Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם רוצים?!


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לעשות את הבדיקות האלו יכול לקחת ימים. גם אם יקבלו את הרכב לשבוע - מי יבצע את הבדיקות האלו? מי ישלם על זה? בשביל זה יש תקנים ולוקחים בחשבון סטיית תקן. גם ככה הצריכה מושפעת מסגנון הנהיגה, שמשתנה מאדם לאדם. לדעתי זה קצת בזבוז זמן לנסות להשיג את הנתונים נאלו באופן עצמאי.

 

 

שאלו מה רוצים, כתבתי את מה שייתן ייחוד למבחנים באתר עבורי. :) כעת כל איזכור של הצריכה במבחנים (לא רק פה, אלא בכלל), הם חסרי ערך בגלל מה שאמרת, אבל אם יעשו את זה יותר יסודי כפי שהצעתי (בנוסף אפשר לתעד כמה ק"ם בדיוק נעשו בתוך ומחוץ לעיר, מהירות ממוצעת בתוך ומחוץ לעיר ומהירות ממוצעת כללית של כל הנסיעה). נכון, דורש יותר מאמץ מסתם להנות מנסיעה ברכב חדש. אם זה בלתי אפשרי/אין רצון - מקובל, נמשיך הלאה. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סקירות רכבי יד 2 לדעתי חסרות, יש המון שאלות בפורום יעוץ ברכישת רכב שחוזרות על עצמם כמו "רכב אמין לסטודנט עד 20,000 ש"ח" או " ידני ומהנה עד 40,000 ש"ח". אפשר לעשות סקירות לרכבים שעונים על דרישות מסויימות סביב תקציב מסויים (נניח רכבי "סטודנטים" סביב 20-30 אש"ח) היופי לדעתי בהשוואות כאלה שאפשר לקחת ראש בראש רכבים שכחדשים לא היו ברי השוואה (נניח סופר מיני נגד מיני) ובמהלך השנים מצב השוק גרם לכך שמחירם יהיה דומה.

 

לחלוטין מקבל, אם זה משהו שבאמת מעניין, ומהשרשור הזה נראה שזה באמת מעניין, נתחיל לעבוד על זה.

 

בנוגע לאמינות- אני מבין שהנושא קצת בעייתי אבל לדעתי יש מקום לציין מחלות כרוניות ידועות (דוגמת DSG) כמו כן עלויות טיפול ואחזקה יכולות להיכלל ולתת איזה תמונה בנוגע לאחזקת הרכב.

 

זאת תהיה כתבה מאוד קצרה :)

את הדברים שאפשר להכתיר "מחלות כרוניות ידועות" אפשר לספור על יד אחת, זה בטח ובטח שלא מספיק בשביל לייצר תוכן משמעותי שיכלול מספר נקודות עניין לכל דגם.

 

כדי להתניע את העסק אני מוכן לקחת על עצמי כתיבת מאמר על רכבי הסטודנטים

שמח על הרמת הכפפה, וכאמור, המייל שלי פתוח לכולם.

 

 

 

סקירה על רכב מנקודת הראיה של בעליו , נותנת כר נרחב לדיון. בעד ונגד - למה קניתי את הרכב הזה.

את זה עשינו כמיטב יכולתנו, עם פרסום סקירות של מובילי הדעה על הרכבים שלהם. בגלל שאין לנו מלא מלא כסף לקנות מלא מלא מכוניות, גם זו באר שתתייבש מהר מאוד.

 

 

כתבות "בשיתוף" או "מטעם" או תוכן שיווקי, לא ממש מעניינות . כמי שקרא באדיקות את כל גליונות טורבו ואוטו בשנות ה80, אני יכול להגיד שמה שרואים היום במרבית ה"עיתונים" בארץ לפחות רחוק מלהיות מעניין מעבר לפרסומת סמויה. במיוחד בהשוואה למגזינים בחו"ל ובוודאי סקירות באתרים מושקעים יותר , למשל KM77.

אישית פחות מאמין בוידאו ובתוכן ממומן.

עד עכשיו סיקורי רכב פה היו בעייני הכי אובייקטיביים, בבקשה אל תהרסו [emoji120]

 

אענה לשניכם יחד, כאמור - אין סיכוי שיעלה פה תוכן שהמהות שלו תושפע ממפרסמים. גם כי אני לא מאמין בלשקר לקוראים שלנו, וגם כי ביננו, אם נעשה את זה, תוך בערך שניה וחצי אנחנו שרופים אצלכם לנצח, ולא ממש בא לי על זה.

 

רוב הרכבים שאתם עושים להם מבחן כבר 10 ערוצי יוטיוב עשו להם וידאו ולרוב זה לא באמת מחדש כלום.

בדיוק בגלל זה פתחתי את השרשור הזה. כדי להבין האם מה שאנחנו עושים היום באמת לא מעניין, ואם כן, מה כן יעניין.

 

 

אני לא יודע לכמה זמן אתם מקבלים את הרכבים והאם זה בכלל אפשרי, לעשות חלק מהמבחן כולו נסיעות רגועות גם בתוך וגם מחוץ לעיר וחלק מהמבחן נסיעה יותר מאומצת ולתת סיכום על הרכב לשני החלקים. כמו כן למדוד את צריכת האנרגיה בנפרד לכל חלק. כשזה צריכת דלק זה קצת פחות קריטי, אם כי גם חשוב מאוד, אבל כשנותקף בשלל דגמי פלאג-אין וחשמלי מלא בשנה הקרובה, זה יהפוך לחשוב במיוחד - לדעת טווח נסיעה אמיתי לשתי צורות הנהיגה, כמו גם זמני טעינה אמיתיים ולא של היצרן (עם עדיפות לבדיקה של שתי צורות הטעינה - שקע ביתי וטעינה מהירה). השאלה היא האם באמת יש לכם את הזמן לעשות פעמיים את הטווח של רכבים חשמליים למשל.

 

אנחנו מקבלים את הרכבים ל-48 שעות או לסוף שבוע (חמישי/שישי עד ראשון) וטכנית אנחנו יכולים להספיק את מה שאתה מציע, לפחות בכל הנוגע לצריכת דלק, לטעינות מרובות זה לא יספיק כי טעינות של רכב חשמלי מלא לוקחות לפחות 8 שעות וכדי לגמור את הסוללה צריך עוד 5-6 שעות נהיגה.

 

כדי לחשב טעינה אפשר פשוט לעשות חישוב הספק/קיבולת די פשוט - לוקחים את קיבולת הסוללה (בקילו-וואט) ומחלקים ב-230 (מתח בוולטים) כפול הזרם שהשקע שלך מפיק (בדרך כלל 10 או 16 אמפר בחד פאזי או 40 אאל"ט בתלת-פאזי) לחלק באלף ואז אתה מקבל את זמן הטעינה בשעות.

במספרים זה נראה ככה:

H=KW/[(230*A)/1000]

ובפועל זה:

נניח יש סוללה עם קיבולת של 30 קילו-וואט (30,000 וואט).

ניקח לצורך הדוגמא בית רגיל עם תשתית של 16 אמפר, נכפיל ב-230 וקיבלנו 3,680 וואט או 3.68 קילו-וואט. מחלקים את ה-30 קילו-וואט ב-3.68 וקיבלנו זמן טעינה של 8.15 שעות (או 8 שעות ו-9 דקות).

זה כמובן חישוב משוערך כי טעינה של סוללה לא עובדת בצורה ליניארית אלא מאטה ככל שהיא מתקדמת, אבל זה מאפשר לקבל הערכת זמן די קרובה למציאות, ולא פחות קרובה משאנחנו נקבל אם נבדוק את המצב הזה בפועל אצלנו.

 

 

באשר לצריכת דלק, יש כמה נקודות. הראשונה היא שיש כבר אתרים שעושים את זה (KML וקארקוסט אם אני לא טועה) ואני מעדיף קודם כל לבחור לתת מענה לדברים שעדיין לא מקבלים מענה מאשר לנסות להתחרות עם מישהו שיש לו יותר ניסיון, יותר מידע, ויותר וותק בתחום מסוים. מה גם שאני מאמין בפירגון הדדי בין גופים ואם יש מישהו שיודע מה הוא עושה ועושה את זה טוב, מגיע לו שיגיעו אליו לצרוך את המידע הזה. זה מתחבר לתגובה שלי ל-AsarRS - אני מעדיף לייצר תוכן שלא קיבלתם במקומות אחרים ומרגישים שחסר לכם, מאשר לייצר עוד מאותו דבר שכבר ראיתם ולא מעניין אתכם, ואני לא יכול לחדש לכם שום דבר (חוץ מתמונות יפות :)).

 

הנקודה השניה היא שבמבחנים שאנחנו עושים אנחנו משתדלים לערב בין כל סוגי הנסועה - עירונית, בין עירונית, אגרסיבית, פקקים, וחסכונית - ולחשב את צריכת הדלק משם כדי לקבל איזשהו Baseline שהוא הממוצע הכי ממוצע שאפשר, כאשר אפשר כמובן לקבל צריכה יותר או פחות טובה, אבל כן מקבלים איזשהו נתון שלא נוטה לאף כיוון. כדי לקבל נתון צריכת דלק שאפשר להתייחס אליו צריך לנסוע לפחות 200-300 ק"מ וכדי לקבל נתון עצמאי לכל סוג נסועה, כל מבחן יצטרך להיות איזה 1000 ק"מ. ומעבר לזה שלדחוס 1000 ק"מ ליומיים זה קשוח מדי ברוב המקרים, לטעמי המספרים שאנחנו מקבלים מספיק טובים, כי גם אם נציג נתונים עצמאיים לכל סוג נסועה, הוא עדיין יכול להשתנות דרסטית בהתאם לאופי הנהיגה של הרוכשים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ולא היו כאלה...

כתבה על היסטוריית המירוצים בישראל.

כתבה על התקנה שמונעת שינויי מבנה/ שיפורי רכב.

סקירת הפעילות השוטפת מול כל הגורמים הפועלים לשינוי המצב בשרשור מתמשך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

היו כמה שרשורים בעניין הסטוריית המירוצים בפורום אספנות עם המון מידע, לדעתי הכותבים שם כבר לא פעילים אבל מאוחר יותר אחפש ואנסה לעניין אותם בשכתוב החומר לכתבה.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  1. מעניין להשוות רכב לדור הקודם במידה והיה שינוי משמעותי בין הדורות. למשל מאזדה 3 או וולוו s60.
    לא יודע עד כמה קשה לארגן את זה (צריך מתנדב עם הרכב הקודם).
  2. ברוח דומה לדעתי מעניין לקרוא על מפגש בין דורי, למשל של מיאטות או גולף gti.
  3. שאלה שחוזרת על עצמה בפורום: רכב מהנה בתקציב צנוע. מעניין לארגן מפגש והתרשמות נהיגה עם בעלי המכוניות השונות שעולות כאפשרויות כגון היאריס ts, קליאו ספורט ישנות, אלפא מיטו\ג'ולייטה.
    אני מוכן להתנדב עם הפוקוס 1.6 אקובוסט שתמיד מוזכרת כאופציה.
    הבעלים יכולים לספר על האחזקה ועד כמה הרכב מספק ערך מוסף.
  4. הייתי רוצה לקרוא ראיון עם מישהו מרשות המיסים שיסביר את מדיניות המס בישראל.
    לדוגמא בועז סופר, לשעבר סמנכ"ל רשות המיסים פרסם בזמנו מספר מאמרים במגזין אוטו ויכול להיות שהוא יסכים להתראיין.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו מקבלים את הרכבים ל-48 שעות או לסוף שבוע (חמישי/שישי עד ראשון) וטכנית אנחנו יכולים להספיק את מה שאתה מציע, לפחות בכל הנוגע לצריכת דלק, לטעינות מרובות זה לא יספיק כי טעינות של רכב חשמלי מלא לוקחות לפחות 8 שעות וכדי לגמור את הסוללה צריך עוד 5-6 שעות נהיגה.

 

כדי לחשב טעינה אפשר פשוט לעשות חישוב הספק/קיבולת די פשוט - לוקחים את קיבולת הסוללה (בקילו-וואט) ומחלקים ב-230 (מתח בוולטים) כפול הזרם שהשקע שלך מפיק (בדרך כלל 10 או 16 אמפר בחד פאזי או 40 אאל"ט בתלת-פאזי) לחלק באלף ואז אתה מקבל את זמן הטעינה בשעות.

במספרים זה נראה ככה:

H=KW/[(230*A)/1000]

ובפועל זה:

נניח יש סוללה עם קיבולת של 30 קילו-וואט (30,000 וואט).

ניקח לצורך הדוגמא בית רגיל עם תשתית של 16 אמפר, נכפיל ב-230 וקיבלנו 3,680 וואט או 3.68 קילו-וואט. מחלקים את ה-30 קילו-וואט ב-3.68 וקיבלנו זמן טעינה של 8.15 שעות (או 8 שעות ו-9 דקות).

זה כמובן חישוב משוערך כי טעינה של סוללה לא עובדת בצורה ליניארית אלא מאטה ככל שהיא מתקדמת, אבל זה מאפשר לקבל הערכת זמן די קרובה למציאות, ולא פחות קרובה משאנחנו נקבל אם נבדוק את המצב הזה בפועל אצלנו.

 

 

באשר לצריכת דלק, יש כמה נקודות. הראשונה היא שיש כבר אתרים שעושים את זה (KML וקארקוסט אם אני לא טועה) ואני מעדיף קודם כל לבחור לתת מענה לדברים שעדיין לא מקבלים מענה מאשר לנסות להתחרות עם מישהו שיש לו יותר ניסיון, יותר מידע, ויותר וותק בתחום מסוים. מה גם שאני מאמין בפירגון הדדי בין גופים ואם יש מישהו שיודע מה הוא עושה ועושה את זה טוב, מגיע לו שיגיעו אליו לצרוך את המידע הזה. זה מתחבר לתגובה שלי ל-AsarRS - אני מעדיף לייצר תוכן שלא קיבלתם במקומות אחרים ומרגישים שחסר לכם, מאשר לייצר עוד מאותו דבר שכבר ראיתם ולא מעניין אתכם, ואני לא יכול לחדש לכם שום דבר (חוץ מתמונות יפות :smile:).

 

הנקודה השניה היא שבמבחנים שאנחנו עושים אנחנו משתדלים לערב בין כל סוגי הנסועה - עירונית, בין עירונית, אגרסיבית, פקקים, וחסכונית - ולחשב את צריכת הדלק משם כדי לקבל איזשהו Baseline שהוא הממוצע הכי ממוצע שאפשר, כאשר אפשר כמובן לקבל צריכה יותר או פחות טובה, אבל כן מקבלים איזשהו נתון שלא נוטה לאף כיוון. כדי לקבל נתון צריכת דלק שאפשר להתייחס אליו צריך לנסוע לפחות 200-300 ק"מ וכדי לקבל נתון עצמאי לכל סוג נסועה, כל מבחן יצטרך להיות איזה 1000 ק"מ. ומעבר לזה שלדחוס 1000 ק"מ ליומיים זה קשוח מדי ברוב המקרים, לטעמי המספרים שאנחנו מקבלים מספיק טובים, כי גם אם נציג נתונים עצמאיים לכל סוג נסועה, הוא עדיין יכול להשתנות דרסטית בהתאם לאופי הנהיגה של הרוכשים.

 

לא הכרתי שום מקום שעושה בדיקה ייסודית של צריכת דלק. נכנסתי גם לאתרים שרשמת ולא ראיתי משהו (ב-KML בדגם הספציפי שבדקתי ראיתי שעקרונית משתמשים יכולים להכניס שם נתונים, אבל אין גם את זה). בקיצור אין את זה בשום מקום בארץ להבנתי.

 

אפשר לצמצם את זה רק לדגמי פלאג-אין וחשמל אם זה בעייתי ממש. וכאמור אפשר לתעד ולרשום בטבלה בסוף המבחן כמות הקילומטרים ומהירות ממוצעת לכל שלב במבחן (רגוע+בעיר, מאומץ+מחוץ לעיר וכו'). ברור שעדיין יהיה הבדל בינך לבין כל נהג אחר, אבל תהיה נקודת ייחוס מסויימת שהסטיה ממנה באותם תנאים תהיה קטנה יחסית. מבחינת טווחי נסיעה של רכבים חשמליים הנתונים יהיו מועילים מאוד לדעתי. אם זה לא ריאלי, אז שכח מזה. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע סטיית התקן בחישובי צריכת דלק או חשמל היא בערך 10 אחוז. אז גם אם נצמצם את הסטייה בחצי ונגיע ל 5 אחוז, מה זה ישנה בפועל? עדיין יהיה מדובר בקמ לליטר פחות או יותר. לא משהו ששווה את שעות העבודה. בשביל זה בדיוק היצרנים מחוייבים לעמוד בתקני בדיקת צריכת דלק וחשמל ולפי התקן המחמיר - נראה שהם די מדייקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים עממיים

האמת, הפתעתם אותי. כלומר, אני לא סתום (לא הרבה בכל אופן), אני יודע שמכוניות עממיות רלוונטיות ליותר אנשים, אבל הייתי בטוח שהן פחות מעניינות כי הן... ובכן, פחות מעניינות. אין שום בעיה לייצר תוכן על מכוניות עממיות, אבל השאלה שלי אליכם (כל מי שביקש את זה) היא האם אתם לא מקבלים כבר היום מספיק תוכן עליהן במקומות אחרים? או ששם התוכן לא מספיק טוב/מעניין/מקיף/שנון-מצחיק-חתיך ואתם רוצים לקבל אותו במקום שאתם "סומכים עליו"?

 

אני מודה באופן אישי, אני לא מקבל התוכן מדברים אחרים.

בארץ אין תוכניות רכב ובחו"ל יש תוכניות כמו טופ גיר למשל, אבל הם מדברים על רכבי יוקרה\ספורט על למיניהם, לא משהו שקשור אלי.

אם יש מישהו מחו"ל שעושה כתבה\סרטון על רכב עממי, לרוב זה רכב שלא רלוונטי לשוק הישראלי מבחינת מנוע ותיבת גיר.

 

מבחינת כתבות בעיתונות, זה לא מה שהיה פעם אני חושב, הרבה הרבה פחות מפעם.

 

הכתבה האחרונה שלכם על הברלינגו, היתה ממש נחמדה ואהבתי אותה.

 

וללא קשר, תוכן שנון\מצחיק זה תמיד מוסיף עניין ונחמדות לכתבה.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא מהכל, ופחות מגיב מחוסר ידע ברמה מספיקה,

 

באופן אישי מעניין אותי דברים טכניים שימושים

מדריכי עשה זאת בעצמך,

דברים מגניבים לרכב בהזמנה מאייבי והוראות התקנה.

בפורום דיטלינג יש חברה תותחים שיכולים לעשות מדריכים.

תודה לכם על הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אני אתרים את 2 השקלים שלי לדיון..

אני חושב מידי פעם, לבצע ראיון הכרות עם יוזרים שהם בגדר אושיות (אושריקו וכו'[emoji16]), האדם שמאחורי השם ועל הדרך לבצע סוג של מבחן אמיתי לרכב שלו, יש כאלה שרכבם סטנדרטי ויש כאלה שלו, אני מאמין שיהיה נחמד.

בכלל, כל עניין מבחן לרכבי יד שניה ולמרות שלא כולם באותו מצב מכני, זה לפי דעתי מאסט, שוק היד השניה מאוד פעיל כאן ובכלל.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע "סקר עמיתים" (או חברים)

חברים שמעוניינים ירשמו למאגר שבו יבחרו צמדים.

כל צמד יכתוב טור על חוויה שלו בנסיעה משותפת אחד על משנהו.

הנסיעה תהיה בהתאם לבחירת בעל הרכב, במסלול השגרתי או אחר ברכבו.

והתאור יהיה על חווית הנסיעה, מהרכב ומסגנון הנסיעה כולל המלצה אישית על רכב שלדעתך ישרת טוב יותר את בעל הרכב, טיפים לנהיגה וכד'

הכל באווירה חיובית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר למה שכתבו פה אולי אפשר לעשות סקירה השוואתית למכוני בדיקה (לבדוק את אותו הרכב ב 2-3 מכונים) וסקור את הדוחות מבחינת כסת"ח, דברים מאותיים וניואנסים שונים בכתיבת הדוח תוך התייחסות מה קריטי, מה בלאי סביר וסר משמעות ומה סתם למנוע בלבולי מוח בעתיד.

 

המטרה היא לא בדיקת המכונית אלא הסבר על איך נראה דוח בדיקה ומה הוא אומר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם עוד רעיון שעלה לי היום: "כאילו מבחן השוואתי" של הרכב הראשון שלי מול הרכב הנוכחי שלי, עם תמונות, נתונים טכניים, וכו', כל שבוע מישהו אחר. יכול לתת פרופורציה מעניינת כמה התעשייה התפתחה (וגם אנחנו).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אל תתבאס ממיעוט תגובות. לעיתים קרובות אני קורא משהו שאני נהנה ממנו אבל אם אין לי מה להוסיף, אני לא מגיב.

 

מה פחות מעניין - סקירות של רכב חדש תמצא בכל מגזין בינלאומי עם הרבה יותר אמצעים ממה שיכול להיות לאתר / אמצעי תקשורת ישראלי. הערך המוסף היחיד שיכול להיות כאן היא הבהרה על פירוט הגרסאות שנמכרות / לא נמכרות בארצינו.

בכל מקרה רכבים חדשים זה די משעמם, גם הרכבים עצמם וגם המבחנים (כולל הזרים) מתעסקים הרבה יותר מדי בגודל מסך המולטימדיה ושקעי האביזרים במקום באיך הרכב נוסע.

 

אישית אני לעולם לא צורך תוכן וידיאו ואוהב חומר כתוב עם צילום סטילס ותרשימים בלבד.

 

תוכן ייחודי של הפורום לדעתי, צריך לכלול בעיקר את חברי הפורום. אם יש באפשרותך להקדיש את הזמן ולפגוש חברים עם רכבים מעניינים ולכתוב עליהם, זה יהיה מרתק. במיוחד כל רכב שלא נקנה מן המדף, אלא עוצב על ידי בעליו כלשהי. או נבחר במיוחד.

 

כמו כן, מבחינה פרקטית לעזור לגולשים, אם ניתן בדרך כלשהי לרכז יידע שנצבר אצל החברים על תקלות אופייניות לדגמים פופולריים ומה דרכי התיקון המומלצות.

 

לדוגמה: בדגם X יש שחיקה גדולה של בלמים, בדגם Y צינור מסויים במנוע נוטה להתפורר אחרי 7 שנים, בדגם Z יש תקלה אופיינית בחיין קאמשאפט שקל לתקן.

 

יישר כח לכל מי שמשקיע בעבודה על האתר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...