Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ורק סקוטר כרגיל טיפה מודאג.

 

 

עד היום סקוטר היה יכול להכנס לכאן בשקט ובבטחון תוך ידיעה שהגורו ופנומן הקישורים נשאר ב 8.

עכשיו מתגנב לליבו של הסקוטר חשש קל שמא כל פליטי פורום 8 יגיעו הנה, לרבות אלו שהביאו את 8 למצבו הנוכחי.

 

סקוטר קורא להנהלת הפורום המכובד לשמור על הפינה החמימה שכאן, בנתיים מתכוון סקוטר להצטנף בשריון עד יעבור זעם.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אל תשאל "מי זו דיבה", אלא תשאל מי הוציא אותה :-P

פומי ידידי, כרגיל אל תשאל מי הוציא אותה אלא איך, ובמחשבה שניה בדומה לתחולת פיו של הכרוב עדיף לא לשאול.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
ורק סקוטר כרגיל טיפה מודאג.

 

 

עד היום סקוטר היה יכול להכנס לכאן בשקט ובבטחון תוך ידיעה שהגורו ופנומן הקישורים נשאר ב 8.

עכשיו מתגנב לליבו של הסקוטר חשש קל שמא כל פליטי פורום 8 יגיעו הנה, לרבות אלו שהביאו את 8 למצבו הנוכחי.

 

סקוטר קורא להנהלת הפורום המכובד לשמור על הפינה החמימה שכאן, בנתיים מתכוון סקוטר להצטנף בשריון עד יעבור זעם.

ובנימה זאת:

כל מה שרצית לדעת על קישורים ולא העזת לשאול את סקוטרמן.

פורסם
ורק סקוטר כרגיל טיפה מודאג.

 

 

עד היום סקוטר היה יכול להכנס לכאן בשקט ובבטחון תוך ידיעה שהגורו ופנומן הקישורים נשאר ב 8.

עכשיו מתגנב לליבו של הסקוטר חשש קל שמא כל פליטי פורום 8 יגיעו הנה, לרבות אלו שהביאו את 8 למצבו הנוכחי.

 

סקוטר קורא להנהלת הפורום המכובד לשמור על הפינה החמימה שכאן, בנתיים מתכוון סקוטר להצטנף בשריון עד יעבור זעם.

סקוטר, הם יבואו לכאן - אנחנו נחזור לשם:lol:

"הם שם אנחנו כאן ושלום על ישראל " (גנדי, מצע בחירות מתשעים ומשהו)

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם
סקוטר, הם יבואו לכאן - אנחנו נחזור לשם:lol:

"הם שם אנחנו כאן ושלום על ישראל " (גנדי, מצע בחירות מתשעים ומשהו)

גנדי ז"ל :cry:

JoyRider בתפוז... :turn-l:

פורסם
קודם ראיתי שיש לי שם הודעה כתובה כתגובה, שמנוסחת היטב

ותקפה ורלוונטית היום כמו אז.

 

 

אבל מייד אח"כ נעצב ליבי כשראיתי שמייד אחרי הגיב

נטלה :(.... יהי זכרו ברוך.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
ורק סקוטר כרגיל טיפה מודאג.

 

 

עד היום סקוטר היה יכול להכנס לכאן בשקט ובבטחון תוך ידיעה שהגורו ופנומן הקישורים נשאר ב 8.

עכשיו מתגנב לליבו של הסקוטר חשש קל שמא כל פליטי פורום 8 יגיעו הנה, לרבות אלו שהביאו את 8 למצבו הנוכחי.

 

סקוטר קורא להנהלת הפורום המכובד לשמור על הפינה החמימה שכאן, בנתיים מתכוון סקוטר להצטנף בשריון עד יעבור זעם.

עבר הזעם סקוט.

אל חשש הג'נגו פה.

לאור מעבר לשטח,חליפת כביש לרט במצב חדש,לאחר 7 רכיבות בלבד.

 

1987 ש"ח.

 

:rolleyes:


×
×
  • תוכן חדש...