט לא הגיוני יחסית לנגישות והנוחות בקאמיק.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...