Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שברולט חשפה את הדור השמיני של הקורבט - וכאן יש שמונה דברים שלא בטוח שתקראו במקומות אחרים.

 

שברולט-קורבט-2019-2.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השינוי עיתוב הפך את הקורבט ל"מכונית על לעניים".

מעניין אם הפעם ישכילו לייבא אותה ביחבוא סדיר - גם אם לא, אני בטוח שהרכב יככב בייבוא אישי אפילו יותר מנדורות הקודמים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא אהבתי.

מה שייחד את הקורבט היה מנוע עצום ומכסה מנוע עצום עוד יותר, מכונית על מספרי הקומיקס, לא סתם עוד "מנוע מרכזי בזול"... היה משהו מאוד חזק בעיני במכונת שרירים קלאסית, עכשיו זה יותר "פרארי בזול" מאשר "הכי אמריקאי שיש".

פורסם

רוב הדגמים של פרארי הם עם מנוע מקדימה, לא הייתה לשברולט ממש סיבה לעבור למנוע מרכזי.

כנראה הם רצו להיות כמו פורד עם ה GT

נראה לי מישהו שם התבלבל בחישוב העלות של הרכב.

ניסן GTR NISMO עולה יותר מ 200000 $ אז איך הם חישבו והגיעו ל 60000 $?

אייל

פורסם

הקורבט מתחרה לדעתי בהונדה NSX החדשה.

למרות שתמחור של הקורבט לא מובן כלכך.

 

אגב אם משרד התחבורה ביטל את המגבלה על ייבוא רכבים מארה"ב ומעכשיו התקינה האמריקאית חוקית בישראל.

אז אין בעצם בעיה ליבואן או לכל אדם לייבא את הרכב לארץ?

פורסם
הקורבט מתחרה לדעתי בהונדה NSX החדשה.

למרות שתמחור של הקורבט לא מובן כלכך.

 

איך אתה רואה את שתי אלו מתחרות?

 

הטכנולוגיה שונה לגמרי, קורבט ממש פרהיסטורית עם מנוע אטמוספרי עצום, בעוד ב-NSX הכל היברידי וגודש עם מנוע V6 קטן יחסית וטווין טורבו.

 

המחירים בקטגוריות אחרות לגמרי 50K לקורבט, 160K ל-NSX (יותר מפי שלוש!).

 

מעבר לעובדה שהן שתיהן רכבי-על עם מנוע מרכזי, הן לא יכולות להיות שונות יותר.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

חיצונית אהבתי מאוד אבל, אני לא בטוח שהתחברתי לעיצוב הפנים. אם יש משהו שאני שונא זה שהנוסע משחק לי עם כפתורים בדשבורד וכאן זה פשוט מתכון לצרות :shock:

 

 

אני מוריד את הרכב הזה מהרשימה שלי :wink:

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
איך אתה רואה את שתי אלו מתחרות?

 

הטכנולוגיה שונה לגמרי, קורבט ממש פרהיסטורית עם מנוע אטמוספרי עצום, בעוד ב-NSX הכל היברידי וגודש עם מנוע V6 קטן יחסית וטווין טורבו.

 

המחירים בקטגוריות אחרות לגמרי 50K לקורבט, 160K ל-NSX (יותר מפי שלוש!).

 

מעבר לעובדה שהן שתיהן רכבי-על עם מנוע מרכזי, הן לא יכולות להיות שונות יותר.

אכן טכנולוגיות שונות אבל

מספיק שתעמוד ליד קורבט ותשמע את המנוע "הבהמי" (

) תרגיש את ההבדל במיוחד שגם האוויר רוקד מהמנוע הזה

את זה אין לך ב NSK וכמובן המנוע נשמע שונה לגמרי.

יש חסידים לכן ולכאן ואני מחכה לכל רכב מעניין על הכביש :)

 

הדגם הזה אכן

קובי

:-)

פורסם
איך אתה רואה את שתי אלו מתחרות?

 

הטכנולוגיה שונה לגמרי, קורבט ממש פרהיסטורית עם מנוע אטמוספרי עצום, בעוד ב-NSX הכל היברידי וגודש עם מנוע V6 קטן יחסית וטווין טורבו.

 

המחירים בקטגוריות אחרות לגמרי 50K לקורבט, 160K ל-NSX (יותר מפי שלוש!).

 

מעבר לעובדה שהן שתיהן רכבי-על עם מנוע מרכזי, הן לא יכולות להיות שונות יותר.

 

אני התכוונתי לכך שהקורבט רוצה להיות דומה להונדה NSX, וזה רק לפי החיצוניות.

לתת לאנשים חוויה של רכב על במחיר של מרצדס משפחתית. אם אכן המחיר הוא 60K$ שהוא מוזר.

פורסם
אהבתי ממש מלבד האינטריור, ההגה הזה נראה לי גרוזיני עם הצורה המוזרה שלו

 

שקול מילים יש גרוזינים בקהל 8)

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
  • אחראי פורום
פורסם
לא הייתה לשברולט ממש סיבה לעבור למנוע מרכזי.

 

הטענות של המתכננים לשינוי שלדעתם הם מיקסמו את התצורה הקודמת מבחינת שילוב של כוח ואיזון.

תמיד אפשר לחזק עוד, השאלה אם רוצים סייקו קאר עם 900 כ"ס או משהו שגם ניתן לבלוע דיילי.

אני אוהב מה שעשו שם, התצורה, העיצוב החיצוני, המחיר.

מחכה למבחנים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...