Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מנער טוב מחוץ לרכב ושם את זה על הרצפה מאחורה. האוטו לא עשוי מסוכר ולא יקרה שום דבר אם יהיו טיפה מים על השטיח. זה כמו שיושב לך ברכב נוסע עם נעליים רטובות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מנער טוב מחוץ לרכב ושם את זה על הרצפה מאחורה. האוטו לא עשוי מסוכר ולא יקרה שום דבר אם יהיו טיפה מים על השטיח. זה כמו שיושב לך ברכב נוסע עם נעליים רטובות.
נוסע עם נעליים רטובות?? השתגעת?!

שילך ברגל החוצפן

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
תקנה מטריה הפוכה, תריץ חיפוש בגוגל, אני קניתי ובנתיים הרכב נשאר יבש

מה ההבדל. המים נוזלים למטה בכל מקרה.

מה שכן יש למטריה הזאת שכבת בד כפולה, זה איזה פטנט ששמעתי שמונע מהמטריה להתהפך ולהישבר ברוח, כי האוויר זורם בכיוונים מנוגדים על הבד.

 

יש אותה בעלי אקספרס ב 40₪ כולל משלוח.

https://m.aliexpress.com/item/32898798027.html?spm=a2g0n.shopcart-amp.item.32898798027&

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם (נערך)

קיבלתי מטריית פרסומת (למוסך כמובן) שבמצב סגור יש כעין צנור פלסטיק קשור שנמשך מלמטה למעלה,

כך שהיא סגורה בתוכו והמכונית והבית לא נרטבים.

בבית אני פותח המטריה באמבטיה כדי שתתיבש.

יופי של פתרון מטרייתי ובכל שימוש בה בגשם, אני מודה (בלב) למוסך הזה.

 

בברכת יום יבש - רפי לין

מטריה 1.jpg

מטריה 2.jpg

עריכה אחרונה על ידי רפי לין
פורסם

בכלל החורף מאתגר את השמירה על פנים הרכב, המטריה היא רק פריט אחד, ומה לגבי המושבים, הרי אתה נכנס לרכב עם מעיל רטוב לפעמים יותר מאשר מטריה.

אני משתמש לאחרונה בכיסוי יעודי כזה:

 

https://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=4597

 

seat-saver_colors.jpg

 

Blue_SEAT-SAVER.jpg&create_crop=webp_thumbs&w=51&h=62.5

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אני מניח מאחורה בצורה כזאת שהכל נוזל אל עבר השיטחון הנשלף,

או שתוכל פשוט להשים עיתון מאחורה על שטיח הרכב,

ואז ולהניח את המטריה על גבי העיתון ברצפת הרכב אם אתה חושש לנזק מהמים.

פורסם

מטריה הפוכה זה אחלה דבר - גם יש לה שכבת בד כפולה וגם קל מאוד ומהיר מאוד לצאת ולהכנס מהרכב ואל הרכב ולשם שינוי זו גם מיטריה שלא נשברת על משב הרוח הכי קטן שהיא תפגוש.

 

מדובר בסופו של דבר בכמות מים זניחה - תפעיל חימום לשתי דקות ברכב וסע לשלום. אם יש לך שטיחי גומי - הם עמידים למים. אם יש לך שטיחי בד - הם סופגים כמות כזו בלי שום בעיה ולא קורה להם כלום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
קיבלתי מטריית פרסומת (למוסך כמובן) שבמצב סגור יש כעין צנור פלסטיק קשור שנמשך מלמטה למעלה,

כך שהיא סגורה בתוכו והמכונית והבית לא נרטבים.

בבית אני פותח המטריה באמבטיה כדי שתתיבש.

יופי של פתרון מטרייתי ובכל שימוש בה בגשם, אני מודה (בלב) למוסך הזה.

 

בברכת יום יבש - רפי לין

 

יש לי כזו של גולד ליין :lol:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש לי מטריה גדולה וארוכה שלא מתקפלת לחצי והיא נכנסת מצוין בין המושב לדלת ולא מפריעה לה להיסגר וגם לא מפריעה לרגל שמאל. ושם ממש לא איכפת לי שהיא רטובה.)

פורסם

השאלה שמטרידה אותי יותר היא - אם המטריה ברכב? איך היא רטובה?

 

זאת השאלה!

 

אוקיי אוקיי - יותר מידי קריאות שירות מאזור הודו וקניה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מה ההבדל. המים נוזלים למטה בכל מקרה.

מה שכן יש למטריה הזאת שכבת בד כפולה, זה איזה פטנט ששמעתי שמונע מהמטריה להתהפך ולהישבר ברוח, כי האוויר זורם בכיוונים מנוגדים על הבד.

 

יש אותה בעלי אקספרס ב 40₪ כולל משלוח.

https://m.aliexpress.com/item/32898798027.html?spm=a2g0n.shopcart-amp.item.32898798027&

 

אתה לא שם אותה כמו שאתה מניח אותה על הריצפה, תשים אותה שc על השטיח ככה כל המים נשארים במטריה

פורסם

דוחף למחזיק בקבוקים בדלת (מטריה קטנה), סה"כ לא מדובר בכמות גדולה של מים והתא הזה ללא חורים ועשוי אצלי מפלסטיק פשוט...


×
×
  • תוכן חדש...