Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום;

 

פונה לעזרתכם בחיפוש אחר רכב ספורטיבי (מתנהג/מהיר/שניהם) בשנתון סביר (2008+)

 

אבל יש קאץ' - שיהיה אמין כמה שיותר ויחסית חסכוני.

 

אלפא רומאו מיטו? סיאט איביזה קופרה 2008? רנו קליאו rs? פיאט אברט? פורד פוקוס1.5 טורבו? הונדה סיוויק האצבק? אודי a1? אודי a3 2.0tfsi? וכדו'

 

אשמח לעזרתכם ולעצתכם

תודה רבה ושנה טובה!

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

אם תמתח את התקציב בסביבות עוד 5K תוכל לקנות פוקוס 1.5 טורבו. לאחר עדכון תוכנה תוכל להגיע ל 200 כ"ס, לדעתי מדובר באופציה מעולה שכנראה תהיה אמינה יותר מרוב ההצעות שהבאת.

פורסם
אם תמתח את התקציב בסביבות עוד 5K תוכל לקנות פוקוס 1.5 טורבו. לאחר עדכון תוכנה תוכל להגיע ל 200 כ"ס, לדעתי מדובר באופציה מעולה שכנראה תהיה אמינה יותר מרוב ההצעות שהבאת.
זה די תקציב ברזל - לא ראיתי אחת שרוצים עליה פחות מ50.

אשים עין - בגדול נראה אחלה רכב ונתונים יפים

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם (נערך)
רק ידני (או תיבה דו מצמדית אמינה)

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

הפוקוס 1.5 שמשווקת החל משנת 2016 מגיעה עם גיר פלנטרי, אין גירסה ידנית או רובוטית.

 

יש לך את הגולייטה שמפורסמת פה בפורום שנראת די טוב, לדעתי כדאי לבדוק:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?674970-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%92-%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%98%D7%94-1-4-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%91-170-%D7%9B-quot-%D7%A1

עריכה אחרונה על ידי Krd
×
×
  • תוכן חדש...