Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שנקנה השבוע עבר טיפול 150K הכולל החלפת שמן גיר לפני כחודש אצל הבעלים הקודם,

בבדיקה לפני הקנייה במכון יצא שככל הנראה לא הוחלף שמן גיר,(אע"פ שבדף הסיכום של הטיפול נרשם בין שאר הדברים שטופלו).

לפני כן הוחלף כ-3 שנים ו-30K אחורה.

 

האם צריך להחליף? ואם כן מהי עלות ההחלפה?

פורסם

בס"ד

 

תבקש לראות חשבונית על ההחלפה האחרונה.

במידה והוחלף שמן, אין צורך כמובן להחליף שוב, במידה ולא הוחלף, כמובן שלהחליף ולשים שמן מקורי.

בדר"כ, החלפת שמן גיר, זה עסק לא זול בכלל, באזור האלפיה לערך.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

תבקש לראות חשבונית על ההחלפה האחרונה.

במידה והוחלף שמן, אין צורך כמובן להחליף שוב, במידה ולא הוחלף, כמובן שלהחליף ולשים שמן מקורי.

בדר"כ, החלפת שמן גיר, זה עסק לא זול בכלל, באזור האלפיה לערך.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

יש חשבונית של הטיפול שנעשה לפני כחודש, ומופיע בין היתר החלפת שמן גיר.

אך בבדיקה במכון לפני קנייה, הבודק ציין בין היתר "שמן כהה בלאי דיסקיות הילוכים" וכן "דרוש טיפול בגיר".

האם זהו רק כסת"ח?

פורסם

בס"ד

 

העתק הדבק שמופיע בכל בדיקה, אפשר להתעלם.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

המכון בכלל לא פותח את הגיר. מאיפה לו שיש בלאי דיסקיות. זה סתם כסת"ח.

מפתיע שלא כתבו שיש נקישות בגיר בעת העברת הילוכים. גם אם הוא רציף .

פורסם

בהנחה שהבודק הוציא את מדיד שמן הגיר (אם יש כזה בדגם הנ"ל) וראה שהוא לא אדום צלול, אלא חום, אז הוא מסיק שהשמן ישן ולא הוחלף מזמן וגם שישנה שחיקה מסוימת בתוך הגיר וזו מסכנה נכונה, וזה גם טבעי ורגיל שבמשך שנים ועשרות אלפי קילומטרים תהיה קצת שחיקה.

 

גם אם בחשבונית כתוב שהוחלף זה לא אומר כלום, אלא שגבו כסף על פעולה שהיו צריכים לעשות, יכול להיות שהחליפו חלקית (רענון) ויכול להיות שבכלל לא.

 

נתקלתי ב 3 מוסכי יבואן של מיצובישי שאמרו לי:

האחד: לא כדאי להחליף כי יתחילו בעיות.

השני: מחליף רק מהפקק (שזו החלפה חלקית/רענון) והצבע לא יהיה אדום כמו הצבע של שמן המילוי אלא משהו באמצע.

השלישי: מחליף מלא עם מכונה.

פורסם

מסיכום התגובות של חברי הפורום, אני מבין שאין לי מה לחשוש, מה גם שהרכב לא מראה סימני שחיקה של חוסר בשמן גיר,

אדרבה נוסע נקי, ללא רעשים או הרגשות של סחיבה.

 

אז נודה לבודקי המכון שמכסים את עצמם ומלחיצים אותנו סתם. תודה לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...