מצאתי באתר של מכירת רכב יד 2 טויוטה אוריס הייבריד שנת 2014 ואני רוצה לדעת אם זה דגם מומלץ (תראו פה את הרכב שהם מציעים למכירה https://www.galileasing.co.il/רכב-יד-שניה/ ). אני יודעת שהוא אמור להיות חסכוני בדלק כי הוא היברידי, אבל יכול להיות שבגלל שהוא כבר הרבה שנים על הכביש הוא כבר פחות משתלם? זאת אומרת, הוא נהיה פחות חסכוני? והתיקונים בו יותר יקרים מברכב רגיל? קראתי גם שבנסיעה בינעירונית ההיברידיות פחות משתלמת, זה נכון? זה משתנה מדגם לדגם או שזה ככה אצל כולם? ומה לגבי זה שהרכבים האלה פולטים קרינה, זה נכון? זה נחשב מסוכן או שאפשר להתעלם מזה? והבנתי שעקרונית יש הנחת מס על רכב כזה מהניילונים, זה לא עוזר לי כשאני קונה יד שנייה, נכון? גם אם אני קונה מחברה של מכירת רכב כזאת? ו-39 אלף זה מחיר טוב לדגם הזה, בהנחה שהוא במצב ממש טוב?