Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול דוח עם מצלמת רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת אם אפשר להשתמש בצילומים ממצלמת רכב כדי לבטל דוח על מעבר באור אדום (שלחלוטין לא היה לדעתי), מישהו יודע אולי? קראתי פה https://www.inn.co.il/News/News.aspx/401195 ש"במקרה של עבירות תנועה שונות תיעודה של מצלמת הרכב יכול ומשמש כראיה בבית המשפט לתעבורה" אבל כמה אנשים אמרו לי שזה בזבוז זמן ולא יתנו לי להגיש את זה כראיה, אז מה נכון? באיזה עבירות זה יכול לעבוד? וזה תלוי בסוג של המצלמה? ואם זה המצלמה שלי מול המצלמה שלהם, איך קובעים? יש כאן מישהו שהצליח ככה לבטל דוח?

פורסם

לא ברור מי זה ״כמה אנשים״.

תיעוד ממצלמה הוא ראיה ככל הראיות ואם היא עומדת דרישות החוק לגבי דיני ראיות היא יכולה להיות מוגשת לבית המשפט.

מצלמה שלך מול שלהם? שאחת תראה שעברת באדום ואחת בירוק? איך בדיוק? מציאות מקבילה?

הצילום צריך להיות ברור, כולל הרמזור, קו הצומת וכמובן תאריך ושעה שלא ניתנים לשינוי בדיעבד.

×
×
  • תוכן חדש...