Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אולי תנסה GEFORCE NOW ותישכח מבעיות?

https://www.nvidia.com/en-eu/geforce-now/

בטוח אצלך הלאג יהיה לא מורגש בכלל, זה חינם למישחק של 60 דקות או 5 וחצי אירו לחודש.

התחברתי לSTEAM שלי ועובד סבבה, כרגיל הפינג לסרבר באירופה סביב ה60MS, שיחקתי גם במשחקים אחרים שיש לי ופשוט התחברתי לחשבון שלי דרכם, ממש מגניב!.

שיחקתי R6 ובמשחק ראיתי שאני על כרטיס מסך TESLA P40 חח.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמע עד עכשיו עם המחשבים האחרים שהיו ויש לי לא היו לי בעיות,

GEFORCE NOW לא כל כך מתאים לי, המחשב משמש גם לphotoshop וללייטרום ותוכנות כאלו ואחרות.

מתח לזכרונות ממה יכול לנבוע חוץ מאשר לוח אם לא תקין?

פורסם (נערך)

פרופיל לא מתאים בביוס, אפשר לסדר את כל זה עם המדריך של RYZEN MASTER ב5 דקות ולאחרין לישמור את זה כפרופיל בביוס.

אבל יש מצב שיש כמה באגים שנובעים מזה שחסר משהו בהתקנות במחשב החדש שמכיל רק התקנה טרייה של WIN10, יש המון שטויות כאלה וזה דיי מציק עד שמצליחים להגדיר את המחשב כמו שצריך, ביגלל זה תמיד התאצלתי מפורמט ופשוט סחבתי את הSSD מהמחשב הקודם בכל שידרוג, לא תאמין אבל אותו הWIN10 עבר אצלי מQ6600->G2020->i7-860->i3-6100->Ryzen 2700X.

והאמת לא היו בעיות ביכלל חחח.

 

נ.ב: גם עידכונים חדשים של MS גורמים להרבה בעיות- הינה למשל מלפני יום:

https://www.techradar.com/news/new-windows-10-patch-is-the-latest-to-cause-more-problems-than-it-solves

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הקטע הוא שאצל אישתי הכל עובד חלק (מעבד, לוחם אם וזיכרונות חדשים), זה מה שמשגע אותי, מקסימום נפרמט עוד הפעם.

לפחות הגיע אלי עכשיו הדיסק הקשיח החדשd0a56a618e666929f22acb73d49ff6d5.jpg

 

Gesendet von meinem HRY-LX1 mit Tapatalk

פורסם

טוב חברים התייאשתי, הזמנתי זכרונות חדשים G.Skill Aegi F4-3000C16D-16GISB שאמורים להתאים ללוח האם לא יעזור אז אין לי מושג יותר מה לעשות.

 

Gesendet von meinem HRY-LX1 mit Tapatalk

פורסם
הקטע הוא שאצל אישתי הכל עובד חלק (מעבד, לוחם אם וזיכרונות חדשים), זה מה שמשגע אותי, מקסימום נפרמט עוד הפעם.

לפחות הגיע אלי עכשיו הדיסק הקשיח החדשd0a56a618e666929f22acb73d49ff6d5.jpg

 

 

אתמול עשיתי RAID 0 עם NVME בנפח 512GB אחד PRO 970 והשני NVME מותג עלום שם כלשהו שרכשתי לפני שנתיים ב-TMS שעובד ללא RAID בערך 30 אחוז יותר לאט בהשוואה ל-970 PRO. ציפיתי לקבל 1TB במהירות כוללת של הכונן האיטי מבין השניים, אך להפתעתי קיבלתי 1TB שעובד משמעותית יותר מהר מ-PRO 970.

 

הפתעה פחות נעימה הייתה בגזרת ה-HDD. לא נגעתי ב-HDD קרוב ל-4 שנים אז חשבתי שכונן HDD בנפח 4-5 TB במהירות 7,200 עולה היום 300-400 שקל. זובי. מה זה המחירים האלה?! יחס מחיר MB הם יותר זולים מ-SSD, אבל לא בצורה משמעותית כפי שחשבתי.

פורסם (נערך)

היו (או עדין יש) מבצעים אצלנו בשוויץ, בDIGITEC.ch, אני תמיד מזמין משם את כל החלקים למחשב וגם דברים אחרים.

עכשיו ראיתי שהעלו את המחיר ל139 פרנק (תכפיל ב3.51).

עריכה אחרונה על ידי renaultfreek
פורסם

טוב עידכון, אתמול הגיעו הזכרונות G.Skill Aegi F4-3000C16D-16GISB עידכון קטן בביוס והמחשב טס, המהירות היא 3000 ללא בעיות או מסכים כחולים כאלו ואחרים, מה גם שההבל במהירות מורגשת, את הred dead redemption 2 הפעלתי ללא שום בעיות על ULTRA.

את האמת היתי סקפטי לגבי הזכרונות ולא היה איכפת לי לסכן 80 פרנק, אז חוץ מהמארז הכל חדש.


×
×
  • תוכן חדש...