Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב נראה קרבי ומדהים מבחוץ, אבל מבפנים נראה לדעתי כמו נסיון לא מוצלח לחדש משהו בכל מחיר, נראה לא נוח לא כל כך יפה ומיותר, שוב...לדעתי.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממה אהבתי. נראת פשוט מדהימה. מה גם, שעשיו פוזה של מליון דולר תהיה נגישה גם למי שלא באמת יש מיליון דולר. יהיה מעניין לראות אותה במסלול שהריי הקורבט הקודמת אמורה להיות פחות מאוזנת ולא הייתה רחוקה בגרסאות קצה שלה למכוניות העל הכבדות.

פורסם

זכיתי לחוות את הקורבט הנוכחית באופן אישי מספר פעמים במהלך השנים ולדעתי היא פשוט מצויינת. רמה מעל רכבי השרירים האמריקאיים האחרים, ומהנה בטירוף. מבחינתי מספיק שהחדשה תציעה איכות משופרת (איכות הפנים בנוכחית לא משהו בלשון המעטה) וכל השאר זה בונוס...

 

הבובה הזו היתה ברשותי במשך מספר ימים בחודש שעבר, ואני מחכה בקוצר רוח לנסות את החדשה.

 

 

279ed7e8552043be5c6aac499e81328a.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מעניין איך הם הצליחו לגרום לתאוצה כול כך מהירה...

קראתי שהרכב אמור להאיץ ל100 בפחות מ3 שניות...

מכוניות עם מנועים מודרנים, מוגדשים וחזקים יותר מאיצות לאט יותר...

למשל 911 טורבו.

פורסם

פחות מ-3 שניות יכול להיות גם 2.9, ו-96 קמ"ש זה לא 100, לפעמים אלה טריקים ברמה הזו כדי לפרסם "פחות מ-3 שניות ל(כמעט) 100".

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זהו שלפי הנתונים שיש לי הסטינגריי החדשה תשקול כ30 ק״ג יותר מהנוכחית, והנתונים 0-60 מייל של הנוכחית (אותה אחת שהיתה לי עכשיו) הם 3.7 שניות, כאשר החדשה אמורה לעשות את זה ב2.85. מצד שני היא נהנית מ35 כ״ס יותר...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
זהו שלפי הנתונים שיש לי הסטינגריי החדשה תשקול כ30 ק״ג יותר מהנוכחית, והנתונים 0-60 מייל של הנוכחית (אותה אחת שהיתה לי עכשיו) הם 3.7 שניות, כאשר החדשה אמורה לעשות את זה ב2.85. מצד שני היא נהנית מ35 כ״ס יותר...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

יש לחדשה תיבה דו מצמדית

STI 2004

 

 

פורסם
זהו שלפי הנתונים שיש לי הסטינגריי החדשה תשקול כ30 ק״ג יותר מהנוכחית, והנתונים 0-60 מייל של הנוכחית (אותה אחת שהיתה לי עכשיו) הם 3.7 שניות, כאשר החדשה אמורה לעשות את זה ב2.85. מצד שני היא נהנית מ35 כ״ס יותר...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

יש גם עניין עקומת מומנט ויחסי העברה ותיבת הילוכים (ידנית, חד מצמדית, דו מצמדית, פלנטרית, רציפה)

 

נניח אם בידנית ההילוך השני מסתיים עם הקו האדום ב-96 מייל לשעה, חסכת איזה חצי שנייה רק בזה (ויקיפדיה קצת יותר מחמירה, טוענים לשנייה-שתיים העברה בין הילוך 2 ל-3).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חתיכת מפלצת גם אם לא לוקחים בחשבון את המחיר שהוא מטורף. לקורבט ZR1 הנוכחית יש 755 כ"ס, אז יש למה לחכות.

פורסם
חתיכת מפלצת גם אם לא לוקחים בחשבון את המחיר שהוא מטורף. לקורבט ZR1 הנוכחית יש 755 כ"ס, אז יש למה לחכות.

בZR1 לא נהגתי אבל קשה לי להאמין שזה רכב דיילי נעים.

כן נהגתי בZO6 בגרסה מיוחדת שיוצרה עבור חברת הרץ לרגל חגיגות יום הולדתה ה100 (בתמונה). הרכב מטורף (650 כ״ס), אבל אם תשאל אותי עם מה הייתי מעדיף לחיות ביום יום תן לי את הסטינגריי any day.

 

a37dd13e0fa866ebeead6b5996971188.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בZR1 לא נהגתי אבל קשה לי להאמין שזה רכב דיילי נעים.

כן נהגתי בZO6 בגרסה מיוחדת שיוצרה עבור חברת הרץ לרגל חגיגות יום הולדתה ה100 (בתמונה). הרכב מטורף (650 כ״ס), אבל אם תשאל אותי עם מה הייתי מעדיף לחיות ביום יום תן לי את הסטינגריי any day.

 

a37dd13e0fa866ebeead6b5996971188.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

בגלל זה הGRAND SPORT קיימת...

 

 

לגבי המחיר, אף אחד לא נפל על הראש, הC8 ממשיכה מסורת של מחיר מסויים לדגם.

 

פה יש הסבר להיגיון מאחורי נתוני התאוצה

[video=youtube;E_SH4c-oLUQ]

 

אין פה שום ניסיון להיות פרארי, הקורבט הנוכחית מצויינת אבל יש מגבלות למנוע קדמי, מנוע מרכזי נמוך מייצר התנהגות שונה לגמרי.

ברגע שיתחיל השיווק אני ארכוש אחת, כרגע אי אפשר להזמין אלא רק לשריין מקום באספקה הראשונית מה שלא מדבר אלי מכיוון שיהיה MARKUP רציני.

אני מאמין שאזמין את אותו שילוב צבעים כמו הקורבט הנוכחית שלי, אם יהיו לי 2 קורבט אז לפחות שיהיו דומות.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...