Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש חשיבות, בהתאם לכמות הסטיקים המדריך של הלוח אם יראה לך היכן למקם אותם, הוספתי לך את הצילום ממדריך הלוח שלך, אתה צריך לשים אותם בסלוטים המסומנים כמו בתמונה:

DIMMB2, DIMMA2



MSImem.JPG

 

לפי מה שאמרת- אתה נימצא במצב של ערוץ בודד לעומת ערוץ כפול וסתם פוגע בביצועים.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה, יהיה שווה לנסות ולראות מה התוצאה.

מקסימם אני ארכוש סטיקים של חברה אחרת ומהירות אחרת, בכל המחשבים אשר בניתי עד עכשיו, אף פעם לא חוויתי כל כך הרבה בעיות כמו שיש לי עכשיו.

הרצתי גם בדיקת מאמץ ולא היו חלונות כחולים למניהם.

פורסם (נערך)

כן כי יש הרבה זיכרונות ישנים שלא נועדו לAMD, לכן צריך לחפש ברשימת הQVL של הלוח, ככה אתה יודע שיצרן הלוח בדק ספציפית את הזיכורן על הלוח ומצא שעובד 100% כמו שצריך, יש זיכרונות DDR4 ישנים שביכלל המחשב לא יעלה עם שימוש במעבדי AMD חדשים- כי בזמן שהם תוכננו לא היה RYZEN באופק חח.

 

עכשיו זה משתנה מותגי החומרה עברו חזק להשקיע במוצרי AMD כי יותר מ80% מהשוק של הרכבות מחשבים DIY הם מבוססי AMD כיום:

https://www.techpowerup.com/263504/asrock-revenue-soars-due-to-the-ryzen-effect

לכן יש כבר זיכרונות במיוחד לAMD וכו'.

 

למשל גם לCORSAIR יש זיכורנות שרשום:

Intel 100 Series,Intel 200 Series,Intel 300 Series,Intel X299,AMD 300 Series,AMD 400 Series,AMD X570

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אתה צודק, הטעות שלי שהיה רשום על האריזה שזה מיועד לIntel ופשוט לא יחסתי לזה חשיבות.

מזל שהמחירים של הזכרונות יחסית נמוכים, מקסימום נחליף.

פורסם

תודה, כן הם עדין אצלי אתמול בערב התקנתי אותם, מקווה שיהיה שקט בגזרה, עוד מסך כחול אני עובר ללינוקס.

עכשיו הזמנתי לי עוד הארדיסק Samsung 970 PRO M.2 2280

פורסם

טוב עכשיו התחיל isdone.dll, אי אפשר להתקין שום משחק / תוכנה מקובץ iso [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

לבנתיים השתלתתי לאשתי על המחשב עד אשר אני יביא פטיש 5 קילו.

 

Gesendet von meinem HRY-LX1 mit Tapatalk

פורסם (נערך)

זה כבר לא קשור לAMD :-), ניפלאות הWIN10 וכל העידכונים חח.

אגב, בדוק באמת אם ההורדה 100%, יכול ליהיות קובץ פגום- היו לי מקרים כאלה שאחד הדפדפנים היה מוריד קובץ גדול ודופק אותו ודפדפן אחר כן היה מוריד בהצלחה.

וגם עידכוני VC יכולים לעזור.

נ.ב: האם המשחקים כשרים למהדרין? כי לרוב החיפוש מוביל למשחקים שנפלו ממשאית :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עד עכשיו הכל עבד טוב במחשב "הישן", קבצי הISO נלקחו מהכנון קשיח הישן.

לגבי הזכרונות הם נקנו מחנות גדולה כאן בשוויץ

CMK16GX4M2A2666C16

Corsair Vengeance LPX (2x, 8GB, DDR4-2666, DIMM 288)


×
×
  • תוכן חדש...