Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

באם קיימת חניית נכים שמוגדרת לרכב ספיציפי (חניית נכים עם מספר) האם מותר לרכב נכה אחר לחנות בה?

חיפוש העלה לי את הקטע הבא:

בדצמבר 2017 בדיון של וועדת הכלכלה, אישרה הוועדה את הצעת משרד התחבורה לתקן את חוק חניה לנכים, על מנת לקבוע כי במקום חניה מוסדר שנקבע לרכב מסוים – החניה בו תהייה מותרת אך ורק לרכב הנכה שמספרו צוין בתמרור. כיום מי שחונה בחניית נכה שיועדה לרכב מסוים, שמספרו נרשם בתמרור הסמוך למקום החניה, צפוי לקנס של 1,000 שקל. אולם אם רכב נכה חונה באותה חניה, על אף שאינה מיועדת לו, הוא לא מבצע עבירה. מאחר שהפגיעה בנכה שהחניה מיועדת לו היא זהה, בין אם החונה במקום החניה שלו הוא ללא תו נכה או בעל תו נכה, אושר לתקן את החוק ולהבטיח שהחניה תישמר רק לרכב הנכה שלו יועדה.

 

עיון בחוק אומר ככה:

נכה או אדם המתלווה אל הנכה והנוהג בעבורו ברכב רשאי להחנות את הרכב המזכה שפרטיו צוינו על גבי התמרור כאמור בסעיף קטן (ד) במקום החניה שהוקצה כאמור בסעיף זה, בלא תשלום; לא תהיה לנכה כל זכות אחרת או נוספת במקום החניה שהוקצה לפי סעיף זה.

 

אז מה המצב כיום? מותר או אסור?

פורסם

רק לנכה שרכבו מצויין בתמרור

 

אם מצויין ימים ושעות מותר לכולם להחנות בשאר הזמן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי תו נכה, ולתומי חניתי בחניית נכה ולא שמתי לב שחניתי בטעות בחניית נכה שמור. קיבלתי דו"ח על 1000 שקלים [עריית ירושלים], האם ידוע לכם אם זה נכון או שאולי זה קנס מופחת. ניסיתי לערער ודחו לי את הערעור, השאלה אם הם לא עשו לפי החוק אוליכדאי ללכת להישפט.

פורסם

הקנס בסכום הנכון

 

הדבר היחידי שאתה יכול לבדוק האם התמרור היה תקף בעת שחנית בו כיוון שיש תמרורים התקפים בין ימים ושעות מסויימים ושאר הזמן התמרור לא בתוקף

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם התמרור ליד בית מגורים - כדאי לבדוק ברשות המקומית האם התמרור מאושר על ידה. יש לא מעט אנשים ששמים תמרור כזה ללא אישור מהעיריה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

מקרה דומה(לא זהה)

רכב עם תו-נכה משולש חנה בטעות בחנית-נכים אשר מסווגת לבעלי מעלון בלבד.

עירית רחובות הנפיקה דו"ח ע"ס 245 ש"ח(לעירית רחובות יש סיווגים משונים). לאחר שיחה טלפונית עם מחלקת הפיקוח/חניה, התקבל הרושם כי אם ישלח ערעור הוא יתקבל.

ערעור נשלחח - מחכים לתשובה מהרשות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

245 ש"ח זה לא על בסיס תקנות התעבורה אלא על בסיס חוקי עזר אחרים של הרשות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה ידוע.

קנס של 245 ש"ח מושת ברחובות על כל חניה אשר מנוגדת לתמרור 439 אשר מצורף להתר חניה מסוים.

זה לא הנושא פה.

העניין הוא שניתן פה קנס מופחת על חניה שלא בהתאם לתמרור 437 וסייגיו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

העניין הוא שיש לי חבר שטען בבטחון גמור שהקנס הוא רק של 100 שקלים כיון שלא עברתי על איסור חניה בחניית נכה שהרי יש לי 'תו', והעבירה היא רק שחניתי בחניה של אחרים. למעשה חיפשתי ברשומות ולא מצאתי התייחסות לזה. אולי למישהו יש ידע איך מבררים את החוק בעניין?

פורסם

חברך טועה

 

לנכה אסור לחנות בחניה של נכה ספציפי ועונשו הוא ככל נהג אחר שאינו נכה.

 

דהיינו 1000 ש"ח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש לי בשורה מביהמ"ש המחוזי חיפה - ע"פ 3027/08(כתבה מגלובס 03/2008, לא הצלחתי למצוא את פס"ד בשלמותו).

השופט זיכה מעברה, כשכבוד השופט שפירא מציין כי בתמרור יש לציין את המילים "רק" או בלבד", נוסף על מס' הרכב.

השופט שפירא הוסיף שצריכים להתמלא גם תנאי החוק הרגילים, שבהתקיימם יכול בעל תו נכה לחנות במקום אסור: אין בסמוך מקום חנייה פנוי המוסדר לנכים; אין בסמוך מקום חנייה רגיל פנוי; החניה אינה מסכנת עוברי דרך או הולכי רגל; החניה אינה גורמת הפרעה ממשית לתנועה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הבשורה שלך אינה בשורה כי מאז תוקן החוק והוסף לסעיף 3 ( הסעיף האוסר חניה של נכים במקרים מקומות מסויימים ) סעיף קטן 9 שזו לשונו

 

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD](תיקון מס' 8) תשע"ח-2017

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

(9) במקום חניה שהוקצה לרכב מסוים של נכה וסומן בתמרור שבו צוינו פרטי הרכב, ואם צוינו בתמרור ימים או שעות מסוימים – רק בימים או בשעות שצוינו בתמרור.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי שופט חוצפן.

בבניין שאני גר בו, גרה אישה נכה שיש לה חניה ליד הבניין אשר שמורה עבורה. כמעט כל פעם שהיא מגיעה יש רכב אשר חונה בחנייה שלה והיא צריכה לצפור עד שהלז יואיל בטובו לפנות את החנייה.

אז נכון שבמקרה הזה גם לפי דעת השופט ינתן דו"ח בגלל שנגרמה הפרעה, אבל אני חושב שבכל מקרה כבר מראש אסור לחנות במקום כדי לא לגרום הפרעה עתידית לנכה שהחנייה שלו.

פורסם

^^^

 

השופט לא חוצפן הוא שפט לפי החוק שיה תקף אז.

 

מאז תוקן החוק כך שלנכה אסור לחנות בחניה של נכה ספציפי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...