Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית פורד מוסטנג 2016-2018


IronK
 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

כבר שנים שאני "חם" על שני רכבים- שברולט קאמרו ופורד מוסטנג. אני לא אשקר שעיקר הסיבה היא המראה, למרות שגם חווית הנהיגה מאוד מושכת.

לא מצאתי יותר מדי קאמרו בישראל ולכן אני שוקל לקנות פורד מוסטנג מהשנים של בין 2016 ל2018. האם מישהו מכיר/נהג על הרכב ויכול להמליץ/לא להמליץ או לספר למה בדיוק צריך לשים לב בעת קניית הרכב?

 

בנוסף, מאחר שזה רכב לא נפוץ בישראל, האם יש מוסך באזור חיפה שמטפל במוסטנג?

 

תודה מראש

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי: הרכב הזה לא מתאים לכבישים ולאקלים בארץ, לא יודעים לטפל בו ואין חלקי חילוף/צריכת דלק מטורפת ואמינות מפוקפקת.

אגב, בארה"ב מוסטאנג/דודג צארגר, נחשבים בין הזולים ביותר שם (תוצרת מקומית), 18 אלף דולר לדגם בסיסי חדש לגמרי, הדגמים המשופרים עולים כ 25 אלף דולר.

שניהם נראים סוף, לראות ולבכות.

להשאיר בגדר חלום.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

די חולק על כל מה שכתבת.

 

לא רואה סיבה מדוע מוסטנג תתאים לאקלים הקליפורני אבל לא לאקלים פה...

גם לא חסרים פה כבישים שאפשר להנות מהם.

 

לגבי טיפולים ותחזוקה, נכון שזו לא קורולה אבל מרכזי השרות יודעים לטפל בה מצוין, חלקים יש פה, ומי שקצת יותר הרפתקני יכול להזמין חלקים מחו״ל היום ללא בעיה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפי דעתי: הרכב הזה לא מתאים לכבישים ולאקלים בארץ

 

לחום של מדבריות טקסס הוא מתאים? ללחות של פלורידה? לקור של אלסקה?

 

 

לא יודעים לטפל בו ואין חלקי חילוף/צריכת דלק מטורפת ואמינות מפוקפקת.

אגב, בארה"ב מוסטאנג/דודג צארגר, נחשבים בין הזולים ביותר שם (תוצרת מקומית), 18 אלף דולר לדגם בסיסי חדש לגמרי, הדגמים המשופרים עולים כ 25 אלף דולר.

שניהם נראים סוף, לראות ולבכות.

להשאיר בגדר חלום.

 

 

בגדול, עם יתר ההודעה אני מסכים, אבל זה סיכון מחושב שלוקח כל מי שרוצה רכב ייחודי ולא לנסוע באימפרצה1600אוטומטית (ושלא תחשוב שיש לי משהוא נגד סובארו, יש לי 2).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה הרי ברור שבארה"ב, בכל ארה"ב יורד שלג ללא הפסקה, וכלי הרכב שם לא מתפקדים בכל טמפרטורה מעל 25 מעלות.

 

פות"ש, יש גם קאמרו וגם מוסטנגים בארץ. אני מכיר אישית בעל קאמרו אחד שמשתמש ברכב כדיילי, לשביעות רצונו המלאה.

חפש בסבלנות, וקח בחשבון שחלק מהמכוניות הללו ייתכן ונפגשו עם עמוד או מעקה בכביש. בדוק כל רכב שאתה מתכוון לרכוש בשבע עיניים.

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חוזר, אין בעיה להשיג פה חלקי חילוף או לטפל במוסטנג. לא השערה אלא עובדה.

 

אגב לגבי המחירים אלא אם כן תראה לי אחרת, אני די בטוח ששום מוסטנג (או צ׳אלנג׳ר לצורך העניין) לא מתחילה ב$18k. המחירים מתחילים ב$25k לאקובוסט, כ$35 לGT בסיסית ומגיעים ל$75k ויותר לדגמים הבאמת מיוחדים כמו הGT500 וכו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפי דעתי: הרכב הזה לא מתאים לכבישים ולאקלים בארץ, לא יודעים לטפל בו ואין חלקי חילוף/צריכת דלק מטורפת ואמינות מפוקפקת.

אגב, בארה"ב מוסטאנג/דודג צארגר, נחשבים בין הזולים ביותר שם (תוצרת מקומית), 18 אלף דולר לדגם בסיסי חדש לגמרי, הדגמים המשופרים עולים כ 25 אלף דולר.

שניהם נראים סוף, לראות ולבכות.

להשאיר בגדר חלום.

 

כהרגלך, אתה פולט דברים שאינם נכונים, כולם. אבל כולם.

 

בדיוק נכנסתי לקונפיגורטור של פורד. מוסטנג 2020 מתחילה מ-26,670$ בטקסס, הלכתי על הזיפ קוד של דוד שלי. שלבי (משופרת, נניח), מתחילה מ-60,440$.

 

לא יודע מה דודג' צ'ארג'ר קשורה, המתחרה של המוסטנג היא הצ'לנג'ר, שמתחילה בדגם הבסיסי מ-28,095$. הצ'ארג'ר מתחילה מ-29,470$.

 

כמו כן אשמח אם תבהיר, לרווחת באי הפורום, איך האקלים הישראלי רע יותר מזה של טקסס, אריזונה, פלורידה או דרום קליפורניה.

 

לגבי חלקי חילוף - אלה מכוניות זולות, נפוצות, והאינטרנט הוא מפתח לזמינות מיטבית.

 

אשמח אם תבהיר את ההודעה שלך. אתה, כהרגלך, נוקט בייעוץ לא מבוסס, ואני מאד עדין.

I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"

אשמח אם תבהיר את ההודעה שלך. אתה, כהרגלך, נוקט בייעוץ לא מבוסס, ואני מאד עדין."

.

אכתוב לפי דעתי(כי שאלת אז אענה): לגבי המחיר אני רואה כל הזמן פרסומי חוצות כשאני בארה"ב (קונטיקט לצורך העניין),יכול להיות שאני טועה אולי לא ראיתי טוב-מקבל.

לגבי התנאים בארץ: תנאי סע עצור בחום בגומרים על המנוע(שלא נדבר על הגיר ( ו כן זו לא קורולה)) , איכות כביש ירודה גומרים על המתלים שלהם (משולשים/הגה/פרונט ועוד.), חלקי חילוף רק מהאינטרנט שזה אומר במקרה תקלה, הרכב מושבת לכמה ימים במקרה הטוב, מכוניות זולות ונפוצות שם לא פה, כמובן מעבר למחירי חלפים תוסיף משלוח/מעמ/מכס ותקינה במקרה הגרוע.

לעניין מחירי האחזקה/טיפולים, אם אין לך את הידע וידיים טובות, תוכל להתקשר למוסך אמריקאיות ולשאול כמה יעלה לך בשביל לקבל פרופורציות.

זה רכב שבנוי לנסוע ("ישר") על כביש (לשייט), מה תעשה פה בארץ תשייט בין רמזור לרמזור במקרה הטוב(או בין באמפר לבאמפר המקרה הפחות טוב).

כמו שאמרו קודמיי, ליומיום זה לא רכב שמתאים וזה לא פרקטי להתנייד עם כזה דבר פה, לסופשים וכרכב שני או שלישי בתור תחביב זה כן חלום.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שומע רק את עצמך ולמרות שמעירים לך הערות קונקרטיות ואתה לכאורה עונה עליהן, זה לא באמת.

 

אז שוב:

 

1. בראש-אאור של סתם לדוגמא יוסטון, טקסס באוגוסט, כשכולם עומדים בפקקים שעתיים, זה רכב מיוחד לאקלים מדברי חם עם פקקים או שזו מוסטנג אקראית שירדה מפס הייצור?

 

גם יותר חם שם, גם הפקקים שלנו זה משחק ילדים לעומת שלהם.

 

2. אם היית מדבר בגרמניה...שוייץ...ניחא, הייתי מוכן לקבל את הנחת היסוד שלך, אבל ארה"ב בן אדם? ארה"ב ואיכות כבישים? חלק מהכבישים שם זה בכלל תלאים תלאים של תיקוני אספלט/ בטון, שלא לדבר על לוחות הפלדה הבולטים שמשתמשים בהם לכיסוי חורים בכביש בלב המטרופולין. בקיצור, ארה"ב זה בטח לא דוגמא לאיכות כבישים.

 

3. בנוגע לחלקי חילוף, אתה צודק חלקית, כפי שכבר אמרתי לך, זה חלק מלהחזיק רכב "כזה" אבל דווקא בדוגמא הנ"ל, את חלקי החילוף הנפוצים שצריך לאוטו, ניתן למצוא בארץ דיי בקלות.

 

4.

זה רכב שבנוי לנסוע ("ישר") על כביש (לשייט), מה תעשה פה בארץ תשייט בין רמזור לרמזור במקרה הטוב(או בין באמפר לבאמפר המקרה הפחות טוב).

 

 

מצטער, פה כבר אבדתי אותך.

 

אני עובד 28 ק"מ מהבית שלי בכביש חסר פקקים וממועט בתנועה, אבל יש בו כמה סיבובים...מוסטנג לא תתאים לי?

 

 

ולסיום, שאלה באמת בלי להרגיז אלא אשכרה מתוך עניין, נסעת אי פעם על מוסטנג?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה הבאת את זה ?

לא מתאים לאקלים? נוסעים במוסטנג ושאר המאסל באריזונה במדבר שהרבה יותר חם מישראל ואין שום בעיות.

חלקים יש ויש מוסכים הרכבים אמינים מאוד בתור אחד שהחזיק את רוב הספורטיביות בארץ .יכול לומר שאחרי שנתיים עם מוסטנג.

זה הרכב הכי אמין שהיה לי אי פעם.

לפותח השרשור לך בעקבות החלום ואם מוסטנג אז אך ורק v8 .

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד לא הזכרתם את הלחות בפלורידה. גהינום טרופי. אני יכול לשער שבגלל הלחות המכוניות שם עוברות טסט פעמיים בשנה ויש רישוי מיוחד למוסטנגים בגלל שהן יכולות להחליק על הכביש. גם ייתכן מאוד שיש מוסטנג ב 18K שם ביד ראשונה אפס ק"מ בסוכנות שלמה-פיכסט בקונטיקט. הכל אפשרי.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם על המענה. אני לא יודע אם זה המקום הנכון לשאול אבל אנסה בכל זאת:

 

אני כרגע בתהליכי קנייה של מוסטנג 2018 אקובוסט פאסטבק ואני אשמח אם מישהו מנוסה יוכל לענות לי על כמה שאלות:

1. איך עובד עניין האחריות על הרכב? צריך להביא איזשהם מסמכים למוסך המורשה/היבואן?

2. כמה יעלה לשים מערכת מולטימדיה עם מסך טאץ', מגבר וכו'?

3. כמה תעלה עבודת צבע + ציפוי נאנו איכותי?

4. כמה יעלה להחליך אגזוזים על מנת להוסיף קצת רעש לרכב?

5. כמה עולה טיפול 10,000 במוסך מורשה?

6. האם מישהו מכיר מקומות מומלצים באזור חיפה לכל הדברים שציינתי?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איפה שהוא בעולם...התחיל החופש הגדול?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרגיש כמו שרשור כזה..

פותש, אל תדאג, תביא את הרכב ונדאג לך להמלצות

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי התנאים בארץ: תנאי סע עצור בחום בגומרים על המנוע(שלא נדבר על הגיר ( ו כן זו לא קורולה)) , איכות כביש ירודה גומרים על המתלים שלהם (משולשים/הגה/פרונט ועוד.), חלקי חילוף רק מהאינטרנט שזה אומר במקרה תקלה, הרכב מושבת לכמה ימים במקרה הטוב, מכוניות זולות ונפוצות שם לא פה, כמובן מעבר למחירי חלפים תוסיף משלוח/מעמ/מכס ותקינה במקרה הגרוע.

לעניין מחירי האחזקה/טיפולים, אם אין לך את הידע וידיים טובות, תוכל להתקשר למוסך אמריקאיות ולשאול כמה יעלה לך בשביל לקבל פרופורציות.

זה רכב שבנוי לנסוע ("ישר") על כביש (לשייט), מה תעשה פה בארץ תשייט בין רמזור לרמזור במקרה הטוב(או בין באמפר לבאמפר המקרה הפחות טוב).

כמו שאמרו קודמיי, ליומיום זה לא רכב שמתאים וזה לא פרקטי להתנייד עם כזה דבר פה, לסופשים וכרכב שני או שלישי בתור תחביב זה כן חלום.

 

שמע, האימפלה 2005 העייפה שלי (שעשתה בשנה האחרונה נסועה של רכב ליסינג) די חולקת על כל מה שכתבת.

 

מנוע וגיר אמריקאיים לא מתים כזה בקלות.

 

טיפולים לא יקרים, וחלפים מארה"ב יש בלי סוף - אלא אם מישהו מספיק אידיוט כדי לבוא עם רכב אמריקאי של 250K למוסך מורשה אחרי תקופת האחריות ורוצה בכוח שיקרעו אותו... אם אתה מחזיק רכב של 250K בארץ לפני תום תקופת האחריות, אני מניח שמחירי הטיפולים לא יפריעו לך.

 

לגבי כבישים - לא רק שאני חולק עליך, אני מתכנן עוד שנה בערך להחליף אותה, ובחיי שאני לא יודע מה אקנה - לא חושב שאוכל לרדת מ V6 למשהו אחר, וההיצע רק הולך ומצטמצם :(

אימפלה 2005 3.4 6 מקומות

:-D

סוניק RS 2014

בעבר: ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...