Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ,

 

אני רוצה לקנות קומפוננט חדשים לרכב בתקציב של 1000 שקל מקסימום.

יש עכשיו מבצע על סט של מגנאט מהסידרה הגבוהה שלהם -

http://cheaper.co.il/product.asp?productid=375&CatCode=83

 

למישהו יש המלצות שיכול להגיד לי שהם ברמה גבוהה ?

חשוב לציין שאני בונה מערכת SQ וזה שהם חזקים עדיין לא אומר שאני מתלהב מזה..

תנו לי דעה גם לגבי מורל דוטק לעומתם. איזה סט מבחינתכם עדיף מבין השניים

או סט אחר שלא חשבתי עליו שנכנס בתקציב של 1000 שקל גג והוא מומלץ יותר מאלו.

דבר אחרון - האם המגבר הזה יסחוב אותם + סאב של PHASE בלי בעיות ?

http://cheaper.co.il/product.asp?productid=547&CatCode=167

 

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

אתה בונה מערכת SQ ?

תסלח לי, אבל הקומפוננטים שאתה מדבר עליהם הם לא בדיוק SQ .....(לפחות לא התקציב)..

 

בכל אופן, אני היתי מעדיף את המאגנט על הדוטק, זאת העדפה שלי .. ורק אני מציין שאין לי הרבה ניסיון עם המאגנט, ויש לי מספיק ניסיון עם הדוטק..

יש לך גם את הקומפוננט של פייז שניכנס לתמונה, וגם את הבאזוקה RX שניכנס לתמונה... יש כמה וכמה אופציות עדיף שתבחן אם באפשרותך - ואז תחליט.

 

לפי הנתונים של המגבר הוא "נראה" בסדר, לא נראה לי שהוא לא יספק אותך מבחינת ביצועים .. השאלה כמה הסאב שלך יכול לקבל, וכמה אתה מעוניין שהוא יקבל ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בסדר.. אני יודע שקומפוננט SQ יכולים להגיע גם למחיר של מערכת שלמה אתה לא צריך

לדבר אלי כאילו נולדתי אתמול ואין לי מושג על מה מדובר.

לדעתי להשקיע על קומפוננט מעל 1000 שקל ובכלל על מערכת סכומי עתק זה לא משתלם.

אבל זו דעתי. כל אחד יעשה כרצונו בכסף שלו.

אפשר להעמיד מערכת מכובדת ב 3000 שקל ושתתן תמורה יפה למחיר.

מערכת שעולה כפול לא בטוח תתן כפול תמורה. אני בעצם בטוח שהיא לא תתן כפול תמורה..

יש לא מעט קומפוננטים ב 1000 שקל שיש להם לפחות "אופי" צליל של רמקול איכותי.

בכוונה אמרתי שאני לא מתייחס לוואטים אלא יותר חשובה לי האיכות.

פשוט קראתי שהסט הזה עלה הרבה יותר מהמחיר שאפשר לקנות אותו עכשיו והוא גם מומלץ

מאוד אז אולי במחיר הזה הוא קנייה טובה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

הם ברמה מאוד גבוהה לא סתם גבוהה, שמעתי אותם המון אצל היבואן ואצל חבר באוטו, צריכים השבוע לחבר לי אותם מאחורה באוטו (אם תביט על המפרט של המערכת שלי בחתימה תבין), יש לרמקולים סאונד מעולה, איכותי מאוד, אתה גם יכול ללכת על הפייז ששמתי מקדימה מסדרת ה-cfs אבל זה סט יותר רגוע מהמגנט.

המגבר יסחוב כמו גדול, אל דאגה.

ליאור

פורסם

ליאור כאחד ששמע את שתיהם אם הייתה לך התלבטות לשים קומפוננט אחד בלבד רק לחלק הקדמי היית לוקח את הפייז או המאגנט?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

הייתי לוקח את הפייז, מה זה לוקח - עובדה שיש לי כבר את הפייז מקדימה:)

הפייז סט ווקאלי יותר ורך יותר מהמגנט, המגנאט מפציץ ועצמתי הרבה יותר, וכמובן שזה בא על חשבון האיכות.

הפייז יותר איכותיים אך ההספק שלהם חלש יחסית למגנאט, המגנאט מפציצים יותר אך פחות איכותיים.

אני אישית בניתי את המערכת שלי ברכב ל-SQ ולא ל-SPL. ואם אתה מחפש איכות אז פייז קודם למגנאט, זה למה אני אשים את המגנאט שארכוש בקרוב מאחורה ואתן יותר כוח לסט הקדמי מכיון שהבמה הקדמית חשובה לי הרבה יותר.

ליאור

×
×
  • תוכן חדש...