Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה בטוח שאי אפשר להזמין?

אני רואה בפורומים ובקבוצה בפייס אנשים שכבר העבירו הזמנות עם תמחור או שאולי אני טועה.

 

אגב יש דיונים שלמים על סוכנים שמעזים לבקש מעבר למחיר המבוקש (אותו Mark up) והפניה לכאלה שלא מבקשים.

 

הבנתי גם שיש צבעים מסוימים שלא ייוצרו בהתחלה.

 

מה הצבע שיש לך עכשיו?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מהממת.

עיצוב הפנים אכן גורם לגירוד קל בפדחת, אבל אני מניח שזה יישכח עם לחיצה על הגז.

איזו התקדמות בהשוואה למקור - אחרי כמה עשורים של מתלי עלים (!) ושאר רכיבים פרהיסטוריים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אתה בטוח שאי אפשר להזמין?

אני רואה בפורומים ובקבוצה בפייס אנשים שכבר העבירו הזמנות עם תמחור או שאולי אני טועה.

 

אגב יש דיונים שלמים על סוכנים שמעזים לבקש מעבר למחיר המבוקש (אותו Mark up) והפניה לכאלה שלא מבקשים.

 

הבנתי גם שיש צבעים מסוימים שלא ייוצרו בהתחלה.

 

מה הצבע שיש לך עכשיו?

כל דילר מקבל הקצאה של רכבים מסדרת הייצור הראשונה, הם התחילו לקחת מקדמות בשביל לשריין מקום, נכון לרגע שבו כתבתי את ההודעה הקודמת אי אפשר היה באמת להזמין את הרכב ולתפור את החבילה המבוקשת.

 

אני חושב שאולי אמתין לגרסא הפתוחה למרות שאין לי בעיה עם הטארגה אבל הקורבט שלי פתוחה ואי באמת רוצה שהן יהיו דומות ככל האפשר.

 

לגבי mark up, זה דבר ידוע בכל חברה, כשיש הייפ הם מרשים לעצמם להתפרע, יש אנשים שלא אכפת להם לשלם פרמיה בשביל לקבל את הרכב ראשונים.

 

צירפתי תמונה של הC4 שלי.40593a02b664d68f229844f347d0ef11.jpg

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...