Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם רוצים?!


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התשובה יחסית פשוטה והיא כבר עלתה. וידאו. היום לאנשים איך רצון לקרוא 1000 מילים אם הם יכולים פשוט לראות את זה בוידאו עם צילומים שיותר מרשימים.

לעשות סקירות אמיתיות של רכבים אמיתיים. אהבתי את הרעיון לסקירת רכבים מיד 2. לשלב את זה בקצת הומור - וזה יביא מתעניינים. לדאג דמורו יש מיליוני עוקבים והוא לא משתמש באפקטים מיוחדים או מצלמות מתוחכמות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המסקנה הייתה מאוד חד-משמעית - אין לי מושג מה אתם רוצים. אנחנו בוחנים מכונית ספורט מגניבה להחריד, ואף אחד לא מגיב. מפרסמים משהו עם השפעה צרכנית אדירה וכמות הצפיות מסתכמת בעשרות בודדות או מפרסמים סקירה של סיור במוזיאון והדיון בקושי ממריא, ומאידך כותבים מבחן על מסחרית שמקבל 15 תגובות תוך שעות בודדות, שרשור על מחירי חלפים שמתפתח לדיון חריף עם עשרות תגובות ומשתפים איזה וידאו מצחיק בפייסבוק שמקבל עשרות שיתופים.

 

התשובה פשוטה מאוד: תוכן איכותי. ברגע שהוא איכותי, הכותרת שמתנוססת על התוכן לא ממש מעניינת.

אני אקח לרגע את יוטיוב בתור דוגמה פשטנית אך די כוללת - יש כל מיני ערוצי ״הידעת?״ בסגנון מדעי / טכני קליל עם מיליוני נרשמים.

האם כל מיליוני הנרשמים האלה באמת מתעניינים לעומק באופן שבו כור גרעיני / סכר / מנוע מגבים של אוטו עובד? לא בהכרח,

אבל ברגע שהנושא מוגש היטב, נרשמים לערוץ. אותם ערוצים שאני מדבר עליהם נוגעים אגב במגוון אדיר ולא קשור בעליל של תחומים.

יש גם ערוצים של עובדות היסטוריות - שוב, מוגשות בצורה בהירה וקולחת אחרי בדיקת עומק - וגם כאן,

אוסף העובדות או האנקדוטות ההיסטוריות שבהם נוגעים בערוצים לא קשור זה לזה, ונע בין מדינות ותקופות.

 

רק כדי להבהיר: אני לא ממליץ שזה מה שיקרה כאן, אפשר וכדאי בהחלט לשמור את המיקוד בעולם הרכב, אבל מה בדיוק? הכי לא משנה.

 

= = = = = = = = =

 

נקודה נוספת לגבי דיונים - אין שום קשר בין אורך הדיון ושאר המדדים ה״נראים לעין״ המגדירים נושא אחד כמעניין ואחר כמשעמם.

אפילו להפך, הייתי אומר. התעוררות של דיון באה לרוב דווקא מפוסט מקורי לא מדויק או חסר. כתבה מהודקת ומהוקצעת

פשוט לא מעוררת דיונים (אלא רק תגובות ״תודה״) כי מי שטרח ועמל עליה השלים איזה מעגל שלם מפסקת הפתיחה ועד לסיום, ואין מה להוסיף.

 

בקיצור (אוי, הניסוחים שלי היום, קטסטרופה) - בניגוד ל״מה שכולם מספרים״ - צריך להתייחס מאוד בחשדנות למדדים שמייצרים טראפיק.

לאורך זמן, האיכות מנצחת ונחקקת (הדף ממשיך לצוף בחיפושים לאורך שנים), להבדיל מכל מיני ״דיונים מעוררים״ עם אלפי תגובות

שעם חלוף השנים אתה קולט שכל מה שקרה שם זה רעש שהקימו אוסף חתולים שרבו בתוך פח אשפה.

 

= = = = = =

 

נ.ב. לגבי וידאו:

כל מי שממליץ על וידאו לא מודע בגרוש לכמות העבודה ההיסטרית שזה דורש. אני לא ממליץ.

וכל מי שחושב שדאג דה מורו לא משתמש בציוד הכי יקר שיש ומשקיע עשרות שעות בהכנה ובעריכה תוך כדי היעזרות בצוות שלם של מסייעים למיניהם - טועה.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב. לגבי וידאו:

כל מי שממליץ על וידאו לא מודע בגרוש לכמות העבודה ההיסטרית שזה דורש. אני לא ממליץ.

 

לא מבין איך את קובע קביעה כזו נחרצת מבלי להכיר אותי.

אני אפטריסט רק 12 שנה מתוכם במשך 4 שנים ניהלתי חברת הפקות וידאו בבעלות עם שותף. אני מבין את התהליך ומבין מה נדרש.

א-בל. היום כל שמוק עם מצלמה מגיע למיליוני צופים ביוטיוב רק בגלל מה שאמרת - תוכן איכותי שמונגש באופן בידורי או נותן איזשהו ערך מוסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן יוצא לי לקרוא כתבות וסיקורים. לא מרגיש כל כך צורך להגיב. נכון זה כתוב יפה, נכון התמונות מ-ה-מ-מ-ו-ת ועדיין לא מרגיש צורך להגיב ולפתוח בדיון. אולי כי ככה אני אישית ואולי כי זה קצת מרגיש כמו לקרוא כתבה במגזין בזמן שממתינים בתור אצל הרופא שיניים. מקבלים אינפורמציה וזהו.

 

סתם כמה רעיונות כדי לעורר דיונים:

יומן אחזקה של... - נכון שיש הרבה שרשורים של אחזקה מתמשכת על כלי רכב אבל אין שם רכבים ממש מענינים. אפשר אולי לבקש מכמה חברי פורום עם רכבים ספורטיביים / יוקרתיים (אפשר שזה יהיה אנונימי לחלוטין) לשתף בנושא האחזקה (תקלות / עלויות תיקונים). מהצד השני של המדרג יפני מזדקן וצרפתייה מזדקנת.

 

יום בחיי... - ביקורת רנדומלית על רכב רנדומלי. פבל מלווה מחבר פורום את הרכב שלו (לסיבוב קצר) ועושה סקירה קצרה על הרכב ועל החיים איתו (יכול להיות טנדר מפלץ, יכול להיות טויוטה קורולה בת 20, יונדאי גטס או כל רכב אחר של חבר פורום). גם מכירים קצת את הבעלים של הרכב וגם מקבלים סקירה קצרה על הרכב.

 

החלפות... - יש פה בפורום הרבה קיטובים והרבה דעות. יוצרים איזושהי השוואה מעניינת, נניח רכב שטח זול, או אאוטלנדר VS קודיאק VS אקסטרייל או השוואה בין דגם של אלפא לבין BMW לבין... השוואה בין כפולי מצמדים וכו. ומפגישים בין מספר חברי פורום עם רכב שעונה על ההגדרה. כל אחד מקבל נהיגה קצרה ברכב של האחרים ובסוף חוזרים עם תובנות.

 

 

לדעתי אם יהיו פינות קבועות שכאלו נניח פעם בשבועיים ומצרפים לזה גם סרטון וידאו קצר (מעין פרומו) והשאר כתוב בצורה יפה זה יהיה הרבה יותר מעניין מסתם סקירה.

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שבוקי כותב עליו, מבחינתי.

 

בשיא הכנות, אני לא רואה שום הבדל מהותי בין 308, גולף, פוקוס, אסטרה וכו'. כולם יפים, כולם אופים ומה שנשאר זה מחיר תמורת אבזור, ואם תשימו לב, לשם מגיעים השרשורים שעוסקים במכוניות הללו (לאו דווקא האצ'באקים, זו רק דוגמא. אין הבדל כ-ז-ה בין ספורטאז' לטיגואן או השד יודע מה). אבל כן, אני מבין את אלו שבשבילם זה צורך.

 

אז מה שנשאר עבורי זה דברים מיוחדים, כמו מה שבוקי כותב עליו- אספנות, מסחריות, כלי עבודה שונים, רכבות ואוטובוסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לא מבין איך את קובע קביעה כזו נחרצת מבלי להכיר אותי.

אני אפטריסט רק 12 שנה מתוכם במשך 4 שנים ניהלתי חברת הפקות וידאו בבעלות עם שותף. אני מבין את התהליך ומבין מה נדרש.

א-בל. היום כל שמוק עם מצלמה מגיע למיליוני צופים ביוטיוב רק בגלל מה שאמרת - תוכן איכותי שמונגש באופן בידורי או נותן איזשהו ערך מוסף.

 

אז שתף אותנו מה כרוך בהפקת סרטון של כ-15 דקות.

מה התהליך של דבר כזה שכולל הכנה מבחינת טקסט ולוקיישן ראוי, צילום נכון, עמידה ודיבור מול מצלמה (תורה בפני עצמה),

עריכת החומר, בקרה על מה שצולם (אימפרזה טורבו אטמוספירית, הא ערוץ הספורט?), כמה זמן זה אמור לקחת ברוטו,

האם אדם מהיישוב יכול להפיק דבר כזה לבד ואם לא, כמה זה עשוי לעלות וכו'.

 

דאג דה-מורו כרפרנס למשהו שנראה בסיסי יחסית, אבל מועבר אחלה, עם הומור סביר וג'סטות כאלה שמחזיקות צופים 25 דקות על מאזדה 3,

באמת שלא צריך יותר מזה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסיף עוד נקודה,

 

הייתי שמח לראות מבחן השוואתי של מערכות הבטיחות בדגש על מערכות בלימה אוטונומיות כולל וידיאו,

באילו רכבים זה באמת עובד ואילו לא.

 

באילו מהירויות כולל דוגמאות על בלימה במקרה של רכבים ובמקרה של הולכי רגל

 

תודה

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז שתף אותנו מה כרוך בהפקת סרטון של כ-15 דקות.

מה התהליך של דבר כזה שכולל הכנה מבחינת טקסט ולוקיישן ראוי, צילום נכון, עמידה ודיבור מול מצלמה (תורה בפני עצמה),

עריכת החומר, בקרה על מה שצולם (אימפרזה טורבו אטמוספירית, הא ערוץ הספורט?), כמה זמן זה אמור לקחת ברוטו,

האם אדם מהיישוב יכול להפיק דבר כזה לבד ואם לא, כמה זה עשוי לעלות וכו'.

 

דאג דה-מורו כרפרנס למשהו שנראה בסיסי יחסית, אבל מועבר אחלה, עם הומור סביר וג'סטות כאלה שמחזיקות צופים 25 דקות על מאזדה 3,

באמת שלא צריך יותר מזה.

 

לא יודע מי זה דאג דה-מורו אבל זו בדיוק הייתה כוונתי, שתוכן חשוב יותר מציוד הכי מתקדם שיש.

בנוסף, לא דיברתי על סרטון של 15 דקות, דיברתי על סרטון משעשע / אינפורמטיבי קליל של עד 2 דקות גג.

ברור שלהפיק סרטון זה תהליך מורכב ואם נלקח ברצינות אז גם מאד יקר אבל לא למחוזות האלה אני מתכוון.

זכור לי וידאו די פשוט ובסיסי של שני חבר'ה מערוץ הספורט שבדקו את הלאון קופרה קופר החדשה. סתם עומדים ומדברים עליה, מראים קצת את הרכב מבחוץ ומבפנים ובתכל'ס זה היה לי יותר מעניין מסתם לקרוא כתבה עליה. למה? לא יודע. כי זה הרגיש לי כמו שיחת חולין בין שני אנשים, משהו שהצלחתי להתחבר אליו ולהבין הלכה למעשה על מה הם מדברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני רוצה באמת להודות לכולכם על שהקדשתם זמן ומחשבה וטרחתם לענות תשובות מנומקות ומקיפות (חלקכם לפחות :lol:). זה בכלל לא מובן מאליו.

אני רוצה להתייחס לחלק מהנושאים שעלו כאן בכמה תגובות באופן כללי, ולמטה אגיב פרטנית לדברים שלדעתי מצדיקים התייחסות נפרדת. אם לא הגבתי לכם כאן או שם, אני מתנצל.

 

עלו כאן כמה נושאים שקיבלו מספר התייחסויות, אז אני אנסה לתת את דעתי לכל אחד מהם:

אמינות

לצערי זה נושא בעייתי מאוד שכן יש להלך אודותיו על קליפות ביצים מכמה סיבות:

1. מאוד קשה להשיג מידע מקיף ואמין לגבי אמינות של רכבים גם כי מי שמחזיק במידע הזה לא רוצה לספק אותו (אני לא רואה חברת ליסינג שחושפת בפנינו ש-80% מהמכוניות מדגם X שבבעלותה דרשו החלפת קלאץ' או רצועת טיימינג.

2. הדרך האמיתית היחידה להשיג מידע אמין (:D) בנושא הוא ע"י תחקיר מקיף ומעמיק של בעלי רכבים בהווה או בעבר, וזה לצערי דורש זמן/כסף שאין לי. כמובן שאפשר לעשות משהו בערך ופחות או יותר ויהיה בסדר, אבל קשה לי מאוד לשים את השם שלי ושל CF על משהו שלא קיבל מספיק עבודת הכנה (כמו עם התמונות של ה"פורשה" מהמכירה הפומבית של הנסיך הניגרי ההוא מלפני כמה שבועות).

3. סיבה נוספת לכך שהמידע הזה צריך להיות water tight היא שברגע שתעלה כתבה כזו, אני מייד אקבל טלפון בו אני אצטרך להסביר מאיפה הבאתי את המידע ואיך אני מעז וכו' וכו' וכו'. אין לי בעיה עקרונית עם זה (ביננו, אני אפילו קצת נהנה מזה) אבל בשביל שאצלח את שיחת הטלפון הזו אני כאמור צריך שהמידע יגיע אחרי תחקיר מקיף ומעמיק, שאני (לצערי הרב - שלא יהיה ספק לרגע) לא יכול לבצע כרגע.

 

רכבים עממיים

האמת, הפתעתם אותי. כלומר, אני לא סתום (לא הרבה בכל אופן), אני יודע שמכוניות עממיות רלוונטיות ליותר אנשים, אבל הייתי בטוח שהן פחות מעניינות כי הן... ובכן, פחות מעניינות. אין שום בעיה לייצר תוכן על מכוניות עממיות, אבל השאלה שלי אליכם (כל מי שביקש את זה) היא האם אתם לא מקבלים כבר היום מספיק תוכן עליהן במקומות אחרים? או ששם התוכן לא מספיק טוב/מעניין/מקיף/שנון-מצחיק-חתיך ואתם רוצים לקבל אותו במקום שאתם "סומכים עליו"?

 

טכנולוגיה ומערכות בטיחות

רשמתי ולקחתי. בהיותי אולטרא גיק בעצמי זה נושא שמעניין גם אותי, ואם זה מעניין גם אתכם - אדרבא.

 

השוואתי בין נישתי

הרעיון מעולה, וגם ניסיתי להוציא אותו לפועל מספר פעמים גם כאן וגם במסגרות אחרות, אבל היבואנים - איך לומר בעדינות - לא זורמים על זה. ובלי לקבל מהם רכבים זה לא באמת אפשרי.

סקירות לרכבים משומשים/משופרים/אספנות

גם זה רעיון מצוין, אבל מסתבר שפוליסות ביטוח אוסרות על "מבחני ביצועים" ולא מכסות נזק שעלול להיגרם במהלכן. למרות שהסיכוי שיקרה משהו הוא מאוד קטן, אני לא מוכן לסכן את בעלי הרכבים בהוצאות שעלולות ליפול עליהם בגלל הנושא הזה. זה כמובן מעבר לצורך לשכנע בעלים של רכבים כאלה לתת לנו את הרכב שלהם ליום מבחן. לנושא הזה יש פתרון - אתם. כמו שרשורי האחזקה וכתבות האחזקה שפרסמנו במגזין, כל מי שרוצה יותר ממוזמן לכתוב סקירה על הרכב שלו ולשלוח אותה אליי למייל ([email protected]) לפידבק ושירותי הגהה, או אפילו ליצור קשר בשלב הרעיון וביחד נוכל לגבש משהו ביחד. אני, מיותר לציין, מאוד אשמח.

וידאו

לא יקרה. לפחות לא בעתיד הנראה לעין. קשה לי מאוד עם הקונספט של סרטונים כמו של דאג וקשה לי מאוד להוציא משהו לא מלוטש. סרטון מלוטש של 5-10 דקות דורש השקעה של אלפי שקלים שאין לנו (או כישורי צילום ועריכת וידאו, שאין לי). יתרה מזו, כמה מחקרים שקראתי דווקא מציגים תמונה הפוכה בהקשר של "ביקוש" לתוכן וידאו. מסתבר שתוכן כתוב דווקא מקבל פי שניים יותר טראפיק. כן, זה הפתיע גם אותי, אבל מסתבר שהמילה הכתובה עדיין חזקה יותר.

 

סקירות תקציב (רכבים ב-X ש"ח או רכבים למטייל/ספורטיבי המתחיל)

רעיון מעולה, לגמרי ישים ואם לדעתכם זה מעניין אפשר להתחיל לעבוד על זה כבר עכשיו.

 

פבל, כמדומני שסקר עם כמה אפשרויות (וגם עם כמה אפשרויות הצבעה) יהיה מתאים מאד בשרשור הזה, כל אחד יצביע לפי העדפותיו.

 

בכוונה לא פתחתי סקר כדי לא להגביל את הרעיונות. המטרה הייתה לתת לכם לבצע פריסטייל מחשבתי ולהעלות כל דבר שבא לכם.

 

 

בכנות אני מתרשם מכמות ואיכות העבודה שאתה עושה למען הפורום.

אבל, איכשהו במרוצת הזמן נעלמו מהפורום חברים דעתנים שיצרו עניין עצום.

 

תודה רבה. אין דבר שיותר משמח אותי מאשר לדעת שמה שאנחנו עושים מוערך..

חברים דעתניים באים והולכים כל הזמן. כמובן שהייתי שמח שהם רק יבואו ולא ילכו, אבל זו דרכו של עולם. אני חושב שחלק מה"אשמה" היא של אופי השיח שאנחנו מנסים לייצר כאן בתקופה האחרונה - יותר מקצועי ונעים ופחות קאטלות בין אוהדי כדורגל (ואג/אלפא, צרפתיות/יפניות וכו'). כשהדיונים פחות קיצוניים וארסיים, הם הופכים גם פחות לוהטים ודעתניים, ואותם חברים עם דעות בלתי ניתנות להפרכה פונים לפלטפורמות אחרות בהן האמירות שלהם מקבלות "לייק" או לב ותו לא.

 

כתבת לעשות תודה ולא לכתוב הודעה חדשה אבל זה קצת נוגד את המטרה (לכתוב תגובות וליצור דיון :shock: )

 

המטרה הייתה לייצר דיון שייצר דיונים. לאו דווקא שהדיון הזה ימריא. אבל כן, אני רואה את האירוניה :lol:.

 

תספרו לנו מי אתם ואיך הפורום הנחמד הזה קם, לא כולם מגיעים למפגשים ולא כולם מכירים את האנשים שמאחורי המקלדת.

 

תבוא למפגשים, תכיר.

 

אם תחזירו את הסטיקרים זה יעורר עניין ויביא דם חדש לפורום.

 

הסטיקרים מעולם לא הלכו והם כאן להישאר. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לכאן ולעקוב אחרי ההוראות, ובין 3 ימים ל-52 שנות עסקים מאוחר יותר (בתלות בדואר ישראל) המדבקות אצלך בתיבת הדואר.

 

ועל תיסחפו עם הזרם של עיתונות מטעם ( שם כל הרכבים טובים ) .

 

לא יקרה. לפחות לא כל עוד שלומי הבעלבית ואני יושב על השיבר של התוכן.

 

אבל אם כבר נגענו בנושא, ואם לדעתכם זה מצדיק שרשור נפרד תגידו ואפצל את זה לדיון חדש - חשוב לי לשמוע את דעתכם על תוכן ממומן, כי זה נושא שעולה המון גם בשיחות שלנו עם עסקים בתחום. האם מבחינתכם כל תוכן ממומן הוא פסול או שיש מקרים בהם הוא אפשרי (שלא לומר אפילו מבורך) כמו למשל, סתם לדוגמא, מדריכי אחזקה בסיסית בשיתוף יבואן חלפים או מוסך כזה או אחר, מדריכים בסיסיים על שימוש ברכב (כיוון תנוחת נהיגה, חיבור מושבי בטיחות) כשהרכב המצולם הוא של יבואן ששילם כדי להשתתף בסרטון, או כמו שעשו בערוץ היוטיוב Straight Pipes שהם מקבלים ספונסרשיפ מגודייר ובכל סקירה אומרים מה הצמיג שגודייר ממליצים עליו.

 

 

כמובן שאני מצפה לשמוע מכם עוד רעיונות או תגובות למה שאמרתי. ושוב - המון (אבל באמת המון) תודה לכל מי שמשתתף, גם אם לא בתגובה אלא רק ב"תודה".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהצד שלי, כאחד שכותב תוכן כאן.

 

לי אישית אין בעיה עם תוכן ממומן כל עוד אין התערבות בתוכן עצמו או במסקנות. ציוד, רכב או אזכור של חברה זו או אחרת לא פוגע באמינות שלנו.

סתם דוגמה, אם לצורך כתבה על בדיקות נכונות והתאמות של צמיג לרכב (בדיקת עומק חריצים, תאריך יצור) נציין שהכתבה בשיתוף פנצ׳רייה מסוימת ומותג צמיגים כלשהו - מקובל.

 

אם אותה חברת צמיגים רוצה ללמד אותנו שהמוצר שלהם הכי טוב בשוק ולהסביר בצורה מעניינת וברורה למה ואיך - מקובל. אם זאת טכנולוגיה יחודית - גם מקובל.

 

אם לצורך העניין, אין שום ייחוד, טכנולוגיה מעניינת או נושא אמיתי שאפשר ללמוד ממנו - מיותר.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה בבקשה לא וידאו.

אני לא מבין מה המשיכה בוידאו, מבחינתי זה פורמט מציק מאוד. המקום היחיד בו אני רואה בו תועלת זה לפעמים בהוראות הרכבה טכניות.

לוקח פי שלוש זמן לפחות לצרוך תוכן וידאו מאשר תוכן כתוב, ואי אפשר לחזור בקלות לנקודה מסויימת כדי לקרוא משפט / פסקה מסויימת שוב.

נדיר מאוד שאני צופה בביקורות / תוכן וידאו ותמיד אחפש מקור כתוב במקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירות רכבי יד 2 לדעתי חסרות, יש המון שאלות בפורום יעוץ ברכישת רכב שחוזרות על עצמם כמו "רכב אמין לסטודנט עד 20,000 ש"ח" או " ידני ומהנה עד 40,000 ש"ח". אפשר לעשות סקירות לרכבים שעונים על דרישות מסויימות סביב תקציב מסויים (נניח רכבי "סטודנטים" סביב 20-30 אש"ח) היופי לדעתי בהשוואות כאלה שאפשר לקחת ראש בראש רכבים שכחדשים לא היו ברי השוואה (נניח סופר מיני נגד מיני) ובמהלך השנים מצב השוק גרם לכך שמחירם יהיה דומה. בנוגע לאמינות- אני מבין שהנושא קצת בעייתי אבל לדעתי יש מקום לציין מחלות כרוניות ידועות (דוגמת DSG) כמו כן עלויות טיפול ואחזקה יכולות להיכלל ולתת איזה תמונה בנוגע לאחזקת הרכב.

כדי להתניע את העסק אני מוכן לקחת על עצמי כתיבת מאמר על רכבי הסטודנטים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי וידאו די פשוט ובסיסי של שני חבר'ה מערוץ הספורט שבדקו את הלאון קופרה קופר החדשה. סתם עומדים ומדברים עליה, מראים קצת את הרכב מבחוץ ומבפנים ובתכל'ס זה היה לי יותר מעניין מסתם לקרוא כתבה עליה. למה? לא יודע. כי זה הרגיש לי כמו שיחת חולין בין שני אנשים, משהו שהצלחתי להתחבר אליו ולהבין הלכה למעשה על מה הם מדברים.

אם זה קנה המידה שלך, שיהיה לך לבריאות. באמת.

בהסתכלות קצת יותר ביקורתית על אותו סרטון, מדובר במשהו חובבני מינוס שערוך רע, לא מעורר עניין ולא מכיל שום תוכן משמעותי,

או בקיצור, אם נסתכל על זה מהזווית של יוצרי התוכן בקארספורום - בזבוז זמן.

 

גילוי נאות: עבר תעסוקתי נאה בפוסט פרודקשן, וגם, להבדיל, בהפקות בימתיות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה קנה המידה שלך, שיהיה לך לבריאות. באמת.

בהסתכלות קצת יותר ביקורתית על אותו סרטון, מדובר במשהו חובבני מינוס שערוך רע, לא מעורר עניין ולא מכיל שום תוכן משמעותי,

או בקיצור, אם נסתכל על זה מהזווית של יוצרי התוכן בקארספורום - בזבוז זמן.

 

גילוי נאות: עבר תעסוקתי נאה בפוסט פרודקשן, וגם, להבדיל, בהפקות בימתיות.

 

לא אמרתי שזה קנה המידה שלי לסרטון שעשוי טוב, אמרתי שאם התקציב הוא אפסי אזי זו דוגמא לסרטון קליל בהפקה מאד פשוטה שיש בה גם ערך בידורי וגם ערך אינפורמטיבי. רואים את הרכב, מספרים לנו עליו וכל זאת באווירה קלילה והומוריסטית. נכון שזו לא דוגמא לסרט טוב אבל זה כן עושה את העבודה ביצירת שיח בתקציב מינימלי, זה הכל. בכל מקרה, כפי שפבל הבהיר, וידאו לא יקרה כאן אז הדיון הזה לא רלוונטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אם כבר נגענו בנושא, ואם לדעתכם זה מצדיק שרשור נפרד תגידו ואפצל את זה לדיון חדש - חשוב לי לשמוע את דעתכם על תוכן ממומן, כי זה נושא שעולה המון גם בשיחות שלנו עם עסקים בתחום. האם מבחינתכם כל תוכן ממומן הוא פסול או שיש מקרים בהם הוא אפשרי (שלא לומר אפילו מבורך) כמו למשל, סתם לדוגמא, מדריכי אחזקה בסיסית בשיתוף יבואן חלפים או מוסך כזה או אחר, מדריכים בסיסיים על שימוש ברכב (כיוון תנוחת נהיגה, חיבור מושבי בטיחות) כשהרכב המצולם הוא של יבואן ששילם כדי להשתתף בסרטון, או כמו שעשו בערוץ היוטיוב Straight Pipes שהם מקבלים ספונסרשיפ מגודייר ובכל סקירה אומרים מה הצמיג שגודייר ממליצים עליו.

 

לגמרי בעד. זה מקובל בכל מדיה\אתר ואין מה לפחד מזה. כל עוד זה נעשה בגלוי וכתוב ב"גובה עיניים" (ולא סתם טקסט מתורגם מברושרה של היצרן), זה יכול להיות מעניין. את המוצר עצמו אפשר יהיה להגריל בין משתתפי הדיון :wink:

 

 

+1 לגבי Straight Pipes, אחלה חברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...