Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 90000 שהסתבך בפיקנטו בת 8 עם 60000 ק"מ - והמלצות למוסכים


פיקנטו12
שימו לב! השרשור הזה בן 1590 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המחירים סבירים מאד לרכב כגון הפיקנטו בשנתון והנסועה שלך. במוסך שאינו ברשת היבואן לא היית משלם פחות מזה.

הנקודה היחידה למחשבה כאן נוגעת לתוסף הדלק שאם הבעירה תקינה, הוא מיותר.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מסכים עם איציק לגבי זה שאלו הם מחירים סבירים מאוד למוסך מורשה.

 

סה"כ עשית לרכב טיפול גדול, טיפול תקופתי ארוך ויש לך עכשיו לפחות את השקט הנפשי שהרכב טופל באחריות של מוסך מורשה - לדעתי זה שווה את השקט הנפשי.

 

מאידך כאחד שכבר מטפל ברכבים שלו בעצמו במהלך שלושת הרכבים האחרונים וכאחד שקונה את החלפים בעצמו ויצא לי להבין לא מעט כבר את הפרשי המחירים - ההערכה שלי היא שברכישת החלפים בעצמך היה אפשר לחסוך עד כ900 שקלים לערך ועל העבודה - למי שעושה את הכל DIY מן הסתם 1000 שקלים היו נכסכים כאן אבל זה עם סייג מאוד גדול לגבי הזמן שלך, הכלים וכך הלאה.

 

אני מאמין שבעזרת בחירת מוסך נבונה בעבודה היה ניתן לחתוך עד כ50 אחוז מההוצאות על שעות העבודה וגם זה בהנחה שלא באמת כל דבר ממה שבוצע בטיפול הזה היה לגמרי הכרחי מלחתכילה.

 

ואז אני חוזר למה שכתבתי בהתחלה - יש לך שקט נפשי ושילמת מחירים סבירים. הכל תקין וגם אני דרך אגב - גם אם אני מסוגל לטפל ברכבים לגמרי בעצמי וגם אם אני מסוגל לסמוך על מוסכים שאינם מורשים - פעם בתקופה בכל זאת אקח את הרכבים למוסך מורשה -בייחוד אם מדובר בטיפול שיצריך גישה ישירה למנוע או לגיר או למחשב הרכב - רק בשביל השקט הנפשי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוריד פאניקה בעל הפיקנטו.

 

אולי היה אפשר לחסוך עוד 200-300 שקל על הרפידות.

 

לגבי בולמים, בהחלט הגיוני שהם נוזלים, ראיתי בולמים דפוקים בפחות ק"מ/שנים בעוד יצרנים.

אין לנו שום תמונה אז זאת מילה שלך נגד מילה של המוסך כרגע.

מעניין כמה עולה בולם חליפי איכותי בחוץ, המחיר נראה סביר על פניו לבולם איכותי.

איזה בולמים הרכיבו?

 

שמן מנוע - מחיר מורשה יבואן.

 

כל השאר בסדר גמור למוסך יבואן, יש שעתון עבודה על כל תהליך בפני עצמו, גם במוסך כללי היית רואה פירוט שעתונים כזה אבל אולי זול יותר.

לפי החשבונית מחיר לשעת עבודה פה הוא 270 שקל לפני מע"מ.

 

נהוג לתת הנחה של 10% ואפילו 15% כדי לא לאבד לקוח, אז מפה 5k בהתחלה ו4k בסוף.

 

 

יש פה תגובות הזויות כאילו מישהו פה ראה את הרכב בכלל ואת החלקים הבלויים.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוריד פאניקה בעל הפיקנטו.

 

אולי היה אפשר לחסוך עוד 200-300 שקל על הרפידות.

 

לגבי בולמים, בהחלט הגיוני שהם נוזלים, ראיתי בולמים דפוקים בפחות ק"מ/שנים בעוד יצרנים.

אין לנו שום תמונה אז זאת מילה שלך נגד מילה של המוסך כרגע.

מעניין כמה עולה בולם חליפי איכותי בחוץ, המחיר נראה סביר על פניו לבולם איכותי.

איזה בולמים הרכיבו?

 

שמן מנוע - מחיר מורשה יבואן.

 

כל השאר בסדר גמור למוסך יבואן, יש שעתון עבודה על כל תהליך בפני עצמו, גם במוסך כללי היית רואה פירוט שעתונים כזה אבל אולי זול יותר.

לפי החשבונית מחיר לשעת עבודה פה הוא 270 שקל לפני מע"מ.

 

נהוג לתת הנחה של 10% ואפילו 15% כדי לא לאבד לקוח. אולי זה מה שעשו פה רק לא ציינו את זה בחשבונית.

 

 

יש פה תגובות הזויות כאילו מישהו פה ראה את הרכב בכלל ואת החלקים הבלויים.

 

שעת עבודה מתומחרת כ 300 לפני מע"מ בעקרון הם נותנים 10% הנחה על הכל גם על העבודה וגם על החלקים זה מופיע בפירוט בין העמודה השמאלית לשתי העמודות הצמודות לה.

בכל מקרה אני לא טוען שהמוסך שיקר בנוגע לזה שבולם הזעזועים נזל (גם אין לי דרך לדעת) אני בעיקר תוהה כמה אני אשלם בפעם הבאה במוסך שאינו מורשה, והאם כדאי לעבור ברכב בן 8 ממוסך מורשה למוסך שאינו מורשה(אגב לפיקנטו יש 7 שנות אחריות על מנוע וגיר) שזה הטיפול הראשון שנעשה אחרי התקופה הזאת והראשון שהגיע לכאלה מחירים(הרכב כולו שווה כ 20K).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת המחירים תכלס אין פה חריגה או משהו לא סביר. החריגות פה מבחינתי לפחות זה כל מה שהוחלף..והמבינים שבתחום אלה שלא בעלי הראש הקטן דיי יודעים למה אני מיתכוון. ואני מוכן להתערב שאם מיסתכלים על החלקים שהוחלפו אני בטוח במאת האחוזים האחוזים שלא היה צריך להחליף את הברקסים בכל הגלגלים. זה החלק המרתיח פה...שום מיכלול או חלף לא אמור לשמש כלחם וחמאה של אף אחד..כנות ויושר זה לפני הכל מבחינתי האישית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר העבודה -בסדר גמור.

מחירי החלפים לא זולים באופן טבעי לא בגלל משהו אחר- זה היה הרבה יותר מטיפול גדול (שסתם נניח היה כולל פילטר מזגן,מצתים,פילטר אוויר ושמן ופילטר גיר).

טיפול דומה בהונדה סיוויק סדאן כמו שלי בסמלון ללא בלמים הכולל שמן,מסנן שמן,שמן גיר ונוזל קירור עולה סביב ה 1400 ש"ח (מתחיל להכין את החבילה שנה וחצי מראש :cry:).

דבר חשוב מאוד- כדאי לתחזק את הרכב כמו שצריך- טיפול יש לבצע פעם ב 15,000 ק"מ או שנה ואז הבלאי (ככל שקיים באמת) יהיה כנראה מעט נמוך יותר.

כדאי לבצע בדיקת בלמים גם פעם בטיפול כדי לא להגיע למצב,בו רואים שאם תמשיך לנסוע עוד קצת אתה כבר תשחק את הצלחות.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת המחירים תכלס אין פה חריגה או משהו לא סביר. החריגות פה מבחינתי לפחות זה כל מה שהוחלף..והמבינים שבתחום אלה שלא בעלי הראש הקטן דיי יודעים למה אני מיתכוון. ואני מוכן להתערב שאם מיסתכלים על החלקים שהוחלפו אני בטוח במאת האחוזים האחוזים שלא היה צריך להחליף את הברקסים בכל הגלגלים. זה החלק המרתיח פה...שום מיכלול או חלף לא אמור לשמש כלחם וחמאה של אף אחד..כנות ויושר זה לפני הכל מבחינתי האישית!

 

לגבי זה אני לא ממש בטוח.

הרי בכל זאת מדובר ברכב שעבר 60 אלף ק"מ ב 8 שנים (עלה לכביש בינואר 2012) , תוסיף לזה את העובדה שלא נכנס למוסך בשנתיים האחרונות,

בעל הרכב טוען שהטיפולים הקודמים לא היו יקרים ...

אז אני מניח שלא החליפו לעולם ברקסים.. תקן אותנו אם אנחנו טועים, אתה יד ראשונה ? יש לך קבלות מהטיפולים הקודמים ?

הוחלפו פעם ברקסים?

היו רעשים מוזרים בזמן האחרון שגרמו לך בכל זאת להגיע למוסך לפני הטסט?

או שאולי מדובר בקפיצה למוסך אחרי הטסט?

 

לי אישית בקורולה 2015 חדשה... החלפתי את הרפידות מקדימה ב 30 אלף ובאחוריות ב 40 אלף.

נשאר עוד 3-4 מ"מ שהחלפתי..

אז אם הייתי מושך ומושך ומושך.. יכול להיות שב 50 או 60.. הייתי מגיע לפחית והמוסך היה טוען שצריך להחליף את כל הרפידות בכל האוטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה פחות היה לוקח המוסך הכללי? חצי על העבודה? חצי על החלפים?

 

 

מה זה משנה?

 

לשבת בבית ולדפוק את הראש בקיר?

 

יאללה, חזלש, קיבלת שיעור לחיים על התנהלות מול מוסכים.

 

מהיום אתה משאיר רכב אך ורק לאחר שאתה חותם על הצעת עבודה מתומחרת ולא מאשר כלום, אפילו לא החלפת נורה, בלי הצעת מחיר סדורה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה לי טובה אלף שקל הפרש על צלחות,בולמים ומגב תחליפיים זה לא הגיוני בשום צורה לפיקנטו.

ככה זה כשאין הבנה מינימלית ברכבים מוסכים מרשים לעצמם להשתולל.

ההפרש בין זוג בולמים וצלחות מקוריים לחליפיים עובר את ה 1000 ש"ח.

פשוט אתה ומאור30. מרוב שאתם רואים אדום בעיניים בכל שרשור על מחירי מוסכים

כבר לא מעניין אתכם כלום. חוץ מלצעוק שהמוסכים גנבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיחסית למוסך מורשה הם ממש בסדר, אני מנסה להבין כמה אני יכול לחסוך בטיפולים אם את כל זה הייתי עושה במוסך שאינו מורשה אבל איכותי באיזור תל אביב

 

לא בטוח שהיית חוסך הרבה ואם היית חוסך זה לא היה חצי מחיר אלא לכל היותר כמה מאות.

 

מבחינת מחירים, כל מה ששילמת (שמן, סננים, רפידות וכד') אלו מחירים נורמליים והוגנים למוסך מורשה.

הבולמי זעזועים מעט יקרים אבל מצד שני חייבו אותך רק 150 שח החלפה ב-2 הצדדים ביחד. כאן ברור שהיה אפשר קצת לחסוך אבל בכל מקרה חשבון הבסיס שלהם לתחליפי הוא בדכ 50% מהמקורי, כך שאם בולם מקורי עולה 840 ומכרו לך תחליפי ב 420 - אצלם זה לגיטימי.

בולם כזה עולה בחוץ באיזור ה 200-250 שח ואם הייתי הולך למוסך אחר לא בטוח שהיו מעלים את האוטו לליפט בשביל 150 שח, כך שבסך הכל הכללי אתה שמת את האוטו במקום אחד (נסעת לעבודה ולא שרפת לעצמך יום עבודה), שילמת מעט יותר, אבל פתרו לך את כל הבעיות (וגם הזמן שלך וימי העבודה שלך שווים כסף, תזכור את זה).

 

אני חוזר ואומר שאין אפשרות להשוות עבודה עצמית מול עבודה במוסך בכל מה שקשור למחירים ועלויות חלפים.

ההוצאות שיש לעסק כמו מוסך מורשה הן לא פחות מאסטרונומיות, זר לא יבין זאת. אם תרצה להבין בנושא הזה יותר - בשירשור ייעודי נוכל לדון גם בנושא הזה, אחת ולתמיד.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיסים על הרכב כאן מטורפים, המס על הדלק גבוה, והטיפולים יקרים. ביטוח טסט טיפולים וירידת-ערך מביאים את הרכב ל 1000 ש"ח בחודש שזה המינימום שבמנימום לפני דלק. עדיף לשכור רכב פעם-פעמיים בחודש.

כמה ק"מ אתה עושה בחודש? האם אתה צריך את הרכב ליומיום?

הרכב שלך בן 7 וחצי, כמה כבר הוא עולה לך בחודש?

האלטו עולה לי, לפני ירידת ערך, כ750 שקל בחודש, הכל כולל הכל, עם 1,100 ק"מ בחודש... קורולה בת 6 עולה לי כ1,600, עם 1,800 ק"מ בחודש.

אתה בטוח במספרים שאתה כותב או שאתה סתם מבואס כרגע?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהעובדה שהבנאדם עושה טיפול פעם בשנתיים, גרמה למוסך להבין שעד שהוא יחליף ברקסים הוא כבר יעשה תאונה. אולי אני מלמד זכות, כי באמת יש פה מחיר לא נורמלי... אבל זוו דעתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע !! ומה עם הפלגים?

בספר רכב כתוב להחליף פלגים ב 60,000 ק"מ (ופלגים זה לפי ק"מ ולא לפי זמן)

 

מישהו החליף פלגים בטיפולים הקודמים?

יכול להיות שפספסו את זה? או שפשוט ריחמו עליו ובטיפול הבא זה יעלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמו לו "טיפול 90" ולא "60".

כנראה שמבחינת זמן הוא כבר עבר את טיפול 60 וכנראה שכבר אז החליפו לו.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההפרש בין זוג בולמים וצלחות מקוריים לחליפיים עובר את ה 1000 ש"ח.

פשוט אתה ומאור30. מרוב שאתם רואים אדום בעיניים בכל שרשור על מחירי מוסכים

כבר לא מעניין אתכם כלום. חוץ מלצעוק שהמוסכים גנבים.

 

מיש לא אדום בעיניים. שמוסכים צריכים לקבל חיזוקים חיוביים אז באהבה. אני מרים לא מעט למוסכים פה ומפנה לא מעט למוסכים..אז להגיד אדום בעיניים או לצעוק על כל המוסכים זה ממש לא נכון.

אין בעיה שמוסך ייגבה כסף, מה שמגיע מגיע! יש בעיה שמוסך על הדרך ישחיל כל עוד בעל הרכב לא נמצא וכמוך כמוני מכירים את המצב שאני מיתכוון אליו ויש המגדירים הלחם והחמאה שלהם. זה מצב שלא מקובל עליי מכל זוית ובטח שלא צריך להיות מקובל על לקוח תמים שלא מבין כלום ושום דבר ועונה אמן למה שאומרים לו. בעניין הזה כן חייב לבוא שינוי וכן צריך להכניס את המודעות לבעלי רכבים שכן יעשו שיעורי בית לפני ההגעה למוסך וכן ייראו חלקים בעיניים כי אחרי הכל אף אחד לא רוצה לעבוד כל החודש כדי לשים אל מלוא המשכורת או חצי ממנה על טיפול שכזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1590 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...