Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סקודה קאמיק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1444 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סופסוף עיצוב מוצלח למותג סקודה.

למעשה, זו הסקודה הראשונה שאני ממש מחבב את העיצוב שלה.

הייתי רוצה עיצטב כזה במימדים מעט גדולים יותר.

כל המבחנים מהימים האחרונים בוצעו על דגם הליטר. אני חושב שדגם ה 1.5 ליטר יהיה ממש מעניין וימכר טוב יותר .

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה בטוח שזה העיצוב המוצלח הראשון של סקודה?

שכחת את הסופרב הנוכחית?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי שווה לחכות לקאפצ'ור החדש וה 2008. שתיהן מרשימות יותר.

 

לקנות קאפצ'ור זה חתונה קתולית

אין שוק לרכב הזה

אולי ל2008 החדש יהיה סיכוי לאור הצלחת האח הגדול שלו - 3008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופסוף עיצוב מוצלח למותג סקודה.

למעשה, זו הסקודה הראשונה שאני ממש מחבב את העיצוב שלה.

הייתי רוצה עיצטב כזה במימדים מעט גדולים יותר.

כל המבחנים מהימים האחרונים בוצעו על דגם הליטר. אני חושב שדגם ה 1.5 ליטר יהיה ממש מעניין וימכר טוב יותר .

 

 

ב-iCar יש

על ה-1.5.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי היום בסקודה וכמעט הזמנתי סטייל 1.0 ליטר 136 על הכביש

הרכב פשוט יפה (באולם היה דגם סטייל לבן עם גנטים שחורים) מרווח ומאובזר

התמונות לא עושות איתו חסד

במציאות הוא הרבה יותר יפה

אין מה להשוות אותו לארונה ולטי קרוס

לדעתי הם לא באותה קטגוריה

הקאמיק הרבה יותר מרווח

התא מטען שלו מכובד מאוד

אבל כשאתה עובר לקארוק ישר אתה מרגיש את ההבדל - הוא יותר מרגיש רכב - מרווח ובכלל

ומימלא כשאפשר לקנות אטקה סטייל ב 142 או ב0 קמ ב 129

ההתלהבות מהקאמיק יורדת

מה גם שבקאמיק הבלם יד הוא ידני

ליודע מה נסגר איתם אנחנו ב2020...

נכנסתי גם לראות את הטי קרוס

פשוט ביזיון המחיר שדורשים עליו

הוא עולה כמו הקאמיק סטייל -והוא לא מתחרה שלו בשום צורה

נשאר רק לחכות לפיגו 2008...

אגב מישהו יודע מתי היא אמורה להגיע?

 

הייתי גם באולם התצוגה ואני מסכים לגבי המראה. הקאמיק בגירסת סטייל נראה יפה ומרשים לדעתי. מרשים יותר מהסקאלה, אין מה לעשות תוספת הכמה ס"מ נוספים לגובה ובתי הגלגלים הגדולים יותר וכמה נגיעות עיצוביות עושים את ההבדל.

 

גם נפח תא המטען נראה איכשהו לא רע וגדול יותר מתא מטען של רכב סופר מיני בעל נפח דומה, אבל כשעוברים לסקאלה רואים שתא המטען ארוך יותר.

 

מבחינת מרחב פנים הוא זהה לסקאלה והקאמיק לא הרוויח מרחב פנים, מלבד תקרה גבוהה יותר. אבל אין תלונות מרווח הרגליים במושב האחורי ענק ובמושב הנהג ניתן לסגל תנוחת נהיגה נכונה (וקרובה להגה דבר שיוצר מרווח גדול במיוחד לרגליים במושב מאחורי הנהג) עם הפרעה קלה לרגל ימין (שזה כבר הישג בשביל סקודה).

 

המושב האחורי נראה קצת צר ובאמצע הריצפה יש תעלת הינע בולטת ופתחי מיזוג שממוקמים אחורה מדי ולכן פחות מתאים לנוסע שלישי באמצע.

 

הפנים של הקאמיק נראה יפה, טוב ואיכותי יותר מהסקאלה לאור שילובי צבעים אחרים למרות שהמבנה זהה. הדיפון העליון של הדשבורד ושל הדלתות הקדמיות עשוי מחומר מאסיבי רך.

 

בסך הכל אכן אין מה להשוות לארונה, למרות הבדל קטן במידות החיצוניות, מדובר ברכב שבפועל מציע מרחב פנימי ואיכויות חומרים ועיצוב מקטגוריה למעלה.

 

למשפחה שלא צריכה תא מטען גדול ואם מי שנוהג ברכב הוא אולד סקול ונוהג בצורה של לחיצה על דוושת התאוצה והבלם בלבד, לא מעיז להשתמש בבקרת השיוט רגילה ובטח לא אדפטיבית, לא משתמש בבקרת סטייה מנתיב, לא ישתמש ממילא גם באוטו הולד (הרושם האישי שלי הוא שרוב האנשים הם כאלו, למרבה הצער כי ההפסד שלהם) הרכב יכול להתאים ובמחיר נוח יחסית (ואם נשאיר בצד את סוגיית שחיקת המצמדים).

 

גירסת ה- 1 ליטר אמבישין נמכרת במחיר אטרקטיבי יחסית ומכילה אבזור יפה מאד ומציגה לא מעט יתרונות על רכבים אחרים בסביבת מחיר דומה (ונשאיר בצד גם תלונות שקיימות ספיציפית של שילוב מנוע הגיר הזה).

 

הענין הוא שהפרש המחיר בין רמות האבזור והמנועים הוא נמוך ומפתה להתקדם למעלה. אבל אז נכנסים לתמונה כאמור רכבים מתחרים איכותיים. מלבד האטקה גם הקיה נירו למשל נמכר במחיר דומה לגירסת הסטייל 1.5 של הקאמיק.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ברכבים עם הגג השקוף בעיה שהסגירה של הגג היא חצי שקופה.

בקיץ יתבשל לכם הראש שם..

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

אפשר לצפות את חלון הגג בציפוי מונע חום, והכל טוב. כן, זו הוצאה מיותרת, אבל נותנת פתרון מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1444 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...